quote:
Contradictio in terminis inderdaad.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hebben we het hier over hetzelfde Amsterdam?

Laat mij gewoon even mijn momentje van blijdschap hebben, hè. Eigenlijk ben ik een boerinnetje en nog nooit buiten Brabant geweest.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hebben we het hier over hetzelfde Amsterdam?

Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:22 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Laat mij gewoon even mijn momentje van blijdschap hebben, hè. Eigenlijk ben ik een boerinnetje en nog nooit buiten Brabant geweest.

quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:22 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Laat mij gewoon even mijn momentje van blijdschap hebben, hè. Eigenlijk ben ik een boerinnetje en nog nooit buiten Brabant geweest.

Aaaaaaaahhhhhh.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:22 schreef Inolvidable het volgende:
[..]

ik heb geen leuk verhaaltjequote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat hey?
Vertel eens een leuk verhaaltje.

Misschien deed hij wel alsof voor de aandacht.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:29 schreef timmmmm het volgende:
Wat is Thé Lau een teringlul joh. Die praat me een partij teringzooi joh.
Als ik ergens een hekel aan heb is het dat kankerlijers hun ervaring ineens als waarheid gaan verkondigen. Je kan niet zomaar zeggen 'als je kanker hebt, dan doet dat dit en dat met je'. Doet voor iedereen wat anders en zo veel mensen voelen zich erg bijzonder en denken dat ze even hun ervaring op iedereen kunnen spiegelen.
Daar kan ik nou echt chagrijnig van worden

Werkt wel dan, je ziet hem ineens overal, als matige artiestquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien deed hij wel alsof voor de aandacht.

hoiquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Moet je niet even vertellen dat die muts een nieuwe track heeft uitgebracht?

Daar begon die vanmiddag al hysterisch over te stuiterenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Moet je niet even vertellen dat die muts een nieuwe track heeft uitgebracht?

Mooie foutloze zin ditquote:

Mag je die van mij lenen. Geef ik ook wat tips enzoquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wel hoop werk natuurlijk, moet ik ook een tondeuse kopen.

quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Aaaaaaaahhhhhh.
Dan is het wel een vooruitgang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |