De clip van Wenn es passiert gaat over mijn leven, is dat niet mooi?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:33 schreef Mani89 het volgende:
Ik zing dit nummer elke ochtend tegen mezelf in de spiegel.
Ik gewoon ditquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:33 schreef Mani89 het volgende:
Maar dan ben je een rondreizend circus met speciaalbier ipv dat flugel drankje, prachtig ja.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De clip van Wenn es passiert gaat over mijn leven, is dat niet mooi?
quote:
Ja hè, apart is dat.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind haar eigenlijk mooier als Annie dan helemaal opgetut.
Ik deze.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:33 schreef Mani89 het volgende:
Doe jezelf niet tekort, ze lijkt 14.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien omdat ze daar een meisje van 18 ofzo speelt, zou dat het zijn?
Dit nummer gaat vast over jou.quote:
En deze over jou.quote:
Ik heb een beter kleurtje.quote:
Nee, hoezo?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:48 schreef LTVDK het volgende:
TT zou eigenlijk "De matige & de berggeit" moeten zijn toch?
Ik dacht dat je gewoon weer alles onnodig moest verkorten, als een soort tegenpool van timquote:
Oh judge Visser, I've been a naughty boy.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:52 schreef Specularium het volgende:
Meester Visser lijkt me wel iemand met een sm-kelder.
Ik zou best in Meeste Vissers SM-kelder willen kijken. Ik denk dat hij iemand van het kadaster klaar heeft staan om je piemel te metenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:52 schreef Specularium het volgende:
Meester Visser lijkt me wel iemand met een sm-kelder.
Niet huilen Harry.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat zit jij nou weer interessant te doen?
Inderdaad, nodig dan gewoon niemand uit en laat het beeld 10 minuten stil staan.quote:
Als we pech hebben gaat ze nog zingen ook. Hebben jullie het kutnummer wat ze erover gemaakt hebben al gehoord?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Inderdaad, nodig dan gewoon niemand uit en laat het beeld 10 minuten stil staan.
Waarom zou ik dat willen?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als we pech hebben gaat ze nog zingen ook. Hebben jullie het kutnummer wat ze erover gemaakt hebben al gehoord?
Nee, hopelijk heb je een youtube.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als we pech hebben gaat ze nog zingen ook. Hebben jullie het kutnummer wat ze erover gemaakt hebben al gehoord?
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, hopelijk heb je een youtube.
Ok, ltvdk en ik houden je hier aan zaterdagquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:15 schreef Inolvidable het volgende:
IK HEB EEN STUDIO EN IK TRAKTEER OP BIER.
In Amsterdam zeker?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:15 schreef Inolvidable het volgende:
IK HEB EEN STUDIO EN IK TRAKTEER OP BIER.
Sowieso.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ok, ltvdk en ik houden je hier aan zaterdag
Ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |