ksstquote:Op woensdag 24 juni 2015 01:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zag de link op tijd, paardenkut.
Anders gaat 'hij wiens naam niet ijdel gebruikt zal worden' weer moeilijk lopen doenquote:
Een smilie is geen letter en maakt dus ook geen deel uit van een zin. Dat weet Harry ook best.quote:Op woensdag 24 juni 2015 12:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders gaat 'hij wiens naam niet ijdel gebruikt zal worden' weer moeilijk lopen doen
Ook te verdedigen. Maar een smiley is sowieso nooit onderdeel van een zin, dus als je een punt zet, dan staat die vóór de smiley, niet erachter.quote:Op woensdag 24 juni 2015 12:13 schreef LTVDK het volgende:
Een smiley is gewoon de afsluiting van de zin waarmee de punt komt te vervallen
Jeetje wat streng allemaalquote:Op woensdag 24 juni 2015 12:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ook te verdedigen. Maar een smiley is sowieso nooit onderdeel van een zin, dus als je een punt zet, dan staat die vóór de smiley, niet erachter.
Of we doen gewoon allemaal niet zo moeilijkquote:Op woensdag 24 juni 2015 12:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ook te verdedigen. Maar een smiley is sowieso nooit onderdeel van een zin, dus als je een punt zet, dan staat die vóór de smiley, niet erachter.
Neequote:Op woensdag 24 juni 2015 12:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ben je jezelf nu aan het inlikken bij Harry?
Correctie. Allez vous faire.quote:
Op FOK! welquote:Op woensdag 24 juni 2015 12:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Maar een smiley is sowieso nooit onderdeel van een zin
quote:Op woensdag 24 juni 2015 16:37 schreef Viro het volgende:
LVTDK, ben je yasmin aan het lastig vallen op school?
R&P / Klasgenoot ...
Dit is inderdaad typisch LTKDV.quote:Hij schold me daarna uit voor een rotturk (uhm, ik ben half nederlands half arabisch)
Wij zitten al jaren niet meer op school.quote:Op woensdag 24 juni 2015 16:37 schreef Viro het volgende:
LVTDK, ben je yasmin aan het lastig vallen op school?
R&P / Klasgenoot ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |