Ik spreek graag es af hoor.quote:
Maar ik niet.quote:
Zo wordt je natuurlijk ook nooit goed geneukt natuurlijkquote:
Hoe vrouwelijk wil je het hebben, altijd zeiken, nooit wat ondernemen.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:44 schreef HostiMeister het volgende:
Zo wordt je natuurlijk ook nooit goed geneukt natuurlijk
Ik heb me nog niet verdiept in het seksleven van Air. Ik wacht de recensies even af.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zo wordt je natuurlijk ook nooit goed geneukt natuurlijk
Missy kom er maar inquote:Op zondag 21 juni 2015 15:45 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik heb me nog niet verdiept in het seksleven van Air. Ik wacht de recensies even af.
Wat nouquote:Op zondag 21 juni 2015 15:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe vrouwelijk wil je het hebben, altijd zeiken, nooit wat ondernemen.
quote:Op zondag 21 juni 2015 15:45 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik heb me nog niet verdiept in het seksleven van Air. Ik wacht de recensies even af.
10/10 zou doenquote:
Jij bent duidelijk een paar stappen verder in de evolutie op dat vlak.quote:
Jij bent een lesbo. Different ball game mensquote:
wowquote:Op zondag 21 juni 2015 15:46 schreef bamibij het volgende:
[..]
Je houdt het liever bij slecht presterende klasgenoten?
Die scoren gewoon over biwijfjes pussy links en rechtsquote:Op zondag 21 juni 2015 15:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij bent een lesbo. Different ball game mens
Dat zeg je hierquote:
Sorry :$quote:Op zondag 21 juni 2015 15:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij bent een lesbo. Different ball game mens
Waar niet dan?quote:
Wat voor redenen heb ik om er over te liegen?quote:
Veel plezier nog. Groeten, je dagboek.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:57 schreef Californium het volgende:
Abstract geschreven en verstuurd naar baas 1! Hopelijk kraakt ie m helemaal af en geeft ie wat goede tips
Dan kan ie morgen of overmorgen naar grote baasIn uiteraard verbeterde versie
![]()
Nu celletjes
Grote baasquote:Op zondag 21 juni 2015 15:57 schreef Californium het volgende:
Abstract geschreven en verstuurd naar baas 1! Hopelijk kraakt ie m helemaal af en geeft ie wat goede tips
Dan kan ie morgen of overmorgen naar grote baasIn uiteraard verbeterde versie
![]()
Nu celletjes
Wilde even laten weten dat ik ondanks mijn emoties vandaag toch nog productief benquote:
Ik was je emoties alweer vergeten.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:58 schreef Californium het volgende:
Wilde even laten weten dat ik ondanks mijn emoties vandaag toch nog productief ben
quote:Op zondag 21 juni 2015 15:58 schreef Californium het volgende:
[..]
Wilde even laten weten dat ik ondanks mijn emoties vandaag toch nog productief ben
JA GVDquote:
quote:
Waar moet ik dan sarcastisch op reageren?quote:
Mannen he...quote:
Cheersquote:
Je kan altijd nog omscholen van biwijfje naar fulltime lesbo.quote:
Ik ben een biwijfje?quote:Op zondag 21 juni 2015 16:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan altijd nog omscholen van biwijfje naar fulltime lesbo.
Geen idee, ff kijken wie er happen op dit lokaas.quote:
Nou ja, je reageerde op mij...quote:Op zondag 21 juni 2015 16:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee, ff kijken wie er happen op dit lokaas.
Geen ideequote:Op zondag 21 juni 2015 15:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat voor redenen heb ik om er over te liegen?
Wie eist bewijstquote:
Precies.quote:
Dat je bewijs moet leveren dat ik een bijwijfje ben als je dat soort dingen roeptquote:
DM maar Ino als je zover bent...quote:Op zondag 21 juni 2015 16:05 schreef MissMSX het volgende:
Precies.
10/10 dus en grijp die kans zou ik zeggen
quote:Op zondag 21 juni 2015 16:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat je bewijs moet leveren dat ik een bijwijfje ben als je dat soort dingen roept
Geen reactie nog. Zal ik meer recensenten nodig hebben?quote:
Vicieuze cirkelquote:Op zondag 21 juni 2015 16:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen reactie nog. Zal ik meer recensenten nodig hebben?
Nee hoor.quote:
Ik gooi de boeken wel bij het oud papierquote:
Ik zou het eerst met meer geduld proberenquote:Op zondag 21 juni 2015 16:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen reactie nog. Zal ik meer recensenten nodig hebben?
Goede basis voor een sterke, innige relatiequote:Op zondag 21 juni 2015 16:50 schreef pluff het volgende:
Omg, ik heb mijn ballen laten zien (figuurlijk) en heb bijna mijn eerste date GRATIS met een echt meisje.
Hoe heb je dat gedaan?quote:Op zondag 21 juni 2015 16:50 schreef pluff het volgende:
Omg, ik heb mijn ballen laten zien (figuurlijk) en heb bijna mijn eerste date GRATIS met een echt meisje.
Ik dacht: ik zeg maar niksquote:Op zondag 21 juni 2015 16:55 schreef Dqod het volgende:
Oh, figuurlijk. Ik moet ff weer leren lezen ;$
Hoe bedoel je dit?quote:Op zondag 21 juni 2015 16:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Goede basis voor een sterke, innige relatie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is goed toch ipv eindeloos ouwehoeren/band opbouwen?Ik voel mij neger
Nou ja, ballen zijn niet haar primaire focus he. Can't blame the woman.quote:
SLimmerikquote:Op zondag 21 juni 2015 16:55 schreef Dqod het volgende:
Oh, figuurlijk. Ik moet ff weer leren lezen ;$
Mag best hoor. Kleine corrigerende tikjes op m'n billen mogen best :$quote:
Oeh.quote:Op zondag 21 juni 2015 16:57 schreef Dqod het volgende:
Mag best hoor. Kleine corrigerende tikjes op m'n billen mogen best :$
quote:Op zondag 21 juni 2015 16:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mag best hoor. Kleine corrigerende tikjes op m'n billen mogen best :$
Move aside Airquote:
quote:Op zondag 21 juni 2015 16:56 schreef pluff het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dit?
ik heb het zo gedaan.Wel verbetering iig. Lekker kijken hoe dat uitpaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is goed toch ipv eindeloos ouwehoeren/band opbouwen?
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Voor wie?quote:
Do not play coy, it does not suit you my friend.quote:
Ik laat de keuze wel aan Dq over. die is verstandig genoeg om zelf aan te geven wie/wat ze wil.quote:Op zondag 21 juni 2015 17:01 schreef Belsezar het volgende:
Do not play coy, it does not suit you my friend.
quote:Op zondag 21 juni 2015 17:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik laat de keuze wel aan Dq over. die is verstandig genoeg om zelf aan te geven wie/wat ze wil.
Voor mij is het pas duidelijk als het expliciet wordt benoemd.quote:
Jij gaat duidelijk met vrouwen omquote:Op zondag 21 juni 2015 17:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor mij is het pas duidelijk als het expliciet wordt benoemd.
Check, kijk mij relaxed door dat mijnenveld wandelen.quote:
Goed punt.quote:Op zondag 21 juni 2015 17:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik laat de keuze wel aan Dq over. die is verstandig genoeg om zelf aan te geven wie/wat ze wil.
Ik heb eerder hier een stukje van het gechat met haar gepostquote:Op zondag 21 juni 2015 16:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wel verbetering iig. Lekker kijken hoe dat uitpakt
quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:41 schreef pluff het volgende:
Gister heb ik iets heel engs gedaan. Ik heb zoals men omgaat in dit topic met elkaar tegen een meid gedaan op badoo na een beetje aardig doen en een band proberen op te bouwen:Zelfde meisje. Weken niets naar gestuurd en toen ineens: "Ik voel me beetje verdrietig, heb een ruige vrijpartij nodig". Dat is denk wat de vrouw wil?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het doodeng, voor me gevoel duurde het veel langer dus toen ging ik maar zogenaamd tandenpoetsen. Is dit net aan goed genoeg voor een 20 jarig onzeker meisje?Ik voel mij neger
Hnnnng :$quote:Op zondag 21 juni 2015 17:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor mij is het pas duidelijk als het expliciet wordt benoemd.
Niet direct denken of ergens vanuit gaan. Op die 'date' gaan tzt en dan merk je vanzelf wel waar het op uitmondtquote:Op zondag 21 juni 2015 17:06 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik heb eerder hier een stukje van het gechat met haar gepost
[..]
Zelfde meisje. Weken niets naar gestuurd en toen ineens: "Ik voel me beetje verdrietig, heb een ruige vrijpartij nodig". Dat is denk wat de vrouw wil?
Ik stel voor dat je gewoon een keer biertjes/wijntjes komt drinken en dat je het gewoon in persoon vertelt. Bij voorkeur nakend, terwijl je met jezelf aan het soppen bent.quote:Op zondag 21 juni 2015 17:06 schreef Dqod het volgende:
Hnnnng :$
Ik zal je tzt nog wel een uitgebreid verslag sturen. Uiteraard kan het in het echte leven daar nog wel wat van afwijken natuurlijk
Oh wowquote:Op zondag 21 juni 2015 17:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je gewoon een keer biertjes/wijntjes komt drinken en dat je het gewoon in persoon vertelt. Bij voorkeur nakend, terwijl je met jezelf aan het soppen bent.
Ik durf eigenlijk niet te gaanquote:Op zondag 21 juni 2015 17:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet direct denken of ergens vanuit gaan. Op die 'date' gaan tzt en dan merk je vanzelf wel waar het op uitmondt
Nou zo dus, plus wat geouwehoer om elkaar te leren kennen.quote:
10/10 voor duidelijkheidquote:Op zondag 21 juni 2015 17:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je gewoon een keer biertjes/wijntjes komt drinken en dat je het gewoon in persoon vertelt. Bij voorkeur nakend, terwijl je met jezelf aan het soppen bent.
quote:Op zondag 21 juni 2015 16:56 schreef pluff het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dit?
ik heb het zo gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is goed toch ipv eindeloos ouwehoeren/band opbouwen?Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Voor de vorm mag je er even over nadenken hoor voor je hier 'ja, graag' zegt.quote:
Ook een beetje gelogen enzo alsof ik vorige maand voor het laatst heb gesekst(is recenter met een hoer natuurlijk), alsof ik geen soa heb, en alsof de laatste meid ongesteld was.quote:
Daarom. Dus ga die uitdaging van de drempel over aan. Wellicht ligt er over die drempel heen iets heel moois voor jequote:Op zondag 21 juni 2015 17:09 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik durf eigenlijk niet te gaan, maar als ik niet ga ga ik er eeuwig spijt van krijgen.
[..]
Nou zo dus, plus wat geouwehoer om elkaar te leren kennen
Dat is aardig en nobel van je :$quote:Op zondag 21 juni 2015 17:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor de vorm mag je er even over nadenken hoor voor je hier 'ja, graag' zegt.
Ja, da's wat minder handig natuurlijkquote:Op zondag 21 juni 2015 17:11 schreef pluff het volgende:
[..]
Ook een beetje gelogen enzo alsof ik vorige maand voor het laatst heb gesekst(is recenter met een hoer natuurlijk), alsof ik geen soa heb, en alsof de laatste meid ongesteld was.
Ik mis yats, magnetronkoffie en ongetwijfeld nog wat anderen in je opsomming.quote:Op zondag 21 juni 2015 17:12 schreef Harmankardon het volgende:
Ik voorspel een spannende strijd tussen pluff en fax voor de eindejaarslijsten.
Als het goed is ben je niet anders van mij gewend.quote:
Noooooooooooooouuuuuuuuuuuuuuuu...............quote:Op zondag 21 juni 2015 17:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het goed is ben je niet anders van mij gewend.
Zij, niet jij...quote:Op zondag 21 juni 2015 17:14 schreef MissMSX het volgende:
Noooooooooooooouuuuuuuuuuuuuuuu...............
Damn Airquote:Op zondag 21 juni 2015 17:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
hnnngquote:Op zondag 21 juni 2015 17:13 schreef MissMSX het volgende:
Ik ga vanavond iig niet scoren, want knoflook.
[ afbeelding ]
Swsquote:Op zondag 21 juni 2015 17:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het goed is ben je niet anders van mij gewend.
Ik zeg alleen maar dat ik wel eens andere dingen voorbij zie komenquote:
Maak je aantekeningen, want dit gaat gebeuren.quote:
quote:Op zondag 21 juni 2015 17:15 schreef Californium het volgende:
Zo! Mijn andere baas even gemailt in de hoop dat ie mijn inzet waardeert!
Tijd om te gaan?
Tijd om te gaan!
Ga zequote:Op zondag 21 juni 2015 17:15 schreef Californium het volgende:
Tijd om te gaan?
Tijd om te gaan!
quote:Op zondag 21 juni 2015 17:15 schreef Californium het volgende:
Tijd om te gaan?
Tijd om te gaan!
Absoluut, maar niet richting Dqod. Die heeft een speciaal plekje in mijn hart.quote:Op zondag 21 juni 2015 17:15 schreef MissMSX het volgende:
Ik zeg alleen maar dat ik wel eens andere dingen voorbij zie komen
Huh, waar doel je nu op? Knoflook?quote:
Die gaat pluff winnen. Hands down. Want pluff heeft seks, zij het betaald.quote:Op zondag 21 juni 2015 17:12 schreef Harmankardon het volgende:
Oh, dat kan. Just saying...quote:Op zondag 21 juni 2015 17:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut, maar niet richting Dqod. Die heeft een speciaal plekje in mijn hart.
De morning after is het ergste. Als ik dan met mijn ODOL op het toilet zit en dat er dan zo'n knoflookwalm vanaf komt van de pijpbeurt van de vorige avond. Die lucht!!!quote:Op zondag 21 juni 2015 17:16 schreef MissMSX het volgende:
Huh, waar doel je nu op? Knoflook?
Jij misschien niet, maar Air...
Check!quote:Op zondag 21 juni 2015 17:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maak je aantekeningen, want dit gaat gebeuren.
Precies. Dus no scorequote:Op zondag 21 juni 2015 17:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De morning after is het ergste. Als ik dan met mijn ODOL op het toilet zit en dat er dan zo'n knoflookwalm vanaf komt van de pijpbeurt van de vorige avond. Die lucht!!!
Jeetje. Probeert ie me nou te charmen, missy? :$quote:Op zondag 21 juni 2015 17:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut, maar niet richting Dqod. Die heeft een speciaal plekje in mijn hart.
Hoeveel mag ik haar willen aanraken tijdens de date? Is dat moeilijk omdat ze aan de andere kant van de tafel gaat zitten enzo? Lijkt het op dat programma "first dates" van de npo?quote:Op zondag 21 juni 2015 17:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Die gaat pluff winnen. Hands down. Want pluff heeft seks, zij het betaald.
@pluff: goed bezig met het scoren van een date. Maar weet een ding: ga nergens van uit. Niets 'hoort', er zijn geen vaste regels voor het maken van contact. Ik weet het, sociale interactie is lastig
Jinxen misschien?quote:Op zondag 21 juni 2015 17:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jeetje. Probeert ie me nou te charmen, missy? :$
Knoflook ja, boeit me nietsquote:Op zondag 21 juni 2015 17:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Huh, waar doel je nu op? Knoflook?
Jij misschien niet, maar Air...
Werkt het? Het omturnen van een lesbo naar biwijfje staat namelijk wel op mijn bucketlist.quote:Op zondag 21 juni 2015 17:19 schreef Dqod het volgende:
Jeetje. Probeert ie me nou te charmen, missy? :$
Willen aanraken mag zoveel je wilt. Het daadwerkelijk doen: ga er vanuit dat het niet mag.quote:Op zondag 21 juni 2015 17:19 schreef pluff het volgende:
[..]
Hoeveel mag ik haar willen aanraken tijdens de date? Is dat moeilijk omdat ze aan de andere kant van de tafel gaat zitten enzo? Lijkt het op dat programma "first dates" van de npo?
Ohh shi~quote:
Jij bakent je territorium wel af met scheetjes zeker? Lekker ruften samen.quote:
Leugensch, het eten is bijna klaar maar ik zie je hier nietquote:
Altijdquote:Op zondag 21 juni 2015 17:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bakent je territorium wel af met scheetjes zeker? Lekker ruften samen.
Oeps, verkeerde kantquote:Op zondag 21 juni 2015 17:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Leugensch, het eten is bijna klaar maar ik zie je hier niet
Waar is dat ook alweer?quote:Op zondag 21 juni 2015 17:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Leugensch, het eten is bijna klaar maar ik zie je hier niet
Die smoes had Bels voor later vanavond ook al op de planning staan.quote:
Bels was de neukdate van Ino?quote:Op zondag 21 juni 2015 17:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die smoes had Bels voor later vanavond ook al op de planning staan.
Damn you woman!quote:
De polder.quote:
Scherp mijn waarde vrind!quote:Op zondag 21 juni 2015 17:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die smoes had Bels voor later vanavond ook al op de planning staan.
Welke polder?quote:Op zondag 21 juni 2015 17:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Damn you woman!
[..]
De polder.
[..]
Scherp mijn waarde vrind!
quote:Op zondag 21 juni 2015 17:25 schreef Harmankardon het volgende:
Damn wat is iedereen maar scherp vandaag
Almere.quote:
Ai, mijn oprechte deelnemingquote:
Ik ga het ook es proberen bij een random lekker wijf op WA.quote:Op zondag 21 juni 2015 17:30 schreef Fascination het volgende:
Wow, die pluff regelt even soepeltjes een date met sextalk. #hosselpro
Patat hebben we wel voor je. Friet ga je maar halen in Limburg.quote:
Ik kan niet alleen maar pluspunten hebbenquote:
quote:Op zondag 21 juni 2015 17:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Patat hebben we wel voor je. Friet ga je maar halen in Limburg.
Nooooooooooooouuuuuuuuuuuuquote:Op zondag 21 juni 2015 17:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik kan niet alleen maar pluspunten hebben
Volgensmij eerste keer dat ik het probeer ipv eindeloos blijven ouwehoeren tot het gesprek doodloopt, en het werkt. Volgensmij is dit stiekem wat de vrouw wilt.quote:Op zondag 21 juni 2015 17:30 schreef Fascination het volgende:
Met stoofvlees?quote:Op zondag 21 juni 2015 17:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Patat hebben we wel voor je. Friet ga je maar halen in Limburg.
Uiteindelijk vinden veel vrouwen het wel fijn als je het voortouw neemt in het maken van een concrete afspraak jaquote:Op zondag 21 juni 2015 17:33 schreef pluff het volgende:
[..]
Volgensmij eerste keer dat ik het probeer ipv eindeloos blijven ouwehoeren tot het gesprek doodloopt, en het werkt. Volgensmij is dit stiekem wat de vrouw wilt.
Ik weet niet, niet iedereen komt daarmee weg. Misschien heb je je uiterlijk ook wel mee. De sekspraat bedoel ik dan.quote:Op zondag 21 juni 2015 17:33 schreef pluff het volgende:
[..]
Volgensmij eerste keer dat ik het probeer ipv eindeloos blijven ouwehoeren tot het gesprek doodloopt, en het werkt. Volgensmij is dit stiekem wat de vrouw wilt.
En niet iedere vrouw werkt hetzelfde natuurlijk.quote:Op zondag 21 juni 2015 17:35 schreef Fascination het volgende:
Ik weet niet, niet iedereen komt daarmee weg. Misschien heb je je uiterlijk ook wel mee.
Ik heb nog nooit frietjes opquote:
quote:
Wel een manier om de frigide types eruit te filterenquote:Op zondag 21 juni 2015 17:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik weet niet, niet iedereen komt daarmee weg. Misschien heb je je uiterlijk ook wel mee. De sekspraat bedoel ik dan.
Ook die ontdooien wel als je op de juiste knoppen duwt.quote:Op zondag 21 juni 2015 17:36 schreef MissMSX het volgende:
Wel een manier om de frigide types eruit te filteren
Ja, maar dat is voor nu misschien een brug te ver voor pluffquote:Op zondag 21 juni 2015 17:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook die ontdooien wel als je op de juiste knoppen duwt.
Air is het kacheltje voor frigide dames?quote:Op zondag 21 juni 2015 17:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook die ontdooien wel als je op de juiste knoppen duwt.
Air gaat ven de UitStraling awardquote:Op zondag 21 juni 2015 17:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Air is het kacheltje voor frigide dames?
Ze is net 21. Ik 28 . Maakt dat uit?quote:Op zondag 21 juni 2015 17:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar dat is voor nu misschien een brug te ver voor pluff
Waarom begin je nou over die user?quote:Op zondag 21 juni 2015 17:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Air gaat ven de UitStraling award
Waar is uitstraling? Ik wil pappa trotsmaken deze vaderdag dat het erop lijkt dat ik een gratis date kan regelen.quote:Op zondag 21 juni 2015 17:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Air gaat ven de UitStraling award
Ik moest een beetje aan Freddy got fingered denken, hierdoorquote:Op zondag 21 juni 2015 17:42 schreef pluff het volgende:
[..]
Waar is uitstraling? Ik wil pappa trotsmaken deze vaderdag dat het erop lijkt dat ik een gratis date kan regelen.
Tom Greenquote:Op zondag 21 juni 2015 17:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik moest een beetje aan Freddy got fingered denken, hierdoor
Kan gebeurenquote:
"Im gonna make you proud daddy"quote:
Hoi bubbeltjequote:
Dat is even geleden, goedemiddagquote:
quote:Op zondag 21 juni 2015 17:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik mis yats, magnetronkoffie en ongetwijfeld nog wat anderen in je opsomming.
Wat moet ik met een poedelprijs als ik zo succesvol ben?quote:
Dont be too cocky my friend.quote:Op zondag 21 juni 2015 17:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat moet ik met een poedelprijs als ik zo succesvol ben?
Mijn mond viel net even open...quote:Op zondag 21 juni 2015 17:30 schreef Fascination het volgende:
Zei je gisteravond iets over overschatten?quote:Op zondag 21 juni 2015 17:33 schreef pluff het volgende:
[..]
Volgens mij eerste keer dat ik het probeer ipv eindeloos blijven ouwehoeren tot het gesprek doodloopt, en het werkt. Volgens mij is dit stiekem wat de vrouw wilt.
Dat dus...quote:Op zondag 21 juni 2015 17:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik weet niet, niet iedereen komt daarmee weg. Misschien heb je je uiterlijk ook wel mee. De sekspraat bedoel ik dan.
Zien!quote:Op zondag 21 juni 2015 17:48 schreef Fascination het volgende:
Ik vond een schattige foto waar ik als baby met m'n moeder en onze eerste teckel opsta. Vermoedelijk de dag na m'n geboorte, omdat m'n moeder er een beetje gehavend uitziet. :$ Teckellove is me met de paplepel ingegoten.
Alsof jij dat nodig hebtquote:
quote:Op zondag 21 juni 2015 17:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat moet ik met een poedelprijs als ik zo succesvol ben?
Bubbles! Hoe is het?quote:
Prutser.quote:
Ik heb een goed geïrrigeerde sloot nodig idd :$quote:
Ik ga het vast nog wel verkloten zelfs VOORdat het zelfs tot een afspraakje komt. Ik weet namelijk niet hoe dat moet met iemand gaan afspreken.quote:
De man blijft er wel mooi chill bijzitten, en de sfeer blijft enigszins leuk met maar een tintje ongemakkelijkheid.quote:Op zondag 21 juni 2015 17:54 schreef artelligence het volgende:
Hoe een gesprek gaande te houden. Voor pluff:
quote:Op zondag 21 juni 2015 17:54 schreef artelligence het volgende:
Hoe een gesprek gaande te houden. Voor pluff:
Niet zo denken pluff, gewoon niet teveel praten nu (behalve een concrete tijd etc afspreken, liefst redelijk snel) en dan op die date verder maar zien hoe of wat.quote:Op zondag 21 juni 2015 17:55 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik ga het vast nog wel verkloten zelfs VOORdat het zelfs tot een afspraakje komt. Ik weet namelijk niet hoe dat moet met iemand gaan afspreken.
Mwah...quote:
Die leuke blonde doet escort. Haar zou ik wel bestellenquote:Op zondag 21 juni 2015 17:57 schreef pluff het volgende:
[..]
De man blijft er wel mooi chill bijzitten, en de sfeer blijft enigszins leuk met maar een tintje ongemakkelijkheid.
Hoe komt het?quote:Op zondag 21 juni 2015 17:58 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Niet zo denken pluff, gewoon niet teveel praten nu (behalve een concrete tijd etc afspreken, liefst redelijk snel) en dan op die date verder maar zien hoe of wat.
[..]
Mwah...
Daar kunnen zat lui van hier je bij helpen gok ik zo.quote:Op zondag 21 juni 2015 17:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb een goed geïrrigeerde sloot nodig idd :$
Lang verhaal...Hou het op een gevoel dat te lang blijft hangenquote:
Ai...sterkte ermee manquote:Op zondag 21 juni 2015 18:03 schreef yats het volgende:
[..]
Lang verhaal...Hou het op een gevoel dat te lang blijft hangen
Thxs, dat komt ooit wel goed. Vandaag iig naar Waterloo geweest, wat een goede afleiding is.quote:
Goed om te horenquote:Op zondag 21 juni 2015 18:05 schreef yats het volgende:
[..]
Thxs, dat komt ooit wel goed. Vandaag iig naar Waterloo geweest, wat een goede afleiding is.
Ja, was het tof? Ik zou dat ook wel graag willen zien eens.quote:Op zondag 21 juni 2015 18:05 schreef yats het volgende:
[..]
Thxs, dat komt ooit wel goed. Vandaag iig naar Waterloo geweest, wat een goede afleiding is.
Ik kan t aanraden! Maar ik heb dan ook een afwijking m.b.t. geschiedenis en interesse daarin. Dat trekt me meer dan de huidige tijdquote:Op zondag 21 juni 2015 18:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, was het tof? Ik zou dat ook wel graag willen zien eens.
Whehehe, lijkt me ook wel een must voor zoietsquote:Op zondag 21 juni 2015 18:12 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kan t aanraden! Maar ik heb dan ook een afwijking m.b.t. geschiedenis en interesse daarin. Dat trekt me meer dan de huidige tijd
#eeuwige romanticus#
quote:Op zondag 21 juni 2015 17:12 schreef Harmankardon het volgende:
Wat voor eindejaarslijsten?quote:Op zondag 21 juni 2015 17:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik mis yats, magnetronkoffie en ongetwijfeld nog wat anderen in je opsomming.
Het viel me op dat er veel jongeren waren. Wat dat betreft is het niet zo oubollig als mensen wellicht denken. Het lijkt me wel wat om ooit een keer mee te doen met zo'n re-enactment overigens, maar hoe of wat dat kan?quote:Op zondag 21 juni 2015 18:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Whehehe, lijkt me ook wel een must voor zoiets
En ik heb geschiedenis gestudeerd, dus ik voldoe geloof ik ook wel aan de toelatingseisen
Check...Hinderlijk vooral af en toequote:Op zondag 21 juni 2015 18:15 schreef xBubbles het volgende:
Ai, de eeuwige romanticus...lastige dingen zijn dat
Shiiiiiiiiiiiiit man...quote:Op zondag 21 juni 2015 18:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Whehehe, lijkt me ook wel een must voor zoiets
En ik heb geschiedenis gestudeerd, dus ik voldoe geloof ik ook wel aan de toelatingseisen
Dit.quote:Op zondag 21 juni 2015 18:17 schreef yats het volgende:
[..]
Het viel me op dat er veel jongeren waren. Wat dat betreft is het niet zo oubollig als mensen wellicht denken. Het lijkt me wel wat om ooit een keer mee te doen met zo'n re-enactment overigens, maar hoe of wat dat kan?
En ja, dan voldoe je wel aan de eisen! Al had ik ergens ook wel zoiets bij jou verwacht als gentleman
[..]
Check...Hinderlijk vooral af en toe
Het gaat ook nooit goed met jou hequote:Op zondag 21 juni 2015 17:58 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Niet zo denken pluff, gewoon niet teveel praten nu (behalve een concrete tijd etc afspreken, liefst redelijk snel) en dan op die date verder maar zien hoe of wat.
[..]
Mwah...
Mag de waarheid niet gezegd worden?quote:
Jij bent een eeuwige romanticus?quote:
Nee hoor, soms gaat t primaquote:
Dus gewoon even niet daten.quote:Op zondag 21 juni 2015 18:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
Als het een eindejaarslijst is met hoeveel (geslaagde) dates oid, dan zit het er dik in dat ik die dit jaar wel ga winnen. Ik ben nog maar 1 maand single en zit helemaal niet te springen om nog een relatie (ik weet eigenlijk nieteens wat voor vorm ik zo'n relatie zou willen geven) en als ik dan toch een vrouw zou willen daten, dan moet ik haar wel fukkin awesome vinden
![]()
Helaas voor jou ben ik niet meer in de runningquote:Op zondag 21 juni 2015 18:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
Als het een eindejaarslijst is met hoeveel (geslaagde) dates oid, dan zit het er dik in dat ik die dit jaar wel ga winnen. Ik ben nog maar 1 maand single en zit helemaal niet te springen om nog een relatie (ik weet eigenlijk nieteens wat voor vorm ik zo'n relatie zou willen geven) en als ik dan toch een vrouw zou willen daten, dan moet ik haar wel fukkin awesome vinden
![]()
Jup, ben ik..quote:Op zondag 21 juni 2015 18:20 schreef yats het volgende:
[..]
Jij bent een eeuwige romanticus?
[..]
Nee hoor, soms gaat t prima
Als ik je lees dan is het altijd niet goed. Nog steeds om je ex?quote:Op zondag 21 juni 2015 18:20 schreef yats het volgende:
[..]
Jij bent een eeuwige romanticus?
[..]
Nee hoor, soms gaat t prima
Ik ben 1,5 jaar single en ik zit ook niet te springen om een relatiequote:Op zondag 21 juni 2015 18:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
![]()
quote:
quote:Op zondag 21 juni 2015 18:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Helaas voor jou ben ik niet meer in de running
quote:Op zondag 21 juni 2015 18:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ben 1,5 jaar single en ik zit ook niet te springen om een relatie
Herkenbaar wel
quote:Op zondag 21 juni 2015 18:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Helaas voor jou ben ik niet meer in de running
quote:Op zondag 21 juni 2015 18:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Believe you can, and you will.
Koester die eigenschap. Weinig mensen zijn helaas nog zo.quote:
Dat hoeft toch ook niet? Zeker na een maand single zijn niet...quote:Op zondag 21 juni 2015 18:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
![]()
Nee, niet alleen. Maar ik hou het hierbij en ga er niet weer over beginnen. Ander onderwerp...quote:Op zondag 21 juni 2015 18:21 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Als ik je lees dan is het altijd niet goed. Nog steeds om je ex?
Daarom hou ik je ook opgesloten thuis.quote:Op zondag 21 juni 2015 18:24 schreef MissMSX het volgende:
En dan komt er iemand voorbij waar je echt geen 'nee' tegen kunt zeggen
Ja gofferdommequote:Op zondag 21 juni 2015 18:24 schreef MissMSX het volgende:
En dan komt er iemand voorbij waar je echt geen 'nee' tegen kunt zeggen
quote:Op zondag 21 juni 2015 18:24 schreef xBubbles het volgende:
[..]Dit jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verstandig, want Bels en Barb gooien hoge ogenquote:
Dat zei ik ook ooitquote:Op zondag 21 juni 2015 18:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja gofferdomme
Rustig aan doen enzo
Das simpel: aanmelden. Hier heb je een lijstje: https://en.wikipedia.org/(...)l_reenactment_groupsquote:Op zondag 21 juni 2015 18:17 schreef yats het volgende:
[..]
Het viel me op dat er veel jongeren waren. Wat dat betreft is het niet zo oubollig als mensen wellicht denken. Het lijkt me wel wat om ooit een keer mee te doen met zo'n re-enactment overigens, maar hoe of wat dat kan?
Dank uquote:En ja, dan voldoe je wel aan de eisen! Al had ik ergens ook wel zoiets bij jou verwacht als gentleman
Wat?quote:
Degenen die dat het hardst roepen wonen meestal met een maand of 3 samen, al dan niet zwanger.quote:Op zondag 21 juni 2015 18:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja gofferdomme
Rustig aan doen enzo
Scheelt dat ik niet de enige ben in dit gevalquote:
Je scoort punten met je studiequote:Op zondag 21 juni 2015 18:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das simpel: aanmelden. Hier heb je een lijstje: https://en.wikipedia.org/(...)l_reenactment_groups
[..]
Dank u
[..]
Wat?
Sorry, ik las je post en moest dat plaatje er gewoon even in gooienquote:
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 21 juni 2015 18:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Scheelt dat ik niet de enige ben in dit geval!
Als je denkt dat je daar beter af bent, hou ik je niet tegen. Ik gun jou enkel het allerbeste.quote:Op zondag 21 juni 2015 18:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Verstandig, want Bels en Barb gooien hoge ogen
Vragen in het abo forum?quote:Op zondag 21 juni 2015 18:27 schreef Californium het volgende:
MISSY!
Ik heb nu zo'n proefabbo… Hoe blokkeer ik nu bepaalde mensen
?
Dat ik niet de enige van de twee ben die nog niet zit te wachten op een relatiequote:
quote:Op zondag 21 juni 2015 18:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja gofferdomme
Rustig aan doen enzo
Waarom? Dat is toch juist genieten?quote:Op zondag 21 juni 2015 18:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja gofferdomme
Rustig aan doen enzo
Hm, maar eens kijken.quote:Op zondag 21 juni 2015 18:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das simpel: aanmelden. Hier heb je een lijstje: https://en.wikipedia.org/(...)l_reenactment_groups
[..]
Dank u
[..]
Wat?
Ik vond het wél leuk je gekend te hebben.quote:Op zondag 21 juni 2015 18:27 schreef Californium het volgende:
MISSY!
?
Rustig aan doen is genieten ja. Genieten van mezelf en mijn rust en daarbij iemand die het af en toe wat minder saai maakt!quote:Op zondag 21 juni 2015 18:28 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Waarom? Dat is toch juist genieten?
[..]
Hm, maar eens kijken.
You're welcome. A fellow gentleman always is
quote:Op zondag 21 juni 2015 18:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vond het wél leuk je gekend te hebben.
Rechtsbovenin iedere post van een user staat een icoontje: bordje met een streep erdoor.quote:Op zondag 21 juni 2015 18:27 schreef Californium het volgende:
MISSY!
?
quote:
Eckte liefdequote:Op zondag 21 juni 2015 18:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je denkt dat je daar beter af bent, hou ik je niet tegen. Ik gun jou enkel het allerbeste.
Merciquote:Op zondag 21 juni 2015 18:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Rechtsbovenin iedere post van een user staat een icoontje: bordje met een streep erdoor.
Klik klak klaar
Het hoeft ook niet hequote:Op zondag 21 juni 2015 18:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat ik niet de enige van de twee ben die nog niet zit te wachten op een relatie
Sounds good! Enjoy dan maar, al komt dat vast goedquote:Op zondag 21 juni 2015 18:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Rustig aan doen is genieten ja. Genieten van mezelf en mijn rust en daarbij iemand die het af en toe wat minder saai maakt!
Zoals het hoort
quote:Op zondag 21 juni 2015 18:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
En niks mis met romantiek. Nothing is more for filling than wooing a lady
wat is for filling?quote:Op zondag 21 juni 2015 18:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
I'm not a home wrecker, dear Sir. Unless it's my home.quote:Op zondag 21 juni 2015 18:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je denkt dat je daar beter af bent, hou ik je niet tegen. Ik gun jou enkel het allerbeste.
You dirty fuck!quote:Op zondag 21 juni 2015 18:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Dat klinkt echt nog zo heerlijk old fashioned zegquote:Op zondag 21 juni 2015 18:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Zoiets als voldaan geraken, vervuld met tevredenheid.quote:
fulfilling bedoel je?quote:Op zondag 21 juni 2015 18:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zoiets als voldaan geraken, vervuld met tevredenheid.
Maak jezelf geen illusies kerel. In zo'n scenario ben je nooit de oorzaak, enkel de aanleiding.quote:Op zondag 21 juni 2015 18:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I'm not a home wrecker, dear Sir. Unless it's my home.
Zo bedoel ik het niet en dat weet jequote:
Dat ben ik ookquote:Op zondag 21 juni 2015 18:31 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Dat klinkt echt nog zo heerlijk old fashioned zeg
I know, maar ik plaag je graagquote:Op zondag 21 juni 2015 18:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet en dat weet je
[..]
Dat ben ik ook
Oh, damnquote:
Zelfs dat wens ik liever niet te zijn hoor.quote:Op zondag 21 juni 2015 18:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maak jezelf geen illusies kerel. In zo'n scenario ben je nooit de oorzaak, enkel de aanleiding.
Er bestaan niet veel mensen meer die zo zijn. Ze noemen mij ouderwets omdat ik het leuk vind als iemand probeert een ander voor zich te winnenquote:Op zondag 21 juni 2015 18:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet en dat weet je
[..]
Dat ben ik ook
ach, het verschil hoor je bijna niet.quote:Op zondag 21 juni 2015 18:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, damn
[..]
Zelfs dat wens ik liever niet te zijn hoor.
Niets mis met old fashionedquote:Op zondag 21 juni 2015 18:31 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Dat klinkt echt nog zo heerlijk old fashioned zeg
Lees mijn post hierboven even. Ik zeg nergens dat er iets mis is met old fashioned zijn.quote:Op zondag 21 juni 2015 18:34 schreef yats het volgende:
[..]
Niets mis met old fashioned![]()
Zeker op t gebied van de liefde en de kunst der daten
Ik was te snelquote:
ik zou voor het laatste gaan.quote:Op zondag 21 juni 2015 18:35 schreef Barbusse het volgende:
Wat zal ik eens gaan koken vandaag? Of zal ik gewoon lui zijn en gaan eten bij the Chophouse en flirten met de serveersters?
Volgens mij sneller achter elkaar posten. Die irritante reclames zijn wegquote:Op zondag 21 juni 2015 18:36 schreef Californium het volgende:
Wat kan ik nog meer met zo'n basic abo
Te snelquote:Op zondag 21 juni 2015 18:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Degenen die dat het hardst roepen wonen meestal met een maand of 3 samen, al dan niet zwanger.
Weet jij toevallig of dm / pm van geblokkeerde mensen dan ook wordt geblokt? of alleen de posts?quote:Op zondag 21 juni 2015 18:37 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Volgens mij sneller achter elkaar posten. Die irritante reclames zijn weg
Maar dan moet ik de deur uit en voel me luiquote:
klinkt goed. en van koken word je ook moe, zeker als je al lui bent.quote:Op zondag 21 juni 2015 18:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar dan moet ik de deur uit en voel me luiEn dan moet ik ook mijn Monty Python T-shirt inruilen voor een gestreken overhemd en me scheren en zo, want zo'n soort tent is het wel. Wel de beste steaks van het eiland, ze hebben een complete eigen slagerij
En uitzicht op Valletta bastions
Die reclames zijn hilarisch altijdquote:Op zondag 21 juni 2015 18:37 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Volgens mij sneller achter elkaar posten. Die irritante reclames zijn weg
Whehehequote:Op zondag 21 juni 2015 18:38 schreef Californium het volgende:
[..]
Weet jij toevallig of dm / pm van geblokkeerde mensen dan ook wordt geblokt? of alleen de posts?
Volgens mij wordt alles geblokkeerd. Maar alleen als die persoon op je blokkeerlijst staat. En mobiel werkt het niet, dan kun je de posts van die persoon nog wel zienquote:Op zondag 21 juni 2015 18:38 schreef Californium het volgende:
[..]
Weet jij toevallig of dm / pm van geblokkeerde mensen dan ook wordt geblokt? of alleen de posts?
Echt een briljante tent met een wijnkaart waar je u tegen zegtquote:Op zondag 21 juni 2015 18:39 schreef perro. het volgende:
[..]
klinkt goed. en van koken word je ook moe, zeker als je al lui bent.
Fixedquote:Op zondag 21 juni 2015 18:42 schreef artelligence het volgende:
Ik wantrouw mensen die constant benadrukken hoe ze zijn.
Ik zie dus geen banners meer, godzijdank. Ik moest eens research doen voor m'n studie, kreeg ik allerlei banners over je seksleven verbeteren enzquote:Op zondag 21 juni 2015 18:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die reclames zijn hilarisch altijdHier krijg ik banners van internationale datingsites, dat Svetlana op me wacht. In het Game of Thrones topic heb ik banners van begrafenisverzekeraars
quote:Op zondag 21 juni 2015 18:43 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik zie dus geen banners meer, godzijdank. Ik moest eens research doen voor m'n studie, kreeg ik allerlei banners over je seksleven verbeteren enz
Tijdje geleden in een tent gegeten waar de wijnkaart 60 (!!) pagina's hadquote:Op zondag 21 juni 2015 18:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Echt een briljante tent met een wijnkaart waar je u tegen zegthttp://chophouse.com.mt/
hmm. ik zie niet in hoe je daar niet zou kunnen eten met je ongeschoren kin en montyshirt?quote:Op zondag 21 juni 2015 18:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Echt een briljante tent met een wijnkaart waar je u tegen zegthttp://chophouse.com.mt/
Paradoxale post dit.quote:Op zondag 21 juni 2015 18:42 schreef artelligence het volgende:
60? That's....overdoing it a bitquote:Op zondag 21 juni 2015 18:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tijdje geleden in een tent gegeten waar de wijnkaart 60 (!!) pagina's hadOver pretentieus gesproken
fixedquote:Op zondag 21 juni 2015 18:43 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik zie dus geen banners meer, godzijdank. 'Ik moest eens research doen voor m'n studie', kreeg ik allerlei banners over je seksleven verbeteren enz
Dan voel ik me opgelaten en als een toeristquote:Op zondag 21 juni 2015 18:44 schreef perro. het volgende:
[..]
hmm. ik zie niet in hoe je daar niet zou kunnen eten met je ongeschoren kin en montyshirt?
als je die pics bekijkt althans..
Nouja, Ben ik van oa Uitstaling af, en hopelijk ook van zn PMsquote:
That better be one damn fine steak thenquote:
PMt die je?quote:Op zondag 21 juni 2015 18:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Nouja, Ben ik van oa Uitstaling af, en hopelijk ook van zn PMs
waarom dat dan? boeien wat anderen denken dat je bent.quote:Op zondag 21 juni 2015 18:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan voel ik me opgelaten en als een toerist
Hij heeft me gepmtquote:
Lekkerste die ik gehad heb in de US. Dat dan weer wel. Maar goed dat ik niet hoefde te betalen iig.quote:Op zondag 21 juni 2015 18:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
That better be one damn fine steak then
Hij stuurt je ook nog eens pm's? Waarom in godsnaam?quote:Op zondag 21 juni 2015 18:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Nouja, Ben ik van oa Uitstaling af, en hopelijk ook van zn PMs
Vind je? Ik denk altijd dat dergelijke mensen iets te verbergen hebben, niet de waarheid spreken of geen flauw benul hebben van wie of hoe ze zijn.quote:
Hoe bedoel je dat?quote:Op zondag 21 juni 2015 18:42 schreef artelligence het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |