Dit.quote:Op zondag 21 juni 2015 18:17 schreef yats het volgende:
[..]
Het viel me op dat er veel jongeren waren. Wat dat betreft is het niet zo oubollig als mensen wellicht denken. Het lijkt me wel wat om ooit een keer mee te doen met zo'n re-enactment overigens, maar hoe of wat dat kan?
En ja, dan voldoe je wel aan de eisen! Al had ik ergens ook wel zoiets bij jou verwacht als gentleman
[..]
Check...Hinderlijk vooral af en toe
Het gaat ook nooit goed met jou hequote:Op zondag 21 juni 2015 17:58 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Niet zo denken pluff, gewoon niet teveel praten nu (behalve een concrete tijd etc afspreken, liefst redelijk snel) en dan op die date verder maar zien hoe of wat.
[..]
Mwah...
Mag de waarheid niet gezegd worden?quote:
Jij bent een eeuwige romanticus?quote:
Nee hoor, soms gaat t primaquote:
Dus gewoon even niet daten.quote:Op zondag 21 juni 2015 18:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
Als het een eindejaarslijst is met hoeveel (geslaagde) dates oid, dan zit het er dik in dat ik die dit jaar wel ga winnen. Ik ben nog maar 1 maand single en zit helemaal niet te springen om nog een relatie (ik weet eigenlijk nieteens wat voor vorm ik zo'n relatie zou willen geven) en als ik dan toch een vrouw zou willen daten, dan moet ik haar wel fukkin awesome vinden
![]()
Helaas voor jou ben ik niet meer in de runningquote:Op zondag 21 juni 2015 18:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
Als het een eindejaarslijst is met hoeveel (geslaagde) dates oid, dan zit het er dik in dat ik die dit jaar wel ga winnen. Ik ben nog maar 1 maand single en zit helemaal niet te springen om nog een relatie (ik weet eigenlijk nieteens wat voor vorm ik zo'n relatie zou willen geven) en als ik dan toch een vrouw zou willen daten, dan moet ik haar wel fukkin awesome vinden
![]()
Jup, ben ik..quote:Op zondag 21 juni 2015 18:20 schreef yats het volgende:
[..]
Jij bent een eeuwige romanticus?
[..]
Nee hoor, soms gaat t prima
Als ik je lees dan is het altijd niet goed. Nog steeds om je ex?quote:Op zondag 21 juni 2015 18:20 schreef yats het volgende:
[..]
Jij bent een eeuwige romanticus?
[..]
Nee hoor, soms gaat t prima
Ik ben 1,5 jaar single en ik zit ook niet te springen om een relatiequote:Op zondag 21 juni 2015 18:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
![]()
quote:
quote:Op zondag 21 juni 2015 18:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Helaas voor jou ben ik niet meer in de running
quote:Op zondag 21 juni 2015 18:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ben 1,5 jaar single en ik zit ook niet te springen om een relatie
Herkenbaar wel
quote:Op zondag 21 juni 2015 18:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Helaas voor jou ben ik niet meer in de running
quote:Op zondag 21 juni 2015 18:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Believe you can, and you will.
Koester die eigenschap. Weinig mensen zijn helaas nog zo.quote:
Dat hoeft toch ook niet? Zeker na een maand single zijn niet...quote:Op zondag 21 juni 2015 18:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
![]()
Nee, niet alleen. Maar ik hou het hierbij en ga er niet weer over beginnen. Ander onderwerp...quote:Op zondag 21 juni 2015 18:21 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Als ik je lees dan is het altijd niet goed. Nog steeds om je ex?
Daarom hou ik je ook opgesloten thuis.quote:Op zondag 21 juni 2015 18:24 schreef MissMSX het volgende:
En dan komt er iemand voorbij waar je echt geen 'nee' tegen kunt zeggen
Ja gofferdommequote:Op zondag 21 juni 2015 18:24 schreef MissMSX het volgende:
En dan komt er iemand voorbij waar je echt geen 'nee' tegen kunt zeggen
quote:Op zondag 21 juni 2015 18:24 schreef xBubbles het volgende:
[..]Dit jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verstandig, want Bels en Barb gooien hoge ogenquote:
Dat zei ik ook ooitquote:Op zondag 21 juni 2015 18:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja gofferdomme
Rustig aan doen enzo
Das simpel: aanmelden. Hier heb je een lijstje: https://en.wikipedia.org/(...)l_reenactment_groupsquote:Op zondag 21 juni 2015 18:17 schreef yats het volgende:
[..]
Het viel me op dat er veel jongeren waren. Wat dat betreft is het niet zo oubollig als mensen wellicht denken. Het lijkt me wel wat om ooit een keer mee te doen met zo'n re-enactment overigens, maar hoe of wat dat kan?
Dank uquote:En ja, dan voldoe je wel aan de eisen! Al had ik ergens ook wel zoiets bij jou verwacht als gentleman
Wat?quote:
Degenen die dat het hardst roepen wonen meestal met een maand of 3 samen, al dan niet zwanger.quote:Op zondag 21 juni 2015 18:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja gofferdomme
Rustig aan doen enzo
Scheelt dat ik niet de enige ben in dit gevalquote:
Je scoort punten met je studiequote:Op zondag 21 juni 2015 18:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das simpel: aanmelden. Hier heb je een lijstje: https://en.wikipedia.org/(...)l_reenactment_groups
[..]
Dank u
[..]
Wat?
Sorry, ik las je post en moest dat plaatje er gewoon even in gooienquote:
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 21 juni 2015 18:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Scheelt dat ik niet de enige ben in dit geval!
Als je denkt dat je daar beter af bent, hou ik je niet tegen. Ik gun jou enkel het allerbeste.quote:Op zondag 21 juni 2015 18:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Verstandig, want Bels en Barb gooien hoge ogen
Vragen in het abo forum?quote:Op zondag 21 juni 2015 18:27 schreef Californium het volgende:
MISSY!
Ik heb nu zo'n proefabbo… Hoe blokkeer ik nu bepaalde mensen
?
Dat ik niet de enige van de twee ben die nog niet zit te wachten op een relatiequote:
quote:Op zondag 21 juni 2015 18:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja gofferdomme
Rustig aan doen enzo
Waarom? Dat is toch juist genieten?quote:Op zondag 21 juni 2015 18:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja gofferdomme
Rustig aan doen enzo
Hm, maar eens kijken.quote:Op zondag 21 juni 2015 18:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das simpel: aanmelden. Hier heb je een lijstje: https://en.wikipedia.org/(...)l_reenactment_groups
[..]
Dank u
[..]
Wat?
Ik vond het wél leuk je gekend te hebben.quote:Op zondag 21 juni 2015 18:27 schreef Californium het volgende:
MISSY!
?
Rustig aan doen is genieten ja. Genieten van mezelf en mijn rust en daarbij iemand die het af en toe wat minder saai maakt!quote:Op zondag 21 juni 2015 18:28 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Waarom? Dat is toch juist genieten?
[..]
Hm, maar eens kijken.
You're welcome. A fellow gentleman always is
quote:Op zondag 21 juni 2015 18:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vond het wél leuk je gekend te hebben.
Rechtsbovenin iedere post van een user staat een icoontje: bordje met een streep erdoor.quote:Op zondag 21 juni 2015 18:27 schreef Californium het volgende:
MISSY!
?
quote:
Eckte liefdequote:Op zondag 21 juni 2015 18:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je denkt dat je daar beter af bent, hou ik je niet tegen. Ik gun jou enkel het allerbeste.
Merciquote:Op zondag 21 juni 2015 18:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Rechtsbovenin iedere post van een user staat een icoontje: bordje met een streep erdoor.
Klik klak klaar
Het hoeft ook niet hequote:Op zondag 21 juni 2015 18:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat ik niet de enige van de twee ben die nog niet zit te wachten op een relatie
Sounds good! Enjoy dan maar, al komt dat vast goedquote:Op zondag 21 juni 2015 18:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Rustig aan doen is genieten ja. Genieten van mezelf en mijn rust en daarbij iemand die het af en toe wat minder saai maakt!
Zoals het hoort
quote:Op zondag 21 juni 2015 18:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
En niks mis met romantiek. Nothing is more for filling than wooing a lady
wat is for filling?quote:Op zondag 21 juni 2015 18:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
I'm not a home wrecker, dear Sir. Unless it's my home.quote:Op zondag 21 juni 2015 18:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je denkt dat je daar beter af bent, hou ik je niet tegen. Ik gun jou enkel het allerbeste.
You dirty fuck!quote:Op zondag 21 juni 2015 18:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Dat klinkt echt nog zo heerlijk old fashioned zegquote:Op zondag 21 juni 2015 18:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Zoiets als voldaan geraken, vervuld met tevredenheid.quote:
fulfilling bedoel je?quote:Op zondag 21 juni 2015 18:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zoiets als voldaan geraken, vervuld met tevredenheid.
Maak jezelf geen illusies kerel. In zo'n scenario ben je nooit de oorzaak, enkel de aanleiding.quote:Op zondag 21 juni 2015 18:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I'm not a home wrecker, dear Sir. Unless it's my home.
Zo bedoel ik het niet en dat weet jequote:
Dat ben ik ookquote:Op zondag 21 juni 2015 18:31 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Dat klinkt echt nog zo heerlijk old fashioned zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |