Je scoort punten met je studiequote:Op zondag 21 juni 2015 18:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das simpel: aanmelden. Hier heb je een lijstje: https://en.wikipedia.org/(...)l_reenactment_groups
[..]
Dank u
[..]
Wat?
Sorry, ik las je post en moest dat plaatje er gewoon even in gooienquote:
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 21 juni 2015 18:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Scheelt dat ik niet de enige ben in dit geval!
Als je denkt dat je daar beter af bent, hou ik je niet tegen. Ik gun jou enkel het allerbeste.quote:Op zondag 21 juni 2015 18:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Verstandig, want Bels en Barb gooien hoge ogen
Vragen in het abo forum?quote:Op zondag 21 juni 2015 18:27 schreef Californium het volgende:
MISSY!
Ik heb nu zo'n proefabbo… Hoe blokkeer ik nu bepaalde mensen
?
Dat ik niet de enige van de twee ben die nog niet zit te wachten op een relatiequote:
quote:Op zondag 21 juni 2015 18:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja gofferdomme
Rustig aan doen enzo
Waarom? Dat is toch juist genieten?quote:Op zondag 21 juni 2015 18:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja gofferdomme
Rustig aan doen enzo
Hm, maar eens kijken.quote:Op zondag 21 juni 2015 18:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das simpel: aanmelden. Hier heb je een lijstje: https://en.wikipedia.org/(...)l_reenactment_groups
[..]
Dank u
[..]
Wat?
Ik vond het wél leuk je gekend te hebben.quote:Op zondag 21 juni 2015 18:27 schreef Californium het volgende:
MISSY!
?
Rustig aan doen is genieten ja. Genieten van mezelf en mijn rust en daarbij iemand die het af en toe wat minder saai maakt!quote:Op zondag 21 juni 2015 18:28 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Waarom? Dat is toch juist genieten?
[..]
Hm, maar eens kijken.
You're welcome. A fellow gentleman always is
quote:Op zondag 21 juni 2015 18:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vond het wél leuk je gekend te hebben.
Rechtsbovenin iedere post van een user staat een icoontje: bordje met een streep erdoor.quote:Op zondag 21 juni 2015 18:27 schreef Californium het volgende:
MISSY!
?
quote:
Eckte liefdequote:Op zondag 21 juni 2015 18:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je denkt dat je daar beter af bent, hou ik je niet tegen. Ik gun jou enkel het allerbeste.
Merciquote:Op zondag 21 juni 2015 18:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Rechtsbovenin iedere post van een user staat een icoontje: bordje met een streep erdoor.
Klik klak klaar
Het hoeft ook niet hequote:Op zondag 21 juni 2015 18:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat ik niet de enige van de twee ben die nog niet zit te wachten op een relatie
Sounds good! Enjoy dan maar, al komt dat vast goedquote:Op zondag 21 juni 2015 18:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Rustig aan doen is genieten ja. Genieten van mezelf en mijn rust en daarbij iemand die het af en toe wat minder saai maakt!
Zoals het hoort
quote:Op zondag 21 juni 2015 18:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
En niks mis met romantiek. Nothing is more for filling than wooing a lady
wat is for filling?quote:Op zondag 21 juni 2015 18:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
I'm not a home wrecker, dear Sir. Unless it's my home.quote:Op zondag 21 juni 2015 18:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je denkt dat je daar beter af bent, hou ik je niet tegen. Ik gun jou enkel het allerbeste.
You dirty fuck!quote:Op zondag 21 juni 2015 18:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Dat klinkt echt nog zo heerlijk old fashioned zegquote:Op zondag 21 juni 2015 18:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Zoiets als voldaan geraken, vervuld met tevredenheid.quote:
fulfilling bedoel je?quote:Op zondag 21 juni 2015 18:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zoiets als voldaan geraken, vervuld met tevredenheid.
Maak jezelf geen illusies kerel. In zo'n scenario ben je nooit de oorzaak, enkel de aanleiding.quote:Op zondag 21 juni 2015 18:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I'm not a home wrecker, dear Sir. Unless it's my home.
Zo bedoel ik het niet en dat weet jequote:
Dat ben ik ookquote:Op zondag 21 juni 2015 18:31 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Dat klinkt echt nog zo heerlijk old fashioned zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |