Ben je afgevuld?quote:
Zal rival wel gedaan hebbenquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Ben je afgevuld?
En staat er nu weer misdraagt in de OP?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:32 schreef HostiMeister het volgende:
Maar dat snoetjeDie ogen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, zij.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:32 schreef HostiMeister het volgende:
Maar dat snoetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wooblabalurg
Weet je, ik zat laatst zo te denken. Het heeft eigenlijk verrekte veel weg van een soap.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:34 schreef HeatWave het volgende:
Ja, das wel echt een heel lekker kind, niet genoeg reden om got te kijken, maar wel.
Gohquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:36 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Weet je, ik zat laatst zo te denken. Het heeft eigenlijk verrekte veel weg van een soap.
Het is gewoon een soap, maar dan met beter acteerwerk, betere locaties en lekkerdere mensen en bloed en tieten.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:36 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Weet je, ik zat laatst zo te denken. Het heeft eigenlijk verrekte veel weg van een soap.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:38 schreef LovelyLady het volgende:
En toen zat ik naast mijn stoel![]()
godver
Vergeet de draken niet. En draken.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Het is gewoon een soap, maar dan met beter acteerwerk, betere locaties en lekkerdere mensen en bloed en tieten.
Goeie tip, niet vergeten, want ze zitten er natuurlijk voornamelijk virtueel inquote:
perineum een klapje gehadquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:38 schreef LovelyLady het volgende:
En toen zat ik naast mijn stoel![]()
godver
Zeg je nu dat die draken geen echte draken zijn?quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goeie tip, niet vergeten, want ze zitten er natuurlijk voornamelijk virtueel in.
Nee, meer dat ze het er voornamelijk meer over hebben dan dat ze er echt in voorkomenquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:41 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zeg je nu dat die draken geen echte draken zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het doodeng, voor me gevoel duurde het veel langer dus toen ging ik maar zogenaamd tandenpoetsen. Is dit net aan goed genoeg voor een 20 jarig onzeker meisje?Ik voel mij neger
Zou de soap wel leuker maken. Elke keer dat het te zoetsappig is die draken eroverheen. As.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, meer dat ze het er voornamelijk meer over hebben dan dat ze er echt in voorkomen.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:41 schreef pluff het volgende:
Gister heb ik iets heel engs gedaan. Ik heb zoals men omgaat in dit topic met elkaar tegen een meid gedaan op badoo na een beetje aardig doen en een band proberen op te bouwen:Ik ga tanden poetsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het doodeng, voor me gevoel duurde het veel langer dus toen ging ik maar zogenaamd tandenpoetsen. Is dit net aan goed genoeg voor een 20 jarig onzeker meisje?![]()
Pluff, je bent echt een ontzettende eindbaas![]()
quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
een barst in het laminaat natuurlijk
/olifantje
Gister heb ik iets heel engs gedaan. Ik heb zoals men omgaat in dit topic met elkaar tegen een meid gedaan op badoo na een beetje aardig doen en een band proberen op te bouwen:WTF did I just readSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het doodeng, voor me gevoel duurde het veel langer dus toen ging ik maar zogenaamd tandenpoetsen. Is dit net aan goed genoeg voor een 20 jarig onzeker meisje?![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Je verwacht het nietquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:47 schreef HeatWave het volgende:
http://www.nu.nl/mobiel/4(...)ren-met-spyware.html
Android.
"Ik ga tanden poetsen" is echt zon zin die ik s'avonds 1 keer kan gebruiken wanneer ik het niet meer weet of in paniek ben.quote:
Dankje, Maar ik ben geen eindbaas. dit is de eerste keer dat heen en weer flirterig doen succesvol heeft gewerkt. Echt de allereerste keerquote:Pluff, je bent echt een ontzettende eindbaas
quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:48 schreef Californium het volgende:
Tandenpoetsen.
Met al die plaatjes in combi met dat verhaal krijg ik het warm.
Ik ga wel weer verder patientenmateriaal preppen
*Vrijwilligerquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:48 schreef Californium het volgende:
Tandenpoetsen.
Met al die plaatjes in combi met dat verhaal krijg ik het warm.
Ik ga wel weer verder patientenmateriaal preppen
Gister heb ik iets heel engs gedaan. Ik heb zoals men omgaat in dit topic met elkaar tegen een meid gedaan op badoo na een beetje aardig doen en een band proberen op te bouwen:Pluff echt, wow. Je verbaasd me een beetje hiermee. Stiekem heb je het echt wel in je zitten om iemand te versieren. Ga zo door zou ik zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het doodeng, voor me gevoel duurde het veel langer dus toen ging ik maar zogenaamd tandenpoetsen. Is dit net aan goed genoeg voor een 20 jarig onzeker meisje?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Ik ga voor die enkele vrouw die mij wel leuk vind. Ik heb geen eisen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:49 schreef Harmankardon het volgende:
Nee maar Pluff serieus. Ik vind je een knappe en leuke kerel met een vlotte babbel. Forceren werkt niet, niet voor jou en zeker niet voor vrouwen. Wacht tot je een vrouw tegenkomt die je van je sokken blaast en ga er dan vol voor, niet alles aanspreken wat een V in het paspoort heeft staan.
Kom maarquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:52 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik ga voor die enkele vrouw die mij wel leuk vind. Ik heb geen eisen.
Jij noemt dit eindbaas?quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:43 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik ga tanden poetsen![]()
Pluff, je bent echt een ontzettende eindbaas
Nee, ik moest echt vet hard nadenken, echt heel moeilijk allemaal. Beter dan dit zal het niet snel worden want voor oefenen is er natuurlijk ook niet veel kans omdat vrouwen dit eigenlijk niet vaak beginnen. Ik denk dat ik nu doorheb dat je eerst een beetje een band moet hebben voordat je met zoiets begint en dat de vrouw je enigszins moet zien zitten. zijn nogal veel factoren die eerst goed moeten zijn en dan moet ik ook nog eens iets kunnen bedenken EN het durven.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:50 schreef yats het volgende:
[..]
Pluff echt, wow. Je verbaasd me een beetje hiermee. Stiekem heb je het echt wel in je zitten om iemand te versieren.
En jij gaat vast iemand vinden die jij helemaal het einde vind EN die jou het einde vindquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:52 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik ga voor die enkele vrouw die mij wel leuk vind. Ik heb geen eisen.
Mijn niet zo geheim recept meer is alleen rabarber met een klein beetje aardbei.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:51 schreef Myraela het volgende:
Mijn rabarber was helemaal niet mooi roze.Heb er cake van gemaakt.
En van de rest ga ik nu rabarber-appelmoes maken.
Waar hou je wel van?quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:56 schreef Myraela het volgende:
Jezus, gaat een meisje daar echt in mee?
Ik zal wel preuts zijn, maar zulke gasten zou ik echt meteen wegklikken.Echt alleen maar de meest kansloze mannen die direct over seks beginnen. Zeker de "Ik zou jou... " verhalen. Ik hou niet van praatjes.
Ik heb wel aardbei door de cake gedaan, pluff.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:56 schreef pluff het volgende:
Mijn niet zo geheim recept meer is alleen rabarber met een klein beetje aardbei.
Zelfde hierquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:56 schreef Myraela het volgende:
Ik zal wel preuts zijn, maar zulke gasten zou ik echt meteen wegklikken.Echt alleen maar de meest kansloze mannen die direct over seks beginnen. Zeker de "Ik zou jou... " verhalen. Ik hou niet van praatjes.
dankjequote:Op donderdag 21 mei 2015 14:56 schreef Californium het volgende:
[..]
En jij gaat vast iemand vinden die jij helemaal het einde vind EN die jou het einde vind
We hadden al een paar keer eerder gechat, beetje band opbouwen enzoquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:56 schreef Myraela het volgende:
Op Badoo zitten veel van zulke meisjes/vrouwenquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:56 schreef Myraela het volgende:
Gister heb ik iets heel engs gedaan. Ik heb zoals men omgaat in dit topic met elkaar tegen een meid gedaan op badoo na een beetje aardig doen en een band proberen op te bouwen:Wat is dit nu weer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het doodeng, voor me gevoel duurde het veel langer dus toen ging ik maar zogenaamd tandenpoetsen. Is dit net aan goed genoeg voor een 20 jarig onzeker meisje?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Ik snap gewoon niet dat je de ballen hebt om dan gewoon op enter te drukkenquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:56 schreef Myraela het volgende:
Dit dus. Dat is geen versieren meer, meer een semi-kansloos gesprek met een meid met het IQ van een aardappel. En jullie doen ook net alsof hij goed bezig is hiermee? The fuck, volgens mij weet iedereen toch dat Pluff zo zijn problemen heeft als het aankomt op sociaal vlak, maar dit is nu niet echt de manier om met mensen om te gaan of om een vrouw te versieren.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:56 schreef Myraela het volgende:
Je weet me te vinden. Ik ben het eindequote:
Jij blij dat je nooit aan de tinder hoefdequote:Op donderdag 21 mei 2015 14:59 schreef Myraela het volgende:
Maar misschien ben ik niet het beste voorbeeld. Want ik heb echt nog nooit succes gehad op een datingsite. Ik moet gewoon direct afspreken. Of mensen gewoon normaal ontmoeten.
Ik vind eigenlijk alle gesprekken op dat soort dingen veel te geforceerd.
Fixed.quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Je weet me te vinden. Ik ben het einde![]()
thx. Fixed iddquote:
Ja ik had op fok gelezen dat op badoo de meest lage meisjes zaten die het dichtst bij hoeren in de buurt zaten. Dus deze week voor het eerst een paar berichtjes gestuurd en meteen dit.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Op Badoo zitten veel van zulke meisjes/vrouwen
Ja, dat zou ik al helemaal niet kunnen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij blij dat je nooit aan de tinder hoefde
Jezuschristustehobbelpaardquote:Op donderdag 21 mei 2015 15:01 schreef pluff het volgende:
[..]
Ja ik had op fok gelezen dat op badoo de meest lage meisjes zaten die het dichtst bij hoeren in de buurt zaten. Dus deze week voor het eerst een paar berichtjes gestuurd en meteen dit.
Wees blij, zo hoef je geen keukens en autos weg te geven.quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:01 schreef pluff het volgende:
[..]
Ja ik had op fok gelezen dat op badoo de meest lage meisjes zaten die het dichtst bij hoeren in de buurt zaten. Dus deze week voor het eerst een paar berichtjes gestuurd en meteen dit.
Dit en dan x 100000.quote:
Het is badoo myr...En zo'n gesprek betekent niet meteen dat t ook gebeurd,al geef ik pluff een vrij goede kans. Hij onderschat zichzelf een beetje.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:56 schreef Myraela het volgende:
Pluff, dat heeft vrijwel iedere man (de echte casanova's uitgezonderd). Of denk je dat die nooit na hoeven te denken in zo'n gesprek of nooit net het verkeerde zeggen waarop het toch niets word? Dat is dus niet zo. Versieren is nu eenmaal lastig, al kun je er met oefenen wel beter in worden. Probeer het gewoon eens zou ik zeggen! En laat je niet demotiveren als het niet meteen de eerste,tweede of derde keer lukt. Het is al heel wat dat vrouwen jou online aanspreken (dat gebeurd mij eigenlijk nooit en ik denk vele anderen ook niet), hou dat in gedachten om de positieve vibe te behouden.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:55 schreef pluff het volgende:
[..]
Nee, ik moest echt vet hard nadenken, echt heel moeilijk allemaal. Beter dan dit zal het niet snel worden want voor oefenen is er natuurlijk ook niet veel kans omdat vrouwen dit eigenlijk niet vaak beginnen. Ik denk dat ik nu doorheb dat je eerst een beetje een band moet hebben voordat je met zoiets begint en dat de vrouw je enigszins moet zien zitten. zijn nogal veel factoren die eerst goed moeten zijn en dan moet ik ook nog eens iets kunnen bedenken EN het durven.
Yats, dat wat hij doet is geen versieren.quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:02 schreef yats het volgende:
[..]
Het is badoo myr...En zo'n gesprek betekent niet meteen dat t ook gebeurd,al geef ik pluff een vrij goede kans. Hij onderschat zichzelf een beetje.
[..]
Pluff, dat heeft vrijwel iedere man (de echte casanova's uitgezonderd). Of denk je dat die nooit na hoeven te denken in zo'n gesprek of nooit net het verkeerde zeggen waarop het toch niets word? Dat is dus niet zo. Versieren is nu eenmaal lastig, al kun je er met oefenen wel beter in worden. Probeer het gewoon eens zou ik zeggen! En laat je niet demotiveren als het niet meteen de eerste,tweede of derde keer lukt. Het is al heel wat dat vrouwen jou online aanspreken (dat gebeurd mij eigenlijk nooit en ik denk vele anderen ook niet), hou dat in gedachten om de positieve vibe te behouden.
Ik had de vorige.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Ben je afgevuld?
En staat er nu weer misdraagt in de OP?
quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Je weet me te vinden. Ik ben het einde![]()
Dat dus...Al vind ik in tegenstelling tot aeque niet dat zo'n gesprek kansloos is.Het is alleen maar net wat je zoekt en alle begin is nu eenmaal lastig.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:59 schreef Myraela het volgende:
Maar misschien ben ik niet het beste voorbeeld. Want ik heb echt nog nooit succes gehad op een datingsite. Ik moet gewoon direct afspreken. Of mensen gewoon normaal ontmoeten.
Ik vind eigenlijk alle gesprekken op dat soort dingen veel te geforceerd.
Poezenquote:
Tinder zuigtquote:Op donderdag 21 mei 2015 15:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij blij dat je nooit aan de tinder hoefde
Er is in principe niks mis mee, maar dit mij gewoon te banaal.quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:03 schreef pluff het volgende:
[..]
Wat is er fout? Wat moet er beter? Ik sta helemaal open voor kritiek.
Ohja klopt eigenlijk sprak ze mij aan. Ik zou niet uit mezelf een 20 jarig meisje aanspreken.quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:02 schreef yats het volgende:
[..]
Het is badoo myr...En zo'n gesprek betekent niet meteen dat t ook gebeurd,al geef ik pluff een vrij goede kans. Hij onderschat zichzelf een beetje.
[..]
Pluff, dat heeft vrijwel iedere man (de echte casanova's uitgezonderd). Of denk je dat die nooit na hoeven te denken in zo'n gesprek of nooit net het verkeerde zeggen waarop het toch niets word? Dat is dus niet zo. Versieren is nu eenmaal lastig, al kun je er met oefenen wel beter in worden. Probeer het gewoon eens zou ik zeggen! En laat je niet demotiveren als het niet meteen de eerste,tweede of derde keer lukt. Het is al heel wat dat vrouwen jou online aanspreken
gemiddeld 2X per jaar ofzo gebeurd dat maar.quote:(dat gebeurd mij eigenlijk nooit en ik denk vele anderen ook niet), hou dat in gedachten om de positieve vibe te behouden.
Gast, kijk iets voordat je onzin roeptquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, meer dat ze het er voornamelijk meer over hebben dan dat ze er echt in voorkomen.
Neequote:Op donderdag 21 mei 2015 15:05 schreef rival het volgende:
[..]
Gast, kijk iets voordat je onzin roept
Ik was natuurlijk niet serieus, zie berichtje daaronder. Beetje flauw van me, moet ik niet doen. Maar wees eerlijk, hier wordt ook om de haverklap de meest schuine praat geuit onder het mom van ''tongue in cheek', maar ondertussen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Yats, dat wat hij doet is geen versieren.
Ik vind het van pluff zijn kant ook niet direct slecht. Zelfs best knap dat hij zich zo aanpast aan de "doelgroep". Maar ik vind het hele badoo en de typjes gewoon wat kansloos.quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:05 schreef yats het volgende:
Dat dus...Al vind ik in tegenstelling tot aeque niet dat zo'n gesprek kansloos is.Het is alleen maar net wat je zoekt en alle begin is nu eenmaal lastig.
irl of tinder, ik ben zeer slecht in dat spelletjequote:Op donderdag 21 mei 2015 15:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik al helemaal niet kunnen.Zelfs voor een scharrel lijkt dat me niet fijn. Meteen die focus zo op de seks. Ik wil dat spel in het echt spelen, niet met wat laffe getypte woordjes.
Nee Yats, dit is iemand met een probleem het aanleren om vrouwen op een verkeerde manier te benaderen. Ga nou niet doen alsof we hier over iemand praten die voor de volle 100% erbij is (no offense Pluff).quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:05 schreef yats het volgende:
[..]
Dat dus...Al vind ik in tegenstelling tot aeque niet dat zo'n gesprek kansloos is.Het is alleen maar net wat je zoekt en alle begin is nu eenmaal lastig.
Dat klopt helemaal, maar wij weten dat dat niet serieus is in 99% van de gevallen. In zijn geval twijfel ik daar aan.quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:06 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik was natuurlijk niet serieus, zie berichtje daaronder. Beetje flauw van me, moet ik niet doen. Maar wees eerlijk, hier wordt ook om de haverklap de meest schuine praat geuit onder het mom van ''tongue in cheek', maar ondertussen.
En jij overschat andere mensen een beetje. Dat is misschien een vorm van zelfonderschatting.quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:02 schreef yats het volgende:
[..]
Het is maar net wat je zoekt. Ik denk dat dit voor pluff al een flinke stap is en vind het een vooruitgang t.o.v hoe hij eerder postte. Zeker nu ik hem gemeet heb denk ik niet dat hij per se naar de hoeren moet om seks te krijgen, en dan werkt zoiets als badoo wellicht prima. Al zou ik het zelf niet doen (ik zoek een ander type en een ander soort relatie dan wat op badoo zit).quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Prima toch! Ik ben op een datingsite nog nooit aangesproken en moest altijd zelf het initiatief nemen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:05 schreef pluff het volgende:
[..]
Ohja klopt eigenlijk sprak ze mij aan. Ik zou niet uit mezelf een 20 jarig meisje aanspreken.
[..]
gemiddeld 2X per jaar ofzo gebeurd dat maar.
Dat dus...quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het van pluff zijn kant ook niet direct slecht. Zelfs best knap dat hij zich zo aanpast aan de "doelgroep". Maar ik vind het hele badoo en de typjes gewoon wat kansloos.
Join the (fok)group. Zolang je nog niet tot innkeeper degradeerd valt t vast meequote:Op donderdag 21 mei 2015 15:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
irl of tinder, ik ben zeer slecht in dat spelletje
Nee yats is meer het type van alles reflecteren op zichzelf en alles/iedereen vergelijken met zichzelf.quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En jij overschat andere mensen een beetje. Dat is misschien een vorm van zelfonderschatting.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En jij overschat andere mensen een beetje. Dat is misschien een vorm van zelfonderschatting.
je zegt ja of nee op een foto.... Bij match spreek je af..... hoef je niet veel voor te typenquote:Op donderdag 21 mei 2015 15:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik al helemaal niet kunnen.Zelfs voor een scharrel lijkt dat me niet fijn. Meteen die focus zo op de seks. Ik wil dat spel in het echt spelen, niet met wat laffe getypte woordjes.
We hadden het eerst over allemaal andere dingen, dit is maar een stukje!quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee Yats, dit is iemand met een probleem het aanleren om vrouwen op een verkeerde manier te benaderen. Ga nou niet doen alsof we hier over iemand praten die voor de volle 100% erbij is (no offense Pluff).
Ik weet dat het geen hoer is waar de seks zeker is en de seksueele handelingen alvast worden besproken. Ze lijkt het leuk te vinden om het erover te hebben, daar gaat het om toch?quote:[..]
Dat klopt helemaal, maar wij weten dat dat niet serieus is in 99% van de gevallen. In zijn geval twijfel ik daar aan.
Dit is een neukertje regelen idd.quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Zo snel zou ik het wel fijn vinden ja. Maar van die standaard gesprekjes die er vaak aan vooraf gaan krijg ik de rillingen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:11 schreef rival het volgende:
je zegt ja of nee op een foto.... Bij match spreek je af..... hoef je niet veel voor te typen
Ze komen best vaak in beeld dusquote:Op donderdag 21 mei 2015 15:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
NeeZal vast uiteindelijk zijn gekomen, maar zover heb ik me niet gemarteld
.
Alleen carice gooide ze weer in beeld.... Maar daar is ze voor ofzoquote:Op donderdag 21 mei 2015 15:08 schreef Myraela het volgende:
Er zitten wel te weinig draken in. Helaas. En de laatste tijd ook verdacht weinig seks.
Ik moet de psychologie in. Klaar voor opleidingsswitch nummer 4?quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee yats is meer het type van alles reflecteren op zichzelf en alles/iedereen vergelijken met zichzelf.
Leg het eens aan de geinteresseerden uit,hoe doe je dat?quote:
Het is altijd afvragen wtf je gaat zeggen en wtf ze wil horen. Meestal helpt een goed profiel wel, heb je iets om op in te hakenquote:Op donderdag 21 mei 2015 15:12 schreef Myraela het volgende:
Toen ik op een datingsite zat sprak ik trouwens altijd zelf de mensen aan. Want de lijst met berichten die je binnenkreeg was veel te lang en de berichtjes nooit origineel.
100% mee eens.quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo snel zou ik het wel fijn vinden ja. Maar van die standaard gesprekjes die er vaak aan vooraf gaan krijg ik de rillingen.
Dat legt pluff je net uitquote:Op donderdag 21 mei 2015 15:15 schreef yats het volgende:
Leg het eens aan de geinteresseerden uit,hoe doe je dat?
Daar kijken meisjes niet naar, Pluff.quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:17 schreef pluff het volgende:
Ik ga haar straks een foto sturen van een egel. Maar eerst even de exif data aanpassen alsof ik het vandaag met mijn eigen telefoon heb gefotografeerd.
Ik wilde eigenlijk een facepalm doen, maar denk dat een rode handafdruk het beter doet op jouw gezicht.quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:17 schreef pluff het volgende:
Ik ga haar straks een foto sturen van een egel. Maar eerst even de exif data aanpassen alsof ik het vandaag met mijn eigen telefoon heb gefotografeerd.
Egeltjes werken beter dan diamantenquote:Op donderdag 21 mei 2015 15:17 schreef pluff het volgende:
Gister heb ik iets heel engs gedaan. Ik heb zoals men omgaat in dit topic met elkaar tegen een meid gedaan op badoo na een beetje aardig doen en een band proberen op te bouwen:Dat tandenpoetsen is oprecht het bbste einde wat je had kunnen doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het doodeng, voor me gevoel duurde het veel langer dus toen ging ik maar zogenaamd tandenpoetsen. Is dit net aan goed genoeg voor een 20 jarig onzeker meisje?haar in suspense achterlaten
![]()
aansprekenquote:Op donderdag 21 mei 2015 15:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is altijd afvragen wtf je gaat zeggen en wtf ze wil horen. Meestal helpt een goed profiel wel, heb je iets om op in te haken
pornoquote:Op donderdag 21 mei 2015 15:18 schreef FrauMilena het volgende:
1.3 GB verbruikt in 2 dagen. Oh my god
Ik heb dat nog nooit eerder gedaan. Alleen in die tig jaar een paar keer een "proefballonetje" opgelaten wat tot nu toe meestal had gefaald.quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:15 schreef FrauMilena het volgende:
Beetje lullen met een meisje over seks op internet, een flinke stap?
Nogmaals! we hadden het eerst over allemaal andere dingen. En het was alleen even een uitstapje zoals ik iedereen hier in dit topic met elkaar zie omgaan(jullie hebben mij zo gemaakt. Waarvoor dank)Dat is leuke flirterige normale omgang met elkaar toch?, althans dat probeer ik... Daarna weer terug naar comfort alsof er niets gebeurd is.quote:
Laten we eerst werken aan het feit dat ik al 2 maanden geen match hebquote:
En daarna terug komen en doen alsof er niets gebeurd isquote:Op donderdag 21 mei 2015 15:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat tandenpoetsen is oprecht het bbste einde wat je had kunnen doenhaar in suspense achterlaten
Zomer? Dat is de geur van dood bier, kruidige wiet en warm zweetquote:Op donderdag 21 mei 2015 15:21 schreef UitStraling het volgende:
Mijn God wat een lekker weer, ik ruik de zonnebrandcrème, pannetje mosselen, urenlange wittewijnsessies, mijn zonverbrande wilde surferslook, de BBQ's, de zwoele eindeloze praatavondjes, de geur van de natuur, muzieksessies, het te veel aan bloot, watergevechten en de gezellige etentjes nu alweer, kom maar op met die zomer
Normaal is saai?quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mensen, ik vraag me af waarom ik single ben als ik dit lees. Wat ben ik toch een sociale, rationele en liefdevolle jongen
Nu je het zegt. Ik zou vanavond beenham eten. Misschien gooi ik die wel gewoon op de barbecue.quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:21 schreef UitStraling het volgende:
Mijn God wat een lekker weer, ik ruik de zonnebrandcrème, pannetje mosselen, urenlange wittewijnsessies, mijn zonverbrande wilde surferslook, de BBQ's, de zwoele eindeloze praatavondjes, de geur van de natuur, muzieksessies, het te veel aan bloot, watergevechten en de gezellige etentjes nu alweer, kom maar op met die zomer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker chickie knuffelen toch.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Je hebt helemaal gelijk Fluff, laat die verzuurde vrouwen hier maar lullen, beetje belerend ook om te denken dat we de hele dag alleen aan seks denkenquote:Op donderdag 21 mei 2015 15:20 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit eerder gedaan. Alleen in die tig jaar een paar keer een "proefballonetje" opgelaten wat tot nu toe meestal had gefaald.
[..]
Nogmaals! we hadden het eerst over allemaal andere dingen. En het was alleen even een uitstapje zoals ik iedereen hier in dit topic met elkaar zie omgaan(jullie hebben mij zo gemaakt. Waarvoor dank)Dat is leuke flirterige normale omgang met elkaar toch? Daarna weer terug naar comfort alsof er niets gebeurd is.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
DooohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker chickie knuffelen toch.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
zo lievvvSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker chickie knuffelen toch.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ooooh doen, ik vind alles van de BBQ gewoon honderdmaal lekkerder dan uit het pannetje of ovenquote:Op donderdag 21 mei 2015 15:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Ik zou vanavond beenham eten. Misschien gooi ik die wel gewoon op de barbecue.
Jij was toch degene met een psychose?quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk Fluff, laat die verzuurde vrouwen hier maar lullen, beetje belerend ook om te denken dat we de hele dag alleen aan seks denken![]()
Geniet van je eerste sexting ervaring zou ik zeggen
Maar wat erbij maken?quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooooh doen, ik vind alles van de BBQ gewoon honderdmaal lekkerder dan uit het pannetje of oven
Niet eensquote:
Ga eens wat doen jaquote:Op donderdag 21 mei 2015 15:25 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Niet eens
Mja als het moet koop ik wel bij. Nog 3 weken stage en daarna zit ik minder op internet.
Moeten we je missen?quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:25 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Niet eens
Mja als het moet koop ik wel bij. Nog 3 weken stage en daarna zit ik minder op internet.
Doe ik, maar m'n 4G is tien keer sneller dan internet daar. En als ik ergens niet zo goed tegenkan is sloom ladende pagina'squote:
Hiervoor zat ik overdag amper op Fok! Want school. Straks vakantie so Idkquote:
Niks hoor, ik denk alleen dat daar wat meer voor nodig is dan een aantal fokkers waarvan sommige zelf ook de nodige zaken hebben die niet helemaal goed gaan. Dus tja ben onder andere jij een van de aangesproken mensen daarvoor dan?quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:15 schreef yats het volgende:
[..]![]()
Ik probeer die jongen gewoon een beetje op weg te helpen,wat is daar mis mee?
Jij snapt het.quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:15 schreef FrauMilena het volgende:
Ben ik blij met en snelle eduroam netwerkje op schoolquote:Op donderdag 21 mei 2015 15:27 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Doe ik, maar m'n 4G is tien keer sneller dan internet daar. En als ik ergens niet zo goed tegenkan is sloom ladende pagina's
Beetje vreemdquote:Op donderdag 21 mei 2015 15:15 schreef FrauMilena het volgende:
Ik noem het een groetentimbaaltje (maar das zelf verzonnen die naam)quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar wat erbij maken?Vind het zo zonde om de hele barbecue aan te doen voor een hammetje
honger gekregen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik noem het een groetentimbaaltje (maar das zelf verzonnen die naam)
Wat doorgesneden voorgekookte aardappels in de schil, wat verse knoflook, verse bieslook, wat verse marjolein, snufje peper en zout, blikje mais, half gesnipperd uitje, wat worcester sauce, half theelepeltje gedroogde tuinkruiden, een gesneden tomaat of twee, paar blaadjes basilicum, mespuntje echte boter.....dit alles dik inpakken in de alu-folie en een half uur op de BBQ laten garen.
Je vreet je vingers erbij op (en je kunt er trouwens bijdoen wat je lekker vind, werkt altijd)
Dat heb ik ook! Alleen heb ik dan niet echt tijd voor Fok! Want les en mensen die aandacht vragen 😩quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben ik blij met en snelle eduroam netwerkje op school
Ah, les. Vroeg je bed uit en er achter komen dat er niks nuttigs verteld wordtquote:Op donderdag 21 mei 2015 15:32 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dat heb ik ook! Alleen heb ik dan niet echt tijd voor Fok! Want les en mensen die aandacht vragen 😩
Mannen die kunnen kokenquote:Op donderdag 21 mei 2015 15:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Told ya, amateur keukenprins hier
Mensen die dat niet kunnenquote:
Waarom post je dat dan niet? Ik vind dat namelijk een vele malen grotere prestatie dan het stuk wat je postte. Laat seks nou eens zijn voor wat het is en bouw dan ook echt een band met iemand op in plaats van er alleen maar van uit gaan dat seks het doel is. Want zo kom je over, alsof seks jouw uiteindelijke doel is en je daarmee de aandacht van een vrouw krijgt.quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:12 schreef pluff het volgende:
[..]
We hadden het eerst over allemaal andere dingen, dit is maar een stukje!
Daarna ook weer terug naar over andere dingen.
Het gaat erom dat zij het leuk vind om over te hebben? Als dat zo is moet je dat lekker tussen jullie 2 houden, er zit nul meerwaarde aan om dat hier neer te zetten. Het gaat er geloof ik om dat jij een betere omgang met vrouwen krijgt, wat er in zo'n gesprek precies besproken wordt kan niemand eigenlijk echt boeien. Maar dat gezegd hebbende ben ik van mening dat zo'n gesprek met iemand van zo'n site nu niet echt een voorteken is voor een liefdevolle relatie en al helemaal niet dat jij beter wordt in de omgang met vrouwen. Ik gok dat als je dit in de praktijk gaat toepassen bij een willekeurige vrouw ze hier niet echt gediend van zal zijn.quote:Ik weet dat het geen hoer is waar de seks zeker is en de seksueele handelingen alvast worden besproken. Ze lijkt het leuk te vinden om het erover te hebben, daar gaat het om toch?
Daarna zei ze dat ze problemen had met de voeding van haar laptop en dat ze niet wist hoelang die het nog deed en gaf ze haar mobiele telefoonnummer(niet zelf om gevraagd ik heb geen ervaring met wanneer je telefoonnummer van iemand vraagt)
Oh, ik ben niet zo van alles combineren.quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik noem het een groetentimbaaltje (maar das zelf verzonnen die naam)
Wat doorgesneden voorgekookte aardappels in de schil, wat verse knoflook, verse bieslook, wat verse marjolein, snufje peper en zout, blikje mais, half gesnipperd uitje, wat worcester sauce, half theelepeltje gedroogde tuinkruiden, een gesneden tomaat of twee, paar blaadjes basilicum, mespuntje echte boter.....dit alles dik inpakken in de alu-folie en een half uur op de BBQ laten garen.
Je vreet je vingers erbij op (en je kunt er trouwens bijdoen wat je lekker vind, werkt altijd)
Dat is altijd jammer jaquote:Op donderdag 21 mei 2015 15:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ah, les. Vroeg je bed uit en er achter komen dat er niks nuttigs verteld wordt
Aah mijn lust en hobby, juiste recept op zin uitvogelen, zo veel mogelijke verse en goede ingrediënten inkopen, alle spullen uitstallen,, muziekje aan, wijntje erbij, af en toe een kusje in mijn nek of een nieuwsgierige blik in de pannen door de heerlijke kookdampen....yep, tijdloos zoals 't leven hoort te zijnquote:
I know, maar zo moeilijk is het echt niet om iets fatsoenlijks te produceren, ik doel echt niet op Boeuf Bourguignon from scratch ofzoquote:
Ben jij een kloon van Hosti?quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aah mijn lust en hobby, juiste recept op zin uitvogelen, zo veel mogelijke verse en goede ingrediënten inkopen, alle spullen uitstallen,, muziekje aan, wijntje erbij, af en toe een kusje in mijn nek of een nieuwsgierige blik in de pannen door de heerlijke kookdampen....yep, tijdloos zoals 't leven hoort te zijn
pluspunten voor deze meneer.quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aah mijn lust en hobby, juiste recept op zin uitvogelen, zo veel mogelijke verse en goede ingrediënten inkopen, alle spullen uitstallen,, muziekje aan, wijntje erbij, af en toe een kusje in mijn nek of een nieuwsgierige blik in de pannen door de heerlijke kookdampen....yep, tijdloos zoals 't leven hoort te zijn
Of hebben er een hekel aan. Beetje aardapplen en groente koken en vlees in de pan... nee, ik vind dat nog erger dan m'n bed opmaken.quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:39 schreef Myraela het volgende:
Iedereen kan koken. Sommige mensen zijn gewoon te lui. Dat is wat anders.
Wel van lekker eten houden, maar dan niet de moeite willen doen om te leren hoe het moet. Kan ik slecht tegenquote:
Kijk, dit zijn dus de soort teksten op datingsites waar ik de rillingen van krijg.quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Glazuren die wortel met suikerwater, net of je een snoepje eetquote:Op donderdag 21 mei 2015 15:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, ik ben niet zo van alles combineren.Denk dat ik gewoon wat aardappels pof. Qua groenten heb ik wortelen, tomaat en broccoli.
Ik wou het niet zeggen, beetje te gemaakt gelikt wmb.quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kijk, dit zijn dus de soort teksten op datingsites waar ik de rillingen van krijg.
Koken ja, goed kunnen koken is dan weer een ander verhaal.quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:39 schreef Myraela het volgende:
Iedereen kan koken. Sommige mensen zijn gewoon te lui. Dat is wat anders.
Oh, ik vind koken ook pas leuk als ik een beetje kan experimenteren. Daarom doe ik dat ook gewoon elke avond.quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:41 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Of hebben er een hekel aan. Beetje aardapplen en groente koken en vlees in de pan... nee, ik vind dat nog erger dan m'n bed opmaken.
Dat ik het doe is tot daar aan toe, maar er zo quasi poëtisch over kwijlen zou ik nooit doenquote:
Daar heb je een punt. Jij kwijlt niet als je wakker bentquote:Op donderdag 21 mei 2015 15:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat ik het doe is tot daar aan toe, maar er zo quasi poëtisch over kwijlen zou ik nooit doen
Dan ben je ook snoepjes aan het maken. Wel lekker hoor. Daar niet van. Denk dat ze gewoon even blancheer in wat witte wijn en daarna nog even op de barbecue gril.quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Glazuren die wortel met suikerwater, net of je een snoepje eet
Ik doe niets via vaste recepten nee, soms wou ik dat ik iets had opgeschreven achterafquote:Op donderdag 21 mei 2015 15:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, ik vind koken ook pas leuk als ik een beetje kan experimenteren. Daarom doe ik dat ook gewoon elke avond.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kijk, dit zijn dus de soort teksten op datingsites waar ik de rillingen van krijg.
Heb ik je laatst weer onder gekwijld in mijn slaapquote:Op donderdag 21 mei 2015 15:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Jij kwijlt niet als je wakker bent
Wel als hij slaapt?quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Jij kwijlt niet als je wakker bent
quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb ik je laatst weer onder gekwijld in mijn slaapSorry
Herkenbaar, smaakt er iets goed, ben je te dronken om te onthouden wat je er in gepleurd hebtquote:Op donderdag 21 mei 2015 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik doe niets via vaste recepten nee, soms wou ik dat ik iets had opgeschreven achteraf.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb ik je laatst weer onder gekwijld in mijn slaapSorry
WEl schattig hequote:
Faceplant? whutquote:Op donderdag 21 mei 2015 15:47 schreef aeque het volgende:
Kwijlen of een faceplant, ik weet niet wat beter is Hosti.
Hoe vaak heb je echte zulke avond? Het klinkt als een soap, en dan één van de slechtere.quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]saai wezen dat je bent, of klinkt het te gelikt?,,,,,,nou surprise, ik zit echt zo in elkaar en dat verander ik voor een nacht met de huidige Koningin zelfs nog niet
Niet zo focussen op het negatieve, kwijlen is goed, omdat het schattig is, faceplanten is awesome omdat ik van de grond houquote:Op donderdag 21 mei 2015 15:47 schreef aeque het volgende:
Kwijlen of een faceplant, ik weet niet wat beter is Hosti.
Ik gun mezelf drie dagen feest en vier dagen eenvoudig balansen, is al jaren mijn ritmequote:Op donderdag 21 mei 2015 15:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je echte zulke avond? Het klinkt als een soap, en dan één van de slechtere.
Het is zo fucking simpel. (Ik heb het over dagelijkse simpele maaltijden, niet boos worden Myr)quote:
Bed opmaken met een net gewassen dekbedquote:Op donderdag 21 mei 2015 15:41 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Of hebben er een hekel aan. Beetje aardapplen en groente koken en vlees in de pan... nee, ik vind dat nog erger dan m'n bed opmaken.
quote:
Nu-discoquote:Op donderdag 21 mei 2015 15:46 schreef artelligence het volgende:
Beetje op Nu-disco en Deep-disco werken. Kontjewiebelend en hoofd- en schouderschuddend designen.
Ik heb het juist nooit over seks met vrouwen. Daarom is dit voor mij een hele overwinning. De rest van het gesprek is elkaar een beetje leren kennen en ze wijst me niet af. Dat het gesprek niet doodloopt en dat ze me niet afwijst is buitengewoon goed van mij daaraan.quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Waarom post je dat dan niet? Ik vind dat namelijk een vele malen grotere prestatie dan het stuk wat je postte. Laat seks nou eens zijn voor wat het is en bouw dan ook echt een band met iemand op in plaats van er alleen maar van uit gaan dat seks het doel is. Want zo kom je over, alsof seks jouw uiteindelijke doel is en je daarmee de aandacht van een vrouw krijgt.
[..]
Het gaat erom dat zij het leuk vind om over te hebben? Als dat zo is moet je dat lekker tussen jullie 2 houden, er zit nul meerwaarde aan om dat hier neer te zetten. Het gaat er geloof ik om dat jij een betere omgang met vrouwen krijgt, wat er in zo'n gesprek precies besproken wordt kan niemand eigenlijk echt boeien. Maar dat gezegd hebbende ben ik van mening dat zo'n gesprek met iemand van zo'n site nu niet echt een voorteken is voor een liefdevolle relatie en al helemaal niet dat jij beter wordt in de omgang met vrouwen. Ik gok dat als je dit in de praktijk gaat toepassen bij een willekeurige vrouw ze hier niet echt gediend van zal zijn.
Maar goed aan de andere kant, wat weet ik er nu van he. Ik ben alleen van mening dat zo'n gesprek met iemand zoals jij nou niet echt aangemoedigd dient te worden. Maar dat is mijn mening.
Ja voor mij wel ja, bijna nooit eerder geprobeerd. En vooral dat het goed ging.quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:15 schreef FrauMilena het volgende:
OMFGquote:Op donderdag 21 mei 2015 15:59 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik ga zometeen een foto met aangepaste exif data alsof die vandaag om 10 over 4 is genomen naar haar sturen op whatsapp, en zeggen dat ik die net zag lopen in de tuin, en vragen of zij hem durft te aaien enzo. Ik weet nog niet, vind het heel eng.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:59 schreef pluff het volgende:
Ja voor mij wel ja, bijna nooit eerder geprobeerd. En vooral dat het goed ging.
Je moet je memorychip even aandrukkenquote:Op donderdag 21 mei 2015 15:20 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit eerder gedaan. Alleen in die tig jaar een paar keer een "proefballonetje" opgelaten wat tot nu toe meestal had gefaald.
Aangestoken door aeque vannacht vermoed ik zoquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:06 schreef Californium het volgende:
Ik begin verkouden te wordenIk wil niet verkouden worden
Niet nu net voor het pinksterweekend
Ik moet de mijne nog van de lijn halen...quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:55 schreef rival het volgende:
[..]
Bed opmaken met een net gewassen dekbed![]()
manmanamanaman
Ik praat alsof ik wasknijper op mijn neus hebquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:06 schreef Californium het volgende:
Ik begin verkouden te wordenIk wil niet verkouden worden
Niet nu net voor het pinksterweekend
Damnquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik praat alsof ik wasknijper op mijn neus heb
Je bent dan al te laat toch?quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:11 schreef Californium het volgende:
[..]
DamnNiet dit weekend
Straks even heel veel vitamines inslaan
Dan kom ik vanavond tussen jullie in liggenquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet de mijne nog van de lijn halen...
Vanmorgen gewassen, buiten gehangenruikt zo lekker
Tis een aankomende verkoudheidquote:
Kan ook hooikoorts zijn, dat is het bij mij denk ik.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:12 schreef Californium het volgende:
[..]
Tis een aankomende verkoudheid. Beetje niesen enzo
Nog niet echt heel erg
quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:12 schreef rival het volgende:
[..]
Dan kom ik vanavond tussen jullie in liggen
Op de meet? Niet meegekregen?quote:
Baasquote:Op donderdag 21 mei 2015 15:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet zo focussen op het negatieve, kwijlen is goed, omdat het schattig is, faceplanten is awesome omdat ik van de grond hou
Hoe kun je zo'n moment vergeten.quote:
Ik probeerde sausje te missen jonguh, dat was een totaal ingecalculeerde manoeuvre die iederen ten goede kwamquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Hoe kun je zo'n moment vergeten.En jij maar denken dat jij last van je evenwichtsorgaan had.
Ik ben traag van begrip momenteel.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Hoe kun je zo'n moment vergeten.En jij maar denken dat jij last van je evenwichtsorgaan had.
Ik zou dat doen, anders kom je nooit aan je rust natuurlijkquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:17 schreef rival het volgende:
[..]
Of zal ik zelf gewoon een verse uit de kast pakken
Kappen nu, ik schoot bijna in de lag achter mijn bureau.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik probeerde sausje te missen jonguh, dat was een totaal ingecalculeerde manoeuvre die iederen ten goede kwam
heb je je brede gespierde armen gemeten ja?quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:19 schreef xFriendx het volgende:
Weer wat breder, beoordelingsgesprek gehad en schaaltje omhoog, zon schijnt Goede dag ja. Groetjes.
Die is ook wel leukquote:
Nice, goed bezig broquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:19 schreef xFriendx het volgende:
Weer wat breder, beoordelingsgesprek gehad en schaaltje omhoog, zon schijnt Goede dag ja. Groetjes.
Goed nieuws Friend!quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:19 schreef xFriendx het volgende:
Ik ben dan ook gesloopt vandaag.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou dat doen, anders kom je nooit aan je rust natuurlijk![]()
Dat niet maar m'n shirt raakt krap bij de mouwen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heb je je brede gespierde armen gemeten ja?
Lag ja? Zo'n hoge ping?quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Kappen nu, ik schoot bijna in de lag achter mijn bureau.![]()
Herkenbaarquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat niet maar m'n shirt raakt krap bij de mouwen.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat niet maar m'n shirt raakt krap bij de mouwen.
Heb ik ook altijd als typ. zoveel musclequote:
Ik druk al veel te hard op de toetsen. Verslijt die krengen bij de vleetquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd als typ. zoveel muscle
WASD afgesleten zeker?quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik druk al veel te hard op de toetsen. Verslijt die krengen bij de vleet
Heb ik altijd als ik een blikje vastpak, de helft er al weer uit omdat ik mijn eigen krachten niet kenquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Duidelijkquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou dat doen, anders kom je nooit aan je rust natuurlijk![]()
Geen last van. Krachtig wanneer nodig, maar ook zacht mits de situatie er om vraagt.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Spatiebalk vooral. En de F5 toets moet het ook ontgelden.quote:
Halve liters pakken voortaanquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb ik altijd als ik een blikje vastpak, de helft er al weer uit omdat ik mijn eigen krachten niet ken
Dat heb ik soms nog niet zo goed in de handquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Geen last van. Krachtig wanneer nodig, maar ook zacht mits de situatie er om vraagt.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Geen last van. Krachtig wanneer nodig, maar ook zacht mits de situatie er om vraagt.
/nohomoquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat heb ik soms nog niet zo goed in de hand
Daar ging ik weerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Dat was de intentie ook een beetjequote:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daar ging ik weer
HulkstiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daar ging ik weer
Die asbakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zal eens checken.quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:55 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nu-disco
Oliver Nelson is wel nice daarmee.
Ja ja heuuul hardquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hard aan het werk he, al de hele dag
En maar lullen dat ik de hele dag aan seks denk, vind je 't gakquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ja heuuul hard
Komop man zelfs mijn tepels zijn nog harder
Heb ik dat gezegd?quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En maar lullen dat ik de hele dag aan seks denk, vind je 't gak
quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ja heuuul hard
Komop man zelfs mijn tepels zijn nog harder
Pas maar op of Lola stomt je op je oogquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:40 schreef Dqod het volgende:
Jullie zijn allemaal bitches, behalve ik
Werken nu, doei, lobi, gr gr, xoxox![]()
Mwah, ik mag mij welquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:40 schreef Dqod het volgende:
Ik heb sinds afgelopen vrijdag 1 fatsoenlijke nacht gehad.quote:
Whehehehehequote:Op donderdag 21 mei 2015 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als je iemand van achteren neemt is het toch altijd in de kont?
doe je zelfquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb sinds afgelopen vrijdag 1 fatsoenlijke nacht gehad.
Ik weet dat je dit niet meent.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:40 schreef Dqod het volgende:
Moet je niet je piemel overal insteken.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb sinds afgelopen vrijdag 1 fatsoenlijke nacht gehad.
Ik zag de mijne net ookquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:42 schreef Myraela het volgende:
Yay, loonstrookje binnen. Dat valt echt enorm mee.
Rijke tatta's.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zag de mijne net ook
[ afbeelding ]
Dunno U tell me?quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee jij niet maar de rest wel, zegt dat nou wat over de rest of iets over jou?
Ach laat dat kind nou, kan ie tenminste zeggen dat ie net zoveel seks heeft gehad als jijquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet je niet je piemel overal insteken.
Ja dat doe ik zeker zelf, blijf ik te lang op en dan is de moeheid weg en denk ik ach kan wel. Tot ik om 3 uur moe ben en dan weer maar een paar uur geslapen heb.quote:
Ok sorry.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet je niet je piemel overal insteken.
Ik moet de mijn nog krijgen. Pas op 1 juni. Maar die van vorige maand was ook leuk. Daar zat een bonus bij van het eerste kwartaalquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zag de mijne net ook
[ afbeelding ]
Sommige mensenquote:
Ik heb maar 3 jaar regelmatig seks gehad. Zou me niet verbazen als hij meer heeft gehad.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dunno U tell me?
[..]
Ach laat dat kind nou, kan ie tenminste zeggen dat ie net zoveel seks heeft gehad als jij
prrrrr prrrrrrquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zag de mijne net ook
[ afbeelding ]
Als leek is dat toch niet heel raar? Netspanning is 230.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:46 schreef HeatWave het volgende:
. topic over een nieuwe videokaart, vraagt iemand wat voor voeding zijn PC heeft, 230v denkt ie.
.
Nee, maar wel totaal irrelevant natuurlijkquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als leek is dat toch niet heel raar? Netspanning is 230.
Hij remixt nummers en zet ze op soundcloud. Ik luister vaak naar recommendedquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:32 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zal eens checken.Ben nooit zo goed met artiesten. Gooi meestal gewoon een station op TuneIn of Soundcloud aan en gaan
Jammer dat ik nog 900 euro moet aftikken, maar goed, blijft nog wel wat overquote:
Ik zou het ook niet weten hoeveel spanning een computer nodig heeft.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar wel totaal irrelevant natuurlijk.
Heeeey HeatWave, ik ga je jaloers maken (of ging je nu ook al binnenkort?), ik ga samen met twee anderen (waarvan een extreme Jappanofiel,----> vandaar) drie weken naar Japan in september, rondtrekken op gehuurde motors, any tips of must sees die jij al in je hoofd had?quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar wel totaal irrelevant natuurlijk.
Nee, maar ik vond het gewoon ff grappigquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet weten hoeveel spanning een computer nodig heeft.
900 euro?quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jammer dat ik nog 900 euro moet aftikken, maar goed, blijft nog wel wat over
Vakantiegeld zit standaard in mijn loon.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:53 schreef Faxie het volgende:
Woei, salaris hier ook binnen met vakantiegeld
Gelukkig heb ik iedereen kunnen laten denken dat ik seks heb. Stiekem lig ik al dagen in bed te huilen 's avonds.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ach laat dat kind nou, kan ie tenminste zeggen dat ie net zoveel seks heeft gehad als jij
Topicreeks: Japanquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeeey HeatWave, ik ga je jaloers maken (of ging je nu ook al binnenkort?), ik ga samen met twee anderen (waarvan een extreme Jappanofiel,----> vandaar) drie weken naar Japan in september, rondtrekken op gehuurde motors, any tips of must sees die jij al in je hoofd had?
Ik moet me nu inhouden om niet allerlei webshops te bezoekenquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vakantiegeld zit standaard in mijn loon.Al is dat eigenlijk wel fijn.
Nahhhhquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik iedereen kunnen laten denken dat ik seks heb. Stiekem lig ik al dagen in bed te huilen 's avonds.
Doe maar een knuffel.quote:
Nope, nog totaal geen plannen ervoor eigenlijk.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeeey HeatWave, ik ga je jaloers maken (of ging je nu ook al binnenkort?), ik ga samen met twee anderen (waarvan een extreme Jappanofiel,----> vandaar) drie weken naar Japan in september, rondtrekken op gehuurde motors, any tips of must sees die jij al in je hoofd had?
Wil je erover praten?quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik iedereen kunnen laten denken dat ik seks heb. Stiekem lig ik al dagen in bed te huilen 's avonds.
Damn, wat een lerp aan leesvoer, ik stuur het hem wel door, kan hij zich mooi inlezen en voorpret beleven voor zijn droomreisjequote:Op donderdag 21 mei 2015 16:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Topicreeks: Japan
Misschien zitten hier nog wat tips tussen
Ik ben te lui om terug te zoeken maar was jij dat niet die daar plannen voor had?quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope, nog totaal geen plannen ervoor eigenlijk.
Nee.quote:
Waarom niet?quote:
Ok 😁quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:48 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hij remixt nummers en zet ze op soundcloud. Ik luister vaak naar recommended
Same here.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:59 schreef artelligence het volgende:
Ik wil m'n loon ook. Maar wordt na het weekend
ja, maar meer dan dat, een plan om te gaan, is er nietquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben te lui om terug te zoeken maar was jij dat niet die daar plannen voor had?
Ofnou beter gezegd, dat je dat graag eens een keer zou willen.
Daar ben ik ook bang voorquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:59 schreef artelligence het volgende:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:59 schreef artelligence het volgende:
Hier ookquote:
Ja, hier ook denk ik, maar belastingteruggave is wel al gestort.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:59 schreef artelligence het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |