Ik ben traag van begrip momenteel.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Hoe kun je zo'n moment vergeten.En jij maar denken dat jij last van je evenwichtsorgaan had.
Ik zou dat doen, anders kom je nooit aan je rust natuurlijkquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:17 schreef rival het volgende:
[..]
Of zal ik zelf gewoon een verse uit de kast pakken
Kappen nu, ik schoot bijna in de lag achter mijn bureau.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik probeerde sausje te missen jonguh, dat was een totaal ingecalculeerde manoeuvre die iederen ten goede kwam
heb je je brede gespierde armen gemeten ja?quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:19 schreef xFriendx het volgende:
Weer wat breder, beoordelingsgesprek gehad en schaaltje omhoog, zon schijnt Goede dag ja. Groetjes.
Die is ook wel leukquote:
Nice, goed bezig broquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:19 schreef xFriendx het volgende:
Weer wat breder, beoordelingsgesprek gehad en schaaltje omhoog, zon schijnt Goede dag ja. Groetjes.
Goed nieuws Friend!quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:19 schreef xFriendx het volgende:
Ik ben dan ook gesloopt vandaag.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou dat doen, anders kom je nooit aan je rust natuurlijk![]()
Dat niet maar m'n shirt raakt krap bij de mouwen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heb je je brede gespierde armen gemeten ja?
Lag ja? Zo'n hoge ping?quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Kappen nu, ik schoot bijna in de lag achter mijn bureau.![]()
Herkenbaarquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat niet maar m'n shirt raakt krap bij de mouwen.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat niet maar m'n shirt raakt krap bij de mouwen.
Heb ik ook altijd als typ. zoveel musclequote:
Ik druk al veel te hard op de toetsen. Verslijt die krengen bij de vleetquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd als typ. zoveel muscle
WASD afgesleten zeker?quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik druk al veel te hard op de toetsen. Verslijt die krengen bij de vleet
Heb ik altijd als ik een blikje vastpak, de helft er al weer uit omdat ik mijn eigen krachten niet kenquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Duidelijkquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou dat doen, anders kom je nooit aan je rust natuurlijk![]()
Geen last van. Krachtig wanneer nodig, maar ook zacht mits de situatie er om vraagt.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Spatiebalk vooral. En de F5 toets moet het ook ontgelden.quote:
Halve liters pakken voortaanquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb ik altijd als ik een blikje vastpak, de helft er al weer uit omdat ik mijn eigen krachten niet ken
Dat heb ik soms nog niet zo goed in de handquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Geen last van. Krachtig wanneer nodig, maar ook zacht mits de situatie er om vraagt.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Geen last van. Krachtig wanneer nodig, maar ook zacht mits de situatie er om vraagt.
/nohomoquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat heb ik soms nog niet zo goed in de hand
Daar ging ik weerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Dat was de intentie ook een beetjequote:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daar ging ik weer
HulkstiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daar ging ik weer
Die asbakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zal eens checken.quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:55 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nu-disco
Oliver Nelson is wel nice daarmee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |