Tis een aankomende verkoudheidquote:
Kan ook hooikoorts zijn, dat is het bij mij denk ik.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:12 schreef Californium het volgende:
[..]
Tis een aankomende verkoudheid. Beetje niesen enzo
Nog niet echt heel erg
quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:12 schreef rival het volgende:
[..]
Dan kom ik vanavond tussen jullie in liggen
Op de meet? Niet meegekregen?quote:
Baasquote:Op donderdag 21 mei 2015 15:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet zo focussen op het negatieve, kwijlen is goed, omdat het schattig is, faceplanten is awesome omdat ik van de grond hou
Hoe kun je zo'n moment vergeten.quote:
Ik probeerde sausje te missen jonguh, dat was een totaal ingecalculeerde manoeuvre die iederen ten goede kwamquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Hoe kun je zo'n moment vergeten.En jij maar denken dat jij last van je evenwichtsorgaan had.
Ik ben traag van begrip momenteel.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Hoe kun je zo'n moment vergeten.En jij maar denken dat jij last van je evenwichtsorgaan had.
Ik zou dat doen, anders kom je nooit aan je rust natuurlijkquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:17 schreef rival het volgende:
[..]
Of zal ik zelf gewoon een verse uit de kast pakken
Kappen nu, ik schoot bijna in de lag achter mijn bureau.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik probeerde sausje te missen jonguh, dat was een totaal ingecalculeerde manoeuvre die iederen ten goede kwam
heb je je brede gespierde armen gemeten ja?quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:19 schreef xFriendx het volgende:
Weer wat breder, beoordelingsgesprek gehad en schaaltje omhoog, zon schijnt Goede dag ja. Groetjes.
Die is ook wel leukquote:
Nice, goed bezig broquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:19 schreef xFriendx het volgende:
Weer wat breder, beoordelingsgesprek gehad en schaaltje omhoog, zon schijnt Goede dag ja. Groetjes.
Goed nieuws Friend!quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:19 schreef xFriendx het volgende:
Ik ben dan ook gesloopt vandaag.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou dat doen, anders kom je nooit aan je rust natuurlijk![]()
Dat niet maar m'n shirt raakt krap bij de mouwen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heb je je brede gespierde armen gemeten ja?
Lag ja? Zo'n hoge ping?quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Kappen nu, ik schoot bijna in de lag achter mijn bureau.![]()
Herkenbaarquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat niet maar m'n shirt raakt krap bij de mouwen.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat niet maar m'n shirt raakt krap bij de mouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |