Ik gun mezelf drie dagen feest en vier dagen eenvoudig balansen, is al jaren mijn ritmequote:Op donderdag 21 mei 2015 15:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je echte zulke avond? Het klinkt als een soap, en dan één van de slechtere.
Het is zo fucking simpel. (Ik heb het over dagelijkse simpele maaltijden, niet boos worden Myr)quote:
Bed opmaken met een net gewassen dekbedquote:Op donderdag 21 mei 2015 15:41 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Of hebben er een hekel aan. Beetje aardapplen en groente koken en vlees in de pan... nee, ik vind dat nog erger dan m'n bed opmaken.
quote:
Nu-discoquote:Op donderdag 21 mei 2015 15:46 schreef artelligence het volgende:
Beetje op Nu-disco en Deep-disco werken. Kontjewiebelend en hoofd- en schouderschuddend designen.
Ik heb het juist nooit over seks met vrouwen. Daarom is dit voor mij een hele overwinning. De rest van het gesprek is elkaar een beetje leren kennen en ze wijst me niet af. Dat het gesprek niet doodloopt en dat ze me niet afwijst is buitengewoon goed van mij daaraan.quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Waarom post je dat dan niet? Ik vind dat namelijk een vele malen grotere prestatie dan het stuk wat je postte. Laat seks nou eens zijn voor wat het is en bouw dan ook echt een band met iemand op in plaats van er alleen maar van uit gaan dat seks het doel is. Want zo kom je over, alsof seks jouw uiteindelijke doel is en je daarmee de aandacht van een vrouw krijgt.
[..]
Het gaat erom dat zij het leuk vind om over te hebben? Als dat zo is moet je dat lekker tussen jullie 2 houden, er zit nul meerwaarde aan om dat hier neer te zetten. Het gaat er geloof ik om dat jij een betere omgang met vrouwen krijgt, wat er in zo'n gesprek precies besproken wordt kan niemand eigenlijk echt boeien. Maar dat gezegd hebbende ben ik van mening dat zo'n gesprek met iemand van zo'n site nu niet echt een voorteken is voor een liefdevolle relatie en al helemaal niet dat jij beter wordt in de omgang met vrouwen. Ik gok dat als je dit in de praktijk gaat toepassen bij een willekeurige vrouw ze hier niet echt gediend van zal zijn.
Maar goed aan de andere kant, wat weet ik er nu van he. Ik ben alleen van mening dat zo'n gesprek met iemand zoals jij nou niet echt aangemoedigd dient te worden. Maar dat is mijn mening.
Ja voor mij wel ja, bijna nooit eerder geprobeerd. En vooral dat het goed ging.quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:15 schreef FrauMilena het volgende:
Beetje lullen met een meisje over seks op internet, een flinke stap?
OMFGquote:Op donderdag 21 mei 2015 15:59 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik ga zometeen een foto met aangepaste exif data alsof die vandaag om 10 over 4 is genomen naar haar sturen op whatsapp, en zeggen dat ik die net zag lopen in de tuin, en vragen of zij hem durft te aaien enzo. Ik weet nog niet, vind het heel eng.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:59 schreef pluff het volgende:
Ja voor mij wel ja, bijna nooit eerder geprobeerd. En vooral dat het goed ging.
Je moet je memorychip even aandrukkenquote:Op donderdag 21 mei 2015 15:20 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit eerder gedaan. Alleen in die tig jaar een paar keer een "proefballonetje" opgelaten wat tot nu toe meestal had gefaald.
Aangestoken door aeque vannacht vermoed ik zoquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:06 schreef Californium het volgende:
Ik begin verkouden te wordenIk wil niet verkouden worden
Niet nu net voor het pinksterweekend
Ik moet de mijne nog van de lijn halen...quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:55 schreef rival het volgende:
[..]
Bed opmaken met een net gewassen dekbed![]()
manmanamanaman
Ik praat alsof ik wasknijper op mijn neus hebquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:06 schreef Californium het volgende:
Ik begin verkouden te wordenIk wil niet verkouden worden
Niet nu net voor het pinksterweekend
Damnquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik praat alsof ik wasknijper op mijn neus heb
Je bent dan al te laat toch?quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:11 schreef Californium het volgende:
[..]
DamnNiet dit weekend
Straks even heel veel vitamines inslaan
Dan kom ik vanavond tussen jullie in liggenquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet de mijne nog van de lijn halen...
Vanmorgen gewassen, buiten gehangenruikt zo lekker
Tis een aankomende verkoudheidquote:
Kan ook hooikoorts zijn, dat is het bij mij denk ik.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:12 schreef Californium het volgende:
[..]
Tis een aankomende verkoudheid. Beetje niesen enzo
Nog niet echt heel erg
quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:12 schreef rival het volgende:
[..]
Dan kom ik vanavond tussen jullie in liggen
Op de meet? Niet meegekregen?quote:
Baasquote:Op donderdag 21 mei 2015 15:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet zo focussen op het negatieve, kwijlen is goed, omdat het schattig is, faceplanten is awesome omdat ik van de grond hou
Hoe kun je zo'n moment vergeten.quote:
Ik probeerde sausje te missen jonguh, dat was een totaal ingecalculeerde manoeuvre die iederen ten goede kwamquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Hoe kun je zo'n moment vergeten.En jij maar denken dat jij last van je evenwichtsorgaan had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |