Aah mijn lust en hobby, juiste recept op zin uitvogelen, zo veel mogelijke verse en goede ingrediënten inkopen, alle spullen uitstallen,, muziekje aan, wijntje erbij, af en toe een kusje in mijn nek of een nieuwsgierige blik in de pannen door de heerlijke kookdampen....yep, tijdloos zoals 't leven hoort te zijnquote:
I know, maar zo moeilijk is het echt niet om iets fatsoenlijks te produceren, ik doel echt niet op Boeuf Bourguignon from scratch ofzoquote:
Ben jij een kloon van Hosti?quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aah mijn lust en hobby, juiste recept op zin uitvogelen, zo veel mogelijke verse en goede ingrediënten inkopen, alle spullen uitstallen,, muziekje aan, wijntje erbij, af en toe een kusje in mijn nek of een nieuwsgierige blik in de pannen door de heerlijke kookdampen....yep, tijdloos zoals 't leven hoort te zijn
pluspunten voor deze meneer.quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aah mijn lust en hobby, juiste recept op zin uitvogelen, zo veel mogelijke verse en goede ingrediënten inkopen, alle spullen uitstallen,, muziekje aan, wijntje erbij, af en toe een kusje in mijn nek of een nieuwsgierige blik in de pannen door de heerlijke kookdampen....yep, tijdloos zoals 't leven hoort te zijn
Of hebben er een hekel aan. Beetje aardapplen en groente koken en vlees in de pan... nee, ik vind dat nog erger dan m'n bed opmaken.quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:39 schreef Myraela het volgende:
Iedereen kan koken. Sommige mensen zijn gewoon te lui. Dat is wat anders.
Wel van lekker eten houden, maar dan niet de moeite willen doen om te leren hoe het moet. Kan ik slecht tegenquote:
Kijk, dit zijn dus de soort teksten op datingsites waar ik de rillingen van krijg.quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Glazuren die wortel met suikerwater, net of je een snoepje eetquote:Op donderdag 21 mei 2015 15:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, ik ben niet zo van alles combineren.Denk dat ik gewoon wat aardappels pof. Qua groenten heb ik wortelen, tomaat en broccoli.
Ik wou het niet zeggen, beetje te gemaakt gelikt wmb.quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kijk, dit zijn dus de soort teksten op datingsites waar ik de rillingen van krijg.
Koken ja, goed kunnen koken is dan weer een ander verhaal.quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:39 schreef Myraela het volgende:
Iedereen kan koken. Sommige mensen zijn gewoon te lui. Dat is wat anders.
Oh, ik vind koken ook pas leuk als ik een beetje kan experimenteren. Daarom doe ik dat ook gewoon elke avond.quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:41 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Of hebben er een hekel aan. Beetje aardapplen en groente koken en vlees in de pan... nee, ik vind dat nog erger dan m'n bed opmaken.
Dat ik het doe is tot daar aan toe, maar er zo quasi poëtisch over kwijlen zou ik nooit doenquote:
Daar heb je een punt. Jij kwijlt niet als je wakker bentquote:Op donderdag 21 mei 2015 15:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat ik het doe is tot daar aan toe, maar er zo quasi poëtisch over kwijlen zou ik nooit doen
Dan ben je ook snoepjes aan het maken. Wel lekker hoor. Daar niet van. Denk dat ze gewoon even blancheer in wat witte wijn en daarna nog even op de barbecue gril.quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Glazuren die wortel met suikerwater, net of je een snoepje eet
Ik doe niets via vaste recepten nee, soms wou ik dat ik iets had opgeschreven achterafquote:Op donderdag 21 mei 2015 15:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, ik vind koken ook pas leuk als ik een beetje kan experimenteren. Daarom doe ik dat ook gewoon elke avond.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kijk, dit zijn dus de soort teksten op datingsites waar ik de rillingen van krijg.
Heb ik je laatst weer onder gekwijld in mijn slaapquote:Op donderdag 21 mei 2015 15:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Jij kwijlt niet als je wakker bent
Wel als hij slaapt?quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Jij kwijlt niet als je wakker bent
quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb ik je laatst weer onder gekwijld in mijn slaapSorry
Herkenbaar, smaakt er iets goed, ben je te dronken om te onthouden wat je er in gepleurd hebtquote:Op donderdag 21 mei 2015 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik doe niets via vaste recepten nee, soms wou ik dat ik iets had opgeschreven achteraf.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb ik je laatst weer onder gekwijld in mijn slaapSorry
WEl schattig hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |