Ben je afgevuld?quote:
Zal rival wel gedaan hebbenquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Ben je afgevuld?
En staat er nu weer misdraagt in de OP?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:32 schreef HostiMeister het volgende:
Maar dat snoetjeDie ogen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, zij.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:32 schreef HostiMeister het volgende:
Maar dat snoetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wooblabalurg
Weet je, ik zat laatst zo te denken. Het heeft eigenlijk verrekte veel weg van een soap.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:34 schreef HeatWave het volgende:
Ja, das wel echt een heel lekker kind, niet genoeg reden om got te kijken, maar wel.
Gohquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:36 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Weet je, ik zat laatst zo te denken. Het heeft eigenlijk verrekte veel weg van een soap.
Het is gewoon een soap, maar dan met beter acteerwerk, betere locaties en lekkerdere mensen en bloed en tieten.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:36 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Weet je, ik zat laatst zo te denken. Het heeft eigenlijk verrekte veel weg van een soap.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:38 schreef LovelyLady het volgende:
En toen zat ik naast mijn stoel![]()
godver
Vergeet de draken niet. En draken.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Het is gewoon een soap, maar dan met beter acteerwerk, betere locaties en lekkerdere mensen en bloed en tieten.
Goeie tip, niet vergeten, want ze zitten er natuurlijk voornamelijk virtueel inquote:
perineum een klapje gehadquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:38 schreef LovelyLady het volgende:
En toen zat ik naast mijn stoel![]()
godver
Zeg je nu dat die draken geen echte draken zijn?quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goeie tip, niet vergeten, want ze zitten er natuurlijk voornamelijk virtueel in.
Nee, meer dat ze het er voornamelijk meer over hebben dan dat ze er echt in voorkomenquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:41 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zeg je nu dat die draken geen echte draken zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het doodeng, voor me gevoel duurde het veel langer dus toen ging ik maar zogenaamd tandenpoetsen. Is dit net aan goed genoeg voor een 20 jarig onzeker meisje?Ik voel mij neger
Zou de soap wel leuker maken. Elke keer dat het te zoetsappig is die draken eroverheen. As.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, meer dat ze het er voornamelijk meer over hebben dan dat ze er echt in voorkomen.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:41 schreef pluff het volgende:
Gister heb ik iets heel engs gedaan. Ik heb zoals men omgaat in dit topic met elkaar tegen een meid gedaan op badoo na een beetje aardig doen en een band proberen op te bouwen:Ik ga tanden poetsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het doodeng, voor me gevoel duurde het veel langer dus toen ging ik maar zogenaamd tandenpoetsen. Is dit net aan goed genoeg voor een 20 jarig onzeker meisje?![]()
Pluff, je bent echt een ontzettende eindbaas![]()
quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
een barst in het laminaat natuurlijk
/olifantje
Gister heb ik iets heel engs gedaan. Ik heb zoals men omgaat in dit topic met elkaar tegen een meid gedaan op badoo na een beetje aardig doen en een band proberen op te bouwen:WTF did I just readSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het doodeng, voor me gevoel duurde het veel langer dus toen ging ik maar zogenaamd tandenpoetsen. Is dit net aan goed genoeg voor een 20 jarig onzeker meisje?![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Je verwacht het nietquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:47 schreef HeatWave het volgende:
http://www.nu.nl/mobiel/4(...)ren-met-spyware.html
Android.
"Ik ga tanden poetsen" is echt zon zin die ik s'avonds 1 keer kan gebruiken wanneer ik het niet meer weet of in paniek ben.quote:
Dankje, Maar ik ben geen eindbaas. dit is de eerste keer dat heen en weer flirterig doen succesvol heeft gewerkt. Echt de allereerste keerquote:Pluff, je bent echt een ontzettende eindbaas
quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:48 schreef Californium het volgende:
Tandenpoetsen.
Met al die plaatjes in combi met dat verhaal krijg ik het warm.
Ik ga wel weer verder patientenmateriaal preppen
*Vrijwilligerquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:48 schreef Californium het volgende:
Tandenpoetsen.
Met al die plaatjes in combi met dat verhaal krijg ik het warm.
Ik ga wel weer verder patientenmateriaal preppen
Gister heb ik iets heel engs gedaan. Ik heb zoals men omgaat in dit topic met elkaar tegen een meid gedaan op badoo na een beetje aardig doen en een band proberen op te bouwen:Pluff echt, wow. Je verbaasd me een beetje hiermee. Stiekem heb je het echt wel in je zitten om iemand te versieren. Ga zo door zou ik zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het doodeng, voor me gevoel duurde het veel langer dus toen ging ik maar zogenaamd tandenpoetsen. Is dit net aan goed genoeg voor een 20 jarig onzeker meisje?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Ik ga voor die enkele vrouw die mij wel leuk vind. Ik heb geen eisen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:49 schreef Harmankardon het volgende:
Nee maar Pluff serieus. Ik vind je een knappe en leuke kerel met een vlotte babbel. Forceren werkt niet, niet voor jou en zeker niet voor vrouwen. Wacht tot je een vrouw tegenkomt die je van je sokken blaast en ga er dan vol voor, niet alles aanspreken wat een V in het paspoort heeft staan.
Kom maarquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:52 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik ga voor die enkele vrouw die mij wel leuk vind. Ik heb geen eisen.
Jij noemt dit eindbaas?quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:43 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik ga tanden poetsen![]()
Pluff, je bent echt een ontzettende eindbaas
Nee, ik moest echt vet hard nadenken, echt heel moeilijk allemaal. Beter dan dit zal het niet snel worden want voor oefenen is er natuurlijk ook niet veel kans omdat vrouwen dit eigenlijk niet vaak beginnen. Ik denk dat ik nu doorheb dat je eerst een beetje een band moet hebben voordat je met zoiets begint en dat de vrouw je enigszins moet zien zitten. zijn nogal veel factoren die eerst goed moeten zijn en dan moet ik ook nog eens iets kunnen bedenken EN het durven.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:50 schreef yats het volgende:
[..]
Pluff echt, wow. Je verbaasd me een beetje hiermee. Stiekem heb je het echt wel in je zitten om iemand te versieren.
En jij gaat vast iemand vinden die jij helemaal het einde vind EN die jou het einde vindquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:52 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik ga voor die enkele vrouw die mij wel leuk vind. Ik heb geen eisen.
Mijn niet zo geheim recept meer is alleen rabarber met een klein beetje aardbei.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:51 schreef Myraela het volgende:
Mijn rabarber was helemaal niet mooi roze.Heb er cake van gemaakt.
En van de rest ga ik nu rabarber-appelmoes maken.
Waar hou je wel van?quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:56 schreef Myraela het volgende:
Jezus, gaat een meisje daar echt in mee?
Ik zal wel preuts zijn, maar zulke gasten zou ik echt meteen wegklikken.Echt alleen maar de meest kansloze mannen die direct over seks beginnen. Zeker de "Ik zou jou... " verhalen. Ik hou niet van praatjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |