Tis een aankomende verkoudheidquote:
Kan ook hooikoorts zijn, dat is het bij mij denk ik.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:12 schreef Californium het volgende:
[..]
Tis een aankomende verkoudheid. Beetje niesen enzo
Nog niet echt heel erg
quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:12 schreef rival het volgende:
[..]
Dan kom ik vanavond tussen jullie in liggen
Op de meet? Niet meegekregen?quote:
Baasquote:Op donderdag 21 mei 2015 15:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet zo focussen op het negatieve, kwijlen is goed, omdat het schattig is, faceplanten is awesome omdat ik van de grond hou
Hoe kun je zo'n moment vergeten.quote:
Ik probeerde sausje te missen jonguh, dat was een totaal ingecalculeerde manoeuvre die iederen ten goede kwamquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Hoe kun je zo'n moment vergeten.En jij maar denken dat jij last van je evenwichtsorgaan had.
Ik ben traag van begrip momenteel.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Hoe kun je zo'n moment vergeten.En jij maar denken dat jij last van je evenwichtsorgaan had.
Ik zou dat doen, anders kom je nooit aan je rust natuurlijkquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:17 schreef rival het volgende:
[..]
Of zal ik zelf gewoon een verse uit de kast pakken
Kappen nu, ik schoot bijna in de lag achter mijn bureau.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik probeerde sausje te missen jonguh, dat was een totaal ingecalculeerde manoeuvre die iederen ten goede kwam
heb je je brede gespierde armen gemeten ja?quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:19 schreef xFriendx het volgende:
Weer wat breder, beoordelingsgesprek gehad en schaaltje omhoog, zon schijnt Goede dag ja. Groetjes.
Die is ook wel leukquote:
Nice, goed bezig broquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:19 schreef xFriendx het volgende:
Weer wat breder, beoordelingsgesprek gehad en schaaltje omhoog, zon schijnt Goede dag ja. Groetjes.
Goed nieuws Friend!quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:19 schreef xFriendx het volgende:
Ik ben dan ook gesloopt vandaag.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou dat doen, anders kom je nooit aan je rust natuurlijk![]()
Dat niet maar m'n shirt raakt krap bij de mouwen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heb je je brede gespierde armen gemeten ja?
Lag ja? Zo'n hoge ping?quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Kappen nu, ik schoot bijna in de lag achter mijn bureau.![]()
Herkenbaarquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat niet maar m'n shirt raakt krap bij de mouwen.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat niet maar m'n shirt raakt krap bij de mouwen.
Heb ik ook altijd als typ. zoveel musclequote:
Ik druk al veel te hard op de toetsen. Verslijt die krengen bij de vleetquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd als typ. zoveel muscle
WASD afgesleten zeker?quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik druk al veel te hard op de toetsen. Verslijt die krengen bij de vleet
Heb ik altijd als ik een blikje vastpak, de helft er al weer uit omdat ik mijn eigen krachten niet kenquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Duidelijkquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou dat doen, anders kom je nooit aan je rust natuurlijk![]()
Geen last van. Krachtig wanneer nodig, maar ook zacht mits de situatie er om vraagt.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Spatiebalk vooral. En de F5 toets moet het ook ontgelden.quote:
Halve liters pakken voortaanquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb ik altijd als ik een blikje vastpak, de helft er al weer uit omdat ik mijn eigen krachten niet ken
Dat heb ik soms nog niet zo goed in de handquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Geen last van. Krachtig wanneer nodig, maar ook zacht mits de situatie er om vraagt.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Geen last van. Krachtig wanneer nodig, maar ook zacht mits de situatie er om vraagt.
/nohomoquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat heb ik soms nog niet zo goed in de hand
Daar ging ik weerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Dat was de intentie ook een beetjequote:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daar ging ik weer
HulkstiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daar ging ik weer
Die asbakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zal eens checken.quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:55 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nu-disco
Oliver Nelson is wel nice daarmee.
Ja ja heuuul hardquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hard aan het werk he, al de hele dag
En maar lullen dat ik de hele dag aan seks denk, vind je 't gakquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ja heuuul hard
Komop man zelfs mijn tepels zijn nog harder
Heb ik dat gezegd?quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En maar lullen dat ik de hele dag aan seks denk, vind je 't gak
quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ja heuuul hard
Komop man zelfs mijn tepels zijn nog harder
Pas maar op of Lola stomt je op je oogquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:40 schreef Dqod het volgende:
Jullie zijn allemaal bitches, behalve ik
Werken nu, doei, lobi, gr gr, xoxox![]()
Mwah, ik mag mij welquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:40 schreef Dqod het volgende:
Ik heb sinds afgelopen vrijdag 1 fatsoenlijke nacht gehad.quote:
Whehehehehequote:Op donderdag 21 mei 2015 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als je iemand van achteren neemt is het toch altijd in de kont?
doe je zelfquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb sinds afgelopen vrijdag 1 fatsoenlijke nacht gehad.
Ik weet dat je dit niet meent.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:40 schreef Dqod het volgende:
Moet je niet je piemel overal insteken.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb sinds afgelopen vrijdag 1 fatsoenlijke nacht gehad.
Ik zag de mijne net ookquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:42 schreef Myraela het volgende:
Yay, loonstrookje binnen. Dat valt echt enorm mee.
Rijke tatta's.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zag de mijne net ook
[ afbeelding ]
Dunno U tell me?quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee jij niet maar de rest wel, zegt dat nou wat over de rest of iets over jou?
Ach laat dat kind nou, kan ie tenminste zeggen dat ie net zoveel seks heeft gehad als jijquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet je niet je piemel overal insteken.
Ja dat doe ik zeker zelf, blijf ik te lang op en dan is de moeheid weg en denk ik ach kan wel. Tot ik om 3 uur moe ben en dan weer maar een paar uur geslapen heb.quote:
Ok sorry.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet je niet je piemel overal insteken.
Ik moet de mijn nog krijgen. Pas op 1 juni. Maar die van vorige maand was ook leuk. Daar zat een bonus bij van het eerste kwartaalquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zag de mijne net ook
[ afbeelding ]
Sommige mensenquote:
Ik heb maar 3 jaar regelmatig seks gehad. Zou me niet verbazen als hij meer heeft gehad.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dunno U tell me?
[..]
Ach laat dat kind nou, kan ie tenminste zeggen dat ie net zoveel seks heeft gehad als jij
prrrrr prrrrrrquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zag de mijne net ook
[ afbeelding ]
Als leek is dat toch niet heel raar? Netspanning is 230.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:46 schreef HeatWave het volgende:
. topic over een nieuwe videokaart, vraagt iemand wat voor voeding zijn PC heeft, 230v denkt ie.
.
Nee, maar wel totaal irrelevant natuurlijkquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als leek is dat toch niet heel raar? Netspanning is 230.
Hij remixt nummers en zet ze op soundcloud. Ik luister vaak naar recommendedquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:32 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zal eens checken.Ben nooit zo goed met artiesten. Gooi meestal gewoon een station op TuneIn of Soundcloud aan en gaan
Jammer dat ik nog 900 euro moet aftikken, maar goed, blijft nog wel wat overquote:
Ik zou het ook niet weten hoeveel spanning een computer nodig heeft.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar wel totaal irrelevant natuurlijk.
Heeeey HeatWave, ik ga je jaloers maken (of ging je nu ook al binnenkort?), ik ga samen met twee anderen (waarvan een extreme Jappanofiel,----> vandaar) drie weken naar Japan in september, rondtrekken op gehuurde motors, any tips of must sees die jij al in je hoofd had?quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar wel totaal irrelevant natuurlijk.
Nee, maar ik vond het gewoon ff grappigquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet weten hoeveel spanning een computer nodig heeft.
900 euro?quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jammer dat ik nog 900 euro moet aftikken, maar goed, blijft nog wel wat over
Vakantiegeld zit standaard in mijn loon.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:53 schreef Faxie het volgende:
Woei, salaris hier ook binnen met vakantiegeld
Gelukkig heb ik iedereen kunnen laten denken dat ik seks heb. Stiekem lig ik al dagen in bed te huilen 's avonds.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ach laat dat kind nou, kan ie tenminste zeggen dat ie net zoveel seks heeft gehad als jij
Topicreeks: Japanquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeeey HeatWave, ik ga je jaloers maken (of ging je nu ook al binnenkort?), ik ga samen met twee anderen (waarvan een extreme Jappanofiel,----> vandaar) drie weken naar Japan in september, rondtrekken op gehuurde motors, any tips of must sees die jij al in je hoofd had?
Ik moet me nu inhouden om niet allerlei webshops te bezoekenquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vakantiegeld zit standaard in mijn loon.Al is dat eigenlijk wel fijn.
Nahhhhquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik iedereen kunnen laten denken dat ik seks heb. Stiekem lig ik al dagen in bed te huilen 's avonds.
Doe maar een knuffel.quote:
Nope, nog totaal geen plannen ervoor eigenlijk.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeeey HeatWave, ik ga je jaloers maken (of ging je nu ook al binnenkort?), ik ga samen met twee anderen (waarvan een extreme Jappanofiel,----> vandaar) drie weken naar Japan in september, rondtrekken op gehuurde motors, any tips of must sees die jij al in je hoofd had?
Wil je erover praten?quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik iedereen kunnen laten denken dat ik seks heb. Stiekem lig ik al dagen in bed te huilen 's avonds.
Damn, wat een lerp aan leesvoer, ik stuur het hem wel door, kan hij zich mooi inlezen en voorpret beleven voor zijn droomreisjequote:Op donderdag 21 mei 2015 16:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Topicreeks: Japan
Misschien zitten hier nog wat tips tussen
Ik ben te lui om terug te zoeken maar was jij dat niet die daar plannen voor had?quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope, nog totaal geen plannen ervoor eigenlijk.
Nee.quote:
Waarom niet?quote:
Ok 😁quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:48 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hij remixt nummers en zet ze op soundcloud. Ik luister vaak naar recommended
Same here.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:59 schreef artelligence het volgende:
Ik wil m'n loon ook. Maar wordt na het weekend
ja, maar meer dan dat, een plan om te gaan, is er nietquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben te lui om terug te zoeken maar was jij dat niet die daar plannen voor had?
Ofnou beter gezegd, dat je dat graag eens een keer zou willen.
Daar ben ik ook bang voorquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:59 schreef artelligence het volgende:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:59 schreef artelligence het volgende:
Hier ookquote:
Ja, hier ook denk ik, maar belastingteruggave is wel al gestort.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:59 schreef artelligence het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |