quote:Op zondag 21 juni 2015 17:15 schreef Californium het volgende:
Zo! Mijn andere baas even gemailt in de hoop dat ie mijn inzet waardeert!
Tijd om te gaan?
Tijd om te gaan!
Ga zequote:Op zondag 21 juni 2015 17:15 schreef Californium het volgende:
Tijd om te gaan?
Tijd om te gaan!
quote:Op zondag 21 juni 2015 17:15 schreef Californium het volgende:
Tijd om te gaan?
Tijd om te gaan!
Absoluut, maar niet richting Dqod. Die heeft een speciaal plekje in mijn hart.quote:Op zondag 21 juni 2015 17:15 schreef MissMSX het volgende:
Ik zeg alleen maar dat ik wel eens andere dingen voorbij zie komen
Huh, waar doel je nu op? Knoflook?quote:
Die gaat pluff winnen. Hands down. Want pluff heeft seks, zij het betaald.quote:Op zondag 21 juni 2015 17:12 schreef Harmankardon het volgende:
Ik voorspel een spannende strijd tussen pluff en fax voor de eindejaarslijsten.
Oh, dat kan. Just saying...quote:Op zondag 21 juni 2015 17:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut, maar niet richting Dqod. Die heeft een speciaal plekje in mijn hart.
De morning after is het ergste. Als ik dan met mijn ODOL op het toilet zit en dat er dan zo'n knoflookwalm vanaf komt van de pijpbeurt van de vorige avond. Die lucht!!!quote:Op zondag 21 juni 2015 17:16 schreef MissMSX het volgende:
Huh, waar doel je nu op? Knoflook?
Jij misschien niet, maar Air...
Check!quote:Op zondag 21 juni 2015 17:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maak je aantekeningen, want dit gaat gebeuren.
Precies. Dus no scorequote:Op zondag 21 juni 2015 17:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De morning after is het ergste. Als ik dan met mijn ODOL op het toilet zit en dat er dan zo'n knoflookwalm vanaf komt van de pijpbeurt van de vorige avond. Die lucht!!!
Jeetje. Probeert ie me nou te charmen, missy? :$quote:Op zondag 21 juni 2015 17:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut, maar niet richting Dqod. Die heeft een speciaal plekje in mijn hart.
Hoeveel mag ik haar willen aanraken tijdens de date? Is dat moeilijk omdat ze aan de andere kant van de tafel gaat zitten enzo? Lijkt het op dat programma "first dates" van de npo?quote:Op zondag 21 juni 2015 17:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Die gaat pluff winnen. Hands down. Want pluff heeft seks, zij het betaald.
@pluff: goed bezig met het scoren van een date. Maar weet een ding: ga nergens van uit. Niets 'hoort', er zijn geen vaste regels voor het maken van contact. Ik weet het, sociale interactie is lastig
Jinxen misschien?quote:Op zondag 21 juni 2015 17:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jeetje. Probeert ie me nou te charmen, missy? :$
Knoflook ja, boeit me nietsquote:Op zondag 21 juni 2015 17:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Huh, waar doel je nu op? Knoflook?
Jij misschien niet, maar Air...
Werkt het? Het omturnen van een lesbo naar biwijfje staat namelijk wel op mijn bucketlist.quote:Op zondag 21 juni 2015 17:19 schreef Dqod het volgende:
Jeetje. Probeert ie me nou te charmen, missy? :$
Willen aanraken mag zoveel je wilt. Het daadwerkelijk doen: ga er vanuit dat het niet mag.quote:Op zondag 21 juni 2015 17:19 schreef pluff het volgende:
[..]
Hoeveel mag ik haar willen aanraken tijdens de date? Is dat moeilijk omdat ze aan de andere kant van de tafel gaat zitten enzo? Lijkt het op dat programma "first dates" van de npo?
Ohh shi~quote:
Jij bakent je territorium wel af met scheetjes zeker? Lekker ruften samen.quote:
Leugensch, het eten is bijna klaar maar ik zie je hier nietquote:
Altijdquote:Op zondag 21 juni 2015 17:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bakent je territorium wel af met scheetjes zeker? Lekker ruften samen.
Oeps, verkeerde kantquote:Op zondag 21 juni 2015 17:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Leugensch, het eten is bijna klaar maar ik zie je hier niet
Waar is dat ook alweer?quote:Op zondag 21 juni 2015 17:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Leugensch, het eten is bijna klaar maar ik zie je hier niet
Die smoes had Bels voor later vanavond ook al op de planning staan.quote:
Bels was de neukdate van Ino?quote:Op zondag 21 juni 2015 17:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die smoes had Bels voor later vanavond ook al op de planning staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |