Ik heb eerder hier een stukje van het gechat met haar gepostquote:Op zondag 21 juni 2015 16:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wel verbetering iig. Lekker kijken hoe dat uitpakt
quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:41 schreef pluff het volgende:
Gister heb ik iets heel engs gedaan. Ik heb zoals men omgaat in dit topic met elkaar tegen een meid gedaan op badoo na een beetje aardig doen en een band proberen op te bouwen:Zelfde meisje. Weken niets naar gestuurd en toen ineens: "Ik voel me beetje verdrietig, heb een ruige vrijpartij nodig". Dat is denk wat de vrouw wil?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het doodeng, voor me gevoel duurde het veel langer dus toen ging ik maar zogenaamd tandenpoetsen. Is dit net aan goed genoeg voor een 20 jarig onzeker meisje?Ik voel mij neger
Hnnnng :$quote:Op zondag 21 juni 2015 17:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor mij is het pas duidelijk als het expliciet wordt benoemd.
Niet direct denken of ergens vanuit gaan. Op die 'date' gaan tzt en dan merk je vanzelf wel waar het op uitmondtquote:Op zondag 21 juni 2015 17:06 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik heb eerder hier een stukje van het gechat met haar gepost
[..]
Zelfde meisje. Weken niets naar gestuurd en toen ineens: "Ik voel me beetje verdrietig, heb een ruige vrijpartij nodig". Dat is denk wat de vrouw wil?
Ik stel voor dat je gewoon een keer biertjes/wijntjes komt drinken en dat je het gewoon in persoon vertelt. Bij voorkeur nakend, terwijl je met jezelf aan het soppen bent.quote:Op zondag 21 juni 2015 17:06 schreef Dqod het volgende:
Hnnnng :$
Ik zal je tzt nog wel een uitgebreid verslag sturen. Uiteraard kan het in het echte leven daar nog wel wat van afwijken natuurlijk
Oh wowquote:Op zondag 21 juni 2015 17:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je gewoon een keer biertjes/wijntjes komt drinken en dat je het gewoon in persoon vertelt. Bij voorkeur nakend, terwijl je met jezelf aan het soppen bent.
Ik durf eigenlijk niet te gaanquote:Op zondag 21 juni 2015 17:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet direct denken of ergens vanuit gaan. Op die 'date' gaan tzt en dan merk je vanzelf wel waar het op uitmondt
Nou zo dus, plus wat geouwehoer om elkaar te leren kennen.quote:
10/10 voor duidelijkheidquote:Op zondag 21 juni 2015 17:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je gewoon een keer biertjes/wijntjes komt drinken en dat je het gewoon in persoon vertelt. Bij voorkeur nakend, terwijl je met jezelf aan het soppen bent.
quote:Op zondag 21 juni 2015 16:56 schreef pluff het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dit?
ik heb het zo gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is goed toch ipv eindeloos ouwehoeren/band opbouwen?Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Voor de vorm mag je er even over nadenken hoor voor je hier 'ja, graag' zegt.quote:
Ook een beetje gelogen enzo alsof ik vorige maand voor het laatst heb gesekst(is recenter met een hoer natuurlijk), alsof ik geen soa heb, en alsof de laatste meid ongesteld was.quote:
Daarom. Dus ga die uitdaging van de drempel over aan. Wellicht ligt er over die drempel heen iets heel moois voor jequote:Op zondag 21 juni 2015 17:09 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik durf eigenlijk niet te gaan, maar als ik niet ga ga ik er eeuwig spijt van krijgen.
[..]
Nou zo dus, plus wat geouwehoer om elkaar te leren kennen
Dat is aardig en nobel van je :$quote:Op zondag 21 juni 2015 17:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor de vorm mag je er even over nadenken hoor voor je hier 'ja, graag' zegt.
Ja, da's wat minder handig natuurlijkquote:Op zondag 21 juni 2015 17:11 schreef pluff het volgende:
[..]
Ook een beetje gelogen enzo alsof ik vorige maand voor het laatst heb gesekst(is recenter met een hoer natuurlijk), alsof ik geen soa heb, en alsof de laatste meid ongesteld was.
Ik mis yats, magnetronkoffie en ongetwijfeld nog wat anderen in je opsomming.quote:Op zondag 21 juni 2015 17:12 schreef Harmankardon het volgende:
Ik voorspel een spannende strijd tussen pluff en fax voor de eindejaarslijsten.
Als het goed is ben je niet anders van mij gewend.quote:
Noooooooooooooouuuuuuuuuuuuuuuu...............quote:Op zondag 21 juni 2015 17:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het goed is ben je niet anders van mij gewend.
Zij, niet jij...quote:Op zondag 21 juni 2015 17:14 schreef MissMSX het volgende:
Noooooooooooooouuuuuuuuuuuuuuuu...............
Damn Airquote:Op zondag 21 juni 2015 17:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
hnnngquote:Op zondag 21 juni 2015 17:13 schreef MissMSX het volgende:
Ik ga vanavond iig niet scoren, want knoflook.
[ afbeelding ]
Swsquote:Op zondag 21 juni 2015 17:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het goed is ben je niet anders van mij gewend.
Ik zeg alleen maar dat ik wel eens andere dingen voorbij zie komenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |