Je scoort punten met je studiequote:Op zondag 21 juni 2015 18:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das simpel: aanmelden. Hier heb je een lijstje: https://en.wikipedia.org/(...)l_reenactment_groups
[..]
Dank u
[..]
Wat?
Sorry, ik las je post en moest dat plaatje er gewoon even in gooienquote:
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 21 juni 2015 18:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Scheelt dat ik niet de enige ben in dit geval!
Als je denkt dat je daar beter af bent, hou ik je niet tegen. Ik gun jou enkel het allerbeste.quote:Op zondag 21 juni 2015 18:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Verstandig, want Bels en Barb gooien hoge ogen
Vragen in het abo forum?quote:Op zondag 21 juni 2015 18:27 schreef Californium het volgende:
MISSY!
Ik heb nu zo'n proefabbo… Hoe blokkeer ik nu bepaalde mensen
?
Dat ik niet de enige van de twee ben die nog niet zit te wachten op een relatiequote:
quote:Op zondag 21 juni 2015 18:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja gofferdomme
Rustig aan doen enzo
Waarom? Dat is toch juist genieten?quote:Op zondag 21 juni 2015 18:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja gofferdomme
Rustig aan doen enzo
Hm, maar eens kijken.quote:Op zondag 21 juni 2015 18:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das simpel: aanmelden. Hier heb je een lijstje: https://en.wikipedia.org/(...)l_reenactment_groups
[..]
Dank u
[..]
Wat?
Ik vond het wél leuk je gekend te hebben.quote:Op zondag 21 juni 2015 18:27 schreef Californium het volgende:
MISSY!
?
Rustig aan doen is genieten ja. Genieten van mezelf en mijn rust en daarbij iemand die het af en toe wat minder saai maakt!quote:Op zondag 21 juni 2015 18:28 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Waarom? Dat is toch juist genieten?
[..]
Hm, maar eens kijken.
You're welcome. A fellow gentleman always is
quote:Op zondag 21 juni 2015 18:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vond het wél leuk je gekend te hebben.
Rechtsbovenin iedere post van een user staat een icoontje: bordje met een streep erdoor.quote:Op zondag 21 juni 2015 18:27 schreef Californium het volgende:
MISSY!
?
quote:
Eckte liefdequote:Op zondag 21 juni 2015 18:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je denkt dat je daar beter af bent, hou ik je niet tegen. Ik gun jou enkel het allerbeste.
Merciquote:Op zondag 21 juni 2015 18:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Rechtsbovenin iedere post van een user staat een icoontje: bordje met een streep erdoor.
Klik klak klaar
Het hoeft ook niet hequote:Op zondag 21 juni 2015 18:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat ik niet de enige van de twee ben die nog niet zit te wachten op een relatie
Sounds good! Enjoy dan maar, al komt dat vast goedquote:Op zondag 21 juni 2015 18:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Rustig aan doen is genieten ja. Genieten van mezelf en mijn rust en daarbij iemand die het af en toe wat minder saai maakt!
Zoals het hoort
quote:Op zondag 21 juni 2015 18:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
En niks mis met romantiek. Nothing is more for filling than wooing a lady
wat is for filling?quote:Op zondag 21 juni 2015 18:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
I'm not a home wrecker, dear Sir. Unless it's my home.quote:Op zondag 21 juni 2015 18:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je denkt dat je daar beter af bent, hou ik je niet tegen. Ik gun jou enkel het allerbeste.
You dirty fuck!quote:Op zondag 21 juni 2015 18:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Dat klinkt echt nog zo heerlijk old fashioned zegquote:Op zondag 21 juni 2015 18:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Zoiets als voldaan geraken, vervuld met tevredenheid.quote:
fulfilling bedoel je?quote:Op zondag 21 juni 2015 18:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zoiets als voldaan geraken, vervuld met tevredenheid.
Maak jezelf geen illusies kerel. In zo'n scenario ben je nooit de oorzaak, enkel de aanleiding.quote:Op zondag 21 juni 2015 18:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I'm not a home wrecker, dear Sir. Unless it's my home.
Zo bedoel ik het niet en dat weet jequote:
Dat ben ik ookquote:Op zondag 21 juni 2015 18:31 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Dat klinkt echt nog zo heerlijk old fashioned zeg
I know, maar ik plaag je graagquote:Op zondag 21 juni 2015 18:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet en dat weet je
[..]
Dat ben ik ook
Oh, damnquote:
Zelfs dat wens ik liever niet te zijn hoor.quote:Op zondag 21 juni 2015 18:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maak jezelf geen illusies kerel. In zo'n scenario ben je nooit de oorzaak, enkel de aanleiding.
Er bestaan niet veel mensen meer die zo zijn. Ze noemen mij ouderwets omdat ik het leuk vind als iemand probeert een ander voor zich te winnenquote:Op zondag 21 juni 2015 18:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet en dat weet je
[..]
Dat ben ik ook
ach, het verschil hoor je bijna niet.quote:Op zondag 21 juni 2015 18:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, damn
[..]
Zelfs dat wens ik liever niet te zijn hoor.
Niets mis met old fashionedquote:Op zondag 21 juni 2015 18:31 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Dat klinkt echt nog zo heerlijk old fashioned zeg
Lees mijn post hierboven even. Ik zeg nergens dat er iets mis is met old fashioned zijn.quote:Op zondag 21 juni 2015 18:34 schreef yats het volgende:
[..]
Niets mis met old fashioned![]()
Zeker op t gebied van de liefde en de kunst der daten
Ik was te snelquote:
ik zou voor het laatste gaan.quote:Op zondag 21 juni 2015 18:35 schreef Barbusse het volgende:
Wat zal ik eens gaan koken vandaag? Of zal ik gewoon lui zijn en gaan eten bij the Chophouse en flirten met de serveersters?
Volgens mij sneller achter elkaar posten. Die irritante reclames zijn wegquote:Op zondag 21 juni 2015 18:36 schreef Californium het volgende:
Wat kan ik nog meer met zo'n basic abo
Te snelquote:Op zondag 21 juni 2015 18:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Degenen die dat het hardst roepen wonen meestal met een maand of 3 samen, al dan niet zwanger.
Weet jij toevallig of dm / pm van geblokkeerde mensen dan ook wordt geblokt? of alleen de posts?quote:Op zondag 21 juni 2015 18:37 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Volgens mij sneller achter elkaar posten. Die irritante reclames zijn weg
Maar dan moet ik de deur uit en voel me luiquote:
klinkt goed. en van koken word je ook moe, zeker als je al lui bent.quote:Op zondag 21 juni 2015 18:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar dan moet ik de deur uit en voel me luiEn dan moet ik ook mijn Monty Python T-shirt inruilen voor een gestreken overhemd en me scheren en zo, want zo'n soort tent is het wel. Wel de beste steaks van het eiland, ze hebben een complete eigen slagerij
En uitzicht op Valletta bastions
Die reclames zijn hilarisch altijdquote:Op zondag 21 juni 2015 18:37 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Volgens mij sneller achter elkaar posten. Die irritante reclames zijn weg
Whehehequote:Op zondag 21 juni 2015 18:38 schreef Californium het volgende:
[..]
Weet jij toevallig of dm / pm van geblokkeerde mensen dan ook wordt geblokt? of alleen de posts?
Volgens mij wordt alles geblokkeerd. Maar alleen als die persoon op je blokkeerlijst staat. En mobiel werkt het niet, dan kun je de posts van die persoon nog wel zienquote:Op zondag 21 juni 2015 18:38 schreef Californium het volgende:
[..]
Weet jij toevallig of dm / pm van geblokkeerde mensen dan ook wordt geblokt? of alleen de posts?
Echt een briljante tent met een wijnkaart waar je u tegen zegtquote:Op zondag 21 juni 2015 18:39 schreef perro. het volgende:
[..]
klinkt goed. en van koken word je ook moe, zeker als je al lui bent.
Fixedquote:Op zondag 21 juni 2015 18:42 schreef artelligence het volgende:
Ik wantrouw mensen die constant benadrukken hoe ze zijn.
Ik zie dus geen banners meer, godzijdank. Ik moest eens research doen voor m'n studie, kreeg ik allerlei banners over je seksleven verbeteren enzquote:Op zondag 21 juni 2015 18:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die reclames zijn hilarisch altijdHier krijg ik banners van internationale datingsites, dat Svetlana op me wacht. In het Game of Thrones topic heb ik banners van begrafenisverzekeraars
quote:Op zondag 21 juni 2015 18:43 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik zie dus geen banners meer, godzijdank. Ik moest eens research doen voor m'n studie, kreeg ik allerlei banners over je seksleven verbeteren enz
Tijdje geleden in een tent gegeten waar de wijnkaart 60 (!!) pagina's hadquote:Op zondag 21 juni 2015 18:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Echt een briljante tent met een wijnkaart waar je u tegen zegthttp://chophouse.com.mt/
hmm. ik zie niet in hoe je daar niet zou kunnen eten met je ongeschoren kin en montyshirt?quote:Op zondag 21 juni 2015 18:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Echt een briljante tent met een wijnkaart waar je u tegen zegthttp://chophouse.com.mt/
Paradoxale post dit.quote:Op zondag 21 juni 2015 18:42 schreef artelligence het volgende:
Ik wantrouw mensen die constant benadrukken hoe ze zijn.
60? That's....overdoing it a bitquote:Op zondag 21 juni 2015 18:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tijdje geleden in een tent gegeten waar de wijnkaart 60 (!!) pagina's hadOver pretentieus gesproken
fixedquote:Op zondag 21 juni 2015 18:43 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik zie dus geen banners meer, godzijdank. 'Ik moest eens research doen voor m'n studie', kreeg ik allerlei banners over je seksleven verbeteren enz
Dan voel ik me opgelaten en als een toeristquote:Op zondag 21 juni 2015 18:44 schreef perro. het volgende:
[..]
hmm. ik zie niet in hoe je daar niet zou kunnen eten met je ongeschoren kin en montyshirt?
als je die pics bekijkt althans..
Nouja, Ben ik van oa Uitstaling af, en hopelijk ook van zn PMsquote:
That better be one damn fine steak thenquote:
PMt die je?quote:Op zondag 21 juni 2015 18:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Nouja, Ben ik van oa Uitstaling af, en hopelijk ook van zn PMs
waarom dat dan? boeien wat anderen denken dat je bent.quote:Op zondag 21 juni 2015 18:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan voel ik me opgelaten en als een toerist
Hij heeft me gepmtquote:
Lekkerste die ik gehad heb in de US. Dat dan weer wel. Maar goed dat ik niet hoefde te betalen iig.quote:Op zondag 21 juni 2015 18:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
That better be one damn fine steak then
Hij stuurt je ook nog eens pm's? Waarom in godsnaam?quote:Op zondag 21 juni 2015 18:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Nouja, Ben ik van oa Uitstaling af, en hopelijk ook van zn PMs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |