I know, maar ik plaag je graagquote:Op zondag 21 juni 2015 18:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet en dat weet je
[..]
Dat ben ik ook
Oh, damnquote:
Zelfs dat wens ik liever niet te zijn hoor.quote:Op zondag 21 juni 2015 18:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maak jezelf geen illusies kerel. In zo'n scenario ben je nooit de oorzaak, enkel de aanleiding.
Er bestaan niet veel mensen meer die zo zijn. Ze noemen mij ouderwets omdat ik het leuk vind als iemand probeert een ander voor zich te winnenquote:Op zondag 21 juni 2015 18:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet en dat weet je
[..]
Dat ben ik ook
ach, het verschil hoor je bijna niet.quote:Op zondag 21 juni 2015 18:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, damn
[..]
Zelfs dat wens ik liever niet te zijn hoor.
Niets mis met old fashionedquote:Op zondag 21 juni 2015 18:31 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Dat klinkt echt nog zo heerlijk old fashioned zeg
Lees mijn post hierboven even. Ik zeg nergens dat er iets mis is met old fashioned zijn.quote:Op zondag 21 juni 2015 18:34 schreef yats het volgende:
[..]
Niets mis met old fashioned![]()
Zeker op t gebied van de liefde en de kunst der daten
Ik was te snelquote:
ik zou voor het laatste gaan.quote:Op zondag 21 juni 2015 18:35 schreef Barbusse het volgende:
Wat zal ik eens gaan koken vandaag? Of zal ik gewoon lui zijn en gaan eten bij the Chophouse en flirten met de serveersters?
Volgens mij sneller achter elkaar posten. Die irritante reclames zijn wegquote:Op zondag 21 juni 2015 18:36 schreef Californium het volgende:
Wat kan ik nog meer met zo'n basic abo
Te snelquote:Op zondag 21 juni 2015 18:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Degenen die dat het hardst roepen wonen meestal met een maand of 3 samen, al dan niet zwanger.
Weet jij toevallig of dm / pm van geblokkeerde mensen dan ook wordt geblokt? of alleen de posts?quote:Op zondag 21 juni 2015 18:37 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Volgens mij sneller achter elkaar posten. Die irritante reclames zijn weg
Maar dan moet ik de deur uit en voel me luiquote:
klinkt goed. en van koken word je ook moe, zeker als je al lui bent.quote:Op zondag 21 juni 2015 18:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar dan moet ik de deur uit en voel me luiEn dan moet ik ook mijn Monty Python T-shirt inruilen voor een gestreken overhemd en me scheren en zo, want zo'n soort tent is het wel. Wel de beste steaks van het eiland, ze hebben een complete eigen slagerij
En uitzicht op Valletta bastions
Die reclames zijn hilarisch altijdquote:Op zondag 21 juni 2015 18:37 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Volgens mij sneller achter elkaar posten. Die irritante reclames zijn weg
Whehehequote:Op zondag 21 juni 2015 18:38 schreef Californium het volgende:
[..]
Weet jij toevallig of dm / pm van geblokkeerde mensen dan ook wordt geblokt? of alleen de posts?
Volgens mij wordt alles geblokkeerd. Maar alleen als die persoon op je blokkeerlijst staat. En mobiel werkt het niet, dan kun je de posts van die persoon nog wel zienquote:Op zondag 21 juni 2015 18:38 schreef Californium het volgende:
[..]
Weet jij toevallig of dm / pm van geblokkeerde mensen dan ook wordt geblokt? of alleen de posts?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |