Damn you woman!quote:
De polder.quote:
Scherp mijn waarde vrind!quote:Op zondag 21 juni 2015 17:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die smoes had Bels voor later vanavond ook al op de planning staan.
Welke polder?quote:Op zondag 21 juni 2015 17:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Damn you woman!
[..]
De polder.
[..]
Scherp mijn waarde vrind!
quote:Op zondag 21 juni 2015 17:25 schreef Harmankardon het volgende:
Damn wat is iedereen maar scherp vandaag
Almere.quote:
Ai, mijn oprechte deelnemingquote:
Ik ga het ook es proberen bij een random lekker wijf op WA.quote:Op zondag 21 juni 2015 17:30 schreef Fascination het volgende:
Wow, die pluff regelt even soepeltjes een date met sextalk. #hosselpro
Patat hebben we wel voor je. Friet ga je maar halen in Limburg.quote:
Ik kan niet alleen maar pluspunten hebbenquote:
quote:Op zondag 21 juni 2015 17:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Patat hebben we wel voor je. Friet ga je maar halen in Limburg.
Nooooooooooooouuuuuuuuuuuuquote:Op zondag 21 juni 2015 17:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik kan niet alleen maar pluspunten hebben
Volgensmij eerste keer dat ik het probeer ipv eindeloos blijven ouwehoeren tot het gesprek doodloopt, en het werkt. Volgensmij is dit stiekem wat de vrouw wilt.quote:Op zondag 21 juni 2015 17:30 schreef Fascination het volgende:
Wow, die pluff regelt even soepeltjes een date met sextalk. #hosselpro
Met stoofvlees?quote:Op zondag 21 juni 2015 17:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Patat hebben we wel voor je. Friet ga je maar halen in Limburg.
Uiteindelijk vinden veel vrouwen het wel fijn als je het voortouw neemt in het maken van een concrete afspraak jaquote:Op zondag 21 juni 2015 17:33 schreef pluff het volgende:
[..]
Volgensmij eerste keer dat ik het probeer ipv eindeloos blijven ouwehoeren tot het gesprek doodloopt, en het werkt. Volgensmij is dit stiekem wat de vrouw wilt.
Ik weet niet, niet iedereen komt daarmee weg. Misschien heb je je uiterlijk ook wel mee. De sekspraat bedoel ik dan.quote:Op zondag 21 juni 2015 17:33 schreef pluff het volgende:
[..]
Volgensmij eerste keer dat ik het probeer ipv eindeloos blijven ouwehoeren tot het gesprek doodloopt, en het werkt. Volgensmij is dit stiekem wat de vrouw wilt.
En niet iedere vrouw werkt hetzelfde natuurlijk.quote:Op zondag 21 juni 2015 17:35 schreef Fascination het volgende:
Ik weet niet, niet iedereen komt daarmee weg. Misschien heb je je uiterlijk ook wel mee.
Ik heb nog nooit frietjes opquote:
quote:
Wel een manier om de frigide types eruit te filterenquote:Op zondag 21 juni 2015 17:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik weet niet, niet iedereen komt daarmee weg. Misschien heb je je uiterlijk ook wel mee. De sekspraat bedoel ik dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |