Wat heb ik jou ooit misdaan?quote:Op zondag 21 juni 2015 13:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En het water is blauw ipv donker grijs
[ afbeelding ]
O wowquote:
Wilde ef weten of je dat aankon, over het algemeen heb ik een grote bek, maar lef ervoor hebben... Mehquote:Op zondag 21 juni 2015 14:00 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Het hoeft ook geen hobby te worden natuurlijk
Wat zijn quinoakutjes?quote:Op zondag 21 juni 2015 14:00 schreef AirwiN het volgende:
Alfalfamannetjes, de mannelijke variant van quinoakutjes?
Ah, thanks. Daar kan ik wel wat aan doenquote:
Dingen doen om ze te doen vind ik......puberaal. Dingen doen in het moment en het voelt goedquote:Op zondag 21 juni 2015 14:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Wilde ef weten of je dat aankon, over het algemeen heb ik een grote bak, maar lef ervoor hebben... Meh
Nee. Alfalfa is uit grootmoeders tijd. Dus het equivalent zou iets van grutjeskutten zijn.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:00 schreef AirwiN het volgende:
Daaromquote:Op zondag 21 juni 2015 14:01 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Dingen doen om ze te doen vind ik......puberaal. Dingen doen in het moment en het voelt goed
+! heerkenbaarquote:Op zondag 21 juni 2015 14:03 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Plus, ik heb mijn borsten al zo vaak laten zien voor gratis drank
Lullig als je je tieten laat zien en de barman zegt daarna, okee dat is dan twee euroquote:Op zondag 21 juni 2015 14:01 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Dingen doen om ze te doen vind ik......puberaal. Dingen doen in het moment en het voelt goed
Laatste keer voor mij was met de meetquote:Op zondag 21 juni 2015 14:03 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 juni 2015 14:00 schreef AirwiN het volgende:
harman > barmanquote:Op zondag 21 juni 2015 14:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lullig als je je tieten laat zien en de barman zegt daarna, okee dat is dan twee euro
Sletje!quote:Op zondag 21 juni 2015 14:03 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Zag in op FL inderdaadquote:Op zondag 21 juni 2015 14:06 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Een sugardaddy cuckoldslet, dat ben ik.
quote:Op zondag 21 juni 2015 14:06 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Een sugardaddy cuckoldslet, dat ben ik.
Iemand is je deels voor helaasquote:
Bitchquote:
Gewoon hard werken, zweetcentjes verdienen om een sletje als Cali even te kunnen onderhouden, mooi levenquote:
zuur doen op FOK! en je elke avond aftrekken, mooi levenquote:Op zondag 21 juni 2015 14:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon hard werken, zweetcentjes verdienen om een sletje als Cali even te kunnen onderhouden, mooi leven
Ben je nu trots op jezelf?quote:Op zondag 21 juni 2015 14:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon hard werken, zweetcentjes verdienen om een sletje als Cali even te kunnen onderhouden, mooi leven
Niks hoor.quote:
FOK! wordt anarchistisch dan.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen die over Loka heen gaat, mag mod worden
Beetje gefrustreerd, dan krijg je dit soort shit. Voelt zich genegeerd.quote:
Modschaarstequote:Op zondag 21 juni 2015 14:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eh nee helaas zo werkt het niet helaas, wel als zij gaat trouwen. Wetgeving uit het jaar Jezus is dat.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Bitch
Gaan we gewoon snel trouwenDan hoeft het niet meer volgens mij
Wtfquote:Op zondag 21 juni 2015 14:13 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Eh nee helaas zo werkt het niet helaas, wel als zij gaat trouwen. Wetgeving uit het jaar Jezus is dat.
Hoe lang ben je getrouwd nu dan?quote:Op zondag 21 juni 2015 14:13 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Eh nee helaas zo werkt het niet helaas, wel als zij gaat trouwen. Wetgeving uit het jaar Jezus is dat.
Nee hoor, valt mee. Vooralsnog.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Wtf? Echt?
!
Wil ze ook volle pond hebben of valt dat mee?
Pas maar op. Elke week is het weer wat anders zoals ik het nu mee krijgquote:
Gaan jij en je partner uit elkaar?quote:
Wat ging er mis?quote:
O haiquote:
You are fucked danquote:
Echt?quote:
Ja dacht ik ook, zij vond van niet.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gaan jij en je partner uit elkaar?Het kwam op mij altijd wel over alsof jullie het goed georganiseerd hadden met elkaar.
quote:Op zondag 21 juni 2015 14:20 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook, zij vond van niet.
Valt wel mee hoor, ze is heel redelijkquote:Op zondag 21 juni 2015 14:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
You are fucked dan![]()
Mijn laatste ex vrouw wilde ook veel geld van me, ze stond juridisch nog sterk ook, ik heb haar tien minuten kil aangekeken bij de advocaat, opgelost.
Spijtig om te horen. Sterkte, hoop dat de afwikkeling snel en goed gaat voor jou/jullie.quote:
Een exje van me vind het enorm geil om marriage wrecker te zijn, "ik vind het zo opwindend als mannen voor mij kiezen i.p.v. hun eigen vrouw".quote:
Iets duidelijker mag hoor.quote:
Je bedoelt dat ze een hoer is, maar dan zonder het zo te noemen.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een exje van me vind het enorm geil om marriage wrecker te zijn, "ik vind het zo opwindend als mannen voor mij kiezen i.p.v. hun eigen vrouw".
Ik geloof dat haar teller op 15 staat of iets dergelijks, onverbeterlijke slet en ze boert er nog goed mee ook, van haar laatste scharrel heeft ze zelfs een cabriootje los weten te neuken
Niet mijn zaken. Vraag maar aan Harmanquote:
Ík ontmoet Cali op zaterdag, op zondag valt bommetje in huize Harman. Dusja, hoe het leven gaat dan.quote:
Weet ook niet of het slim is om het allemaal zo open en bloot hier neer te gooienquote:Op zondag 21 juni 2015 14:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Niet mijn zaken. Vraag maar aan Harman
Ook datquote:Op zondag 21 juni 2015 14:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Weet ook niet of het slim is om het allemaal zo open en bloot hier neer te gooien
Uh, maar was dat een causaal verbandje, of toevallig?quote:Op zondag 21 juni 2015 14:23 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ík ontmoet Cali op zaterdag, op zondag valt bommetje in huize Harman. Dusja, hoe het leven gaat dan.
Goed puntquote:Op zondag 21 juni 2015 14:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Weet ook niet of het slim is om het allemaal zo open en bloot hier neer te gooien
Moet de nieuwe man in haar leven wel genoeg verdienen om jou te ontlasten en dan nog is het maar net wat je afspreekt bij de advocaat, laat je geen oor aan naaien, dat is mijn tip wel. Ik ken een kerel die iedere maand droogjes10.000 euro mag dokken voor zijn vrouw waar hij tien jaar geleden van gescheiden is terwijl zij neukt met een gast uit de Quote top 100....quote:Op zondag 21 juni 2015 14:21 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, ze is heel redelijk. Plus er loopt een stoet mannen achter haar aan daar word je bang van, die blijft niet lang vrijgezel. Sterker nog..... laat maar.
Toeval.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Uh, maar was dat een causaal verbandje, of toevallig?
Anders dan je had voorzien. Ik snap het nog steeds maar half, maar uiteindelijk is het ook mijn zaak niet.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:23 schreef Harmankardon het volgende:
Ík ontmoet Cali op zaterdag, op zondag valt bommetje in huize Harman. Dusja, hoe het leven gaat dan.
Bij deze sluit ik me hierbij aan.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:25 schreef MissMSX het volgende:
Al ben ik wel zo eerlijk om te zeggen dat ik nu zo nieuwsgierig als de neten ben
Lijkt me goed plan.quote:
Gelukkig kan ik het prima van me afzettenquote:
quote:
Vreemd gaan is niet voor iedereen een makkelijk spelletje, je had ook gewoon je mond kunnen houden thuis en af en toe Cali kunnen batsen, had je een hoop ellende, frustratie en geld gescheeld.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:23 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Nu moet je volgende week op de koffie bij Missy en air hoorquote:Op zondag 21 juni 2015 14:27 schreef Harmankardon het volgende:
Wil ik allemaal best vertellen maar dan IRL en niet hier.
Goede keuze manquote:Op zondag 21 juni 2015 14:27 schreef Harmankardon het volgende:
Jeutje. Jij bent snel met je conclusies.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vreemd gaan is niet voor iedereen een makkelijk spelletje, je had ook gewoon je mond kunnen houden thuis en af en toe Cali kunnen batsen, had je een hoop ellende, frustratie en geld gescheeld.
Tip voor de volgende keer.
Nee, parasiteren op het leed van anderen is niet ons ding.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:28 schreef Californium het volgende:
Nu moet je volgende week op de koffie bij Missy en air hoor
Lekker die aannames.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vreemd gaan is niet voor iedereen een makkelijk spelletje, je had ook gewoon je mond kunnen houden thuis en af en toe Cali kunnen batsen, had je een hoop ellende, frustratie en geld gescheeld.
quote:Op zondag 21 juni 2015 14:27 schreef Harmankardon het volgende:
Wat doe je vanavond Harm?quote:Op zondag 21 juni 2015 14:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Nu moet je volgende week op de koffie bij Missy en air hoor
quote:Op zondag 21 juni 2015 14:28 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Jeutje. Jij bent snel met je conclusies.
GMTAquote:
Ja, zo ben ik dus niet getrouwd. Letterlijk en figuurlijk.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 juni 2015 14:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, parasiteren op het leed van anderen is niet ons ding.
quote:
Nou ik hoopt het voor hem want zonder een echte beurt is het helemaal een triest verhaalquote:Op zondag 21 juni 2015 14:28 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Waar gaat dit allemaal over?quote:Op zondag 21 juni 2015 14:28 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Too soon.quote:
Niet mijn ding dan.quote:
Soms ben je heel scherp, maar veel vaker nog heb je last van de klok en de klepel.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ik hoopt het voor hem want zonder een echte beurt is het helemaal een triest verhaal
Ja want zo werkt dat inderdaad. En zo werk ik. Ik heb totaal geen schaamte om zoiets te doenquote:Op zondag 21 juni 2015 14:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit je navelstreng nog te irriteren ofzo?quote:Op zondag 21 juni 2015 14:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ik hoopt het voor hem want zonder een echte beurt is het helemaal een triest verhaal
quote:
Gewoon niet op ingaanquote:Op zondag 21 juni 2015 14:30 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Soms ben je heel scherp, maar veel vaker nog heb je last van de klok en de klepel.
Easy Cali, nobody is blaming youquote:Op zondag 21 juni 2015 14:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja want zo werkt dat inderdaad. En zo werk ik. Ik heb totaal geen schaamte om zoiets te doen! Ik ben een vuige slet en dit doe ik bijna elk weekend. Flikker toch op man!
Ik loop me nu al fucking schuldig te voelen tegenover mezelf ondanks dat ik toch al sinds dag 1 weet dat ze gaan scheiden en dat ik me nergens schuldig om HOEF te voelen.
Jammer dat doodverwensingen banbaar zijn.
Maar LAZER GEWOON EEN TYPHUSEND OP!
Moest lachenquote:Op zondag 21 juni 2015 14:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zag het wel.quote:
quote:Op zondag 21 juni 2015 14:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik zag het wel.
SOrry, maar ik ben er even klaar mee...
quote:Op zondag 21 juni 2015 14:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon niet op ingaanGast sterft om aandacht.
Hij is gewoon een domme pik die aandacht wil, snap je frustratie thoughquote:Op zondag 21 juni 2015 14:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik zag het wel.
SOrry, maar ik ben er even klaar mee...
quote:Op zondag 21 juni 2015 14:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik echt onder de indruk ben van jequote:Op zondag 21 juni 2015 14:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja want zo werkt dat inderdaad. En zo werk ik. Ik heb totaal geen schaamte om zoiets te doen! Ik ben een vuige slet en dit doe ik bijna elk weekend. Flikker toch op man!
Ik loop me nu al fucking schuldig te voelen tegenover mezelf ondanks dat ik toch al sinds dag 1 weet dat ze gaan scheiden en dat ik me nergens schuldig om HOEF te voelen.
Wat doe jij hier eigenlijk nog?quote:Op zondag 21 juni 2015 14:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik echt onder de indruk ben van je
Sorry als ik het mis heb en het gaat me ook niks aan eigenlijk, ik hoop alleen dat je in de afwikkeling geen fouten maakt, hebben jullie samen een koophuis eigenlijk?quote:Op zondag 21 juni 2015 14:30 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Soms ben je heel scherp, maar veel vaker nog heb je last van de klok en de klepel.
Je hebt mij toen ook ontmoet. Ik breng ook alleen maar ongelukquote:Op zondag 21 juni 2015 14:23 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik denk überhaupt niet zoveel...quote:Op zondag 21 juni 2015 14:34 schreef Harmankardon het volgende:
Cali weet hoe het zit, mijn vrouw weet hoe het zit en ik weet hoe het zit. En het zit anders dan jullie denken. Echt waar.
C'est ca.
Mensen die geïnteresseerd zijn wil ik het met alle liefde vertellen, met alle details van dien, maar niet hier
quote:Op zondag 21 juni 2015 14:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik echt onder de indruk ben van je
quote:Op zondag 21 juni 2015 14:36 schreef bamibij het volgende:
[..]
Hier ben je dan 36 voor geworden he beste Uitstraling. Beetje mensen irriteren op een internetforum.
Misschien kun je er een lekker borrelnootje bij nemen en je dan verslikken.
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sorry als ik het mis heb en het gaat me ook niks aan eigenlijk, ik hoop alleen dat je in de afwikkeling geen fouten maakt, hebben jullie samen een koophuis eigenlijk?
Dat is geen nieuwsquote:
cheers!quote:
quote:Op zondag 21 juni 2015 14:36 schreef bamibij het volgende:
[..]
Hier ben je dan 36 voor geworden he beste Uitstraling. Beetje mensen irriteren op een internetforum.
Alsof ik hier de enige irritante benquote:Op zondag 21 juni 2015 14:36 schreef bamibij het volgende:
[..]
Het principe van "don't feed the troll" bestaat al even hoor. Dat kun je hem niet alleen kwalijk nemen.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:36 schreef bamibij het volgende:
Nou, je hebt wel de meest verknipte geest hier op basis van posts.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof ik hier de enige irritante ben
Ignorance is bliss. Daarom ben ik doorgaans ook zo gelukkig.quote:
Tik 'm aan.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ignorance is bliss. Daarom ben ik doorgaans ook zo gelukkig.
Wel op een manier zoals anderen dat niet zijn, ja.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof ik hier de enige irritante ben
Met wie heb jij geneukt dat je denkt dat je je als een mod kan gedragen?quote:Op zondag 21 juni 2015 14:38 schreef artelligence het volgende:
Ik ben even weg en het gaat weer verkeerd. Kappen nuDank.
Ik laat me niet afnaaien door amateurs in bed in ieder gevalquote:Op zondag 21 juni 2015 14:38 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nou, je hebt wel de meest verknipte geest hier op basis van posts.
Oh wauw... ik... uh...quote:Op zondag 21 juni 2015 14:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil jou wel aantikken.quote:
quote:Op zondag 21 juni 2015 14:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat kan ook niet als je zelf een amateur bent.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik laat me niet afnaaien door amateurs in bed in ieder geval
Loka, toch?quote:Op zondag 21 juni 2015 14:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met wie heb jij geneukt dat je denkt dat je je als een mod kan gedragen?
Ik gedraag me niet als een mod. Dan had ik wel willekeurige posts geëdit en notes uitgedeeld aan Fascination.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met wie heb jij geneukt dat je denkt dat je je als een mod kan gedragen?
Wat een classy gast is het ook he?quote:Op zondag 21 juni 2015 14:40 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dat kan ook niet als je zelf een amateur bent.
Ik doe mijn best om m te negeren. Maar nu vind ik dat ie te ver is gegaan. Zit nu ook op mijn stoel te gieren van de adrenaline in de hoop dat ik snel even iets kapot kan slaanquote:Op zondag 21 juni 2015 14:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Blijkbaar vindt Uit het nodig even lekker een beetje te zieken hier.
Trek het je niet aan.
quote:Op zondag 21 juni 2015 14:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik gedraag me niet als een mod. Dan had ik wel willekeurige posts geëdit en notes uitgedeeld aan Fascination.
Ik kijk mijn wensen- en eisenlijstje er voor de zekerheid nog even op na, maar ik ben er redelijk zeker van dat jouw mening geen criterium voor mij is.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:40 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij is zij helemaal niet zo knap
quote:Op zondag 21 juni 2015 14:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat een classy gast is het ook he?
Relax cali, zoals harman het omschreef is het zelfs zonder details duidelijk zat dat jij je nergens schuldig over hoeft te voelen.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Maar Fas d'r posts zijn leukquote:Op zondag 21 juni 2015 14:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik gedraag me niet als een mod. Dan had ik wel willekeurige posts geëdit en notes uitgedeeld aan Fascination.
In je bikini?quote:
Cali werd leip. Uitstaling mag blij zijn dat hij niet lichamelijk in de buurt is van Caliquote:
Ik heb suggesties maar dat mag dan weer nietquote:Op zondag 21 juni 2015 14:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik doe mijn best om m te negeren. Maar nu vind ik dat ie te ver is gegaan. Zit nu ook op mijn stoel te gieren van de adrenaline in de hoop dat ik snel even iets kapot kan slaan
quote:
Ik las hetquote:Op zondag 21 juni 2015 14:41 schreef Californium het volgende:
[..]
Cali werd leip. Uitstaling mag blij zijn dat hij niet lichamelijk in de buurt is van Cali
Nee.quote:
Wowquote:Op zondag 21 juni 2015 14:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik doe mijn best om m te negeren. Maar nu vind ik dat ie te ver is gegaan. Zit nu ook op mijn stoel te gieren van de adrenaline in de hoop dat ik snel even iets kapot kan slaan
Dan hoef je dat soort geneuzel ook niet te melden hierquote:
quote:Op zondag 21 juni 2015 14:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wowje moet je niet zo laten kennen door getypte letters
![]()
Deze kloon lacht in z'n vuistje, want het lukt 'm keer op keer.
Trek jij Ballet9 ff uit de kast. Die ijspegels aan de muren hier maken het er niet gezelliger op.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:42 schreef artelligence het volgende:
![]()
Doe het lekker toch.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan hoef je dat soort geneuzel ook niet te melden hier
Ja, maar als mod moet je. Als mod mag je ook mensen bashen en heel belerend andere mensen wijzen op geflame.quote:
quote:Op zondag 21 juni 2015 14:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan hoef je dat soort geneuzel ook niet te melden hier
Pics per app graagquote:
quote:Op zondag 21 juni 2015 14:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
![]()
Misschien maar ef een tijdje niet fokken.... De rustheid zelve die normaal in mij zit verdwijnt hier regelmatig door kokend bloed...quote:
Ik zal jou eens do...quote:
Verrassend goede vergelijking.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:44 schreef Inolvidable het volgende:
Als ik aan Ballet9 denk dan denk ik aan dat Chinese meisje uit OITNB.
BItchniggers verdinen geen aandacht, ander kom je maar weer langs voor een cursus chillenquote:Op zondag 21 juni 2015 14:44 schreef Californium het volgende:
[..]
[..]
Misschien maar ef een tijdje niet fokken.... De rustheid zelve die normaal in mij zit verdwijnt hier regelmatig door kokend bloed...
Al flamend mensen wijzen op geflame toch?quote:Op zondag 21 juni 2015 14:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja, maar als mod moet je. Als mod mag je ook mensen bashen en heel belerend andere mensen wijzen op geflame.
Moet ik me eerst uitloggen en weer inloggen als Ballet9quote:Op zondag 21 juni 2015 14:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Trek jij Ballet9 ff uit de kast. Die ijspegels aan de muren hier maken het er niet gezelliger op.
quote:Op zondag 21 juni 2015 14:44 schreef Inolvidable het volgende:
Johquote:
Whehehe.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:44 schreef Inolvidable het volgende:
Pro tip: Andere browser gebruiken voor je kloons.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:44 schreef artelligence het volgende:
Moet ik me eerst uitloggen en weer inloggen als Ballet9
Gofferquote:
Wowquote:
Oh ja, zo heet ze.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehehe.Soso is nog wel wat intelligenter denk ik.
Als er al iemand *iets* is ben ik het. Jij niet.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:44 schreef Californium het volgende:
[..]
[..]
Misschien maar ef een tijdje niet fokken.... De rustheid zelve die normaal in mij zit verdwijnt hier regelmatig door kokend bloed...
Wow! Zo'n onwetend ding dat nergens bijhoort.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:44 schreef Inolvidable het volgende:
Die is echt ergquote:Op zondag 21 juni 2015 14:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehehe.Soso is nog wel wat intelligenter denk ik.
Daar heb je verschillende browsers voor. Amateur!quote:Op zondag 21 juni 2015 14:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
Moet ik me eerst uitloggen en weer inloggen als Ballet9
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Nope, ik niet.quote:
quote:Op zondag 21 juni 2015 14:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pro tip: Andere browser gebruiken voor je kloons.
quote:Op zondag 21 juni 2015 14:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar heb je verschillende browsers voor. Amateur!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Wowquote:Op zondag 21 juni 2015 14:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pro tip: Andere browser gebruiken voor je kloons.
Jij houdt niet van lesbische seks?quote:
Ja, want tieten. Al valt het in het derde seizoen wat tegen.quote:
Ja, hoewel de geile lesboseks vies tegenvaltquote:
Tot in de eeuwigheid verdoemd tot t Franse slagquote:
quote:
Ik kwijl altijd weg bij de lesbische relaties. :$quote:Op zondag 21 juni 2015 14:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, want tieten. Al valt het in het derde seizoen wat tegen.
Ik ken de hele serie nietquote:Op zondag 21 juni 2015 14:46 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Jij houdt niet van lesbische seks?
Blij dat ik geen Fransoos benquote:Op zondag 21 juni 2015 14:47 schreef yats het volgende:
[..]
Tot in de eeuwigheid verdoemd tot t Franse slag
Nee, nooit gekekenquote:
Whut?quote:Op zondag 21 juni 2015 14:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ken de hele serie niet
En soms, in HD.
Goed lezen wat er staatquote:
Ik wil gewoon de jetsers van Alex Vause vol in beeld.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:47 schreef Fascination het volgende:
Ik kwijl altijd weg bij de lesbische relaties. :$
Ik miste de boobs. Te weinig boobs. Die van Piper zijn zo groot als die van mij. Die van Ruby zijn wel interessanterquote:Op zondag 21 juni 2015 14:47 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Wel veel, derde seizoen viel me reuze mee i.v.m. de recensies
Never gonna happenquote:Op zondag 21 juni 2015 14:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil gewoon de jetsers van Alex Vause vol in beeld.
Ik bedoelde die serie niet kennenquote:
Ohwquote:
Ja, dat hoofd mag er wel afquote:Op zondag 21 juni 2015 14:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil gewoon de jetsers van Alex Vause vol in beeld.
Nee, is een schande.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ohw
Ken het wel maar nooit gekeken, zo beter?
Wait what nowquote:Op zondag 21 juni 2015 14:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Kat Dennings komt in seizoen 4 haar jetsers tonen
It has happened before and it will happen againquote:
Die heeft een beetje een mannengezichtquote:Op zondag 21 juni 2015 14:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Kat Dennings komt in seizoen 4 haar jetsers tonen
Klaargekomenquote:Op zondag 21 juni 2015 14:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nah, is een stiekeme fantasie van me. Zij en Bieber girl die stomend hete seks hebben
quote:Op zondag 21 juni 2015 14:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
It has happened before and it will happen again
quote:Op zondag 21 juni 2015 14:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:
Coolste Nederlander ooit, met een rol in Twin Peaks.quote:
It's in the frakking shipquote:Op zondag 21 juni 2015 14:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind Rutger Hauer coolerquote:Op zondag 21 juni 2015 14:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Coolste Nederlander ooit, met een rol in Twin Peaks.
Goeie persoonlijkhed... uh persoonlijkheid.quote:
Kara Thrace you are the harbinger of deathquote:
Wil jou best ook even verrot schelden als je je daar gelukkig bij voelt?quote:Op zondag 21 juni 2015 14:54 schreef Barbusse het volgende:
Geen gebash meer? Dan ga ik weer hoor.
[ afbeelding ]
quote:
Meest toepasselijke gifje voor hier ook welquote:Op zondag 21 juni 2015 14:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Coolste Nederlander ooit, met een rol in Twin Peaks.
Die speelde niet mee in Twin Peaks.quote:
Matig einde, maar verder geile cyclons manquote:Op zondag 21 juni 2015 14:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben de seriesfinale nu aan het kijken
Ik luister nu Kara Remembers. Mooiquote:Op zondag 21 juni 2015 14:54 schreef HostiMeister het volgende:
Kara Thrace you are the harbinger of death
Pennsatucky.quote:
Ik moet echt vaak om haar lachen in het derde seizoen.quote:
Mwah, I liked it., is mindstens de 4e keer dat ik de hele serie gekeken heb nuquote:Op zondag 21 juni 2015 14:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Matig einde, maar verder geile cyclons man
Er zijn wel wat inkakmomenten, maar verder wel briljante serie jaquote:Op zondag 21 juni 2015 14:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mwah, I liked it., is mindstens de 4e keer dat ik de hele serie gekeken heb nu
Voel even in je anusquote:Op zondag 21 juni 2015 14:58 schreef HostiMeister het volgende:
Ben mijn nagelschaar kwijt, wat is deze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Zal ik je aan je haren naar de douche sleuren?quote:Op zondag 21 juni 2015 14:58 schreef MissMSX het volgende:
Er zijn wel wat inkakmomenten, maar verder wel briljante serie ja
En nu wil ik weer niet gaan douchen, maar battlestargifjes verzamelen om jullie mee te kunnen gaan spammen
Alleen als je er een goede reden voor hebtquote:Op zondag 21 juni 2015 14:55 schreef Californium het volgende:
[..]
Wil jou best ook even verrot schelden als je je daar gelukkig bij voelt?
quote:Op zondag 21 juni 2015 14:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zal ik je aan je haren naar de douche sleuren?Of eindigen we dan in de slaapkamer?
quote:Op zondag 21 juni 2015 14:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Er zijn wel wat inkakmomenten, maar verder wel briljante serie ja
En nu wil ik weer niet gaan douchen, maar battlestargifjes verzamelen om jullie mee te kunnen gaan spammen
quote:Op zondag 21 juni 2015 14:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik moet echt vaak om haar lachen in het derde seizoen.
Ik zou niet eens wat kunnen bedenken als ik heel hard mijn best zou doenquote:Op zondag 21 juni 2015 15:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alleen als je er een goede reden voor hebt
Ik vind maar weinig briljante gifjesquote:
Tijd om ze te makenquote:
Hey, da's die moeder uit Donnie Darko.quote:
Laura Roslin, baas der bazen.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hey, da's die moeder uit Donnie Darko.
Dat komt omdat je een aardig meisje bentquote:Op zondag 21 juni 2015 15:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik zou niet eens wat kunnen bedenken als ik heel hard mijn best zou doen
Ja,ik was blij verrastquote:Op zondag 21 juni 2015 15:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hey, da's die moeder uit Donnie Darko.
Somsquote:Op zondag 21 juni 2015 15:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat komt omdat je een aardig meisje bent
De tieten van Alex Vause.quote:
Je bent een tof wijfquote:
quote:
Ik wilde voor FA gaan, maar zoals in iedere hiërarchische structuur, moet je jezelf bewijzen en zodoende je plek verdienen/neuken.quote:
Lekker omhoogneukenquote:Op zondag 21 juni 2015 15:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik wilde voor FA gaan, maar zoals in iedere hiërarchische structuur, moet je jezelf bewijzen en zodoende je plek verdienen/neuken.
Andere plekjes stimuleren door aparte standjes.quote:
Ik moet dus gewoon m'n kontje aanbiedenquote:Op zondag 21 juni 2015 15:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Andere plekjes stimuleren door aparte standjes.
Kaneel die je in hogere sferen brengt, is niet genoeg?quote:Op zondag 21 juni 2015 15:28 schreef Lokasenna het volgende:
Wie kan ervoor zorgen dat ik hogerop raak?
Waar wil je naartoe?quote:Op zondag 21 juni 2015 15:28 schreef Lokasenna het volgende:
Wie kan ervoor zorgen dat ik hogerop raak?
Ik dacht dat jij dat standaard deed.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:29 schreef artelligence het volgende:
Ik moet dus gewoon m'n kontje aanbieden
Fuck her right in the pussyquote:Op zondag 21 juni 2015 15:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Andere plekjes stimuleren door aparte standjes.
Hij heeft daar geen tijd voor.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kaneel die je in hogere sferen brengt, is niet genoeg?
Geen tijd = geen interesse.quote:
Lokaquote:Op zondag 21 juni 2015 15:34 schreef Inolvidable het volgende:
Ik snap het niet. Wie moet je nou neuken om mod te worden?
Ja maar dan wordt Kaneel boosquote:
Oh. In dat geval bied ik me ook aan.quote:
Dat is geen nieuws.quote:
Kostda?quote:Op zondag 21 juni 2015 15:36 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Oh. In dat geval bied ik me ook aan.
Helemaal gratus.quote:
Mag ik het toch nog wel even melden?quote:
Mijn leefquote:
Als het goed is heb ik die altijd toch.quote:Op zondag 21 juni 2015 15:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Prima, hoe laat heb je een gaatje?
I see what you did therequote:Op zondag 21 juni 2015 15:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Prima, hoe laat heb je een gaatje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |