It's in the frakking shipquote:Op zondag 21 juni 2015 14:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
It has happened before and it will happen again
Ik vind Rutger Hauer coolerquote:Op zondag 21 juni 2015 14:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Coolste Nederlander ooit, met een rol in Twin Peaks.
Goeie persoonlijkhed... uh persoonlijkheid.quote:
Kara Thrace you are the harbinger of deathquote:
Wil jou best ook even verrot schelden als je je daar gelukkig bij voelt?quote:Op zondag 21 juni 2015 14:54 schreef Barbusse het volgende:
Geen gebash meer? Dan ga ik weer hoor.
[ afbeelding ]
quote:
Meest toepasselijke gifje voor hier ook welquote:Op zondag 21 juni 2015 14:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Coolste Nederlander ooit, met een rol in Twin Peaks.
Die speelde niet mee in Twin Peaks.quote:
Matig einde, maar verder geile cyclons manquote:Op zondag 21 juni 2015 14:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben de seriesfinale nu aan het kijken
Ik luister nu Kara Remembers. Mooiquote:Op zondag 21 juni 2015 14:54 schreef HostiMeister het volgende:
Kara Thrace you are the harbinger of death
Pennsatucky.quote:
Ik moet echt vaak om haar lachen in het derde seizoen.quote:
Mwah, I liked it., is mindstens de 4e keer dat ik de hele serie gekeken heb nuquote:Op zondag 21 juni 2015 14:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Matig einde, maar verder geile cyclons man
Er zijn wel wat inkakmomenten, maar verder wel briljante serie jaquote:Op zondag 21 juni 2015 14:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mwah, I liked it., is mindstens de 4e keer dat ik de hele serie gekeken heb nu
Voel even in je anusquote:Op zondag 21 juni 2015 14:58 schreef HostiMeister het volgende:
Ben mijn nagelschaar kwijt, wat is deze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Zal ik je aan je haren naar de douche sleuren?quote:Op zondag 21 juni 2015 14:58 schreef MissMSX het volgende:
Er zijn wel wat inkakmomenten, maar verder wel briljante serie ja
En nu wil ik weer niet gaan douchen, maar battlestargifjes verzamelen om jullie mee te kunnen gaan spammen
Alleen als je er een goede reden voor hebtquote:Op zondag 21 juni 2015 14:55 schreef Californium het volgende:
[..]
Wil jou best ook even verrot schelden als je je daar gelukkig bij voelt?
quote:Op zondag 21 juni 2015 14:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zal ik je aan je haren naar de douche sleuren?Of eindigen we dan in de slaapkamer?
quote:Op zondag 21 juni 2015 14:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Er zijn wel wat inkakmomenten, maar verder wel briljante serie ja
En nu wil ik weer niet gaan douchen, maar battlestargifjes verzamelen om jullie mee te kunnen gaan spammen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |