Toeval.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Uh, maar was dat een causaal verbandje, of toevallig?
Anders dan je had voorzien. Ik snap het nog steeds maar half, maar uiteindelijk is het ook mijn zaak niet.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:23 schreef Harmankardon het volgende:
Ík ontmoet Cali op zaterdag, op zondag valt bommetje in huize Harman. Dusja, hoe het leven gaat dan.
Bij deze sluit ik me hierbij aan.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:25 schreef MissMSX het volgende:
Al ben ik wel zo eerlijk om te zeggen dat ik nu zo nieuwsgierig als de neten ben
Lijkt me goed plan.quote:
Gelukkig kan ik het prima van me afzettenquote:
quote:
Vreemd gaan is niet voor iedereen een makkelijk spelletje, je had ook gewoon je mond kunnen houden thuis en af en toe Cali kunnen batsen, had je een hoop ellende, frustratie en geld gescheeld.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:23 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ík ontmoet Cali op zaterdag, op zondag valt bommetje in huize Harman. Dusja, hoe het leven gaat dan.
Nu moet je volgende week op de koffie bij Missy en air hoorquote:Op zondag 21 juni 2015 14:27 schreef Harmankardon het volgende:
Wil ik allemaal best vertellen maar dan IRL en niet hier.
Goede keuze manquote:Op zondag 21 juni 2015 14:27 schreef Harmankardon het volgende:
Jeutje. Jij bent snel met je conclusies.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vreemd gaan is niet voor iedereen een makkelijk spelletje, je had ook gewoon je mond kunnen houden thuis en af en toe Cali kunnen batsen, had je een hoop ellende, frustratie en geld gescheeld.
Tip voor de volgende keer.
Nee, parasiteren op het leed van anderen is niet ons ding.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:28 schreef Californium het volgende:
Nu moet je volgende week op de koffie bij Missy en air hoor
Lekker die aannames.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vreemd gaan is niet voor iedereen een makkelijk spelletje, je had ook gewoon je mond kunnen houden thuis en af en toe Cali kunnen batsen, had je een hoop ellende, frustratie en geld gescheeld.
quote:Op zondag 21 juni 2015 14:27 schreef Harmankardon het volgende:
Wat doe je vanavond Harm?quote:Op zondag 21 juni 2015 14:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Nu moet je volgende week op de koffie bij Missy en air hoor
quote:Op zondag 21 juni 2015 14:28 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Jeutje. Jij bent snel met je conclusies.
GMTAquote:
Ja, zo ben ik dus niet getrouwd. Letterlijk en figuurlijk.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 juni 2015 14:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, parasiteren op het leed van anderen is niet ons ding.
quote:
Nou ik hoopt het voor hem want zonder een echte beurt is het helemaal een triest verhaalquote:Op zondag 21 juni 2015 14:28 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Waar gaat dit allemaal over?quote:Op zondag 21 juni 2015 14:28 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Too soon.quote:
Niet mijn ding dan.quote:
Soms ben je heel scherp, maar veel vaker nog heb je last van de klok en de klepel.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ik hoopt het voor hem want zonder een echte beurt is het helemaal een triest verhaal
Ja want zo werkt dat inderdaad. En zo werk ik. Ik heb totaal geen schaamte om zoiets te doenquote:Op zondag 21 juni 2015 14:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |