Wat heb ik jou ooit misdaan?quote:Op zondag 21 juni 2015 13:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En het water is blauw ipv donker grijs
[ afbeelding ]
O wowquote:
Wilde ef weten of je dat aankon, over het algemeen heb ik een grote bek, maar lef ervoor hebben... Mehquote:Op zondag 21 juni 2015 14:00 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Het hoeft ook geen hobby te worden natuurlijk
Wat zijn quinoakutjes?quote:Op zondag 21 juni 2015 14:00 schreef AirwiN het volgende:
Alfalfamannetjes, de mannelijke variant van quinoakutjes?
Ah, thanks. Daar kan ik wel wat aan doenquote:
Dingen doen om ze te doen vind ik......puberaal. Dingen doen in het moment en het voelt goedquote:Op zondag 21 juni 2015 14:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Wilde ef weten of je dat aankon, over het algemeen heb ik een grote bak, maar lef ervoor hebben... Meh
Nee. Alfalfa is uit grootmoeders tijd. Dus het equivalent zou iets van grutjeskutten zijn.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:00 schreef AirwiN het volgende:
Daaromquote:Op zondag 21 juni 2015 14:01 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Dingen doen om ze te doen vind ik......puberaal. Dingen doen in het moment en het voelt goed
+! heerkenbaarquote:Op zondag 21 juni 2015 14:03 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Plus, ik heb mijn borsten al zo vaak laten zien voor gratis drank
Lullig als je je tieten laat zien en de barman zegt daarna, okee dat is dan twee euroquote:Op zondag 21 juni 2015 14:01 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Dingen doen om ze te doen vind ik......puberaal. Dingen doen in het moment en het voelt goed
Laatste keer voor mij was met de meetquote:Op zondag 21 juni 2015 14:03 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 juni 2015 14:00 schreef AirwiN het volgende:
harman > barmanquote:Op zondag 21 juni 2015 14:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lullig als je je tieten laat zien en de barman zegt daarna, okee dat is dan twee euro
Sletje!quote:Op zondag 21 juni 2015 14:03 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Zag in op FL inderdaadquote:Op zondag 21 juni 2015 14:06 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Een sugardaddy cuckoldslet, dat ben ik.
quote:Op zondag 21 juni 2015 14:06 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Een sugardaddy cuckoldslet, dat ben ik.
Iemand is je deels voor helaasquote:
Bitchquote:
Gewoon hard werken, zweetcentjes verdienen om een sletje als Cali even te kunnen onderhouden, mooi levenquote:
zuur doen op FOK! en je elke avond aftrekken, mooi levenquote:Op zondag 21 juni 2015 14:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon hard werken, zweetcentjes verdienen om een sletje als Cali even te kunnen onderhouden, mooi leven
Ben je nu trots op jezelf?quote:Op zondag 21 juni 2015 14:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon hard werken, zweetcentjes verdienen om een sletje als Cali even te kunnen onderhouden, mooi leven
Niks hoor.quote:
FOK! wordt anarchistisch dan.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen die over Loka heen gaat, mag mod worden
Beetje gefrustreerd, dan krijg je dit soort shit. Voelt zich genegeerd.quote:
Modschaarstequote:Op zondag 21 juni 2015 14:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen die over Loka heen gaat, mag mod worden
Eh nee helaas zo werkt het niet helaas, wel als zij gaat trouwen. Wetgeving uit het jaar Jezus is dat.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Bitch
Gaan we gewoon snel trouwenDan hoeft het niet meer volgens mij
Wtfquote:Op zondag 21 juni 2015 14:13 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Eh nee helaas zo werkt het niet helaas, wel als zij gaat trouwen. Wetgeving uit het jaar Jezus is dat.
Hoe lang ben je getrouwd nu dan?quote:Op zondag 21 juni 2015 14:13 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Eh nee helaas zo werkt het niet helaas, wel als zij gaat trouwen. Wetgeving uit het jaar Jezus is dat.
Nee hoor, valt mee. Vooralsnog.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Wtf? Echt?
!
Wil ze ook volle pond hebben of valt dat mee?
Pas maar op. Elke week is het weer wat anders zoals ik het nu mee krijgquote:
Gaan jij en je partner uit elkaar?quote:
Wat ging er mis?quote:
O haiquote:
You are fucked danquote:
Echt?quote:
Ja dacht ik ook, zij vond van niet.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gaan jij en je partner uit elkaar?Het kwam op mij altijd wel over alsof jullie het goed georganiseerd hadden met elkaar.
quote:Op zondag 21 juni 2015 14:20 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook, zij vond van niet.
Valt wel mee hoor, ze is heel redelijkquote:Op zondag 21 juni 2015 14:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
You are fucked dan![]()
Mijn laatste ex vrouw wilde ook veel geld van me, ze stond juridisch nog sterk ook, ik heb haar tien minuten kil aangekeken bij de advocaat, opgelost.
Spijtig om te horen. Sterkte, hoop dat de afwikkeling snel en goed gaat voor jou/jullie.quote:
Een exje van me vind het enorm geil om marriage wrecker te zijn, "ik vind het zo opwindend als mannen voor mij kiezen i.p.v. hun eigen vrouw".quote:
Iets duidelijker mag hoor.quote:
Je bedoelt dat ze een hoer is, maar dan zonder het zo te noemen.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een exje van me vind het enorm geil om marriage wrecker te zijn, "ik vind het zo opwindend als mannen voor mij kiezen i.p.v. hun eigen vrouw".
Ik geloof dat haar teller op 15 staat of iets dergelijks, onverbeterlijke slet en ze boert er nog goed mee ook, van haar laatste scharrel heeft ze zelfs een cabriootje los weten te neuken
Niet mijn zaken. Vraag maar aan Harmanquote:
Ík ontmoet Cali op zaterdag, op zondag valt bommetje in huize Harman. Dusja, hoe het leven gaat dan.quote:
Weet ook niet of het slim is om het allemaal zo open en bloot hier neer te gooienquote:Op zondag 21 juni 2015 14:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Niet mijn zaken. Vraag maar aan Harman
Ook datquote:Op zondag 21 juni 2015 14:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Weet ook niet of het slim is om het allemaal zo open en bloot hier neer te gooien
Uh, maar was dat een causaal verbandje, of toevallig?quote:Op zondag 21 juni 2015 14:23 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ík ontmoet Cali op zaterdag, op zondag valt bommetje in huize Harman. Dusja, hoe het leven gaat dan.
Goed puntquote:Op zondag 21 juni 2015 14:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Weet ook niet of het slim is om het allemaal zo open en bloot hier neer te gooien
Moet de nieuwe man in haar leven wel genoeg verdienen om jou te ontlasten en dan nog is het maar net wat je afspreekt bij de advocaat, laat je geen oor aan naaien, dat is mijn tip wel. Ik ken een kerel die iedere maand droogjes10.000 euro mag dokken voor zijn vrouw waar hij tien jaar geleden van gescheiden is terwijl zij neukt met een gast uit de Quote top 100....quote:Op zondag 21 juni 2015 14:21 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, ze is heel redelijk. Plus er loopt een stoet mannen achter haar aan daar word je bang van, die blijft niet lang vrijgezel. Sterker nog..... laat maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |