quote:Op zondag 21 juni 2015 14:06 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Een sugardaddy cuckoldslet, dat ben ik.
Iemand is je deels voor helaasquote:
Bitchquote:
Gewoon hard werken, zweetcentjes verdienen om een sletje als Cali even te kunnen onderhouden, mooi levenquote:
zuur doen op FOK! en je elke avond aftrekken, mooi levenquote:Op zondag 21 juni 2015 14:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon hard werken, zweetcentjes verdienen om een sletje als Cali even te kunnen onderhouden, mooi leven
Ben je nu trots op jezelf?quote:Op zondag 21 juni 2015 14:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon hard werken, zweetcentjes verdienen om een sletje als Cali even te kunnen onderhouden, mooi leven
Niks hoor.quote:
FOK! wordt anarchistisch dan.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen die over Loka heen gaat, mag mod worden
Beetje gefrustreerd, dan krijg je dit soort shit. Voelt zich genegeerd.quote:
Modschaarstequote:Op zondag 21 juni 2015 14:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen die over Loka heen gaat, mag mod worden
Eh nee helaas zo werkt het niet helaas, wel als zij gaat trouwen. Wetgeving uit het jaar Jezus is dat.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Bitch
Gaan we gewoon snel trouwenDan hoeft het niet meer volgens mij
Wtfquote:Op zondag 21 juni 2015 14:13 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Eh nee helaas zo werkt het niet helaas, wel als zij gaat trouwen. Wetgeving uit het jaar Jezus is dat.
Hoe lang ben je getrouwd nu dan?quote:Op zondag 21 juni 2015 14:13 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Eh nee helaas zo werkt het niet helaas, wel als zij gaat trouwen. Wetgeving uit het jaar Jezus is dat.
Nee hoor, valt mee. Vooralsnog.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Wtf? Echt?
!
Wil ze ook volle pond hebben of valt dat mee?
Pas maar op. Elke week is het weer wat anders zoals ik het nu mee krijgquote:
Gaan jij en je partner uit elkaar?quote:
Wat ging er mis?quote:
O haiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |