quote:Op zondag 21 juni 2015 13:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij gaat altijd wandelen in de Doubletstraat tijdens de middagpauze?
Dat viel nog best mee eigenlijk toch wel, was in een Ierse pub en wonderwel paste het wel bij die setting, ik kreeg schouderklopjes en knipogen van die gasten daar als ze dat weer eens deedquote:Op zondag 21 juni 2015 13:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Duidelijk een high class vriendin.
Classy....quote:Op zondag 21 juni 2015 13:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
/true story mijn ex had nogal mooie borsten en die liet ze af en toe zien in de kroeg voor een drankje![]()
Als ik vanuit Hollands Spoor naar huis rij (woon in Bezuidenhout) dan kom ik er langs. Echt verbazingwekkendquote:
Dat wist ik dan weer nietquote:Op zondag 21 juni 2015 13:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De Doubletstraat, daar zitten de Haagse sletterijen.
Wel lekker wijven achter de ramen of valt dat wel mee?quote:Op zondag 21 juni 2015 13:45 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Als ik vanuit Hollands Spoor naar huis rij (woon in Bezuidenhout) dan kom ik er langs. Echt verbazingwekkend
Het hangt er vanaf wiens wensen- en eisenlijstje van hier je erop loslaat.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:46 schreef HostiMeister het volgende:
Wel lekker wijven achter de ramen of valt dat wel mee?
Roze keukens all over the place?quote:Op zondag 21 juni 2015 13:45 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Als ik vanuit Hollands Spoor naar huis rij (woon in Bezuidenhout) dan kom ik er langs. Echt verbazingwekkend
Als echte man had je 90% van de opbrengsten aan jezelf toebedeeld.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat viel nog best mee eigenlijk toch wel, was in een Ierse pub en wonderwel paste het wel bij die setting, ik kreeg schouderklopjes en knipogen van die gasten daar als ze dat weer eens deed![]()
Ik vond het iets middeleeuws en Bourgondisch hebben wel
Weet ik niet maar dat geparadeer van die kerelsquote:Op zondag 21 juni 2015 13:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wel lekker wijven achter de ramen of valt dat wel mee?
Geloof me het had iets, er hing ook zo'n bordje achter de bar, Show tits for a free drink (below 40 please)quote:
There is no offence where none is taken zei een Vulcan ooit.quote:
Whehehe, bijzonder de hoerenbuurt hier durft niemand zijn kop te laten zienquote:Op zondag 21 juni 2015 13:47 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Weet ik niet maar dat geparadeer van die kerels![]()
100 % want ik nam ze daarna altijd mee naar huis om mee te spelenquote:Op zondag 21 juni 2015 13:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als echte man had je 90% van de opbrengsten aan jezelf toebedeeld.
Waarom zit je dan nu te FOK!ken. Niet echt brave vrouw jijquote:Op zondag 21 juni 2015 13:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kaneel heeft me naar de woonkamer gestuurd om in een boekje te gaan bladeren.
Nog meer relatiestruggles?quote:Op zondag 21 juni 2015 13:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kaneel heeft me naar de woonkamer gestuurd om in een boekje te gaan bladeren.
De hoeren zijn hier dan ook een stuk beterquote:Op zondag 21 juni 2015 13:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Whehehe, bijzonder de hoerenbuurt hier durft niemand zijn kop te laten zien
Ik vind het erg onmannelijk als je jouw vrouw de hoer last spelen. Of ben je zo'n submissive mannetje?quote:Op zondag 21 juni 2015 13:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geloof me het had iets, er hing ook zo'n bordje achter de bar, Show tits for a free drink (below 40 please)
Sorryquote:Op zondag 21 juni 2015 13:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom zit je dan nu te FOK!ken. Niet echt brave vrouw jij
Nee inderdaad!quote:Op zondag 21 juni 2015 13:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Beetje cuckold word je niet minder mannelijk van.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik vind het erg onmannelijk als je jouw vrouw de hoer last spelen. Of ben je zo'n submissive mannetje?
Ja ja, bei uns zuhause ist alles besser, weten we inmiddels welquote:Op zondag 21 juni 2015 13:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De hoeren zijn hier dan ook een stuk beter
quote:
Ga het maar goedmaken bij hem danquote:
Zie ik hier nu opties?quote:Op zondag 21 juni 2015 13:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beetje cuckold word je niet minder mannelijk van.
Hield ze van aandacht?quote:Op zondag 21 juni 2015 13:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geloof me het had iets, er hing ook zo'n bordje achter de bar, Show tits for a free drink (below 40 please)
ik fiets er regelmatig langs en staan er eigenlijk altijd wel wat mannetjes te staren en te kijken voor die ramenquote:Op zondag 21 juni 2015 13:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hier in Den Haag sowieso jaquote:Op zondag 21 juni 2015 13:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja ja, bei uns zuhause ist alles besser, weten we inmiddels wel
Ik voelde me echt wel alfa man, die meid had een stel mooie borsten, de woooehoe's waren niet van de lucht.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik vind het erg onmannelijk als je jouw vrouw de hoer last spelen. Of ben je zo'n submissive mannetje?
Ik neem daar geen offence aan. Ik wordt er gewoon zwaar depri vanquote:Op zondag 21 juni 2015 13:50 schreef Barbusse het volgende:
Oh, MissMSX, tis hier prachtig weer trouwens.
Dat is het nieuwe rijdenquote:Op zondag 21 juni 2015 13:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee inderdaad!
Waar nu hier is, daar rijden van de turken altijd heel langzaam door de straat met hun Golfjes!
Mooi.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik neem daar geen offence aan. Ik wordt er gewoon zwaar depri van
Gewoon even quotenquote:Op zondag 21 juni 2015 13:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat maakte dan dat jij je alfa voelde?quote:Op zondag 21 juni 2015 13:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik voelde me echt wel alfa man, die meid had een stel mooie borsten, de woooehoe's waren niet van de lucht.
GMTAquote:
quote:
Haha welke hoerenbuurt is dat? Ik heb dat nog nooit gezien.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:50 schreef bamibij het volgende:
[..]
ik fiets er regelmatig langs en staan er eigenlijk altijd wel wat mannetjes te staren en te kijken voor die ramen
Maar ik vind het best open en bloot voor een hoerenbuurt, lijkt me erg veel risico dat je 'gespot' wordt
ga je nu elke avond weer naar die pub in de hoop er een glimp van op te vangen?quote:Op zondag 21 juni 2015 13:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik voelde me echt wel alfa man, die meid had een stel mooie borsten, de woooehoe's waren niet van de lucht.
*boks* spookjequote:
Het was eigenlijk best een rustige vrouw op zich maar ze hield wel van plagen nu ik erover na denk, eigenlijk was het wel een seksbeestquote:
Kaneel is de nieuwe bobby?quote:Op zondag 21 juni 2015 13:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beetje cuckold word je niet minder mannelijk van.
Zet je excel anders in dropbox, kan iedereen meegenietenquote:Op zondag 21 juni 2015 13:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het was eigenlijk best een rustige vrouw op zich maar ze hield wel van plagen nu ik erover na denk, eigenlijk was het wel een seksbeest
Hier in NIjmegen sowieso een beetje raar.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:52 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Haha welke hoerenbuurt is dat? Ik heb dat nog nooit gezien.
quote:
quote:
Soms kunnen mannen heel erg trots zijn dat ze een mooie aantrekkelijke vrouw hebben.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:51 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Wat maakte dan dat jij je alfa voelde?
Allemaal van dat quasi poëtisch geneuzel over neuken naast verzonnen namenquote:Op zondag 21 juni 2015 13:53 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Zet je excel anders in dropbox, kan iedereen meegenieten
Soms of altijd?quote:Op zondag 21 juni 2015 13:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soms kunnen mannen heel erg trots zijn dat ze een mooie aantrekkelijke vrouw hebben.
Kan ook prima met borsten binnenboordquote:Op zondag 21 juni 2015 13:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soms kunnen mannen heel erg trots zijn dat ze een mooie aantrekkelijke vrouw hebben.
Bij de documentaire Sletvrees was ook een vrouw die de namen bijhield op een lijstje. Het bestaaaatquote:Op zondag 21 juni 2015 13:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Allemaal van dat quasi poëtisch geneuzel over neuken naast verzonnen namen
quote:
Zou jij het kunnen handelen als ik in de kroeg mijn tieten liet zienquote:Op zondag 21 juni 2015 13:54 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Kan ook prima met borsten binnenboord
Waarom is het dan je ex?quote:Op zondag 21 juni 2015 13:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben meestal wel mooie vrouwen naast me die iedereen wel wil hebben, ik vind die starende blikken van mannen wel iets hebbenquote:
En het water is blauw ipv donker grijsquote:Op zondag 21 juni 2015 13:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja op zich zeker, ligt nu wel even wat gevoeliger door you-know-what, maar los daarvan prima.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:55 schreef Californium het volgende:
[..]
Zou jij het kunnen handelen als ik in de kroeg mijn tieten liet zien?
/serieuze vraag #durftevragen
Dat ik een dikke clit van je aura krijgquote:
quote:
Boooh, zo romantischquote:Op zondag 21 juni 2015 13:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat ik een dikke clit van je aura krijg
Really?quote:Op zondag 21 juni 2015 13:57 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ja op zich zeker, ligt nu wel even wat gevoeliger door you-know-what, maar los daarvan prima.
Een maat van me houd voor mij een lijst bijquote:Op zondag 21 juni 2015 13:55 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Bij de documentaire Sletvrees was ook een vrouw die de namen bijhield op een lijstje. Het bestaaaat
Hmm herkenbaar. Polygamie ftwquote:Op zondag 21 juni 2015 13:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tja er kwam weer een andere mooie vrouw langs na een paar jaar....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |