Ik doe niet zuur, ik vind het gewoon treurig dat de mogelijkheid tot het tanken van veel drank wordt gezien als essentieel onderdeel van een vakantie, en dat dat ook daadwerkelijk meeweegt voor de keuze van de bestemming voor sommige mensen.quote:
Het regent helaas, dus ik hoop dat t lukt. Maar het schijnt ook op tv te komen. Althans, ik heb veel camera's gezien hier.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:35 schreef bamibij het volgende:
[..]
Gaaf
Maak je wel wat foto's om hier te plaatsen?
Lafaards!quote:Op zondag 21 juni 2015 13:35 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zie net de eerste Fransen vluchten, dus ik vrees ervoor
Interessant overigens dat er een heel legerkamp omheen ligt waar ze alles nabootsen uit die tijd. Daar ga ik straks weer even heen (en dus weer offline)
Ik bedoel dat ik geen relatie heb gewild. Gewoon geen behoefte aan gehad.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verliefd zijn is geen kwestie van willen, dat overkomt je.
Het ticket is het probleem nietquote:Op zondag 21 juni 2015 13:37 schreef Californium het volgende:
[..]
Geef maar aan mij dan
En een ticket naar Noorwegen![]()
Je doet nu aannames.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik doe niet zuur, ik vind het gewoon treurig dat de mogelijkheid tot het tanken van veel drank wordt gezien als essentieel onderdeel van een vakantie, dat ook daadwerkelijk meeweegt voor de keuze van de bestemming voor sommige mensen.
quote:Op zondag 21 juni 2015 13:36 schreef Californium het volgende:
[..]
EN JE ZORGT ER GODVERDOMME MAAR GOED VOOR
Beetje puberaal en kinderachtig is het inderdaad wel.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik doe niet zuur, ik vind het gewoon treurig dat de mogelijkheid tot het tanken van veel drank wordt gezien als essentieel onderdeel van een vakantie, en dat dat ook daadwerkelijk meeweegt voor de keuze van de bestemming voor sommige mensen.
Zoveel drink ik niet of ik regel wel watquote:Op zondag 21 juni 2015 13:38 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Het ticket is het probleem niet. Als je daar bent en een tientje per pils af mag tikken in Oslo
Drank hoort er wel bij. Alleen alleen maar drank drinken vind ik wel treurig. Dan zie je alsnog niks van een land...quote:Op zondag 21 juni 2015 13:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik doe niet zuur, ik vind het gewoon treurig dat de mogelijkheid tot het tanken van veel drank wordt gezien als essentieel onderdeel van een vakantie, en dat dat ook daadwerkelijk meeweegt voor de keuze van de bestemming voor sommige mensen.
De slijterijen en de toiletten.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
Drank hoort er wel bij. Alleen alleen maar drank drinken vind ik wel treurig. Dan zie je alsnog niks van een land...
zijn allemaal aannamesquote:Op zondag 21 juni 2015 13:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik las de sletterijenquote:
Berlinquote:Op zondag 21 juni 2015 13:40 schreef bamibij het volgende:
[..]
zijn allemaal aannames
als ik naar Berlijn ga ga ik overdag gave culturele shit doen, maar 's avonds wil ik dan wel gewoon zuipen met random subcultuurfiguren
Blame me
Internet has ruined youquote:
Ik ga nog even zuidelijkerquote:Op zondag 21 juni 2015 13:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je weet dat dat geen Zuid-Europa is toch?
/true story mijn ex had nogal mooie borsten en die liet ze af en toe zien in de kroeg voor een drankjequote:Op zondag 21 juni 2015 13:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Zoveel drink ik niet of ik regel wel wat
Jij gaat altijd wandelen in de Doubletstraat tijdens de middagpauze?quote:
Duidelijk een high class vriendin.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
/true story mijn ex had nogal mooie borsten en die liet ze af en toe zien in de kroeg voor een drankje![]()
quote:Op zondag 21 juni 2015 13:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
/true story mijn ex had nogal mooie borsten en die liet ze af en toe zien in de kroeg voor een drankje![]()
Jaquote:
De wat?quote:Op zondag 21 juni 2015 13:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij gaat altijd wandelen in de Doubletstraat tijdens de middagpauze?
quote:Op zondag 21 juni 2015 13:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij gaat altijd wandelen in de Doubletstraat tijdens de middagpauze?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |