Zou wel mooi zijn als de uitkomst anders zou zijnquote:Op zondag 21 juni 2015 13:31 schreef yats het volgende:
[..]
Ik hoop de Engelsen. Heel flauw overigens, ze namen geen weddenschappen aan over wie er zou winnen
Montevideo, Rio, Porto alegrequote:
Het is een sociaal smeermiddel, e nals je random mensen wil ontmoeten doe je dat meestal in zo'n setting, je komt het leukste volk zo tegen, is mijn ervaringquote:Op zondag 21 juni 2015 13:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom zou je honderden kilometers reizen om te drinken?
Of je denkt dat ze leuk zijn.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Het is een sociaal smeermiddel, e nals je random mensen wil ontmoeten doe je dat meestal in zo'n setting, je komt het leukste volk zo tegen, is mijn ervaring
Ja, daar kwam mijn vader mee. En ik vind het een fantastisch idee!quote:Op zondag 21 juni 2015 13:33 schreef bamibij het volgende:
Yats ben je bij de reenactment van Waterloo? Wat tof!
En geen cent voor teruggekregenquote:
Doesn't matter had fun. Who cares. Alsof je meteen voor levenslange vriendschappen moet gaan, lighten upquote:
Volgens mij maakt TLC straks een serie over mijquote:Op zondag 21 juni 2015 13:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja maar blijkbaar vind ie Noorwegen te duur![]()
Hoe staat je Napoleon-steek?quote:Op zondag 21 juni 2015 13:34 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, daar kwam mijn vader mee. En ik vind het een fantastisch idee!
Klinkt.. ehh... interessant. Nieuwe sugar daddy hebben?quote:
Housing Harman.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:34 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Volgens mij maakt TLC straks een serie over mij
Ik geloof niet dat hij voor de filosofische gesprekken gaat maar eerder voor de platte simpele lolquote:
o?quote:Op zondag 21 juni 2015 13:34 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Volgens mij maakt TLC straks een serie over mij
Ik zie net de eerste Fransen vluchten, dus ik vrees ervoorquote:Op zondag 21 juni 2015 13:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als de uitkomst anders zou zijn
Gaafquote:Op zondag 21 juni 2015 13:34 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, daar kwam mijn vader mee. En ik vind het een fantastisch idee!
Je weet dat dat geen Zuid-Europa is toch?quote:Op zondag 21 juni 2015 13:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Montevideo, Rio, Porto alegre
Sao paulo wat minder, dat is gewoon een betondorp ter grootte van de provincie Utrecht
Fortaleza is wel weer briljant. Manaus is me te diep in de jungle.
EN JE ZORGT ER GODVERDOMME MAAR GOED VOORquote:Op zondag 21 juni 2015 13:35 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Gegeven gegeven, het is in goede handen
Probeer van de suiker af te kicken hèquote:Op zondag 21 juni 2015 13:35 schreef Californium het volgende:
[..]
o?
Had wel verwacht dat je op het sugar-daddy gedeelt zou reageren!
Hahaha, vriend van mij zegt altijd dat hij dan weer vrienden voor het leven heeft gemaaktquote:Op zondag 21 juni 2015 13:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Doesn't matter had fun. Who cares. Alsof je meteen voor levenslange vriendschappen moet gaan, lighten up
Geef maar aan mij danquote:Op zondag 21 juni 2015 13:36 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Probeer van de suiker af te kicken hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |