Naar Oost-Europaquote:Op zondag 21 juni 2015 13:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Zou ook kunnen
Moeilijk allemaal
Kan ook zijn dat ik het over 2 weken zat ben en ik gewoon 4 weken vertrek naar where-ever
Te mainstream voor je hippe kont, of wat?quote:Op zondag 21 juni 2015 13:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik hoor dat zo vaak over Rome. Staat al 10 jaar op onze planning, maar nooit van gekomen.
En nu trekt het me niet meer
Oost-europa wel slim als vrouw alleen?quote:
Maandag misschien. Mits het weer meezit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Zou ik afraden, mits grote stadquote:Op zondag 21 juni 2015 13:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Oost-europa wel slim als vrouw alleen?
Nee, stad enzo he. Ben daar echt klaar meequote:Op zondag 21 juni 2015 13:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Te mainstream voor je hippe kont, of wat?
Zou Cali kopen als mail-order bruid, mocht ze gekidnapt worden.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:26 schreef Californium het volgende:
Ahquote:
quote:Op zondag 21 juni 2015 13:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou Cali kopen als mail-order bruid, mocht ze gekidnapt worden.
Hmmmmm, goed punt. Echt geen ideequote:Op zondag 21 juni 2015 13:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Beide leuke bestemmingen! Als mensen tips willen, mijn DM staat openquote:
Zolang je niet bij wildvreemden instapt etc gaat dat primaquote:Op zondag 21 juni 2015 13:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Topquote:Op zondag 21 juni 2015 13:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als het allemaal doorgaat dan gaat dat zekere gebeuren in Casa El Thijs
[..]
Jij bent ook welkom hoor
Warsaw kan, tenminste het 's avonds stappen niet mee gerekend.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee, 'ja, ik wil' wordt dan je tekst. Niet 'wait what?'.quote:
Klinkt ook goedquote:Op zondag 21 juni 2015 13:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hmmmmm, goed punt. Echt geen idee
Scandinavië dan maar
Wandelen in Noorwegen...
Hoger dan Kopenhagen ben ik Europa niet geweest, leuke stad dat dan weer welquote:
Ik hou het daarom wel op Lloretquote:Op zondag 21 juni 2015 13:28 schreef Belsezar het volgende:
Ik hou het wel op Rio en Portugal, geen verblijfskosten
En ik heb ook nog wat adresjes in denemarken, thailand en australie. Maar die trekken mij minder.
Noorwegen vind ik fantastisch maar zo schrikbarend duur en ik kijk echt niet op een paar euro's maar damnquote:Op zondag 21 juni 2015 13:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hmmmmm, goed punt. Echt geen idee
Scandinavië dan maar
Wandelen in Noorwegen...
Oquote:Op zondag 21 juni 2015 13:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, 'ja, ik wil' wordt dan je tekst. Niet 'wait what?'.
Harman?quote:Op zondag 21 juni 2015 13:28 schreef Californium het volgende:
Klinkt ook goed
GOFFER! Misschien wel eff geld regelen bij mijn sugar-daddy
quote:Op zondag 21 juni 2015 13:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maandag misschien. Mits het weer meezit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Oh ja, daar zit je nuquote:Op zondag 21 juni 2015 13:28 schreef yats het volgende:
[..]
Beide leuke bestemmingen! Als mensen tips willen, mijn DM staat open
Overigens, die 'slag' zet er goed uit. Goede keus geweest te gaan ondanks de regen
[..]
Zolang je niet bij wildvreemden instapt etc gaat dat prima
Wiesdah?quote:Op zondag 21 juni 2015 13:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Klinkt ook goed
GOFFER! Misschien wel eff geld regelen bij mijn sugar-daddy
Ja maar blijkbaar vind ie Noorwegen te duurquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |