Het antwoord is altijd 3quote:
Uiteraard kom je zelf op de 1e plek en met/in een depressie schiet dat ook niet op. Begrijpelijkquote:Op zondag 21 juni 2015 12:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, ik zit alleen niet te wachten om weer in een depressie terug te zakken dus ik kijk wel uit
Neuh, ik vlieg wel. En idd, erg naar hoteleigenaren kennenquote:
How could i have not seen that one comingquote:
ZOu naar malaga gaan, en met Cali naar een stadje ergens. Eerste zit er niet meer in denk ikquote:Op zondag 21 juni 2015 12:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sinaasappeljuice as we speak
Jij nog reisplannen?
Stadje Amsterdam?quote:Op zondag 21 juni 2015 12:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
ZOu naar malaga gaan, en met Cali naar een stadje ergens. Eerste zit er niet meer in denk ik
Jij?
Jij ook altijd met je eisen.quote:
quote:Op zondag 21 juni 2015 12:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je weet dat je goed zit als een vrouw je al je wensen en eisen doet vergeten met haar persoonlijkheid en uitstraling.
Ga lopend naar een supermarkt 25 kilometer verderop dan.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:53 schreef Ballet9 het volgende:
Klopt!Ik ga chocolade kopen denk ik. Maar ik wil ook niet dik zijn!
Anders koop je het en ruik je er alleen maar aanquote:Op zondag 21 juni 2015 12:53 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Klopt. Maar als je in een zware depressie zit denk je daar niet aanquote:Op zondag 21 juni 2015 12:52 schreef Ballet9 het volgende:
Het leven is soms veel te leuk om depressief te zijn.
Ach, jij kunt toch 3000kcal per dag eten zonder aan te komen. Dat is iets van een halve kilo chocola.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:53 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Denk dat je vooral naar je hart én hoofd moet luisteren.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb wel geleerd van vorige relatie. Ook van het uitgaan en van de verwerking en alles, maar vooral van de relatie zelf. Hoe je moet reageren, dat je tijd vrij moet maken voor elkaar soms, dat soort dingen.
En dat ik naar mijn hoofd moet luisteren, niet naar mijn hart.
Ik luister gewoon naar allebijquote:Op zondag 21 juni 2015 12:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb wel geleerd van vorige relatie. Ook van het uitgaan en van de verwerking en alles, maar vooral van de relatie zelf. Hoe je moet reageren, dat je tijd vrij moet maken voor elkaar soms, dat soort dingen.
Beter luister je gewoon alleen naar je vriendinquote:Op zondag 21 juni 2015 12:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Niet alleen, moet je een balans in vinden.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar niet als ik stilzit.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, jij kunt toch 3000kcal per dag eten zonder aan te komen. Dat is iets van een halve kilo chocola.
Huh, wat heb ik gemist?quote:Op zondag 21 juni 2015 12:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
ZOu naar malaga gaan, en met Cali naar een stadje ergens. Eerste zit er niet meer in denk ik
Jij?
As je verstand zegt "kappen", dan moet je kappen. Als je hart zegt "kappen", dan moet je kappen. Maar zo denk ik eroverquote:Op zondag 21 juni 2015 12:56 schreef Lokasenna het volgende:
Als je naar je hart luistert, cijfer je jezelf zo snel weg.
Ik weet het verschil niet tussen mijn hoofd en hart. Mijn innerlijke zelf zegt gewoon altijd hetzelfde.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:56 schreef artelligence het volgende:
[..]
Denk dat je vooral naar je hart én hoofd moet luisteren.
Gesproken als een echte houthakker.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:58 schreef artelligence het volgende:
As je verstand zegt "kappen", dan moet je kappen. Als je hart zegt "kappen", dan moet je kappen. Maar zo denk ik erover
Nee. Maar voor sommige mensen is het leven ook ronduit kut btw.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Klopt. Maar als je in een zware depressie zit denk je daar niet aan
Zodra ze het verschil weet tussen paksoi en Chinese kool.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:57 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Beter luister je gewoon alleen naar je vriendin
Het hart wil altijd dingen die niet goed voor je zijn.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:56 schreef artelligence het volgende:
[..]
Denk dat je vooral naar je hart én hoofd moet luisteren.
Dat moment ben ik een kleine maand geleden al eens gepasseerd.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zodra ze het verschil weet tussen paksoi en Chinese kool.
Oneens. In bepaalde gevallen wel, maar lang niet altijd. Wel jammer dat je het zo hebt ervaren, srsquote:Op zondag 21 juni 2015 12:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zodra ze het verschil weet tussen paksoi en Chinese kool.
[..]
Het hart wil altijd dingen die niet goed voor je zijn.
Eens.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
As je verstand zegt "kappen", dan moet je kappen. Als je hart zegt "kappen", dan moet je kappen. Maar zo denk ik erover
Communicerenquote:Op zondag 21 juni 2015 13:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eens.
Maar andersom niet, als een van beide zegt 'doorgaan' moet je niet zomaar doorgaan.
what happened to malaga?quote:Op zondag 21 juni 2015 12:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij?
Zijn er wel meer, maar ik wil geen relatie.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En die stalker dan? Kun je daar niet gewoon mee aanpappen anders?
Amenquote:Op zondag 21 juni 2015 13:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zonder communicatie geen relatie
Mee eensquote:Op zondag 21 juni 2015 13:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eens.
Maar andersom niet, als een van beide zegt 'doorgaan' moet je niet zomaar doorgaan.
Heb je nog nooit een vriendje gehad dan?quote:Op zondag 21 juni 2015 13:02 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Zijn er wel meer, maar ik wil geen relatie.
Aanpappen met een stalker. Ja nee dat is een basis voor een gezonde, stabiele relatiequote:Op zondag 21 juni 2015 13:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En die stalker dan? Kun je daar niet gewoon mee aanpappen anders?
Nee, echt niet. :=quote:Op zondag 21 juni 2015 13:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je nog nooit een vriendje gehad dan?
Klopt, maar via communicatie kom je daar echt achter. Dan weet je dat het niets meer oplevertquote:
Moeder en zusje dingen, plus te laat me boeken inmiddelsquote:
Hoezo?quote:Op zondag 21 juni 2015 12:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Huh, wat heb ik gemist?
Gen concrete plannen, maar voor Japan kan ik altijd voorpret hebben.
Muhquote:Op zondag 21 juni 2015 13:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Moeder en zusje dingen, plus te laat me boeken inmiddels
Wees blij, verliefd zijn is kutquote:Op zondag 21 juni 2015 13:03 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Nooit verliefd geweest, nooit echt gewild. Ben 22 dus komt nog wel een keer denk ik
Iig nog een keertje met jou naar het buitenland is al heel watquote:
Puberquote:Op zondag 21 juni 2015 13:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wees blij, verliefd zijn is kut
Jazekerquote:Op zondag 21 juni 2015 13:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Iig nog een keertje met jou naar het buitenland is al heel watKom ik ook nog eens ergens
Verliefd zijn is geen kwestie van willen, dat overkomt je.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:03 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Nooit verliefd geweest, nooit echt gewild. Ben 22 dus komt nog wel een keer denk ik
Doe 'm de groeten. Kusjekroelquote:Op zondag 21 juni 2015 13:07 schreef Dqod het volgende:
Verliefd zijn is niks kut aan. Het gevoel dat je krijgt wanneer dit niet beantwoord wordt/kan worden of wanneer de hele relatie gewoon totaal niet klopt, dat is kut
Maar ik ga maar weer eens. Mijn relatie met de wifi is op dit moment ook niet helemaal stabiel, dus ik ga eens even met m praten![]()
Vertel hem wat is watquote:Op zondag 21 juni 2015 13:07 schreef Dqod het volgende:
Verliefd zijn is niks kut aan. Het gevoel dat je krijgt wanneer dit niet beantwoord wordt/kan worden of wanneer de hele relatie gewoon totaal niet klopt, dat is kut
Maar ik ga maar weer eens. Mijn relatie met de wifi is op dit moment ook niet helemaal stabiel, dus ik ga eens even met m praten![]()
Zo voelt het dan wel jaquote:
Omdat we het net ook over die hoek hadden (Malaga), dus ik dacht dat het daarmee te maken hadquote:
Maar je hart gaat er niet anders door denken.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Klopt, maar via communicatie kom je daar echt achter. Dan weet je dat het niets meer oplevert
Mwah, voor mij zijn relaties sowieso wel ingewikkeld, dus als daar dan ook nog eens heftige verliefdheid bij komt, dat maakt het voor mij alleen maar nog ingewikkelder, omdat ik dan mezelf niet kan zijn.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:07 schreef Dqod het volgende:
Nee, de ouders van het virnedje van mijn zusje hebben daar een huis, was uitgenodigd, maar beetje in het water gevallen.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Omdat we het net ook over die hoek hadden (Malaga), dus ik dacht dat het daarmee te maken had
Oh, jammerquote:Op zondag 21 juni 2015 13:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, de ouders van het virnedje van mijn zusje hebben daar een huis, was uitgenodigd, maar beetje in het water gevallen.
Hier in Tilburg. Oud hoekhuis wat er toch nog redelijk goed uitziet en onderhouden is. Ben er nu zelf twee keer geweest om een idee te krijgen van de ligging en mijn vader gaf ook zijn indruk omdat hij in de bouwwereld zit. En de prijs is helemaal te gek dus ik zou dit netjes kunnen kopenquote:
Hoeveel m2?quote:Op zondag 21 juni 2015 13:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hier in Tilburg. Oud hoekhuis wat er toch nog redelijk goed uitziet en onderhouden is. Ben er nu zelf twee keer geweest om een idee te krijgen van de ligging en mijn vader gaf ook zijn indruk omdat hij in de bouwwereld zit. En de prijs is helemaal te gek dus ik zou dit netjes kunnen kopenLekker knusse woning
Nee Cali en ik gaan in het najaar een stedentripje doen, ik wil weer naar Romequote:Op zondag 21 juni 2015 13:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh, jammer
Maar dan zou je Cali meenemen en dan naar het Alhambra samen?
Misschien komen we elkaar straks dan tegenquote:Op zondag 21 juni 2015 13:11 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb nu enorme zin om in de trein te stappen
Ik wil toch echt alleen gaan danquote:Op zondag 21 juni 2015 13:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh, jammer
Maar dan zou je Cali meenemen en dan naar het Alhambra samen?
Lijkt me goed ideequote:Op zondag 21 juni 2015 13:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee Cali en ik gaan in het najaar een stedentripje doen, ik wil weer naar RomeBen echt verliefd op die stad
Stedentripje naar Granadaquote:Op zondag 21 juni 2015 13:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee Cali en ik gaan in het najaar een stedentripje doen, ik wil weer naar RomeBen echt verliefd op die stad
De trein naar Granada?quote:Op zondag 21 juni 2015 13:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien komen we elkaar straks dan tegen
Dan zeg ik verder niks meerquote:Op zondag 21 juni 2015 13:12 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik wil toch echt alleen gaan dan
[..]
Lijkt me goed idee
Italie > Spanjequote:Op zondag 21 juni 2015 13:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Stedentripje naar Granada
Wat vind je leuk aan Rome?
Heb ik ook heel erg. Ik blijf het proberen, maar stedentrips zijn niet mijn ideale vakantie.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:13 schreef Lokasenna het volgende:
Ik denk dat ik nooit van een stad zal kunnen houden.
Doe mij maar de uitgestrekte dunbevolkte landschappen.
Ja, herkenbaar.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb ik ook heel erg. Ik blijf het proberen, maar stedentrips zijn niet mijn ideale vakantie.
Lekker de bergen in en hoogvlaktes op. Hoe kaler hoe beter (geen pun).
Leukquote:Op zondag 21 juni 2015 13:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan zeg ik verder niks meer
Wil je serieus wel helpen met plannen hoor. Vind ik echt leuk om te doen
Alsof je in een museum rondloopt, je kan overal chillen, wijn scoren op elke straathoek, hele nacht door feesten, lekker eten. Plus sowieso een idioot als het gaat om het Romeinse Rijk en hun keizersquote:Op zondag 21 juni 2015 13:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Stedentripje naar Granada
Wat vind je leuk aan Rome?
Den Haag > Parijs > Perpignan > Madrid > Granada.quote:
Tozzoquote:Op zondag 21 juni 2015 13:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Den Haag > Parijs > Perpignan > Madrid > Granada.
Tot zo
Dat herken ik, Rome bijvoorbeeldquote:Op zondag 21 juni 2015 13:14 schreef Lokasenna het volgende:
Neemt niet weg dat steden erg fascinerend kunnen zijn.
[..]
Ja, herkenbaar.
Perceel is 91 m2 en woon oppervlak 62m2. Begane grond, verdieping, zolder. En tuinquote:
Waarom?quote:
Een dagje de hoogtepunten bekijken en dan snel de natuur inquote:Op zondag 21 juni 2015 13:14 schreef Lokasenna het volgende:
Neemt niet weg dat steden erg fascinerend kunnen zijn.
[..]
Ja, herkenbaar.
Dan zal het wel flink heet zijn daarquote:Op zondag 21 juni 2015 13:15 schreef Californium het volgende:
[..]
Leuk
Ik had nu het idee om augustus te doen. Dus gewoon... Augustus
Ik ga mee. Kom wel naar Den Haag eerst.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Den Haag > Parijs > Perpignan > Madrid > Granada.
Tot zo
Ja maar anders wordt het september en dat duurt nog zo langquote:
Da's miniquote:Op zondag 21 juni 2015 13:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Perceel is 91 m2 en woon oppervlak 62m2. Begane grond, verdieping, zolder. En tuin
De 25e juli?quote:Op zondag 21 juni 2015 13:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ga mee. Kom wel naar Den Haag eerst.
Eerst een weekje Den Haag in juli om de boel wat te 'breken'quote:Op zondag 21 juni 2015 13:18 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja maar anders wordt het september en dat duurt nog zo lang![]()
Mini, jaquote:
Als ik een weekje dan zou pakken word mijn vakantie korterquote:Op zondag 21 juni 2015 13:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Eerst een weekje Den Haag in juli om de boel wat te 'breken'
Cultuur en historie spreekt me meer aan, klimaat en landschap ook. Eten en drank is meer mijn smaak. Spanje is leuk en mooi, maar Italie is leuker en mooier. Bijvoorbeeld, Barcelona en Madrid ben ik geweest en hoef ik voor mijn gevoel nooit meer heen, Rome ben ik drie keer geweest en zou er morgen weer naartoe kunnen.quote:
Nopequote:
Dan doe je geen week maar een paar dagen. Midweek, so to speak.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:19 schreef Californium het volgende:
Als ik een weekje dan zou pakken word mijn vakantie korter
Dilemma Dilemma
Zou ook kunnenquote:Op zondag 21 juni 2015 13:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan doe je geen week maar een paar dagen. Midweek, so to speak.
En het kan allemaal!quote:Op zondag 21 juni 2015 13:22 schreef Californium het volgende:
Zou ook kunnen
Moeilijk allemaal
Kan ook zijn dat ik het over 2 weken zat ben en ik gewoon 4 weken vertrek naar where-ever
En barbecuenquote:Op zondag 21 juni 2015 13:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mini, jaMaar voor mij alleen groot genoeg
En tuin is ook netjes, kan de motor veilig staan
Oh, dan moet je dat zeker niet doen. Kom je twee nachtjes ofzo. Minibreakquote:Op zondag 21 juni 2015 13:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Als ik een weekje dan zou pakken word mijn vakantie korter
Dilemma Dilemma
Doen wat je wil doenquote:Op zondag 21 juni 2015 13:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Zou ook kunnen
Moeilijk allemaal
Kan ook zijn dat ik het over 2 weken zat ben en ik gewoon 4 weken vertrek naar where-ever
quote:
Mee eens, met uitzondering van Madrid dan, dat vind ik toch wel een erg chique stad......en veel lekkere wijven daarquote:Op zondag 21 juni 2015 13:20 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Cultuur en historie spreekt me meer aan, klimaat en landschap ook. Eten en drank is meer mijn smaak. Spanje is leuk en mooi, maar Italie is leuker en mooier. Bijvoorbeeld, Barcelona en Madrid ben ik geweest en hoef ik voor mijn gevoel nooit meer heen, Rome ben ik drie keer geweest en zou er morgen weer naartoe kunnen.
Helemaal geen neuks geven is onmogelijkquote:Op zondag 21 juni 2015 13:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Doen wat je wil doenen geen neuks geven
Oh, daar heb ik best wel zin inquote:
Ik hoor dat zo vaak over Rome. Staat al 10 jaar op onze planning, maar nooit van gekomen.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:20 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Cultuur en historie spreekt me meer aan, klimaat en landschap ook. Eten en drank is meer mijn smaak. Spanje is leuk en mooi, maar Italie is leuker en mooier. Bijvoorbeeld, Barcelona en Madrid ben ik geweest en hoef ik voor mijn gevoel nooit meer heen, Rome ben ik drie keer geweest en zou er morgen weer naartoe kunnen.
Relatief weinig danquote:Op zondag 21 juni 2015 13:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Helemaal geen neuks geven is onmogelijk
Logischquote:
Relatief weinig neuks gevenquote:
Als het allemaal doorgaat dan gaat dat zekere gebeuren in Casa El Thijsquote:
Jij bent ook welkom hoorquote:
Naar Oost-Europaquote:Op zondag 21 juni 2015 13:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Zou ook kunnen
Moeilijk allemaal
Te mainstream voor je hippe kont, of wat?quote:Op zondag 21 juni 2015 13:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik hoor dat zo vaak over Rome. Staat al 10 jaar op onze planning, maar nooit van gekomen.
En nu trekt het me niet meer
Oost-europa wel slim als vrouw alleen?quote:
Maandag misschien. Mits het weer meezit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Zou ik afraden, mits grote stadquote:Op zondag 21 juni 2015 13:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Oost-europa wel slim als vrouw alleen?
Nee, stad enzo he. Ben daar echt klaar meequote:Op zondag 21 juni 2015 13:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Te mainstream voor je hippe kont, of wat?
Zou Cali kopen als mail-order bruid, mocht ze gekidnapt worden.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:26 schreef Californium het volgende:
Ahquote:
quote:Op zondag 21 juni 2015 13:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou Cali kopen als mail-order bruid, mocht ze gekidnapt worden.
Hmmmmm, goed punt. Echt geen ideequote:Op zondag 21 juni 2015 13:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Beide leuke bestemmingen! Als mensen tips willen, mijn DM staat openquote:
Zolang je niet bij wildvreemden instapt etc gaat dat primaquote:Op zondag 21 juni 2015 13:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Topquote:Op zondag 21 juni 2015 13:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als het allemaal doorgaat dan gaat dat zekere gebeuren in Casa El Thijs
[..]
Jij bent ook welkom hoor
Warsaw kan, tenminste het 's avonds stappen niet mee gerekend.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee, 'ja, ik wil' wordt dan je tekst. Niet 'wait what?'.quote:
Klinkt ook goedquote:Op zondag 21 juni 2015 13:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hmmmmm, goed punt. Echt geen idee
Scandinavië dan maar
Wandelen in Noorwegen...
Hoger dan Kopenhagen ben ik Europa niet geweest, leuke stad dat dan weer welquote:
Ik hou het daarom wel op Lloretquote:Op zondag 21 juni 2015 13:28 schreef Belsezar het volgende:
Ik hou het wel op Rio en Portugal, geen verblijfskosten
En ik heb ook nog wat adresjes in denemarken, thailand en australie. Maar die trekken mij minder.
Noorwegen vind ik fantastisch maar zo schrikbarend duur en ik kijk echt niet op een paar euro's maar damnquote:Op zondag 21 juni 2015 13:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hmmmmm, goed punt. Echt geen idee
Scandinavië dan maar
Wandelen in Noorwegen...
Oquote:Op zondag 21 juni 2015 13:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, 'ja, ik wil' wordt dan je tekst. Niet 'wait what?'.
Harman?quote:Op zondag 21 juni 2015 13:28 schreef Californium het volgende:
Klinkt ook goed
GOFFER! Misschien wel eff geld regelen bij mijn sugar-daddy
quote:Op zondag 21 juni 2015 13:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maandag misschien. Mits het weer meezit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Oh ja, daar zit je nuquote:Op zondag 21 juni 2015 13:28 schreef yats het volgende:
[..]
Beide leuke bestemmingen! Als mensen tips willen, mijn DM staat open
Overigens, die 'slag' zet er goed uit. Goede keus geweest te gaan ondanks de regen
[..]
Zolang je niet bij wildvreemden instapt etc gaat dat prima
Wiesdah?quote:Op zondag 21 juni 2015 13:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Klinkt ook goed
GOFFER! Misschien wel eff geld regelen bij mijn sugar-daddy
Ja maar blijkbaar vind ie Noorwegen te duurquote:
Ja, Kopenhagen is leukquote:Op zondag 21 juni 2015 13:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoger dan Kopenhagen ben ik Europa niet geweest, leuke stad dat dan weer wel
Zuipen kost er een godvermogenquote:Op zondag 21 juni 2015 13:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja maar blijkbaar vind je Noorwegen te duur![]()
Ik ga toch niet in mijn eentje op vakantie om te gaan zuipenquote:
Legolandquote:
Ach, mocht je ooit naar Rio of Portugal willen moet je het maar zeggenquote:
Klopt ja. Maar toch he... zo moooooooooooooooooiquote:Op zondag 21 juni 2015 13:28 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Noorwegen vind ik fantastisch maar zo schrikbarend duur en ik kijk echt niet op een paar euro's maar damn
*meldt zichquote:Op zondag 21 juni 2015 13:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach, mocht je ooit naar Rio of Portugal willen moet je het maar zeggen
Biertje op zijnj tijd met random nigga's in een vreemde stad is toch echt hilarisch hoorquote:Op zondag 21 juni 2015 13:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ga toch niet in mijn eentje op vakantie om te gaan zuipen?
Die wijsheid had je me eerder moeten vertellen.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, 'ja, ik wil' wordt dan je tekst. Niet 'wait what?'.
Eigenlijk bedoelt 'ie dan dat je er meer tegenover moet stellen dan je nu doet.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:29 schreef Californium het volgende:
Ja maar blijkbaar vind ie Noorwegen te duur![]()
Ik hoop de Engelsen. Heel flauw overigens, ze namen geen weddenschappen aan over wie er zou winnenquote:
Ik ken je te goedquote:
Dat welquote:Op zondag 21 juni 2015 13:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Biertje op zijnj tijd met random nigga's in een vreemde stad is toch echt hilarisch hoor
Ook al eeuwen niet geweestquote:
Waarom zou je honderden kilometers reizen om te drinken?quote:
Waar was je in hemelsnaam toen het noodzakelijk was?quote:Op zondag 21 juni 2015 13:31 schreef Harmankardon het volgende:
Die wijsheid had je me eerder moeten vertellen.
Here name is Rioquote:Op zondag 21 juni 2015 13:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach, mocht je ooit naar Rio of Portugal willen moet je het maar zeggen
Zou mijn god niet weten wat dat zou kunnen zijn?quote:Op zondag 21 juni 2015 13:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eigenlijk bedoelt 'ie dan dat je er meer tegenover moet stellen dan je nu doet.
Ik ook, net als bij Fransenquote:Op zondag 21 juni 2015 13:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb een aversie tegen Italianen opgebouwd
Je hebt alles al gegeven?quote:Op zondag 21 juni 2015 13:32 schreef Californium het volgende:
Zou mijn god niet weten wat dat zou kunnen zijn?
Zou wel mooi zijn als de uitkomst anders zou zijnquote:Op zondag 21 juni 2015 13:31 schreef yats het volgende:
[..]
Ik hoop de Engelsen. Heel flauw overigens, ze namen geen weddenschappen aan over wie er zou winnen
Montevideo, Rio, Porto alegrequote:
Het is een sociaal smeermiddel, e nals je random mensen wil ontmoeten doe je dat meestal in zo'n setting, je komt het leukste volk zo tegen, is mijn ervaringquote:Op zondag 21 juni 2015 13:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom zou je honderden kilometers reizen om te drinken?
Of je denkt dat ze leuk zijn.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Het is een sociaal smeermiddel, e nals je random mensen wil ontmoeten doe je dat meestal in zo'n setting, je komt het leukste volk zo tegen, is mijn ervaring
Ja, daar kwam mijn vader mee. En ik vind het een fantastisch idee!quote:Op zondag 21 juni 2015 13:33 schreef bamibij het volgende:
Yats ben je bij de reenactment van Waterloo? Wat tof!
En geen cent voor teruggekregenquote:
Doesn't matter had fun. Who cares. Alsof je meteen voor levenslange vriendschappen moet gaan, lighten upquote:
Volgens mij maakt TLC straks een serie over mijquote:Op zondag 21 juni 2015 13:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja maar blijkbaar vind ie Noorwegen te duur![]()
Hoe staat je Napoleon-steek?quote:Op zondag 21 juni 2015 13:34 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, daar kwam mijn vader mee. En ik vind het een fantastisch idee!
Klinkt.. ehh... interessant. Nieuwe sugar daddy hebben?quote:
Housing Harman.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:34 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Volgens mij maakt TLC straks een serie over mij
Ik geloof niet dat hij voor de filosofische gesprekken gaat maar eerder voor de platte simpele lolquote:
o?quote:Op zondag 21 juni 2015 13:34 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Volgens mij maakt TLC straks een serie over mij
Ik zie net de eerste Fransen vluchten, dus ik vrees ervoorquote:Op zondag 21 juni 2015 13:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als de uitkomst anders zou zijn
Gaafquote:Op zondag 21 juni 2015 13:34 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, daar kwam mijn vader mee. En ik vind het een fantastisch idee!
Je weet dat dat geen Zuid-Europa is toch?quote:Op zondag 21 juni 2015 13:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Montevideo, Rio, Porto alegre
Sao paulo wat minder, dat is gewoon een betondorp ter grootte van de provincie Utrecht
Fortaleza is wel weer briljant. Manaus is me te diep in de jungle.
EN JE ZORGT ER GODVERDOMME MAAR GOED VOORquote:Op zondag 21 juni 2015 13:35 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Gegeven gegeven, het is in goede handen
Probeer van de suiker af te kicken hèquote:Op zondag 21 juni 2015 13:35 schreef Californium het volgende:
[..]
o?
Had wel verwacht dat je op het sugar-daddy gedeelt zou reageren!
Hahaha, vriend van mij zegt altijd dat hij dan weer vrienden voor het leven heeft gemaaktquote:Op zondag 21 juni 2015 13:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Doesn't matter had fun. Who cares. Alsof je meteen voor levenslange vriendschappen moet gaan, lighten up
Geef maar aan mij danquote:Op zondag 21 juni 2015 13:36 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Probeer van de suiker af te kicken hè
Ik doe niet zuur, ik vind het gewoon treurig dat de mogelijkheid tot het tanken van veel drank wordt gezien als essentieel onderdeel van een vakantie, en dat dat ook daadwerkelijk meeweegt voor de keuze van de bestemming voor sommige mensen.quote:
Het regent helaas, dus ik hoop dat t lukt. Maar het schijnt ook op tv te komen. Althans, ik heb veel camera's gezien hier.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:35 schreef bamibij het volgende:
[..]
Gaaf
Maak je wel wat foto's om hier te plaatsen?
Lafaards!quote:Op zondag 21 juni 2015 13:35 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zie net de eerste Fransen vluchten, dus ik vrees ervoor
Interessant overigens dat er een heel legerkamp omheen ligt waar ze alles nabootsen uit die tijd. Daar ga ik straks weer even heen (en dus weer offline)
Ik bedoel dat ik geen relatie heb gewild. Gewoon geen behoefte aan gehad.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verliefd zijn is geen kwestie van willen, dat overkomt je.
Het ticket is het probleem nietquote:Op zondag 21 juni 2015 13:37 schreef Californium het volgende:
[..]
Geef maar aan mij dan
En een ticket naar Noorwegen![]()
Je doet nu aannames.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik doe niet zuur, ik vind het gewoon treurig dat de mogelijkheid tot het tanken van veel drank wordt gezien als essentieel onderdeel van een vakantie, dat ook daadwerkelijk meeweegt voor de keuze van de bestemming voor sommige mensen.
quote:Op zondag 21 juni 2015 13:36 schreef Californium het volgende:
[..]
EN JE ZORGT ER GODVERDOMME MAAR GOED VOOR
Beetje puberaal en kinderachtig is het inderdaad wel.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik doe niet zuur, ik vind het gewoon treurig dat de mogelijkheid tot het tanken van veel drank wordt gezien als essentieel onderdeel van een vakantie, en dat dat ook daadwerkelijk meeweegt voor de keuze van de bestemming voor sommige mensen.
Zoveel drink ik niet of ik regel wel watquote:Op zondag 21 juni 2015 13:38 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Het ticket is het probleem niet. Als je daar bent en een tientje per pils af mag tikken in Oslo
Drank hoort er wel bij. Alleen alleen maar drank drinken vind ik wel treurig. Dan zie je alsnog niks van een land...quote:Op zondag 21 juni 2015 13:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik doe niet zuur, ik vind het gewoon treurig dat de mogelijkheid tot het tanken van veel drank wordt gezien als essentieel onderdeel van een vakantie, en dat dat ook daadwerkelijk meeweegt voor de keuze van de bestemming voor sommige mensen.
De slijterijen en de toiletten.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
Drank hoort er wel bij. Alleen alleen maar drank drinken vind ik wel treurig. Dan zie je alsnog niks van een land...
zijn allemaal aannamesquote:Op zondag 21 juni 2015 13:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik las de sletterijenquote:
Berlinquote:Op zondag 21 juni 2015 13:40 schreef bamibij het volgende:
[..]
zijn allemaal aannames
als ik naar Berlijn ga ga ik overdag gave culturele shit doen, maar 's avonds wil ik dan wel gewoon zuipen met random subcultuurfiguren
Blame me
Internet has ruined youquote:
Ik ga nog even zuidelijkerquote:Op zondag 21 juni 2015 13:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je weet dat dat geen Zuid-Europa is toch?
/true story mijn ex had nogal mooie borsten en die liet ze af en toe zien in de kroeg voor een drankjequote:Op zondag 21 juni 2015 13:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Zoveel drink ik niet of ik regel wel wat
Jij gaat altijd wandelen in de Doubletstraat tijdens de middagpauze?quote:
Duidelijk een high class vriendin.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
/true story mijn ex had nogal mooie borsten en die liet ze af en toe zien in de kroeg voor een drankje![]()
quote:Op zondag 21 juni 2015 13:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
/true story mijn ex had nogal mooie borsten en die liet ze af en toe zien in de kroeg voor een drankje![]()
Jaquote:
De wat?quote:Op zondag 21 juni 2015 13:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij gaat altijd wandelen in de Doubletstraat tijdens de middagpauze?
quote:Op zondag 21 juni 2015 13:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De Doubletstraat, daar zitten de Haagse sletterijen.quote:
quote:Op zondag 21 juni 2015 13:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat viel nog best mee eigenlijk toch wel, was in een Ierse pub en wonderwel paste het wel bij die setting, ik kreeg schouderklopjes en knipogen van die gasten daar als ze dat weer eens deedquote:Op zondag 21 juni 2015 13:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Duidelijk een high class vriendin.
Classy....quote:Op zondag 21 juni 2015 13:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik vanuit Hollands Spoor naar huis rij (woon in Bezuidenhout) dan kom ik er langs. Echt verbazingwekkendquote:
Dat wist ik dan weer nietquote:Op zondag 21 juni 2015 13:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De Doubletstraat, daar zitten de Haagse sletterijen.
Wel lekker wijven achter de ramen of valt dat wel mee?quote:Op zondag 21 juni 2015 13:45 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Als ik vanuit Hollands Spoor naar huis rij (woon in Bezuidenhout) dan kom ik er langs. Echt verbazingwekkend
Het hangt er vanaf wiens wensen- en eisenlijstje van hier je erop loslaat.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:46 schreef HostiMeister het volgende:
Wel lekker wijven achter de ramen of valt dat wel mee?
Roze keukens all over the place?quote:Op zondag 21 juni 2015 13:45 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Als ik vanuit Hollands Spoor naar huis rij (woon in Bezuidenhout) dan kom ik er langs. Echt verbazingwekkend
Als echte man had je 90% van de opbrengsten aan jezelf toebedeeld.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat viel nog best mee eigenlijk toch wel, was in een Ierse pub en wonderwel paste het wel bij die setting, ik kreeg schouderklopjes en knipogen van die gasten daar als ze dat weer eens deed![]()
Ik vond het iets middeleeuws en Bourgondisch hebben wel
Weet ik niet maar dat geparadeer van die kerelsquote:Op zondag 21 juni 2015 13:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wel lekker wijven achter de ramen of valt dat wel mee?
Geloof me het had iets, er hing ook zo'n bordje achter de bar, Show tits for a free drink (below 40 please)quote:
There is no offence where none is taken zei een Vulcan ooit.quote:
Whehehe, bijzonder de hoerenbuurt hier durft niemand zijn kop te laten zienquote:Op zondag 21 juni 2015 13:47 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Weet ik niet maar dat geparadeer van die kerels![]()
100 % want ik nam ze daarna altijd mee naar huis om mee te spelenquote:Op zondag 21 juni 2015 13:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als echte man had je 90% van de opbrengsten aan jezelf toebedeeld.
Waarom zit je dan nu te FOK!ken. Niet echt brave vrouw jijquote:Op zondag 21 juni 2015 13:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kaneel heeft me naar de woonkamer gestuurd om in een boekje te gaan bladeren.
Nog meer relatiestruggles?quote:Op zondag 21 juni 2015 13:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kaneel heeft me naar de woonkamer gestuurd om in een boekje te gaan bladeren.
De hoeren zijn hier dan ook een stuk beterquote:Op zondag 21 juni 2015 13:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Whehehe, bijzonder de hoerenbuurt hier durft niemand zijn kop te laten zien
Ik vind het erg onmannelijk als je jouw vrouw de hoer last spelen. Of ben je zo'n submissive mannetje?quote:Op zondag 21 juni 2015 13:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geloof me het had iets, er hing ook zo'n bordje achter de bar, Show tits for a free drink (below 40 please)
Sorryquote:Op zondag 21 juni 2015 13:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom zit je dan nu te FOK!ken. Niet echt brave vrouw jij
Nee inderdaad!quote:Op zondag 21 juni 2015 13:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Beetje cuckold word je niet minder mannelijk van.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik vind het erg onmannelijk als je jouw vrouw de hoer last spelen. Of ben je zo'n submissive mannetje?
Ja ja, bei uns zuhause ist alles besser, weten we inmiddels welquote:Op zondag 21 juni 2015 13:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De hoeren zijn hier dan ook een stuk beter
quote:
Ga het maar goedmaken bij hem danquote:
Zie ik hier nu opties?quote:Op zondag 21 juni 2015 13:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beetje cuckold word je niet minder mannelijk van.
Hield ze van aandacht?quote:Op zondag 21 juni 2015 13:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geloof me het had iets, er hing ook zo'n bordje achter de bar, Show tits for a free drink (below 40 please)
ik fiets er regelmatig langs en staan er eigenlijk altijd wel wat mannetjes te staren en te kijken voor die ramenquote:Op zondag 21 juni 2015 13:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hier in Den Haag sowieso jaquote:Op zondag 21 juni 2015 13:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja ja, bei uns zuhause ist alles besser, weten we inmiddels wel
Ik voelde me echt wel alfa man, die meid had een stel mooie borsten, de woooehoe's waren niet van de lucht.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik vind het erg onmannelijk als je jouw vrouw de hoer last spelen. Of ben je zo'n submissive mannetje?
Ik neem daar geen offence aan. Ik wordt er gewoon zwaar depri vanquote:Op zondag 21 juni 2015 13:50 schreef Barbusse het volgende:
Oh, MissMSX, tis hier prachtig weer trouwens.
Dat is het nieuwe rijdenquote:Op zondag 21 juni 2015 13:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee inderdaad!
Waar nu hier is, daar rijden van de turken altijd heel langzaam door de straat met hun Golfjes!
Mooi.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik neem daar geen offence aan. Ik wordt er gewoon zwaar depri van
Gewoon even quotenquote:Op zondag 21 juni 2015 13:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat maakte dan dat jij je alfa voelde?quote:Op zondag 21 juni 2015 13:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik voelde me echt wel alfa man, die meid had een stel mooie borsten, de woooehoe's waren niet van de lucht.
GMTAquote:
quote:
Haha welke hoerenbuurt is dat? Ik heb dat nog nooit gezien.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:50 schreef bamibij het volgende:
[..]
ik fiets er regelmatig langs en staan er eigenlijk altijd wel wat mannetjes te staren en te kijken voor die ramen
Maar ik vind het best open en bloot voor een hoerenbuurt, lijkt me erg veel risico dat je 'gespot' wordt
ga je nu elke avond weer naar die pub in de hoop er een glimp van op te vangen?quote:Op zondag 21 juni 2015 13:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik voelde me echt wel alfa man, die meid had een stel mooie borsten, de woooehoe's waren niet van de lucht.
*boks* spookjequote:
Het was eigenlijk best een rustige vrouw op zich maar ze hield wel van plagen nu ik erover na denk, eigenlijk was het wel een seksbeestquote:
Kaneel is de nieuwe bobby?quote:Op zondag 21 juni 2015 13:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beetje cuckold word je niet minder mannelijk van.
Zet je excel anders in dropbox, kan iedereen meegenietenquote:Op zondag 21 juni 2015 13:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het was eigenlijk best een rustige vrouw op zich maar ze hield wel van plagen nu ik erover na denk, eigenlijk was het wel een seksbeest
Hier in NIjmegen sowieso een beetje raar.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:52 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Haha welke hoerenbuurt is dat? Ik heb dat nog nooit gezien.
quote:
quote:
Soms kunnen mannen heel erg trots zijn dat ze een mooie aantrekkelijke vrouw hebben.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:51 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Wat maakte dan dat jij je alfa voelde?
Allemaal van dat quasi poëtisch geneuzel over neuken naast verzonnen namenquote:Op zondag 21 juni 2015 13:53 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Zet je excel anders in dropbox, kan iedereen meegenieten
Soms of altijd?quote:Op zondag 21 juni 2015 13:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soms kunnen mannen heel erg trots zijn dat ze een mooie aantrekkelijke vrouw hebben.
Kan ook prima met borsten binnenboordquote:Op zondag 21 juni 2015 13:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soms kunnen mannen heel erg trots zijn dat ze een mooie aantrekkelijke vrouw hebben.
Bij de documentaire Sletvrees was ook een vrouw die de namen bijhield op een lijstje. Het bestaaaatquote:Op zondag 21 juni 2015 13:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Allemaal van dat quasi poëtisch geneuzel over neuken naast verzonnen namen
quote:
Zou jij het kunnen handelen als ik in de kroeg mijn tieten liet zienquote:Op zondag 21 juni 2015 13:54 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Kan ook prima met borsten binnenboord
Waarom is het dan je ex?quote:Op zondag 21 juni 2015 13:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben meestal wel mooie vrouwen naast me die iedereen wel wil hebben, ik vind die starende blikken van mannen wel iets hebbenquote:
En het water is blauw ipv donker grijsquote:Op zondag 21 juni 2015 13:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja op zich zeker, ligt nu wel even wat gevoeliger door you-know-what, maar los daarvan prima.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:55 schreef Californium het volgende:
[..]
Zou jij het kunnen handelen als ik in de kroeg mijn tieten liet zien?
/serieuze vraag #durftevragen
Dat ik een dikke clit van je aura krijgquote:
quote:
Boooh, zo romantischquote:Op zondag 21 juni 2015 13:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat ik een dikke clit van je aura krijg
Really?quote:Op zondag 21 juni 2015 13:57 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ja op zich zeker, ligt nu wel even wat gevoeliger door you-know-what, maar los daarvan prima.
Een maat van me houd voor mij een lijst bijquote:Op zondag 21 juni 2015 13:55 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Bij de documentaire Sletvrees was ook een vrouw die de namen bijhield op een lijstje. Het bestaaaat
Hmm herkenbaar. Polygamie ftwquote:Op zondag 21 juni 2015 13:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tja er kwam weer een andere mooie vrouw langs na een paar jaar....
quote:Op zondag 21 juni 2015 13:56 schreef Harmankardon het volgende:
Ik voel me graag Alfalfa
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |