Klopt, maar via communicatie kom je daar echt achter. Dan weet je dat het niets meer oplevertquote:
Moeder en zusje dingen, plus te laat me boeken inmiddelsquote:
Hoezo?quote:Op zondag 21 juni 2015 12:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Huh, wat heb ik gemist?
Gen concrete plannen, maar voor Japan kan ik altijd voorpret hebben.
Muhquote:Op zondag 21 juni 2015 13:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Moeder en zusje dingen, plus te laat me boeken inmiddels
Wees blij, verliefd zijn is kutquote:Op zondag 21 juni 2015 13:03 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Nooit verliefd geweest, nooit echt gewild. Ben 22 dus komt nog wel een keer denk ik
Iig nog een keertje met jou naar het buitenland is al heel watquote:
Puberquote:Op zondag 21 juni 2015 13:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wees blij, verliefd zijn is kut
Jazekerquote:Op zondag 21 juni 2015 13:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Iig nog een keertje met jou naar het buitenland is al heel watKom ik ook nog eens ergens
Verliefd zijn is geen kwestie van willen, dat overkomt je.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:03 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Nooit verliefd geweest, nooit echt gewild. Ben 22 dus komt nog wel een keer denk ik
Doe 'm de groeten. Kusjekroelquote:Op zondag 21 juni 2015 13:07 schreef Dqod het volgende:
Verliefd zijn is niks kut aan. Het gevoel dat je krijgt wanneer dit niet beantwoord wordt/kan worden of wanneer de hele relatie gewoon totaal niet klopt, dat is kut
Maar ik ga maar weer eens. Mijn relatie met de wifi is op dit moment ook niet helemaal stabiel, dus ik ga eens even met m praten![]()
Vertel hem wat is watquote:Op zondag 21 juni 2015 13:07 schreef Dqod het volgende:
Verliefd zijn is niks kut aan. Het gevoel dat je krijgt wanneer dit niet beantwoord wordt/kan worden of wanneer de hele relatie gewoon totaal niet klopt, dat is kut
Maar ik ga maar weer eens. Mijn relatie met de wifi is op dit moment ook niet helemaal stabiel, dus ik ga eens even met m praten![]()
Zo voelt het dan wel jaquote:
Omdat we het net ook over die hoek hadden (Malaga), dus ik dacht dat het daarmee te maken hadquote:
Maar je hart gaat er niet anders door denken.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Klopt, maar via communicatie kom je daar echt achter. Dan weet je dat het niets meer oplevert
Mwah, voor mij zijn relaties sowieso wel ingewikkeld, dus als daar dan ook nog eens heftige verliefdheid bij komt, dat maakt het voor mij alleen maar nog ingewikkelder, omdat ik dan mezelf niet kan zijn.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:07 schreef Dqod het volgende:
Nee, de ouders van het virnedje van mijn zusje hebben daar een huis, was uitgenodigd, maar beetje in het water gevallen.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Omdat we het net ook over die hoek hadden (Malaga), dus ik dacht dat het daarmee te maken had
Oh, jammerquote:Op zondag 21 juni 2015 13:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, de ouders van het virnedje van mijn zusje hebben daar een huis, was uitgenodigd, maar beetje in het water gevallen.
Hier in Tilburg. Oud hoekhuis wat er toch nog redelijk goed uitziet en onderhouden is. Ben er nu zelf twee keer geweest om een idee te krijgen van de ligging en mijn vader gaf ook zijn indruk omdat hij in de bouwwereld zit. En de prijs is helemaal te gek dus ik zou dit netjes kunnen kopenquote:
Hoeveel m2?quote:Op zondag 21 juni 2015 13:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hier in Tilburg. Oud hoekhuis wat er toch nog redelijk goed uitziet en onderhouden is. Ben er nu zelf twee keer geweest om een idee te krijgen van de ligging en mijn vader gaf ook zijn indruk omdat hij in de bouwwereld zit. En de prijs is helemaal te gek dus ik zou dit netjes kunnen kopenLekker knusse woning
Nee Cali en ik gaan in het najaar een stedentripje doen, ik wil weer naar Romequote:Op zondag 21 juni 2015 13:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh, jammer
Maar dan zou je Cali meenemen en dan naar het Alhambra samen?
Misschien komen we elkaar straks dan tegenquote:Op zondag 21 juni 2015 13:11 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb nu enorme zin om in de trein te stappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |