quote:Op zondag 21 juni 2015 13:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij gaat altijd wandelen in de Doubletstraat tijdens de middagpauze?
Dat viel nog best mee eigenlijk toch wel, was in een Ierse pub en wonderwel paste het wel bij die setting, ik kreeg schouderklopjes en knipogen van die gasten daar als ze dat weer eens deedquote:Op zondag 21 juni 2015 13:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Duidelijk een high class vriendin.
Classy....quote:Op zondag 21 juni 2015 13:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
/true story mijn ex had nogal mooie borsten en die liet ze af en toe zien in de kroeg voor een drankje![]()
Als ik vanuit Hollands Spoor naar huis rij (woon in Bezuidenhout) dan kom ik er langs. Echt verbazingwekkendquote:
Dat wist ik dan weer nietquote:Op zondag 21 juni 2015 13:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De Doubletstraat, daar zitten de Haagse sletterijen.
Wel lekker wijven achter de ramen of valt dat wel mee?quote:Op zondag 21 juni 2015 13:45 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Als ik vanuit Hollands Spoor naar huis rij (woon in Bezuidenhout) dan kom ik er langs. Echt verbazingwekkend
Het hangt er vanaf wiens wensen- en eisenlijstje van hier je erop loslaat.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:46 schreef HostiMeister het volgende:
Wel lekker wijven achter de ramen of valt dat wel mee?
Roze keukens all over the place?quote:Op zondag 21 juni 2015 13:45 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Als ik vanuit Hollands Spoor naar huis rij (woon in Bezuidenhout) dan kom ik er langs. Echt verbazingwekkend
Als echte man had je 90% van de opbrengsten aan jezelf toebedeeld.quote:Op zondag 21 juni 2015 13:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat viel nog best mee eigenlijk toch wel, was in een Ierse pub en wonderwel paste het wel bij die setting, ik kreeg schouderklopjes en knipogen van die gasten daar als ze dat weer eens deed![]()
Ik vond het iets middeleeuws en Bourgondisch hebben wel
Weet ik niet maar dat geparadeer van die kerelsquote:Op zondag 21 juni 2015 13:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wel lekker wijven achter de ramen of valt dat wel mee?
Geloof me het had iets, er hing ook zo'n bordje achter de bar, Show tits for a free drink (below 40 please)quote:
There is no offence where none is taken zei een Vulcan ooit.quote:
Whehehe, bijzonder de hoerenbuurt hier durft niemand zijn kop te laten zienquote:Op zondag 21 juni 2015 13:47 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Weet ik niet maar dat geparadeer van die kerels![]()
100 % want ik nam ze daarna altijd mee naar huis om mee te spelenquote:Op zondag 21 juni 2015 13:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als echte man had je 90% van de opbrengsten aan jezelf toebedeeld.
Waarom zit je dan nu te FOK!ken. Niet echt brave vrouw jijquote:Op zondag 21 juni 2015 13:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kaneel heeft me naar de woonkamer gestuurd om in een boekje te gaan bladeren.
Nog meer relatiestruggles?quote:Op zondag 21 juni 2015 13:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kaneel heeft me naar de woonkamer gestuurd om in een boekje te gaan bladeren.
De hoeren zijn hier dan ook een stuk beterquote:Op zondag 21 juni 2015 13:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Whehehe, bijzonder de hoerenbuurt hier durft niemand zijn kop te laten zien
Ik vind het erg onmannelijk als je jouw vrouw de hoer last spelen. Of ben je zo'n submissive mannetje?quote:Op zondag 21 juni 2015 13:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geloof me het had iets, er hing ook zo'n bordje achter de bar, Show tits for a free drink (below 40 please)
Sorryquote:Op zondag 21 juni 2015 13:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom zit je dan nu te FOK!ken. Niet echt brave vrouw jij
Nee inderdaad!quote:Op zondag 21 juni 2015 13:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Whehehe, bijzonder de hoerenbuurt hier durft niemand zijn kop te laten zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |