Zit je navelstreng nog te irriteren ofzo?quote:Op zondag 21 juni 2015 14:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ik hoopt het voor hem want zonder een echte beurt is het helemaal een triest verhaal
quote:
Gewoon niet op ingaanquote:Op zondag 21 juni 2015 14:30 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Soms ben je heel scherp, maar veel vaker nog heb je last van de klok en de klepel.
Easy Cali, nobody is blaming youquote:Op zondag 21 juni 2015 14:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja want zo werkt dat inderdaad. En zo werk ik. Ik heb totaal geen schaamte om zoiets te doen! Ik ben een vuige slet en dit doe ik bijna elk weekend. Flikker toch op man!
Ik loop me nu al fucking schuldig te voelen tegenover mezelf ondanks dat ik toch al sinds dag 1 weet dat ze gaan scheiden en dat ik me nergens schuldig om HOEF te voelen.
Jammer dat doodverwensingen banbaar zijn.
Maar LAZER GEWOON EEN TYPHUSEND OP!
Moest lachenquote:Op zondag 21 juni 2015 14:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen die over Loka heen gaat, mag mod worden
Ik zag het wel.quote:
quote:Op zondag 21 juni 2015 14:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik zag het wel.
SOrry, maar ik ben er even klaar mee...
quote:Op zondag 21 juni 2015 14:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon niet op ingaanGast sterft om aandacht.
Hij is gewoon een domme pik die aandacht wil, snap je frustratie thoughquote:Op zondag 21 juni 2015 14:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik zag het wel.
SOrry, maar ik ben er even klaar mee...
quote:Op zondag 21 juni 2015 14:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vreemd gaan is niet voor iedereen een makkelijk spelletje, je had ook gewoon je mond kunnen houden thuis en af en toe Cali kunnen batsen, had je een hoop ellende, frustratie en geld gescheeld.
Tip voor de volgende keer.
Ik geloof niet dat ik echt onder de indruk ben van jequote:Op zondag 21 juni 2015 14:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja want zo werkt dat inderdaad. En zo werk ik. Ik heb totaal geen schaamte om zoiets te doen! Ik ben een vuige slet en dit doe ik bijna elk weekend. Flikker toch op man!
Ik loop me nu al fucking schuldig te voelen tegenover mezelf ondanks dat ik toch al sinds dag 1 weet dat ze gaan scheiden en dat ik me nergens schuldig om HOEF te voelen.
Jammer dat doodverwensingen banbaar zijn.
Maar LAZER GEWOON EEN TYPHUSEND OP!
Wat doe jij hier eigenlijk nog?quote:Op zondag 21 juni 2015 14:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik echt onder de indruk ben van je
Sorry als ik het mis heb en het gaat me ook niks aan eigenlijk, ik hoop alleen dat je in de afwikkeling geen fouten maakt, hebben jullie samen een koophuis eigenlijk?quote:Op zondag 21 juni 2015 14:30 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Soms ben je heel scherp, maar veel vaker nog heb je last van de klok en de klepel.
Je hebt mij toen ook ontmoet. Ik breng ook alleen maar ongelukquote:Op zondag 21 juni 2015 14:23 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ík ontmoet Cali op zaterdag, op zondag valt bommetje in huize Harman. Dusja, hoe het leven gaat dan.
Ik denk überhaupt niet zoveel...quote:Op zondag 21 juni 2015 14:34 schreef Harmankardon het volgende:
Cali weet hoe het zit, mijn vrouw weet hoe het zit en ik weet hoe het zit. En het zit anders dan jullie denken. Echt waar.
C'est ca.
Mensen die geïnteresseerd zijn wil ik het met alle liefde vertellen, met alle details van dien, maar niet hier
quote:Op zondag 21 juni 2015 14:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik echt onder de indruk ben van je
quote:Op zondag 21 juni 2015 14:36 schreef bamibij het volgende:
[..]
Hier ben je dan 36 voor geworden he beste Uitstraling. Beetje mensen irriteren op een internetforum.
Misschien kun je er een lekker borrelnootje bij nemen en je dan verslikken.
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sorry als ik het mis heb en het gaat me ook niks aan eigenlijk, ik hoop alleen dat je in de afwikkeling geen fouten maakt, hebben jullie samen een koophuis eigenlijk?
Dat is geen nieuwsquote:
cheers!quote:
quote:Op zondag 21 juni 2015 14:36 schreef bamibij het volgende:
[..]
Hier ben je dan 36 voor geworden he beste Uitstraling. Beetje mensen irriteren op een internetforum.
Alsof ik hier de enige irritante benquote:Op zondag 21 juni 2015 14:36 schreef bamibij het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |