quote:Op zondag 21 juni 2015 14:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat een classy gast is het ook he?
Relax cali, zoals harman het omschreef is het zelfs zonder details duidelijk zat dat jij je nergens schuldig over hoeft te voelen.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja want zo werkt dat inderdaad. En zo werk ik. Ik heb totaal geen schaamte om zoiets te doen! Ik ben een vuige slet en dit doe ik bijna elk weekend. Flikker toch op man!
Ik loop me nu al fucking schuldig te voelen tegenover mezelf ondanks dat ik toch al sinds dag 1 weet dat ze gaan scheiden en dat ik me nergens schuldig om HOEF te voelen.
Jammer dat doodverwensingen banbaar zijn.
Maar LAZER GEWOON EEN TYPHUSEND OP!
Maar Fas d'r posts zijn leukquote:Op zondag 21 juni 2015 14:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik gedraag me niet als een mod. Dan had ik wel willekeurige posts geëdit en notes uitgedeeld aan Fascination.
In je bikini?quote:
Cali werd leip. Uitstaling mag blij zijn dat hij niet lichamelijk in de buurt is van Caliquote:
Ik heb suggesties maar dat mag dan weer nietquote:Op zondag 21 juni 2015 14:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik doe mijn best om m te negeren. Maar nu vind ik dat ie te ver is gegaan. Zit nu ook op mijn stoel te gieren van de adrenaline in de hoop dat ik snel even iets kapot kan slaan
quote:
Ik las hetquote:Op zondag 21 juni 2015 14:41 schreef Californium het volgende:
[..]
Cali werd leip. Uitstaling mag blij zijn dat hij niet lichamelijk in de buurt is van Cali
Nee.quote:
Wowquote:Op zondag 21 juni 2015 14:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik doe mijn best om m te negeren. Maar nu vind ik dat ie te ver is gegaan. Zit nu ook op mijn stoel te gieren van de adrenaline in de hoop dat ik snel even iets kapot kan slaan
Dan hoef je dat soort geneuzel ook niet te melden hierquote:
quote:Op zondag 21 juni 2015 14:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wowje moet je niet zo laten kennen door getypte letters
![]()
Deze kloon lacht in z'n vuistje, want het lukt 'm keer op keer.
Trek jij Ballet9 ff uit de kast. Die ijspegels aan de muren hier maken het er niet gezelliger op.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:42 schreef artelligence het volgende:
![]()
Doe het lekker toch.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan hoef je dat soort geneuzel ook niet te melden hier
Ja, maar als mod moet je. Als mod mag je ook mensen bashen en heel belerend andere mensen wijzen op geflame.quote:
quote:Op zondag 21 juni 2015 14:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan hoef je dat soort geneuzel ook niet te melden hier
Pics per app graagquote:
quote:Op zondag 21 juni 2015 14:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
![]()
Misschien maar ef een tijdje niet fokken.... De rustheid zelve die normaal in mij zit verdwijnt hier regelmatig door kokend bloed...quote:
Ik zal jou eens do...quote:
Verrassend goede vergelijking.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:44 schreef Inolvidable het volgende:
Als ik aan Ballet9 denk dan denk ik aan dat Chinese meisje uit OITNB.
BItchniggers verdinen geen aandacht, ander kom je maar weer langs voor een cursus chillenquote:Op zondag 21 juni 2015 14:44 schreef Californium het volgende:
[..]
[..]
Misschien maar ef een tijdje niet fokken.... De rustheid zelve die normaal in mij zit verdwijnt hier regelmatig door kokend bloed...
Al flamend mensen wijzen op geflame toch?quote:Op zondag 21 juni 2015 14:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja, maar als mod moet je. Als mod mag je ook mensen bashen en heel belerend andere mensen wijzen op geflame.
Moet ik me eerst uitloggen en weer inloggen als Ballet9quote:Op zondag 21 juni 2015 14:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Trek jij Ballet9 ff uit de kast. Die ijspegels aan de muren hier maken het er niet gezelliger op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |