Ik wil wel weten van welk sterrenbeeld ik het beste een chick kan hosselen, want het vrijgezellenleven begint me te vervelen.quote:Op donderdag 18 juni 2015 03:41 schreef moemoe het volgende:
[..]
We zouden stapelgek worden van elkaar.
Valt best mee hoor.quote:Op donderdag 18 juni 2015 03:40 schreef Specularium het volgende:
Jij bent toch de astrologie expert?
Heb nog wat verdieping nodig om dit te kunnen beantwoorden.quote:Op donderdag 18 juni 2015 03:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is astrologie ook wetenschap?
Is mythologie ook geschiedenis?
Krale Schietsport, ik had er een verlof voor maar hij ligt nu op het bureau.quote:Op donderdag 18 juni 2015 03:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil wel weten hoe je aan die gun komt maar ik weet niet of dat veel met je sterrenbeeld te maken heeft.
ha umhquote:Op donderdag 18 juni 2015 03:46 schreef Fylax het volgende:
Zo. even met mijn modrechten de tt aangepast
quote:Op donderdag 18 juni 2015 03:46 schreef Fylax het volgende:
Zo. even met mijn modrechten de tt aangepast
quote:Op donderdag 18 juni 2015 @ 03:44 door Fylax:
Topictitel: "[NWS SC] Zo" -> "[SC] Zo"
Hier kom ik later op terug.quote:Op donderdag 18 juni 2015 03:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil wel weten van welk sterrenbeeld ik het beste een chick kan hosselen, want het vrijgezellenleven begint me te vervelen.
Ja, relaties .. dat is wel interessantquote:Op donderdag 18 juni 2015 03:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nou, het is meer wat jij zou willen weten over jezelf.
Of mbt relaties bijvoorbeeld.
Zoek maar een lieve kreeftquote:Op donderdag 18 juni 2015 03:43 schreef Fokker89 het volgende:
Nee hoor Moemoe, ik denk dat wij heel gelukkig worden samen.
Leeuwen kunnen heel jaloers zijn in relaties en daar is niet heel veel voor nodigquote:Op donderdag 18 juni 2015 03:53 schreef YokiKater het volgende:
Oh hier had ik even overheen gelezen
[..]
Ja, relaties .. dat is wel interessant
Trustenquote:Op donderdag 18 juni 2015 03:54 schreef Fokker89 het volgende:
Tijd om dag te zeggen, tijd om dag te zeggen, tijd om dag te zeggen.
Ik heb wel een pittige dame nodig ja, maar daar hou ik ook wel van.quote:Op donderdag 18 juni 2015 03:57 schreef moemoe het volgende:
[..]
Leeuwen kunnen heel jaloers zijn in relaties en daar is niet heel veel voor nodig. Verder (over)heersen ze van nature in contact met anderen.
Je zou kunnen zeggen dat je een vrouw nodig hebt die flink wat tegengas, want anders loop je haar onder.
Een kreeft is eerder emotioneel bezitterig.quote:
hmm okequote:Op donderdag 18 juni 2015 04:01 schreef moemoe het volgende:
[..]
Een kreeft is eerder emotioneel bezitterig.
Daarmee bedoel ik dat een kreeft de mensen die hij/zij lief heeft wil vasthouden en het moeilijk vindt om los te laten.
Wie niet he?quote:Op donderdag 18 juni 2015 04:01 schreef moemoe het volgende:
[..]
de mensen die hij/zij lief heeft wil vasthouden en het moeilijk vindt om los te laten.
wat voor steekjes, welke aderen? Doe eens duidelijk zijn?quote:Op donderdag 18 juni 2015 04:02 schreef Fylax het volgende:
hebben jullie ook wel eens steekjes bij jullie aderen
Gewoon van die korte kleine steekjes die wel irritant kunnen zijn, op m'n arm en op de handpalm bij mn duimquote:Op donderdag 18 juni 2015 04:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
wat voor steekjes, welke aderen? Doe eens duidelijk zijn?
Slaapgebrek.quote:Op donderdag 18 juni 2015 04:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Gewoon van die korte kleine steekjes die wel irritant kunnen zijn, op m'n arm en op de handpalm bij mn duim
Ja, en de lichamelijke houding die je de afgelopen uren hebt aangehouden. Het zijn dan ook niet je aderen maar je spieren.quote:
Ik lees op internet iets over carpaal tunnel syndroom ofzo. Wat is dat dan? Ik weet dat mijn moeder het heeftquote:Op donderdag 18 juni 2015 04:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, en de lichamelijke houding die je de afgelopen uren hebt aangehouden. Het zijn dan ook niet je aderen maar je spieren.
Ga ff lekker hypochonder doen.. je zit gewoon te lang achter je computer en neemt te weinig rust.quote:Op donderdag 18 juni 2015 04:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik lees op internet iets over carpaal tunnel syndroom ofzo. Wat is dat dan? Ik weet dat mijn moeder het heeft
Links of rechts?quote:Op donderdag 18 juni 2015 04:13 schreef Fylax het volgende:
En hoe komt 't dat ik zovaak steken in mijn zij heb?
Meestal links maar soms ook rechts. Vooral als ik in bed lig en dan vooral ook op m'n zij ofzo.quote:
Had ik ook vaak rond die leeftijd, zeiden ze gewoon dat het groeipijn was en ik mijn bek moest houden.quote:Op donderdag 18 juni 2015 04:13 schreef Fylax het volgende:
En hoe komt 't dat ik zovaak steken in mijn zij heb?
Zolang je geen bloed pist is er niets aan de hand. Je hebt gewoon last van het vastgerot aan de computer syndroom.quote:Op donderdag 18 juni 2015 04:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
Meestal links maar soms ook rechts. Vooral als ik in bed lig en dan vooral ook op m'n zij ofzo.
Hmm oke.quote:Op donderdag 18 juni 2015 04:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zolang je geen bloed pist is er niets aan de hand. Je hebt gewoon last van het vastgerot aan de computer syndroom.
Nee, ik ben bijna 35 en heb wel eens een boek gelezen.quote:Op donderdag 18 juni 2015 04:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hmm oke.
Soms is het ook echt kramp, dan duurt het gewoon 10 seconden en doet het echt pijn.
Hoe weet je dit trouwens allemaal? ben je dokter?
Van wie ben jij nou weer een kloonquote:Op donderdag 18 juni 2015 04:20 schreef De_Kaas- het volgende:
Deze SC is volgens mij het laatst sluitende cafe op fok elke avond?
forum@fok.nlquote:Op donderdag 18 juni 2015 04:24 schreef De_Kaas- het volgende:
[..]
Van mezelf. Wachtwoord kwijt en password mailer doet het niet, deed het niet expres.
Oeiquote:Op donderdag 18 juni 2015 04:24 schreef De_Kaas- het volgende:
[..]
Van mezelf. Wachtwoord kwijt en password mailer doet het niet, deed het niet expres.
Iets belangrijks voor de boeg?quote:Op donderdag 18 juni 2015 04:24 schreef YokiKater het volgende:
Het is gewoon alweer licht aan het worden en ik krijg over een paar uur echt wel op mijn klote als ik niet fit wakker ga worden.
Ah okequote:Op donderdag 18 juni 2015 04:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, ik ben bijna 35 en heb wel eens een boek gelezen.
Ja, daar reageert niemand op.quote:
kickstartrn?quote:Op donderdag 18 juni 2015 04:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik krijg elke ochtend om 11.00 uur bezoek om me te kickstarten.
Is pas over 6,5 uur.quote:Op donderdag 18 juni 2015 04:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik krijg elke ochtend om 11.00 uur bezoek om me te kickstarten.
Ja, dat had ik al door. Maar dat moet toch op te lossen zijn. Vreemd dat er nog geen reactie is, maar dat zal in de loop van vandaag wel goed komen denk ik.quote:Op donderdag 18 juni 2015 04:26 schreef De_Kaas- het volgende:
[..]
Ja, daar reageert niemand op.Dus maar nieuw account. Overigens met praktisch dezelfde naam en plaatje en zo dus ik doe weinig moeite om te verhullen dat ik dezelfde user ben.
Is al m'n 5e account ofzo..quote:Op donderdag 18 juni 2015 04:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, dat had ik al door. Maar dat moet toch op te lossen zijn. Vreemd dat er nog geen reactie is, maar dat zal in de loop van vandaag wel goed komen denk ik.
Oei.quote:Op donderdag 18 juni 2015 04:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Omdat ik een beetje fucked up was/ben, Fylax
Ik ben gewoon hyper.quote:Op donderdag 18 juni 2015 04:31 schreef De_Kaas- het volgende:
Waarom zijn jullie twee uberhaupt online eigenlijk? Net terug uit cafe ofzo? Ik kon gewoon niet slapen omdat het zo teringwarm is.
Neh, gewoon geen slaap.quote:Op donderdag 18 juni 2015 04:31 schreef De_Kaas- het volgende:
Waarom zijn jullie twee uberhaupt online eigenlijk? Net terug uit cafe ofzo? Ik kon gewoon niet slapen omdat het zo teringwarm is.
Vage shit.. Als ik er na het slapen aan denk dan leg ik het even achter neer want dit hoort niet zo.quote:Op donderdag 18 juni 2015 04:30 schreef De_Kaas- het volgende:
[..]
Is al m'n 5e account ofzo..
BUG / Gekke bug in de mobiele website?
Jij kwam een tijdje terug ook wel eens in de POL SC Fylax en ik heb wel het idee dat je bijna altijd teringlaat gaat slapen ondanks school en shit. Levert dat geen problemen op?quote:
Heb vakantiequote:Op donderdag 18 juni 2015 04:35 schreef De_Kaas- het volgende:
[..]
Jij kwam een tijdje terug ook wel eens in de POL SC Fylax en ik heb wel het idee dat je bijna altijd teringlaat gaat slapen ondanks school en shit. Levert dat geen problemen op?
Alleen met Aardrijkskundequote:Op donderdag 18 juni 2015 04:35 schreef De_Kaas- het volgende:
[..]
Jij kwam een tijdje terug ook wel eens in de POL SC Fylax en ik heb wel het idee dat je bijna altijd teringlaat gaat slapen ondanks school en shit. Levert dat geen problemen op?
Zit je daar dan? Je hebt op mijn scherm nu geen mooi kleurtje ofzo.quote:Op donderdag 18 juni 2015 04:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Vage shit.. Als ik er na het slapen aan denk dan leg ik het even achter neer want dit hoort niet zo.
Yoki is redactielid frontpage en ik webloggerquote:Op donderdag 18 juni 2015 04:37 schreef De_Kaas- het volgende:
[..]
Zit je daar dan? Je hebt op mijn scherm nu geen mooi kleurtje ofzo.
Maar bedankt hoor.
Bijna alle vaste leden in deze SC zitten in de Crewquote:Op donderdag 18 juni 2015 04:37 schreef De_Kaas- het volgende:
[..]
Zit je daar dan? Je hebt op mijn scherm nu geen mooi kleurtje ofzo.
Maar bedankt hoor.
Behalve fokkerquote:Op donderdag 18 juni 2015 04:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Bijna alle vaste leden in deze SC zitten in de Crew
Vakantie, best wel nice. Ik moet nog tentamens maken over een week en over een maand.quote:Op donderdag 18 juni 2015 04:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
Heb vakantie
Maar eh tsja ik slaap wel weinig tijdens schooldagen maar daar komt na de vakantie verandering in
Jij mag ook wel denk ik, als je er een beetje verstand van hebt. Zo gaan die dingenquote:Op donderdag 18 juni 2015 04:39 schreef De_Kaas- het volgende:
Ah vandaar. Ook wel logisch opzich, link tussen NWS en FP.
Dan heb ik nogal veel moeite gestoken in die kloon, vind je ook niet? En gezien zijn user-ID zou ik een kloon van hem zijn, in plaats van omgekeerd.quote:Op donderdag 18 juni 2015 07:30 schreef timmmmm het volgende:
http://frontpage.fok.nl/c(...)oeten-dood-s005.html
Ik denk dat elfdingesig dit stiekem heeft geschreven onder een kloon
Vast wel. Plastische chirurgie is nog al een dingetje in die contreien.quote:Op donderdag 18 juni 2015 09:42 schreef Njosnavelin het volgende:
Zou dit echt zijn?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb ik helaas alleen nergens verstand van. Het is bij elk baantje weer een kunst om dat te maskeren.quote:Op donderdag 18 juni 2015 07:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij mag ook wel denk ik, als je er een beetje verstand van hebt. Zo gaan die dingen
Wat is Arno's tijdzone?quote:Op donderdag 18 juni 2015 12:02 schreef LTVDK het volgende:
Of houden we vanaf nu uit solidariteit Arno's tijdzone aan?
+05.30quote:
Zo'n figuur waar Yas altijd op loopt te kankeren en die ze het liefst aanrijdt op d'r scooter?quote:Op donderdag 18 juni 2015 12:42 schreef Specularium het volgende:
Was ook echt zo'n vies nepbruin wijf, je kent ze wel,.
quote:Op donderdag 18 juni 2015 12:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo'n figuur waar Yas altijd op loopt te kankeren en die ze het liefst aanrijdt op d'r scooter?
Liet je haar voor?quote:Op donderdag 18 juni 2015 12:41 schreef Specularium het volgende:
Stond een keer zo'n wijf in de supermarkt in de rij achter me, vol mandje en alles terwijl ik heel weinig had.
Vroeg ze met haar lelijke zonnebril of ze misschien voor mocht kruipen want ze had een jetlag.
Die mensen doen niet meer mee, die houden alle vooruitgang tegen en doodmaken is een optie.
Wat heb je gezegd?quote:Op donderdag 18 juni 2015 12:41 schreef Specularium het volgende:
Stond een keer zo'n wijf in de supermarkt in de rij achter me, vol mandje en alles terwijl ik heel weinig had.
Vroeg ze met haar lelijke zonnebril of ze misschien voor mocht kruipen want ze had een jetlag.
Die mensen doen niet meer mee, die houden alle vooruitgang tegen en doodmaken is een optie.
Specu kennende: 'Ik begrijp u volkomen, het is natuurlijk niet fijn zo'n jetlag he, ga maar lekker voor, ik wil uw boodschappen anders ook wel even betalen'.quote:
Nee, zo is Harry niet. Zulke volzinnen maakt -ie trouwens ook niet.quote:Op donderdag 18 juni 2015 12:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Specu kennende: 'Ik begrijp u volkomen, het is natuurlijk niet fijn zo'n jetlag he, ga maar lekker voor, ik wil uw boodschappen anders ook wel even betalen'.
'Optyfen jankgreppel' zou hem beter passen ja.quote:Op donderdag 18 juni 2015 12:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, zo is Harry niet. Zulke volzinnen maakt -ie trouwens ook niet.
Dat soort taal gebruik ik niet, ben geen Tokkie.quote:Op donderdag 18 juni 2015 12:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Optyfen jankgreppel' zou hem beter passen ja.
Haha, ja.quote:
Van paardenlul naar jankgreppel is maar een kleine stap.quote:Op donderdag 18 juni 2015 12:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat soort taal gebruik ik niet, ben geen Tokkie.
Hier ja.quote:Op donderdag 18 juni 2015 12:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Van paardenlul naar jankgreppel is maar een kleine stap.
gahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahquote:Op donderdag 18 juni 2015 12:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat soort taal gebruik ik niet, ben geen Tokkie.
Nee, ik stamp altijd mijn net gekochte boodschappen kapot.quote:Op donderdag 18 juni 2015 12:59 schreef Specularium het volgende:
Of roepen jullie ook als je vooraan in de rij staat 'Fipo!' ?
Als ze het totaalbedrag laten zien zeg ik altijd 'lol, didn't read', daarna doe ik een dansje en ren de supermarkt uit.quote:Op donderdag 18 juni 2015 12:59 schreef Specularium het volgende:
Of roepen jullie ook als je vooraan in de rij staat 'Fipo!' ?
Echte playboy, vraag maar aan Marianne.quote:Op donderdag 18 juni 2015 12:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dus in het echt ben je een heel net, beschaafd mannetje?
Had je ja moeten zeggen, en dan ineens roepen naar die Jumbohoer van JA IK BEN 4e, en dan krijg jij je boodschappen gratis en doe vrouw dan zo van waaat. hahahabhahaaquote:Op donderdag 18 juni 2015 12:41 schreef Specularium het volgende:
Was bij de Plus.quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Had je ja moeten zeggen, en dan ineens roepen naar die Jumbohoer van JA IK BEN 4e, en dan krijg jij je boodschappen gratis en doe vrouw dan zo van waaat. hahahabhahaa
Dat doet Elflettering ook dagelijks.quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat verpest het verhaal wel een beetje.
Andersom doet het me denken aan dit:quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat doet Elflettering ook dagelijks.
Ik kom net bij de Jumbo vandaan, dus ik verpestte het verhaaltje niet.quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat doet Elflettering ook dagelijks.
In mijn geval een prima winkel hoor. En ik woon er erg dichtbij, dus waarom zou ik dan naar een verderop gelegen supermarkt gaan?quote:
Hij gaat er zelf ook heen.quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In mijn geval een prima winkel hoor. En ik woon er erg dichtbij, dus waarom zou ik dan naar een verderop gelegen supermarkt gaan?
Hier zit nog een C1000quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Lekker 30 cent meer betalen voor een pak koffie bij de appie. om maar eens wat te noemen
Specularium is een soort hetero relnicht.quote:Op donderdag 18 juni 2015 12:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dus in het echt ben je een heel net, beschaafd mannetje?
Ik zit hier om de waarheid te verkondigen. Ik denk dat Specularium zich hier gewoon in kan vinden.quote:Op donderdag 18 juni 2015 14:02 schreef Elfletterig het volgende:
Uit de serie "johannes_vermeer maakt vrienden"
Efteling is nu helemaal nieuwsgierig.quote:Op donderdag 18 juni 2015 14:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Specularium is een soort hetero relnicht.
Nergens voor nodigquote:Op donderdag 18 juni 2015 14:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jongens, laten we een beetje lief zijn.
quote:Op donderdag 18 juni 2015 14:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dan verwijs ik u graag door naar:
MED / Een beter FOK! begint bij jezelf - gedrag en moderatie
quote:Op donderdag 18 juni 2015 14:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind ook dingenquote:Op donderdag 18 juni 2015 14:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind je een ontzettend mooie lieve en getalenteerde paardenlul
Gewoon, dingenquote:
quote:Op donderdag 18 juni 2015 15:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je het naar de politie brengen!!!!1
quote:Op donderdag 18 juni 2015 15:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je het naar de politie brengen!!!!1
Er zijn niet eens gifjes van te vinden, nou dan weet je wel dat iets kut is.quote:Op donderdag 18 juni 2015 15:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is nog kutter dan Community.
quote:Op donderdag 18 juni 2015 15:13 schreef Fylax het volgende:
Ik heb net een officiële brief gekregen dat ik definitief ben aangenomen op de havo.
Ik heb net een officiële brief gekregen dat ik definitief ben aangenomen op de havo.
Nicequote:Op donderdag 18 juni 2015 15:13 schreef Fylax het volgende:
Hoe staan de sterren vandaag?quote:
Met die titel lijkt het net alsof het alleen voor mods geldt.quote:Op donderdag 18 juni 2015 14:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 18 juni 2015 15:13 schreef Fylax het volgende:
Op dit tijdstip al?quote:
Ja, maar Harry is er niet. Zeg het maar. Ik ben ooit eens mod geweest (echt waar). Ik weet ook wel hoe het hier werkt.quote:
Wifivloeistof ververst?quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:06 schreef Uccie het volgende:
Het was zo stil. Ben maar gaan prutsen met mijn wifi, misschien dat het weer stabieler wordt en ik overal in huis kan isketchen.
Nieuwe bougies.quote:
Goed idee.quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:14 schreef Uccie het volgende:
Nee ik heb hem even van het kanaal afgehaald waar de halve flat op zit.
Dus ik ga het vanavond proberen, hopelijk zijn er dan mensen beschikbaar.quote:
Uur of 2 vast wel.quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dus ik ga het vanavond proberen, hopelijk zijn er dan mensen beschikbaar.
Nou tot 0u zou ik wel kunnen, maar daarna gaat het licht wel uit...letterlijk.quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Uur of 2 vast wel.
Hoewel we gister van 23:00 tot 02:00 hebben gesketcht.
Weer alleen maar penissen gesketched.quote:
Er zijn vast wel wat mensen te vinden om een uur of 10.quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou tot 0u zou ik wel kunnen, maar daarna gaat het licht wel uit...letterlijk.
Nee, ik was zelf room operator, dus ik gaf mezelf een ban.quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Weer alleen maar penissen gesketched.
Ah handig wel.quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, ik was zelf room operator, dus ik gaf mezelf een ban.
ah oke is al niet meer nodigquote:Op donderdag 18 juni 2015 18:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, maar Harry is er niet. Zeg het maar. Ik ben ooit eens mod geweest (echt waar). Ik weet ook wel hoe het hier werkt.
Ah, net zoals ik altijd ging duits wordfeuden met mijn maatje en we alleen maar probeerden om:quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:21 schreef Fokker89 het volgende:
Vanmiddag even gespeeld in een Engelse room, ging me beter af dan NL.
[ afbeelding ]
JAAAAA HALLO!!!!quote:
Zit nog steeds naast de router, maar nu nog wel ja.quote:
Jaaaja.quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zit nog steeds naast de router, maar nu nog wel ja.
ja, maar nu ben ik verhuisdquote:
nou wacht ff een half uurtje, ik moet nog even vogeltjes eten geven enzo.quote:Op donderdag 18 juni 2015 21:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oh, eens zien of er mensen wakker zijn.
Joah.quote:Op donderdag 18 juni 2015 21:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
nou wacht ff een half uurtje, ik moet nog even vogeltjes eten geven enzo.
Ok waar kon ik dat gedoe ook alweer vinden?quote:
http://bringvictory.com/quote:Op donderdag 18 juni 2015 21:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ok waar kon ik dat gedoe ook alweer vinden?
Jaquote:Op donderdag 18 juni 2015 21:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmmm nee:) Doen jullie dat online?
jawel joh, gewoon proberen, is wel lolquote:Op donderdag 18 juni 2015 21:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee joh, dat is echt niks voor mij.
Tuurlijk welquote:Op donderdag 18 juni 2015 21:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee joh, dat is echt niks voor mij.
Onder user createdquote:Op donderdag 18 juni 2015 21:54 schreef Fokker89 het volgende:
http://www.isketch.net/isketch.shtml
En dan de room FOK!
quote:
Gelukkigquote:
Misschien een andere keer.quote:Op donderdag 18 juni 2015 21:58 schreef Fokker89 het volgende:
Komop jongens en meisjes, even meedoen allemaal.
Ik kan er ook geen hol van.quote:
Was je bang dat ze je gingen opgeven voor 'mijn leven in puin'?quote:Op donderdag 18 juni 2015 22:03 schreef Specularium het volgende:
Ik heb opgeruimd, ben nu op de helft, 6 vuilniszakken vol.
.
Nee, zo erg is het niet.quote:Op donderdag 18 juni 2015 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was je bang dat ze je gingen opgeven voor 'mijn leven in puin'?
Dan is het nu wel even tijd om te ontspannen met een potje isketchquote:Op donderdag 18 juni 2015 22:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, zo erg is het niet.
Maar ik heb wel moeite met weggooien. Nu flikker ik gewoon op foto's na alles weg.
Ik heb ooit eens een collega gehad waar ze dat programma op af hadden gestuurdquote:Op donderdag 18 juni 2015 22:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, zo erg is het niet.
Maar ik heb wel moeite met weggooien. Nu flikker ik gewoon op foto's na alles weg.
Haha nee.quote:Op donderdag 18 juni 2015 22:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dan is het nu wel even tijd om te ontspannen met een potje isketch
Kan wel het FOK! topic erover terugvindenquote:Op donderdag 18 juni 2015 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een collega gehad waar ze dat programma op af hadden gestuurd. Geen idee of dat nog terug te vinden.
Die had dus echt zo teringveel zooi in huisquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:32 schreef Karina het volgende:
Huh dat was volgens mij een hele nieuwe wasmachine.
Waarom zou je dat willen? Is waarschijnlijk toch al helemaal dicht gezet door familie/politiequote:Op donderdag 18 juni 2015 22:33 schreef Yasmin23 het volgende:
Heeft iemand link naar de fb van deze idioot?
http://nos.nl/artikel/204(...)pjacht-opgepakt.html
Daar heb je wat aan ja, zijn Facebook.quote:Op donderdag 18 juni 2015 22:33 schreef Yasmin23 het volgende:
Ben gewoon nieuwsgierig.quote:Op donderdag 18 juni 2015 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen? Is waarschijnlijk toch al helemaal dicht gezet door familie/politie
Het zal eens een keer niet ...quote:
Niet alleen Facebook ...quote:
Dat hoeven ze hier toch allemaal niet te wetenquote:
Want jij weet het wel,quote:Op donderdag 18 juni 2015 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat hoeven ze hier toch allemaal niet te weten.
quote:
quote:
Nu heb ik het stiekem toch verklaptquote:
ja de telefoonseks ging voor. Ik log weer in.quote:Op donderdag 18 juni 2015 22:44 schreef Fokker89 het volgende:
Alleen jammer dat Uccie weer aan het bellen is tot vannacht 3 uur
Oh.... ik dacht dat ik de enige was....quote:Op donderdag 18 juni 2015 23:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja de telefoonseks ging voor. Ik log weer in.
Vanmiddag zag ik een link staan, maar zijn Facebook-pagina was toen al verwijderd. Dat doen ze doorgaans razend snel.quote:Op donderdag 18 juni 2015 22:33 schreef Yasmin23 het volgende:
Wie is Rule?quote:Op donderdag 18 juni 2015 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Rule 34 heeft pagina's van draken die het met auto's doen.
Hoorde ik van elfletterig.
We Skypen en Isketchen nu met 5 man.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 00:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uh, wat is er zo leuk met de nws-sc?
Behalve meeten
Vanwaar je obsessie daarmee?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 00:17 schreef Specularium het volgende:
Heeft LTKDV zijn lul al voor de cam hangen?
Met mij of met mijn plasser? In beide gevallen wil ik het liever niet weten denk ikquote:
Niet socializenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 01:48 schreef bamibij het volgende:
Skypen met FOK!kerspraat grwoon in de sc met elkaar
Skypen in het algemeenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 01:48 schreef bamibij het volgende:
Skypen met FOK!kerspraat grwoon in de sc met elkaar
Hoe staan de sterren eigenlijk? Bijna alles ging kut vandaag, dus zal wel daar aan liggen.quote:
Jij hebt 't over horoscopenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 01:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe staan de sterren eigenlijk? Bijna alles ging kut vandaag, dus zal wel daar aan liggen.
Op skype krijg je een privé reading.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 01:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe staan de sterren eigenlijk? Bijna alles ging kut vandaag, dus zal wel daar aan liggen.
Geen idee, maar niks werkte mee vandaagquote:
90 c/pm?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 01:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op skype krijg je een privé reading.
Als iets te goed lijkt om waar te zijn ...quote:
Hopen dat vrijdag je meer goeds brengt.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 01:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee, maar niks werkte mee vandaag.
Wat is dat nou weer voor advies?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 02:13 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hopen dat vrijdag je meer goeds brengt.
Ik heb meer aan diepgaand advies, dit is toch de Astro SC na 02.00 uur?quote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 02:13 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb net trouwens deze film gekeken Joh, kun jij vast wel waarderen evenals jouw tijdelijk niet beschikbare hartsvriendin.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |