Wat is Arno's tijdzone?quote:Op donderdag 18 juni 2015 12:02 schreef LTVDK het volgende:
Of houden we vanaf nu uit solidariteit Arno's tijdzone aan?
+05.30quote:
Zo'n figuur waar Yas altijd op loopt te kankeren en die ze het liefst aanrijdt op d'r scooter?quote:Op donderdag 18 juni 2015 12:42 schreef Specularium het volgende:
Was ook echt zo'n vies nepbruin wijf, je kent ze wel,.
quote:Op donderdag 18 juni 2015 12:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo'n figuur waar Yas altijd op loopt te kankeren en die ze het liefst aanrijdt op d'r scooter?
Liet je haar voor?quote:Op donderdag 18 juni 2015 12:41 schreef Specularium het volgende:
Stond een keer zo'n wijf in de supermarkt in de rij achter me, vol mandje en alles terwijl ik heel weinig had.
Vroeg ze met haar lelijke zonnebril of ze misschien voor mocht kruipen want ze had een jetlag.
Die mensen doen niet meer mee, die houden alle vooruitgang tegen en doodmaken is een optie.
Wat heb je gezegd?quote:Op donderdag 18 juni 2015 12:41 schreef Specularium het volgende:
Stond een keer zo'n wijf in de supermarkt in de rij achter me, vol mandje en alles terwijl ik heel weinig had.
Vroeg ze met haar lelijke zonnebril of ze misschien voor mocht kruipen want ze had een jetlag.
Die mensen doen niet meer mee, die houden alle vooruitgang tegen en doodmaken is een optie.
Specu kennende: 'Ik begrijp u volkomen, het is natuurlijk niet fijn zo'n jetlag he, ga maar lekker voor, ik wil uw boodschappen anders ook wel even betalen'.quote:
Nee, zo is Harry niet. Zulke volzinnen maakt -ie trouwens ook niet.quote:Op donderdag 18 juni 2015 12:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Specu kennende: 'Ik begrijp u volkomen, het is natuurlijk niet fijn zo'n jetlag he, ga maar lekker voor, ik wil uw boodschappen anders ook wel even betalen'.
'Optyfen jankgreppel' zou hem beter passen ja.quote:Op donderdag 18 juni 2015 12:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, zo is Harry niet. Zulke volzinnen maakt -ie trouwens ook niet.
Dat soort taal gebruik ik niet, ben geen Tokkie.quote:Op donderdag 18 juni 2015 12:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Optyfen jankgreppel' zou hem beter passen ja.
Haha, ja.quote:
Van paardenlul naar jankgreppel is maar een kleine stap.quote:Op donderdag 18 juni 2015 12:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat soort taal gebruik ik niet, ben geen Tokkie.
Hier ja.quote:Op donderdag 18 juni 2015 12:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Van paardenlul naar jankgreppel is maar een kleine stap.
gahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahquote:Op donderdag 18 juni 2015 12:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat soort taal gebruik ik niet, ben geen Tokkie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |