Het zal eens een keer niet ...quote:
Niet alleen Facebook ...quote:
Dat hoeven ze hier toch allemaal niet te wetenquote:
Want jij weet het wel,quote:Op donderdag 18 juni 2015 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat hoeven ze hier toch allemaal niet te weten.
quote:
quote:
Nu heb ik het stiekem toch verklaptquote:
ja de telefoonseks ging voor. Ik log weer in.quote:Op donderdag 18 juni 2015 22:44 schreef Fokker89 het volgende:
Alleen jammer dat Uccie weer aan het bellen is tot vannacht 3 uur
Oh.... ik dacht dat ik de enige was....quote:Op donderdag 18 juni 2015 23:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja de telefoonseks ging voor. Ik log weer in.
Vanmiddag zag ik een link staan, maar zijn Facebook-pagina was toen al verwijderd. Dat doen ze doorgaans razend snel.quote:Op donderdag 18 juni 2015 22:33 schreef Yasmin23 het volgende:
Heeft iemand link naar de fb van deze idioot?
http://nos.nl/artikel/204(...)pjacht-opgepakt.html
Wie is Rule?quote:Op donderdag 18 juni 2015 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Rule 34 heeft pagina's van draken die het met auto's doen.
Hoorde ik van elfletterig.
We Skypen en Isketchen nu met 5 man.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 00:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uh, wat is er zo leuk met de nws-sc?
Behalve meeten
Vanwaar je obsessie daarmee?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 00:17 schreef Specularium het volgende:
Heeft LTKDV zijn lul al voor de cam hangen?
Met mij of met mijn plasser? In beide gevallen wil ik het liever niet weten denk ikquote:
Niet socializenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 01:48 schreef bamibij het volgende:
Skypen met FOK!kerspraat grwoon in de sc met elkaar
Skypen in het algemeenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 01:48 schreef bamibij het volgende:
Skypen met FOK!kerspraat grwoon in de sc met elkaar
Hoe staan de sterren eigenlijk? Bijna alles ging kut vandaag, dus zal wel daar aan liggen.quote:
Jij hebt 't over horoscopenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 01:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe staan de sterren eigenlijk? Bijna alles ging kut vandaag, dus zal wel daar aan liggen.
Op skype krijg je een privé reading.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 01:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe staan de sterren eigenlijk? Bijna alles ging kut vandaag, dus zal wel daar aan liggen.
Geen idee, maar niks werkte mee vandaagquote:
90 c/pm?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 01:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op skype krijg je een privé reading.
Als iets te goed lijkt om waar te zijn ...quote:
Hopen dat vrijdag je meer goeds brengt.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 01:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee, maar niks werkte mee vandaag.
Wat is dat nou weer voor advies?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 02:13 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hopen dat vrijdag je meer goeds brengt.
Ik heb meer aan diepgaand advies, dit is toch de Astro SC na 02.00 uur?quote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 02:13 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb net trouwens deze film gekeken Joh, kun jij vast wel waarderen evenals jouw tijdelijk niet beschikbare hartsvriendin.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |