ah oke is al niet meer nodigquote:Op donderdag 18 juni 2015 18:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, maar Harry is er niet. Zeg het maar. Ik ben ooit eens mod geweest (echt waar). Ik weet ook wel hoe het hier werkt.
Ah, net zoals ik altijd ging duits wordfeuden met mijn maatje en we alleen maar probeerden om:quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:21 schreef Fokker89 het volgende:
Vanmiddag even gespeeld in een Engelse room, ging me beter af dan NL.
[ afbeelding ]
JAAAAA HALLO!!!!quote:
Zit nog steeds naast de router, maar nu nog wel ja.quote:
Jaaaja.quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zit nog steeds naast de router, maar nu nog wel ja.
ja, maar nu ben ik verhuisdquote:
nou wacht ff een half uurtje, ik moet nog even vogeltjes eten geven enzo.quote:Op donderdag 18 juni 2015 21:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oh, eens zien of er mensen wakker zijn.
Joah.quote:Op donderdag 18 juni 2015 21:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
nou wacht ff een half uurtje, ik moet nog even vogeltjes eten geven enzo.
Ok waar kon ik dat gedoe ook alweer vinden?quote:
http://bringvictory.com/quote:Op donderdag 18 juni 2015 21:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ok waar kon ik dat gedoe ook alweer vinden?
Jaquote:Op donderdag 18 juni 2015 21:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmmm nee:) Doen jullie dat online?
jawel joh, gewoon proberen, is wel lolquote:Op donderdag 18 juni 2015 21:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee joh, dat is echt niks voor mij.
Tuurlijk welquote:Op donderdag 18 juni 2015 21:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee joh, dat is echt niks voor mij.
Onder user createdquote:Op donderdag 18 juni 2015 21:54 schreef Fokker89 het volgende:
http://www.isketch.net/isketch.shtml
En dan de room FOK!
quote:
Gelukkigquote:
Misschien een andere keer.quote:Op donderdag 18 juni 2015 21:58 schreef Fokker89 het volgende:
Komop jongens en meisjes, even meedoen allemaal.
Ik kan er ook geen hol van.quote:
Was je bang dat ze je gingen opgeven voor 'mijn leven in puin'?quote:Op donderdag 18 juni 2015 22:03 schreef Specularium het volgende:
Ik heb opgeruimd, ben nu op de helft, 6 vuilniszakken vol.
.
Nee, zo erg is het niet.quote:Op donderdag 18 juni 2015 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was je bang dat ze je gingen opgeven voor 'mijn leven in puin'?
Dan is het nu wel even tijd om te ontspannen met een potje isketchquote:Op donderdag 18 juni 2015 22:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, zo erg is het niet.
Maar ik heb wel moeite met weggooien. Nu flikker ik gewoon op foto's na alles weg.
Ik heb ooit eens een collega gehad waar ze dat programma op af hadden gestuurdquote:Op donderdag 18 juni 2015 22:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, zo erg is het niet.
Maar ik heb wel moeite met weggooien. Nu flikker ik gewoon op foto's na alles weg.
Haha nee.quote:Op donderdag 18 juni 2015 22:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dan is het nu wel even tijd om te ontspannen met een potje isketch
Kan wel het FOK! topic erover terugvindenquote:Op donderdag 18 juni 2015 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een collega gehad waar ze dat programma op af hadden gestuurd. Geen idee of dat nog terug te vinden.
Die had dus echt zo teringveel zooi in huisquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:32 schreef Karina het volgende:
Huh dat was volgens mij een hele nieuwe wasmachine.
Waarom zou je dat willen? Is waarschijnlijk toch al helemaal dicht gezet door familie/politiequote:Op donderdag 18 juni 2015 22:33 schreef Yasmin23 het volgende:
Heeft iemand link naar de fb van deze idioot?
http://nos.nl/artikel/204(...)pjacht-opgepakt.html
Daar heb je wat aan ja, zijn Facebook.quote:Op donderdag 18 juni 2015 22:33 schreef Yasmin23 het volgende:
Heeft iemand link naar de fb van deze idioot?
http://nos.nl/artikel/204(...)pjacht-opgepakt.html
Ben gewoon nieuwsgierig.quote:Op donderdag 18 juni 2015 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen? Is waarschijnlijk toch al helemaal dicht gezet door familie/politie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |