quote:Verzamelaars maken schoon schip in 'Mijn Leven In Puin' bij RTL 4
Duizenden mensen in Nederland lijden aan verzamelwoede. Een ziekte die zoveel impact heeft, dat het leven van deze mensen vaak letterlijk en figuurlijk in puin ligt. Deze hamsteraars, oftewel hoarders leven vaak alleen nog maar voor hun spullen. De enige manier om te kunnen ontsnappen aan de puinhopen en het sociale isolement is door radicaal schoon schip te maken, maar vaak lukt dat niet meer alleen. Vanaf dinsdag 17 januari biedt Peter van der Vorst en een team van deskundigen hulp. Na het ontvangen van de noodkreet door een dierbare van de verzamelaar komt Peter samen met zijn hulptroepen in actie.
Met een videoboodschap probeert Peter de verwoede verzamelaar over te halen om mee te doen. Hij of zij krijgt de keuze om binnen enkele dagen afstand te doen van de jarenlang verzamelde spullen. Psycholoog Barbara Nanninga en organizer Manita Overweg staan Peter bij om letterlijk en figuurlijk puin te ruimen in het leven van de betreffende verzamelaar.
De emoties lopen iedere keer weer hoog op, wanneer er binnen enkele dagen afstand moet worden genomen van de vaak zo geliefde verzameling. Meestal zijn er wel meer dan tien vrachtwagens voor nodig om de huizen leeg te halen. Woningen die zo volgepropt zijn met spullen, waarbij het toilet en de douche onbereikbaar waren geworden, worden weer leefbaar gemaakt.
De puinhopen die letterlijk tussen familiebanden staan, worden weggehaald in de hoop dat er een nieuwe start kan worden gemaakt. Na het klaren van deze enorme klus, bezoekt Peter na een aantal weken de (ex-)verzamelaars opnieuw om te kijken of en hoe hun leven is veranderd.
Uitzending: wekelijks, vanaf dinsdag 17 januari, tussen 20.30 uur en 21.30 uur bij RTL 4
Bron
ik mag toch hopen dat ie het mag verkopenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:03 schreef Jor_Dii het volgende:
Als hij alles verkoopt houdt hij er denk enkele tienduizenden euro's aan over.. kun je toch hele leuke dingen van doen!
Je gaat dat natuurlijk niet bij het grofvuil zetten...da's zonde.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:04 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik mag toch hopen dat ie het mag verkopen
Ik ook.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:03 schreef Mercer het volgende:
Die vriendin had ik als eerste buiten gezet, opgeruimd staat netjes!
met dat soort programma's weet je maar nooitquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je gaat dat natuurlijk bij het grofvuil zetten...da's zonde.
Dit, rood papiertje op d'r stui en hoppa.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:03 schreef Mercer het volgende:
Die vriendin had ik als eerste buiten gezet, opgeruimd staat netjes!
Nou, helemaal nog in de verpakking! Daar krijg je volgens mij best veel voor.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:10 schreef Buitendam het volgende:
Hij geeft ze wegGast, wat doe je...
Nou inderdaad!!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou, helemaal nog in de verpakking! Daar krijg je volgens mij best veel voor.
Helemaal met doos.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou, helemaal nog in de verpakking! Daar krijg je volgens mij best veel voor.
hoezo?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Antiek van je ouders verpatsen...dat lijkt me een beetje onnodig...
Het lijkt idd allemaal op elkaar.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:13 schreef Mercer het volgende:
RTL grossiert in puinzooi, ene programma na het andere....
En als ze dan hun zin niet krijgen, gaan ze janken.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:11 schreef Jester65 het volgende:
Altijd weer die vrouwen die het leven van hun man willen bepalen.
Voornamelijk Star Wars spullen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:21 schreef MissJ het volgende:
heb niet vanaf het begin gekeken.. maar wat verzamelt die kerel allemaal wel niet?
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:11 schreef Jester65 het volgende:
Altijd weer die vrouwen die het leven van hun man willen bepalen.
Het is toch van je ouders geweest...zij vonden het mooi genoeg om het te kopen...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:22 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wat een onzinDie lelijke troep?
Nou, ik ga echt niet alle spullen die mijn ouders mooi genoeg vonden om te kopen houden ofzo.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is toch van je ouders geweest...zij vonden het mooi genoeg om het te kopen...
maar als je weinig tot geen emotionele band met je ouders hebt gehad, dan hebben die spullen natuurlijk ook niet veel waarde.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is toch van je ouders geweest...zij vonden het mooi genoeg om het te kopen...
Vergeleken daarmee is mam nog een lekker ding.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jeumig
Transsexueel, lesbisch én lellik
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jeumig
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jeumig
Ja en? Ik ben mijn ouders niet. Dus omdat zij het wilden kopen, zou ik het niet weg mogen doenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kan beter over die dochterquote:
Ik vond het ook niksquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:29 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind het maar een kutprogramma
of eigenlijk kutaflevering.
Ja, kan het niet vindenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Die site heette X-Ray collectibles ofzo?
opbrengst van velingquote:
Ja daar kan ik niets op vinden.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Die site heette X-Ray collectibles ofzo?
Ok...ik bewaar dingen die ik van overleden grootouders als kado heb gekregen, ook als ze oerlelijk zijn. Maarja, misschien heb ik ook wel een probleem.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:28 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja en? Ik ben mijn ouders niet. Dus omdat zij het wilden kopen, zou ik het niet weg mogen doenMijn motto: weg met die oude troep!
weet ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze zeiden toch al dat ze over een paar maanden weer kwamen, Al is dat dan voor "Ons kind is te dik"quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Petra's dochter morgen in het programma?
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:33 schreef tralalala het volgende:
[..]
Binnenkort Karina in Mijn leven in Puin.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:33 schreef tralalala het volgende:
[..]
Binnenkort Karina in Mijn leven in Puin.
Is dat zo? Ik vond het wel meevallen, maar ik heb er niet zo veel verstand van.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:33 schreef Jor_Dii het volgende:
De prijzen zijn wel echt serieus HOOG!
Hij staat al online!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
RTL 4
20:30 Uitstel van executie
21:30 Mijn leven in puin
Het is al geweest, het stond verkeerd op de site en nu ben ik te laat
Ja maar ik wil sámen met jullie kijkenquote:
Ik kijk ook nu pasquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar ik wil sámen met jullie kijken![]()
ThanksIk ga later vanavond kijken of morgen
Dat kun je wel zeggen jaH! Ik wou dat ik dat kon betalen...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:23 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik zie daar Sideshow Collectibles op die doos, dat is dure shit!
Je had de link ook in post 85 kunnen vinden.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:08 schreef airell76 het volgende:
Over die website waar men het in die star wars uitzending van mijn leven in puin over had van die gast rene, het heeft even geduurd, maar ik heb em eindelijk gevonden! http://www.x-raycollectibles.nl
Cheers, Airell
quote:
quote:
Ja, je koopt de troep nieuw voor 100 euro, vervolgens brengt het nog 15 euro op, dan lijkt het heel veel bij elkaarquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:33 schreef Jor_Dii het volgende:
De prijzen zijn wel echt serieus HOOG!
Het was niet echt entertainend dit keer, best een sympathieke man met een hoop verdriet.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Oh ik moet echt terugkijken zie ik
Maar die kun je op zich nog allemaal praktisch in mappen doen enzo, maar dit soort fluffed animalsquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:27 schreef female81 het volgende:
Ik hoop nog op iemand met een tijdschriften-fetish (lees: extra herkenning).
Dat is ook wel eens mooi om te zien, een ontroerende uitzendingquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Het was niet echt entertainend dit keer, best een sympathieke man met een hoop verdriet.
Dat lukt met Peter beter dan met John Williams. Die laatste wil overal een dramacircus van makenquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is ook wel eens mooi om te zien, een ontroerende uitzending
Oh wat dat betreft mis ik John wel, Peter staat erbij alsof hij iets voor het nieuws opneemt...quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat lukt met Peter beter dan met John Williams. Die laatste wil overal een dramacircus van maken.
Nou, als je ziet wat hier ligt, kísten vol...quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar die kun je op zich nog allemaal praktisch in mappen doen enzo, maar dit soort fluffed animals
Ja, dat is ook een van de betere tips die ik ergens kreeg jaren geleden (Oprah denk ikquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:49 schreef female81 het volgende:
Foto's maken kan ook een oplossing zijn om afstand te kunnen doen van een overdosis oude spullen waaraan je heel erg gehecht bent. Ik kon m'n speelgoed van vroeger op een gegeven moment niet langer bewaren, en heb het met pijn in het hart weg gegooid, maar door overal een foto van te schieten kan ik er toch nog naar kijken.
quote:Aflevering 3: Stephano - twee woningen vol
De 53-jarige Stephano woont in een prachtige omgeving net op de grens van België en Nederland in het plaatsje Baarle Nassau. Ruim 27 jaar geleden is hij gescheiden van ex-vrouw Mariette waarmee hij dochter Femke kreeg. Ondanks dat Stephano niet meer samen is met Mariette zijn ze nog steeds hele goede vrienden.
Stephano’s verzamelwoede is zo uit de hand is gelopen dat hij compleet het overzicht kwijt is. In zijn woning slaat hij zoveel spullen op, dat het onleefbaar wordt. Noodgedwongen koopt hij een tweede woning. Maar ook deze slipt langzaam dicht met spullen. Financieel is het ook een strop voor Stephano.
Ook het terrein tussen de twee woningen staat zo vol met spullen, dat zijn dochter de situatie enorm onveilig vindt. Ze weigert daarom om nog langer met de kleinkinderen op bezoek te komen.
Stephano’s ex-vrouw Mariette kan de situatie niet meer aanzien en beseft dat als Stephano nu niet drastische maatregelen neemt, hij failliet gaat en zijn kleinkinderen niet ziet opgroeien. De hoogste tijd dus om het team van mijn leven in puin in te schakelen.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:34 schreef waxmask het volgende:
Veel vrouwen in dit topic, zeker omdat het na GTST komt? Ga me er ook eens aan wagen bij gebrek aan beter.....
Nee niet eensquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:34 schreef waxmask het volgende:
Veel vrouwen in dit topic, zeker omdat het na GTST komt? Ga me er ook eens aan wagen bij gebrek aan beter.....
Vrouwen maken ook overal een bende van. Die herkennen de situatie.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:34 schreef waxmask het volgende:
Tweequote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]Achtervolg je me?
@StephanL: sterker nog, deze man heeft zelfs 2 huizen!
Lekkerste MILF op FOK!...Tuurlijk volg ik die....quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]Achtervolg je me?
@StephanL: sterker nog, deze man heeft zelfs 2 huizen!
Gek genoeg zijn het wel steeds mannen in dit programmaquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vrouwen maken ook overal een bende van. Die herkennen de situatie.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:35 schreef waxmask het volgende:
[..]
Lekkerste MILF op FOK!...Tuurlijk volg ik die....
Ja ik zou denk ik ook zo zijn als ik geen vrouw zou hebben...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:36 schreef Karina het volgende:
Dit is weer echt een puinzooi, geen verzameling.
[..]
Gek genoeg zijn het wel steeds mannen in dit programma
Beide denkquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:37 schreef Karina het volgende:
Vrouwen houden meer van schoonmaken, daarom zijn het zeker vaker mannen? Of zijn mannen gewoon slonzen?
Nee het balen dat je iets nodig hebt en dan denkt dat je het net een jaar terug weg hebt gegooid, kan je een dag sjaggie van zijn hahaha....quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:37 schreef Karina het volgende:
Vrouwen houden meer van schoonmaken, daarom zijn het zeker vaker mannen? Of zijn mannen gewoon slonzen?
Allemaal gescheiden mannen. Zo blijkt maar weer je kan beter troep in je huis bewaren dan de verkeerde vrouw in je huis neerzettenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:36 schreef Karina het volgende:
Dit is weer echt een puinzooi, geen verzameling.
[..]
Gek genoeg zijn het wel steeds mannen in dit programma
Ik heb dat ook wel een beetje, sinds ik ooit mijn NES heb weggedaan, gooi ik geen oude spullen meer weg (maar ik heb niet zoveel). Ik heb zelfs een NES weer teruggekocht op marktplaatsquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:38 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee het balen dat je iets nodig hebt en dan denkt dat je het net een jaar terug weg hebt gegooid, kan je een dag sjaggie van zijn hahaha....
Klopt, het zal je maar gebeuren dat ie het in het weekend begeeft...zit je het hele weekend met lauw bierquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:40 schreef Mercer het volgende:
Je weet maar nooit, als er eentje kapot gaat.
Mijn idee.... hahahah.....en dan heeft zoon er weer 1 nodig...of de buurman....en dan heb je er NOG maar 2 ....quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:40 schreef Mercer het volgende:
Je weet maar nooit, als er eentje kapot gaat.
Vrouwen zeuren altijd over dingen die er op dat moment niet toe doenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:41 schreef Karina het volgende:
Ze zit in over de trap naar boven... en de troep dan?
Als dat een afwijking is dan kijk ik nu even naar mijn rechterzijde. Hier zijn het er drie meen ikquote:
En de 2 die van mij zijn, gebruik ik beide dagelijksquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als dat een afwijking is dan kijk ik nu even naar mijn rechterzijde. Hier zijn het er drie meen ik
Allemaal in functie? Dan hier ook Padding, waterkokert en een orgineel pleurtding....quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als dat een afwijking is dan kijk ik nu even naar mijn rechterzijde. Hier zijn het er drie meen ik
1 reserve om koffie op grote schaal te zetten. De andere twee doen 1 of 2 kopjes per keer.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:46 schreef waxmask het volgende:
[..]
Allemaal in functie? Dan hier ook Padding, waterkokert en een orgineel pleurtding....
Ja allemaal verschillende plugjes...een hel om de juiste te vinden als de originele kapot is....quote:
Dat dus!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:47 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja allemaal verschillende plugjes...een hel om de juiste te vinden als de originele kapot is....
een Nespresso voor speciale koffie, een senseo voor de gewone koffie en een koffiezetapp voor het verstoffenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:47 schreef Karina het volgende:
Ik heb maar 1 koffiezetapparaat, een gewone van de Hema
Nerpresso...buurman heeft em ook, tering duur, klote met die cups bestellen en niet eens echt lekker op 1 a 2 soorten na...geconcentreerde zooi...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
een Nespresso voor speciale koffie, een senseo voor de gewone koffie en een koffiezetapp voor het verstoffen
Ja en dan ligt ie 3 jaar in de la en dan past ie nergens meer op! Weer een adapter reserve!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:49 schreef Karina het volgende:
Ik heb nog ergens zo een adapter liggen met 5 verschillende plugjes, altijd wel eentje die past.
Wij hebben hem als huwelijkscadeau gekregen en ik vind die koffie dus wel erg lekkerquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nerpresso...buurman heeft em ook, tering duur, klote met die cups bestellen en niet eens echt lekker op 1 a 2 soorten na...geconcentreerde zooi...
Nee hoor ik gebruik hem nu voor mijn kruimeldief, daar was de adapter kapot van (draadje was tussen de kastdeur gekomen en afgebrokenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja en dan ligt ie 3 jaar in de la en dan past ie nergens meer op! Weer een adapter reserve!
En ook denken dat elke adapter zelfde output heeft...en gek vinden als er rook uit je apparaat komt...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja en dan ligt ie 3 jaar in de la en dan past ie nergens meer op! Weer een adapter reserve!
Een kruimeldief? Die werken toch amper?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor ik gebruik hem nu voor mijn kruimeldief, daar was de adapter kapot van (draadje was tussen de kastdeur gekomen en afgebroken)
Ah ok wist ik niet...en ja als je het lekker vindt wie ben ik dan om het anders te beweren he...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:51 schreef Laysa het volgende:
en die cups kan je tegenwoordig gewoon in de winkel kopen...Van Douwe
Dirt Devil, die werkt als een speer.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een kruimeldief? Die werken toch amper?
Hij heeft het in 4 jaar opgebouwd...da's niet super lang.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:51 schreef Staal het volgende:
Ik geloof er geen donder van.
Als je goed let op de gordijnen en de kozijnen van dat witte huisje dat te koop staat is het allemaal net geverfd en zijn de gordijnen gewassen. Dat witte huisje is gewoon voor de vorm ook volgezet.
Handig zo'n opruimdienst.
Mijn idee maar hoor, maar kijk maar eens naar de details. Als het allemaal jaren volstaat ziet de basis er nooit zo spik en span uit. Dat bruine huisje klopt inderdaad niet.
Niet om te "watervallen"toch?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Black & Decker Dirt Devil, die werkt als een speer.
Ja, dan heb ik er niets aan!quote:
Valt wel mee, ze gaan nu beginnen met opruimen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:55 schreef egeltje1985 het volgende:
Oeh, vergeten. Heb ik veel gemist?
5 printers, 5 Koffieapparaten en 32 adapters....quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:55 schreef egeltje1985 het volgende:
Oeh, vergeten. Heb ik veel gemist?
Ah nice.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Valt wel mee, ze gaan nu beginnen met opruimen.
5 koelkasten...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:56 schreef waxmask het volgende:
[..]
5 printers, 5 Koffieapparaten en 32 adapters....
Alles 5 keer.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:57 schreef Karina het volgende:
Deze man heeft wel heeel veel spullen zeg. Hij is tot nu toe wel de ergste.
Het is een restaurantquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:00 schreef Karina het volgende:
Ow dat is best een mooi huis zeg, zo aan het water, was me nog niet opgevallen.
Hahahah mutske....quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is een restaurantwaar ze nu zitten.
Dat zijn weer minimaal 3 koelkasten extraquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:01 schreef egeltje1985 het volgende:
OMG, je vader die zegt niet van kinderen te houden...
Och, wat erg om dat zo te horen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:01 schreef egeltje1985 het volgende:
OMG, je vader die zegt niet van kinderen te houden...
Nou ophouden hoor met je schunnige praatjes...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:03 schreef Karina het volgende:
Dat Amsterdammertje zou ik ook niet weggooien, dat is tof.
Jij hebt gewoon een dirty mindquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:04 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nou ophouden hoor met je schunnige praatjes...
Ik vind clowns nu nog steeds engquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:06 schreef waxmask het volgende:
[..]
Had mijn tante ook toen ik klein was, durfde er nooit te slapen, enge ventjes....
Die kunnen mooi van het lege chalet hun nieuwe clubhuis makenquote:
Een splinternieuwe...plastic er nog omheen...waarom koop je het dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:11 schreef Karina het volgende:
Het helpt wel dat die kerels er zijn.
Hoeveel wasmachines zou hij hebben?
STEL dat die andere kapot gaat he?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:11 schreef waxmask het volgende:
[..]
Een splinternieuwe...plastic er nog omheen...waarom koop je het dan?
500 dus maar, de rest steek Peter zeker in zijn zak.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:23 schreef waxmask het volgende:
Volgens mij al voor duizenden euro's oud ijzer....
Kuijpers Space Design....quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:26 schreef Karina het volgende:
Wat heeft Peter nou voor stomme jas aan.
Altijd Apekooien...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Volgende week is het dus ook vieze troep
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
Mijn idee.... hahahah.....en dan heeft zoon er weer 1 nodig...of de buurman....en dan heb je er NOG maar 2 ....
"Als je dat hout op het vuur legt dooft het gelijk"quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:11 schreef Lavenderr het volgende:
Die gasten liggen ook dubbel om dat verrotte hout voor zijn 'droomhuis'.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:09 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die kunnen mooi van het lege chalet hun nieuwe clubhuis maken
Ja, was echt hilarisch. Ook dat met die(5de!) printer waarmee hij een duikeling van de trap af maaktequote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:50 schreef pberends het volgende:
[..]
"Als je dat hout op het vuur legt dooft het gelijk"
Beste grap van de uitzending.
quote:Theo kocht tien jaar geleden zijn droomvilla aan het water. Het huis is mooi van buiten, maar is van binnen helemaal vervuild. Spullen staan meters hoog opgestapeld en de bovenverdieping is onbereikbaar geworden. Theo kan niet eens in zijn eigen bed slapen wegens de opgestapelde spullen.
Volgens vrienden en familie heeft Theo slapeloze nachten en is hij doodongelukkig in deze situatie. Toch weigert hij elke vorm van hulp. Voor een van zijn beste vrienden, Louis, is de maat vol. Hij schakelt hulp in van Peter van der Vorst.
Peter komt een kijkje nemen in het huis van Theo. Samen met een team van deskundigen hoop hij hem te kunnen helpen. Theo krijgt de keuze om binnen enkele dagen afstand te doen van de jarenlang verzamelde spullen. Psycholoog Barbara Nanninga en organizer Manita Overweg staan Peter bij om letterlijk en figuurlijk puin te ruimen in het leven van Theo. Lukt het Theo om zijn leven volledig te veranderen? Bron
Bovendien heeft hij een paar autistische trekjes...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:45 schreef zapato61 het volgende:
hij is wel een control freak volgens mij
Het gaat al mis.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:45 schreef Karina het volgende:
Hij wil het maar snel doen, zodat hij zich niet kan bedenken.
ben ik het eigenlijk wel mee eensquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:00 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik snap echt niet waarom ze zoiemand niet eerst er een beetje klaar voor maakt.
Dit is een overval.
Ik vind het echt triest, want vaak zit er een heel verhaal achter. Die 'rommel' is ook niet met een paar dagen ontstaan.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:02 schreef zapato61 het volgende:
[..]
ben ik het eigenlijk wel mee eens
Ik vind het ook erg onbeschoft om zonder dat betreffende persoon het weet met camera's in iemands huis rond te snuffelen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:59 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik zou ze echt de deur uit donderen.
Ik zou er echt niet tegen kunnen als ik in de schoenen van zoiemand stond.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:03 schreef Karina het volgende:
Het gaat veel te snel. Hup alles meteen buiten zetten en weg weg met die zooi.
Dat, en dan moet je ook nog dankbaar zijn.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zou er echt niet tegen kunnen als ik in de schoenen van zoiemand stond.
Je wordt al te kijk gezet, en dan word je ook nog als een kind behandeld.
Precies.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat, en dan moet je ook nog dankbaar zijn.
Tuurlijk. Het is nog altijd zijn eigendom.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:06 schreef Karina het volgende:
Het is toch logisch dat hij even wil zien wat er in die zakken zit die ze weghalen?
Kan me heel goed voorstellen hoor.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:06 schreef Karina het volgende:
Het is toch logisch dat hij even wil zien wat er in die zakken zit die ze weghalen?
Het gaat niet om die lampekap, het gaat erom dat hij de controle kwijt is en dat ze met zíjn spullen aan de loop gaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |