Ja maar ik wil sámen met jullie kijkenquote:
Ik kijk ook nu pasquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar ik wil sámen met jullie kijken![]()
ThanksIk ga later vanavond kijken of morgen
Dat kun je wel zeggen jaH! Ik wou dat ik dat kon betalen...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:23 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik zie daar Sideshow Collectibles op die doos, dat is dure shit!
Je had de link ook in post 85 kunnen vinden.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:08 schreef airell76 het volgende:
Over die website waar men het in die star wars uitzending van mijn leven in puin over had van die gast rene, het heeft even geduurd, maar ik heb em eindelijk gevonden! http://www.x-raycollectibles.nl
Cheers, Airell
quote:
quote:
Ja, je koopt de troep nieuw voor 100 euro, vervolgens brengt het nog 15 euro op, dan lijkt het heel veel bij elkaarquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:33 schreef Jor_Dii het volgende:
De prijzen zijn wel echt serieus HOOG!
Het was niet echt entertainend dit keer, best een sympathieke man met een hoop verdriet.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Oh ik moet echt terugkijken zie ik
Maar die kun je op zich nog allemaal praktisch in mappen doen enzo, maar dit soort fluffed animalsquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:27 schreef female81 het volgende:
Ik hoop nog op iemand met een tijdschriften-fetish (lees: extra herkenning).
Dat is ook wel eens mooi om te zien, een ontroerende uitzendingquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Het was niet echt entertainend dit keer, best een sympathieke man met een hoop verdriet.
Dat lukt met Peter beter dan met John Williams. Die laatste wil overal een dramacircus van makenquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is ook wel eens mooi om te zien, een ontroerende uitzending
Oh wat dat betreft mis ik John wel, Peter staat erbij alsof hij iets voor het nieuws opneemt...quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat lukt met Peter beter dan met John Williams. Die laatste wil overal een dramacircus van maken.
Nou, als je ziet wat hier ligt, kísten vol...quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar die kun je op zich nog allemaal praktisch in mappen doen enzo, maar dit soort fluffed animals
Ja, dat is ook een van de betere tips die ik ergens kreeg jaren geleden (Oprah denk ikquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:49 schreef female81 het volgende:
Foto's maken kan ook een oplossing zijn om afstand te kunnen doen van een overdosis oude spullen waaraan je heel erg gehecht bent. Ik kon m'n speelgoed van vroeger op een gegeven moment niet langer bewaren, en heb het met pijn in het hart weg gegooid, maar door overal een foto van te schieten kan ik er toch nog naar kijken.
quote:Aflevering 3: Stephano - twee woningen vol
De 53-jarige Stephano woont in een prachtige omgeving net op de grens van België en Nederland in het plaatsje Baarle Nassau. Ruim 27 jaar geleden is hij gescheiden van ex-vrouw Mariette waarmee hij dochter Femke kreeg. Ondanks dat Stephano niet meer samen is met Mariette zijn ze nog steeds hele goede vrienden.
Stephano’s verzamelwoede is zo uit de hand is gelopen dat hij compleet het overzicht kwijt is. In zijn woning slaat hij zoveel spullen op, dat het onleefbaar wordt. Noodgedwongen koopt hij een tweede woning. Maar ook deze slipt langzaam dicht met spullen. Financieel is het ook een strop voor Stephano.
Ook het terrein tussen de twee woningen staat zo vol met spullen, dat zijn dochter de situatie enorm onveilig vindt. Ze weigert daarom om nog langer met de kleinkinderen op bezoek te komen.
Stephano’s ex-vrouw Mariette kan de situatie niet meer aanzien en beseft dat als Stephano nu niet drastische maatregelen neemt, hij failliet gaat en zijn kleinkinderen niet ziet opgroeien. De hoogste tijd dus om het team van mijn leven in puin in te schakelen.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:34 schreef waxmask het volgende:
Veel vrouwen in dit topic, zeker omdat het na GTST komt? Ga me er ook eens aan wagen bij gebrek aan beter.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |