Ik vond het ook niksquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:29 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind het maar een kutprogramma
of eigenlijk kutaflevering.
Ja, kan het niet vindenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Die site heette X-Ray collectibles ofzo?
opbrengst van velingquote:
Ja daar kan ik niets op vinden.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Die site heette X-Ray collectibles ofzo?
Ok...ik bewaar dingen die ik van overleden grootouders als kado heb gekregen, ook als ze oerlelijk zijn. Maarja, misschien heb ik ook wel een probleem.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:28 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja en? Ik ben mijn ouders niet. Dus omdat zij het wilden kopen, zou ik het niet weg mogen doenMijn motto: weg met die oude troep!
weet ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze zeiden toch al dat ze over een paar maanden weer kwamen, Al is dat dan voor "Ons kind is te dik"quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Petra's dochter morgen in het programma?
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:33 schreef tralalala het volgende:
[..]
Binnenkort Karina in Mijn leven in Puin.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:33 schreef tralalala het volgende:
[..]
Binnenkort Karina in Mijn leven in Puin.
Is dat zo? Ik vond het wel meevallen, maar ik heb er niet zo veel verstand van.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:33 schreef Jor_Dii het volgende:
De prijzen zijn wel echt serieus HOOG!
Hij staat al online!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
RTL 4
20:30 Uitstel van executie
21:30 Mijn leven in puin
Het is al geweest, het stond verkeerd op de site en nu ben ik te laat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |