Het is toch van je ouders geweest...zij vonden het mooi genoeg om het te kopen...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:22 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wat een onzinDie lelijke troep?
Nou, ik ga echt niet alle spullen die mijn ouders mooi genoeg vonden om te kopen houden ofzo.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is toch van je ouders geweest...zij vonden het mooi genoeg om het te kopen...
maar als je weinig tot geen emotionele band met je ouders hebt gehad, dan hebben die spullen natuurlijk ook niet veel waarde.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is toch van je ouders geweest...zij vonden het mooi genoeg om het te kopen...
Vergeleken daarmee is mam nog een lekker ding.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jeumig
Transsexueel, lesbisch én lellik
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jeumig
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jeumig
Ja en? Ik ben mijn ouders niet. Dus omdat zij het wilden kopen, zou ik het niet weg mogen doenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kan beter over die dochterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |