Vrouwen zeuren altijd over dingen die er op dat moment niet toe doenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:41 schreef Karina het volgende:
Ze zit in over de trap naar boven... en de troep dan?
Als dat een afwijking is dan kijk ik nu even naar mijn rechterzijde. Hier zijn het er drie meen ikquote:
En de 2 die van mij zijn, gebruik ik beide dagelijksquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als dat een afwijking is dan kijk ik nu even naar mijn rechterzijde. Hier zijn het er drie meen ik
Allemaal in functie? Dan hier ook Padding, waterkokert en een orgineel pleurtding....quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als dat een afwijking is dan kijk ik nu even naar mijn rechterzijde. Hier zijn het er drie meen ik
1 reserve om koffie op grote schaal te zetten. De andere twee doen 1 of 2 kopjes per keer.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:46 schreef waxmask het volgende:
[..]
Allemaal in functie? Dan hier ook Padding, waterkokert en een orgineel pleurtding....
Ja allemaal verschillende plugjes...een hel om de juiste te vinden als de originele kapot is....quote:
Dat dus!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:47 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja allemaal verschillende plugjes...een hel om de juiste te vinden als de originele kapot is....
een Nespresso voor speciale koffie, een senseo voor de gewone koffie en een koffiezetapp voor het verstoffenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:47 schreef Karina het volgende:
Ik heb maar 1 koffiezetapparaat, een gewone van de Hema
Nerpresso...buurman heeft em ook, tering duur, klote met die cups bestellen en niet eens echt lekker op 1 a 2 soorten na...geconcentreerde zooi...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
een Nespresso voor speciale koffie, een senseo voor de gewone koffie en een koffiezetapp voor het verstoffen
Ja en dan ligt ie 3 jaar in de la en dan past ie nergens meer op! Weer een adapter reserve!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:49 schreef Karina het volgende:
Ik heb nog ergens zo een adapter liggen met 5 verschillende plugjes, altijd wel eentje die past.
Wij hebben hem als huwelijkscadeau gekregen en ik vind die koffie dus wel erg lekkerquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nerpresso...buurman heeft em ook, tering duur, klote met die cups bestellen en niet eens echt lekker op 1 a 2 soorten na...geconcentreerde zooi...
Nee hoor ik gebruik hem nu voor mijn kruimeldief, daar was de adapter kapot van (draadje was tussen de kastdeur gekomen en afgebrokenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja en dan ligt ie 3 jaar in de la en dan past ie nergens meer op! Weer een adapter reserve!
En ook denken dat elke adapter zelfde output heeft...en gek vinden als er rook uit je apparaat komt...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja en dan ligt ie 3 jaar in de la en dan past ie nergens meer op! Weer een adapter reserve!
Een kruimeldief? Die werken toch amper?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor ik gebruik hem nu voor mijn kruimeldief, daar was de adapter kapot van (draadje was tussen de kastdeur gekomen en afgebroken)
Ah ok wist ik niet...en ja als je het lekker vindt wie ben ik dan om het anders te beweren he...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:51 schreef Laysa het volgende:
en die cups kan je tegenwoordig gewoon in de winkel kopen...Van Douwe
Dirt Devil, die werkt als een speer.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een kruimeldief? Die werken toch amper?
Hij heeft het in 4 jaar opgebouwd...da's niet super lang.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:51 schreef Staal het volgende:
Ik geloof er geen donder van.
Als je goed let op de gordijnen en de kozijnen van dat witte huisje dat te koop staat is het allemaal net geverfd en zijn de gordijnen gewassen. Dat witte huisje is gewoon voor de vorm ook volgezet.
Handig zo'n opruimdienst.
Mijn idee maar hoor, maar kijk maar eens naar de details. Als het allemaal jaren volstaat ziet de basis er nooit zo spik en span uit. Dat bruine huisje klopt inderdaad niet.
Niet om te "watervallen"toch?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Black & Decker Dirt Devil, die werkt als een speer.
Ja, dan heb ik er niets aan!quote:
Valt wel mee, ze gaan nu beginnen met opruimen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:55 schreef egeltje1985 het volgende:
Oeh, vergeten. Heb ik veel gemist?
5 printers, 5 Koffieapparaten en 32 adapters....quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:55 schreef egeltje1985 het volgende:
Oeh, vergeten. Heb ik veel gemist?
Ah nice.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Valt wel mee, ze gaan nu beginnen met opruimen.
5 koelkasten...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:56 schreef waxmask het volgende:
[..]
5 printers, 5 Koffieapparaten en 32 adapters....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |