Altijd Apekooien...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Volgende week is het dus ook vieze troep
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
Mijn idee.... hahahah.....en dan heeft zoon er weer 1 nodig...of de buurman....en dan heb je er NOG maar 2 ....
"Als je dat hout op het vuur legt dooft het gelijk"quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:11 schreef Lavenderr het volgende:
Die gasten liggen ook dubbel om dat verrotte hout voor zijn 'droomhuis'.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:09 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die kunnen mooi van het lege chalet hun nieuwe clubhuis maken
Ja, was echt hilarisch. Ook dat met die(5de!) printer waarmee hij een duikeling van de trap af maaktequote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:50 schreef pberends het volgende:
[..]
"Als je dat hout op het vuur legt dooft het gelijk"
Beste grap van de uitzending.
quote:Theo kocht tien jaar geleden zijn droomvilla aan het water. Het huis is mooi van buiten, maar is van binnen helemaal vervuild. Spullen staan meters hoog opgestapeld en de bovenverdieping is onbereikbaar geworden. Theo kan niet eens in zijn eigen bed slapen wegens de opgestapelde spullen.
Volgens vrienden en familie heeft Theo slapeloze nachten en is hij doodongelukkig in deze situatie. Toch weigert hij elke vorm van hulp. Voor een van zijn beste vrienden, Louis, is de maat vol. Hij schakelt hulp in van Peter van der Vorst.
Peter komt een kijkje nemen in het huis van Theo. Samen met een team van deskundigen hoop hij hem te kunnen helpen. Theo krijgt de keuze om binnen enkele dagen afstand te doen van de jarenlang verzamelde spullen. Psycholoog Barbara Nanninga en organizer Manita Overweg staan Peter bij om letterlijk en figuurlijk puin te ruimen in het leven van Theo. Lukt het Theo om zijn leven volledig te veranderen? Bron
Bovendien heeft hij een paar autistische trekjes...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:45 schreef zapato61 het volgende:
hij is wel een control freak volgens mij
Het gaat al mis.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:45 schreef Karina het volgende:
Hij wil het maar snel doen, zodat hij zich niet kan bedenken.
ben ik het eigenlijk wel mee eensquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:00 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik snap echt niet waarom ze zoiemand niet eerst er een beetje klaar voor maakt.
Dit is een overval.
Ik vind het echt triest, want vaak zit er een heel verhaal achter. Die 'rommel' is ook niet met een paar dagen ontstaan.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:02 schreef zapato61 het volgende:
[..]
ben ik het eigenlijk wel mee eens
Ik vind het ook erg onbeschoft om zonder dat betreffende persoon het weet met camera's in iemands huis rond te snuffelen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:59 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik zou ze echt de deur uit donderen.
Ik zou er echt niet tegen kunnen als ik in de schoenen van zoiemand stond.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:03 schreef Karina het volgende:
Het gaat veel te snel. Hup alles meteen buiten zetten en weg weg met die zooi.
Dat, en dan moet je ook nog dankbaar zijn.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zou er echt niet tegen kunnen als ik in de schoenen van zoiemand stond.
Je wordt al te kijk gezet, en dan word je ook nog als een kind behandeld.
Precies.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat, en dan moet je ook nog dankbaar zijn.
Tuurlijk. Het is nog altijd zijn eigendom.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:06 schreef Karina het volgende:
Het is toch logisch dat hij even wil zien wat er in die zakken zit die ze weghalen?
Kan me heel goed voorstellen hoor.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:06 schreef Karina het volgende:
Het is toch logisch dat hij even wil zien wat er in die zakken zit die ze weghalen?
Het gaat niet om die lampekap, het gaat erom dat hij de controle kwijt is en dat ze met zíjn spullen aan de loop gaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |