Ik wil wel weten van welk sterrenbeeld ik het beste een chick kan hosselen, want het vrijgezellenleven begint me te vervelen.quote:Op donderdag 18 juni 2015 03:41 schreef moemoe het volgende:
[..]
We zouden stapelgek worden van elkaar.
Valt best mee hoor.quote:Op donderdag 18 juni 2015 03:40 schreef Specularium het volgende:
Jij bent toch de astrologie expert?
Heb nog wat verdieping nodig om dit te kunnen beantwoorden.quote:Op donderdag 18 juni 2015 03:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is astrologie ook wetenschap?
Is mythologie ook geschiedenis?
Krale Schietsport, ik had er een verlof voor maar hij ligt nu op het bureau.quote:Op donderdag 18 juni 2015 03:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil wel weten hoe je aan die gun komt maar ik weet niet of dat veel met je sterrenbeeld te maken heeft.
ha umhquote:Op donderdag 18 juni 2015 03:46 schreef Fylax het volgende:
Zo. even met mijn modrechten de tt aangepast
quote:Op donderdag 18 juni 2015 03:46 schreef Fylax het volgende:
Zo. even met mijn modrechten de tt aangepast
quote:Op donderdag 18 juni 2015 @ 03:44 door Fylax:
Topictitel: "[NWS SC] Zo" -> "[SC] Zo"
Hier kom ik later op terug.quote:Op donderdag 18 juni 2015 03:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil wel weten van welk sterrenbeeld ik het beste een chick kan hosselen, want het vrijgezellenleven begint me te vervelen.
Ja, relaties .. dat is wel interessantquote:Op donderdag 18 juni 2015 03:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nou, het is meer wat jij zou willen weten over jezelf.
Of mbt relaties bijvoorbeeld.
Zoek maar een lieve kreeftquote:Op donderdag 18 juni 2015 03:43 schreef Fokker89 het volgende:
Nee hoor Moemoe, ik denk dat wij heel gelukkig worden samen.
Leeuwen kunnen heel jaloers zijn in relaties en daar is niet heel veel voor nodigquote:Op donderdag 18 juni 2015 03:53 schreef YokiKater het volgende:
Oh hier had ik even overheen gelezen
[..]
Ja, relaties .. dat is wel interessant
Trustenquote:Op donderdag 18 juni 2015 03:54 schreef Fokker89 het volgende:
Tijd om dag te zeggen, tijd om dag te zeggen, tijd om dag te zeggen.
Ik heb wel een pittige dame nodig ja, maar daar hou ik ook wel van.quote:Op donderdag 18 juni 2015 03:57 schreef moemoe het volgende:
[..]
Leeuwen kunnen heel jaloers zijn in relaties en daar is niet heel veel voor nodig. Verder (over)heersen ze van nature in contact met anderen.
Je zou kunnen zeggen dat je een vrouw nodig hebt die flink wat tegengas, want anders loop je haar onder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |