Weet ik veel, algeheel beeld of zo.. doe eens even profilenquote:Op donderdag 18 juni 2015 03:35 schreef moemoe het volgende:
[..]
In 't Chinees ben ik dan niet thuis.
Maar eh, vertel. Specifieke vragen?
Ja, kan wel. Alleen is dat zo algemeen.quote:Op donderdag 18 juni 2015 03:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Weet ik veel, algeheel beeld of zo.. doe eens even profilen
Wat moet je dan precies van mij weten?quote:Op donderdag 18 juni 2015 03:38 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, kan wel. Alleen is dat zo algemeen.
Het is leuker om toe te spitsen op de persoon.
Ik ben daar niet zo in thuis.quote:Op donderdag 18 juni 2015 03:38 schreef Specularium het volgende:
Zijn er nog meer behalve gewoon en de Chinese?
Om wat?quote:Op donderdag 18 juni 2015 03:39 schreef YokiKater het volgende:
Hey maar Fylax, ik ben wel supertrots op je!
Ik wil wel weten hoe je aan die gun komt maar ik weet niet of dat veel met je sterrenbeeld te maken heeft.quote:Op donderdag 18 juni 2015 03:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat moet je dan precies van mij weten?
Nou, het is meer wat jij zou willen weten over jezelf.quote:Op donderdag 18 juni 2015 03:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat moet je dan precies van mij weten?
Hier moet je wel even mee stoppen.quote:Op donderdag 18 juni 2015 03:39 schreef YokiKater het volgende:
Hey maar Fylax, ik ben wel supertrots op je!
Je bent gewoon jaloers.quote:Op donderdag 18 juni 2015 03:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hier moet je wel even mee stoppen.
Is astrologie ook wetenschap?quote:Op donderdag 18 juni 2015 03:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij bent toch de astrologie expert?
Sowieso om je hele show van afgelopen vrijdag, want die was gewoon goed en minder hysterisch dan vroeger. Maar vooral dat je aan die meisjes ging vragen of hun moeder een beetje lekker was .. dat vond ik fantastisch!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |