Nee, ik stamp altijd mijn net gekochte boodschappen kapot.quote:Op donderdag 18 juni 2015 12:59 schreef Specularium het volgende:
Of roepen jullie ook als je vooraan in de rij staat 'Fipo!' ?
Als ze het totaalbedrag laten zien zeg ik altijd 'lol, didn't read', daarna doe ik een dansje en ren de supermarkt uit.quote:Op donderdag 18 juni 2015 12:59 schreef Specularium het volgende:
Of roepen jullie ook als je vooraan in de rij staat 'Fipo!' ?
Echte playboy, vraag maar aan Marianne.quote:Op donderdag 18 juni 2015 12:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dus in het echt ben je een heel net, beschaafd mannetje?
Had je ja moeten zeggen, en dan ineens roepen naar die Jumbohoer van JA IK BEN 4e, en dan krijg jij je boodschappen gratis en doe vrouw dan zo van waaat. hahahabhahaaquote:Op donderdag 18 juni 2015 12:41 schreef Specularium het volgende:
Stond een keer zo'n wijf in de supermarkt in de rij achter me, vol mandje en alles terwijl ik heel weinig had.
Vroeg ze met haar lelijke zonnebril of ze misschien voor mocht kruipen want ze had een jetlag.
Die mensen doen niet meer mee, die houden alle vooruitgang tegen en doodmaken is een optie.
Was bij de Plus.quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Had je ja moeten zeggen, en dan ineens roepen naar die Jumbohoer van JA IK BEN 4e, en dan krijg jij je boodschappen gratis en doe vrouw dan zo van waaat. hahahabhahaa
Dat doet Elflettering ook dagelijks.quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat verpest het verhaal wel een beetje.
Andersom doet het me denken aan dit:quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat doet Elflettering ook dagelijks.
Ik kom net bij de Jumbo vandaan, dus ik verpestte het verhaaltje niet.quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat doet Elflettering ook dagelijks.
In mijn geval een prima winkel hoor. En ik woon er erg dichtbij, dus waarom zou ik dan naar een verderop gelegen supermarkt gaan?quote:
Hij gaat er zelf ook heen.quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In mijn geval een prima winkel hoor. En ik woon er erg dichtbij, dus waarom zou ik dan naar een verderop gelegen supermarkt gaan?
Hier zit nog een C1000quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Lekker 30 cent meer betalen voor een pak koffie bij de appie. om maar eens wat te noemen
Specularium is een soort hetero relnicht.quote:Op donderdag 18 juni 2015 12:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dus in het echt ben je een heel net, beschaafd mannetje?
Ik zit hier om de waarheid te verkondigen. Ik denk dat Specularium zich hier gewoon in kan vinden.quote:Op donderdag 18 juni 2015 14:02 schreef Elfletterig het volgende:
Uit de serie "johannes_vermeer maakt vrienden"
Efteling is nu helemaal nieuwsgierig.quote:Op donderdag 18 juni 2015 14:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Specularium is een soort hetero relnicht.
Nergens voor nodigquote:Op donderdag 18 juni 2015 14:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jongens, laten we een beetje lief zijn.
quote:Op donderdag 18 juni 2015 14:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dan verwijs ik u graag door naar:
MED / Een beter FOK! begint bij jezelf - gedrag en moderatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |