Hmm oke.quote:Op donderdag 18 juni 2015 04:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zolang je geen bloed pist is er niets aan de hand. Je hebt gewoon last van het vastgerot aan de computer syndroom.
Nee, ik ben bijna 35 en heb wel eens een boek gelezen.quote:Op donderdag 18 juni 2015 04:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hmm oke.
Soms is het ook echt kramp, dan duurt het gewoon 10 seconden en doet het echt pijn.
Hoe weet je dit trouwens allemaal? ben je dokter?
Van wie ben jij nou weer een kloonquote:Op donderdag 18 juni 2015 04:20 schreef De_Kaas- het volgende:
Deze SC is volgens mij het laatst sluitende cafe op fok elke avond?
forum@fok.nlquote:Op donderdag 18 juni 2015 04:24 schreef De_Kaas- het volgende:
[..]
Van mezelf. Wachtwoord kwijt en password mailer doet het niet, deed het niet expres.
Oeiquote:Op donderdag 18 juni 2015 04:24 schreef De_Kaas- het volgende:
[..]
Van mezelf. Wachtwoord kwijt en password mailer doet het niet, deed het niet expres.
Iets belangrijks voor de boeg?quote:Op donderdag 18 juni 2015 04:24 schreef YokiKater het volgende:
Het is gewoon alweer licht aan het worden en ik krijg over een paar uur echt wel op mijn klote als ik niet fit wakker ga worden.
Ah okequote:Op donderdag 18 juni 2015 04:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, ik ben bijna 35 en heb wel eens een boek gelezen.
Ja, daar reageert niemand op.quote:
kickstartrn?quote:Op donderdag 18 juni 2015 04:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik krijg elke ochtend om 11.00 uur bezoek om me te kickstarten.
Is pas over 6,5 uur.quote:Op donderdag 18 juni 2015 04:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik krijg elke ochtend om 11.00 uur bezoek om me te kickstarten.
Ja, dat had ik al door. Maar dat moet toch op te lossen zijn. Vreemd dat er nog geen reactie is, maar dat zal in de loop van vandaag wel goed komen denk ik.quote:Op donderdag 18 juni 2015 04:26 schreef De_Kaas- het volgende:
[..]
Ja, daar reageert niemand op.Dus maar nieuw account. Overigens met praktisch dezelfde naam en plaatje en zo dus ik doe weinig moeite om te verhullen dat ik dezelfde user ben.
Is al m'n 5e account ofzo..quote:Op donderdag 18 juni 2015 04:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, dat had ik al door. Maar dat moet toch op te lossen zijn. Vreemd dat er nog geen reactie is, maar dat zal in de loop van vandaag wel goed komen denk ik.
Oei.quote:Op donderdag 18 juni 2015 04:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Omdat ik een beetje fucked up was/ben, Fylax
Ik ben gewoon hyper.quote:Op donderdag 18 juni 2015 04:31 schreef De_Kaas- het volgende:
Waarom zijn jullie twee uberhaupt online eigenlijk? Net terug uit cafe ofzo? Ik kon gewoon niet slapen omdat het zo teringwarm is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |