hmm okequote:Op donderdag 18 juni 2015 04:01 schreef moemoe het volgende:
[..]
Een kreeft is eerder emotioneel bezitterig.
Daarmee bedoel ik dat een kreeft de mensen die hij/zij lief heeft wil vasthouden en het moeilijk vindt om los te laten.
Wie niet he?quote:Op donderdag 18 juni 2015 04:01 schreef moemoe het volgende:
[..]
de mensen die hij/zij lief heeft wil vasthouden en het moeilijk vindt om los te laten.
wat voor steekjes, welke aderen? Doe eens duidelijk zijn?quote:Op donderdag 18 juni 2015 04:02 schreef Fylax het volgende:
hebben jullie ook wel eens steekjes bij jullie aderen
Gewoon van die korte kleine steekjes die wel irritant kunnen zijn, op m'n arm en op de handpalm bij mn duimquote:Op donderdag 18 juni 2015 04:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
wat voor steekjes, welke aderen? Doe eens duidelijk zijn?
Slaapgebrek.quote:Op donderdag 18 juni 2015 04:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Gewoon van die korte kleine steekjes die wel irritant kunnen zijn, op m'n arm en op de handpalm bij mn duim
Ja, en de lichamelijke houding die je de afgelopen uren hebt aangehouden. Het zijn dan ook niet je aderen maar je spieren.quote:
Ik lees op internet iets over carpaal tunnel syndroom ofzo. Wat is dat dan? Ik weet dat mijn moeder het heeftquote:Op donderdag 18 juni 2015 04:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, en de lichamelijke houding die je de afgelopen uren hebt aangehouden. Het zijn dan ook niet je aderen maar je spieren.
Ga ff lekker hypochonder doen.. je zit gewoon te lang achter je computer en neemt te weinig rust.quote:Op donderdag 18 juni 2015 04:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik lees op internet iets over carpaal tunnel syndroom ofzo. Wat is dat dan? Ik weet dat mijn moeder het heeft
Links of rechts?quote:Op donderdag 18 juni 2015 04:13 schreef Fylax het volgende:
En hoe komt 't dat ik zovaak steken in mijn zij heb?
Meestal links maar soms ook rechts. Vooral als ik in bed lig en dan vooral ook op m'n zij ofzo.quote:
Had ik ook vaak rond die leeftijd, zeiden ze gewoon dat het groeipijn was en ik mijn bek moest houden.quote:Op donderdag 18 juni 2015 04:13 schreef Fylax het volgende:
En hoe komt 't dat ik zovaak steken in mijn zij heb?
Zolang je geen bloed pist is er niets aan de hand. Je hebt gewoon last van het vastgerot aan de computer syndroom.quote:Op donderdag 18 juni 2015 04:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
Meestal links maar soms ook rechts. Vooral als ik in bed lig en dan vooral ook op m'n zij ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |