Bij ons is het meer vrouw dan man, maar ja... onderliggende intriges heb je overal; verliefd worden kun je overal. Bij ons zijn de meeste vrouwen wel wat labieler dan de mannen trouwens...quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:37 schreef Lokasenna het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)695/?akamaiType=FREE
Wat vinden jullie?
Ja, best spijtig. Hij zegt ook nergens dat mannen en vrouwen niet gelijkwaardig zijn, alleen maar dat het voor moeilijkheden in de samenwerking kan zorgen. Dus echt seksisme kun je het ook niet noemen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ik die vent was gaf ik ze een dikke middelvinger en deed ik er nog een schepje bovenop.
Gebeurt veels te weinig helaas. Ze kruipen altijd in hun schulpje en bieden excuses aan
Eens wel jaquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, best spijtig. Hij zegt ook nergens dat mannen en vrouwen niet gelijkwaardig zijn, alleen maar dat het voor moeilijkheden in de samenwerking kan zorgen. Dus echt seksisme kun je het ook niet noemen.
Bleh :[.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:44 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Die haren hangen er een km uit, dat kan toch niet.
Het is wel heel ernstig, ja.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:44 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Zo briljant, dat het hem allemaal niet meer uitmaakt :;)quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:44 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Wie ben jij en wat heb je met Yv gedaan.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:44 schreef Yvie_lu het volgende:
Gewoon die wijffies eens lekker over het bureau heen leggen, zo hoort dat (in 1960)!
en krijgt die neuk waarschijnlijk ook niet meer....quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is wel heel ernstig, ja.
Maar hij is 76, hij geeft geen neuk meer.
De buit zal wel binnen zijn.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is wel heel ernstig, ja.
Maar hij is 76, hij geeft geen neuk meer.
Ik meng mij in de discussie. Zag gewoon zo'n creepy professor voor me die dat dan zou zeggen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat heb je met Yv gedaan.
Misschien krijgt hij hem gewoon niet meer omhoog, en heeft hij zijn uiterlijke verzorging toen ook maar opgegeven.quote:
Toiletten zijn ook gescheiden.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:44 schreef DamagedBrain het volgende:
Onhandige uitspraak van hem, vooral dat scheiden
Voor de rest 100% gelijk natuurlijk.
Hij vergeet optie vier, klachten bij hr wegens onbetamelijk gedrag
Je vindt het niet seksistisch dat alle vrouwen zouden huilen bij kritiek?quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, best spijtig. Hij zegt ook nergens dat mannen en vrouwen niet gelijkwaardig zijn, alleen maar dat het voor moeilijkheden in de samenwerking kan zorgen. Dus echt seksisme kun je het ook niet noemen.
wij hebben een gezamelijk toiletquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Toiletten zijn ook gescheiden.
De samenleving is soms zo hypocriet.
Daar heb ik een man voorquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:47 schreef tijnbrein het volgende:
Om op de TT terug te komen iemand moet toch schoonmaken, koffie halen
hij zegt niet allequote:Op donderdag 11 juni 2015 18:49 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Je vindt het niet seksistisch dat alle vrouwen zouden huilen bij kritiek?
Sinds wanneer ben jij getrouwd?quote:
Gebeurt dit echt zo vaak dan?quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:50 schreef Californium het volgende:
[..]
hij zegt niet alle. Maar vrouwen doen dat wel sneller ja...
Mwah, niet bijzonder.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:49 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Je vindt het niet seksistisch dat alle vrouwen zouden huilen bij kritiek?
Ja maar geldtechnisch ook wel echt zinloos om aan te passen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:51 schreef Fascination het volgende:
Eigenlijk zijn gescheiden toiletten ook best achterhaald.
Met een enkele uitzondering kunnen de meeste vrouwen hier niet zo goed met kritiek omgaan... Wel eens mensen zien huilen jaquote:
Ik hoor van m'n vader die veelal lesgeeft aan vrouwen dat een groot aantal daarvan inderdaad in huilen uitbarst bij negatief nieuws. Mannen worden eerder kwaad of leggen de schuld bij een ander.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, niet bijzonder.
Het is een generalisatie, maar soms is het pragmatisch bij grotere aantallen mensen om te handelen naar een generalisatie.
Dat verbaast me niet echt, ik heb in de snackbar heel wat vrouwelijke collega's in huilen zien uitbarsten bij kritiek. Nu konden die Chinezen ook wel wat van kritiek geven, die gingen best ver. Maar de mannen gingen er niet om huilen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik hoor van m'n vader die veelal lesgeeft aan vrouwen dat een groot aantal daarvan inderdaad in huilen uitbarst bij negatief nieuws. Mannen worden eerder kwaad of leggen de schuld bij een ander.
Als collega's of foksters hier?quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:54 schreef Californium het volgende:
[..]
Met een enkele uitzondering kunnen de meeste vrouwen hier niet zo goed met kritiek omgaan... Wel eens mensen zien huilen ja.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat verbaast me niet echt, ik heb in de snackbar heel wat vrouwelijke collega's in huilen zien uitbarsten bij kritiek. Nu konden die Chinezen ook wel wat van kritiek geven, die gingen best ver. Maar de mannen gingen er niet om huilen.
Collega's had ik het overquote:
Je kreeg in het begin meestal wel regelmatig te horen dat je werk nergens op sloeg en dat je best een mongool was als je zelfs dit simpele werk niet foutloos kon doen.quote:
Ik krijg nooit kritiek. althans, niet bij deze werkgever.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:57 schreef Samzz het volgende:
Ik ben ook niet zo heel goed met kritiek. Maar huilen heb ik nog nooit gedaan...
Same. Al wel 1x met stage toen ik hoorde dat ik t niet gehaald had. want dat kon toch niet, ik , die alle tentamens haalde. Maar als 1 van de enige de stage nietquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:57 schreef Samzz het volgende:
Ik ben ook niet zo heel goed met kritiek. Maar huilen heb ik nog nooit gedaan...
Haha jezus.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kreeg in het begin meestal wel regelmatig te horen dat je werk nergens op sloeg en dat je best een mongool was als je zelfs dit simpele werk niet foutloos kon doen.
Chinees of Mongool, beetje lood om oud ijzer als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kreeg in het begin meestal wel regelmatig te horen dat je werk nergens op sloeg en dat je best een mongool was als je zelfs dit simpele werk niet foutloos kon doen.
Leg uit.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:59 schreef Californium het volgende:
Maar wij vrouwen zijn nou eenmaal zo aangelegd dat we kritiekdingen nou eenmaal bij onszelf zoeken en mannen buiten zichzelf. Is nou eenmaal zo. Kan niemand echt wat aan veranderen maarja, bemoeilijkt samenwerking wel.
Voorheen wel. inmiddels kan ik beter met kritiek omgaan. Huil nog wel regelmatig (soms ook op werk) maar dat komt dan als iemand weer aan het pulken isquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:57 schreef Samzz het volgende:
Ik kan niet zo goed tegen mensen die hun kritiek op mij proberen te pakken in een positief jasje.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:59 schreef Californium het volgende:
Maar wij vrouwen zijn nou eenmaal zo aangelegd dat we kritiekdingen nou eenmaal bij onszelf zoeken en mannen buiten zichzelf. Is nou eenmaal zo. Kan niemand echt wat aan veranderen maarja, bemoeilijkt samenwerking wel.
Dit ja.quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:00 schreef K44S het volgende:
[..]
Leg uit.
Als ik kritiek krijg op m'n werk, ben ik het er mee eens/oneens een doe ik er wat mee( als dat kan )
Wij horen: JIJ bent niet goed (persoon). Tenminste, zo voelde ik dat vroeger.quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:00 schreef K44S het volgende:
[..]
Leg uit.
Als ik kritiek krijg op m'n werk, ben ik het er mee eens/oneens een doe ik er wat mee( als dat kan )
Ze waren wel typisch op die manier ja.quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha jezus.![]()
Beetje van dit kaliber:
[ afbeelding ]
Persoonlijke beledigingen jouw kant op, of jij naar de manager?quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:01 schreef aeque het volgende:
Een manager die niet tegen kritiek kan, dat is pas leuk. Hij gaat het gesprek gewoon niet aan tot het weer eens escaleert. En ik ben dan 9 van de 10 keer de lul omdat ik simpelweg niks voor mij hou. Vandaag was het weer feest. Dit keer kwamen er zowaar persoonlijke beledigingen aan te pas waarbij mijn senior zelfs even opkeek en het niet vond kunnen.
Zag nog wel een foto van het clubje voorbij komen op fb.quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze waren wel typisch op die manier ja.
Ik had vandaag een manager die maar vol bleef houden dat het aan mij lag, omdat ik een bestelling bij hem had moeten plaatsen. En niet aan de medewerker uit zijn winkel die tegen mij zei dat hij de bestelling kon plaatsen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:01 schreef aeque het volgende:
Een manager die niet tegen kritiek kan, dat is pas leuk. Hij gaat het gesprek gewoon niet aan tot het weer eens escaleert. En ik ben dan 9 van de 10 keer de lul omdat ik simpelweg niks voor mij hou. Vandaag was het weer feest. Dit keer kwamen er zowaar persoonlijke beledigingen aan te pas waarbij mijn senior zelfs even opkeek en het niet vond kunnen.
Nee mijn kant op.quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Persoonlijke beledigingen jouw kant op, of jij naar de manager?
Hehe. Ze postten zelfs foto's van het verplichte personeeluitje naar een zwembad, ik was zo getergd toen ik die op facebook zag verschijnen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zag nog wel een foto van het clubje voorbij komen op fb.![]()
#juststalkerthings
Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst heb gehuild om zoiets... Dus dat is wel een goed iets.quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Voorheen wel. inmiddels kan ik beter met kritiek omgaan. Huil nog wel regelmatig (soms ook op werk) maar dat komt dan als iemand weer aan het pulken is!
Is dat vrouwelijk?quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:59 schreef Californium het volgende:
Pff dat is wel slecht. Sowieso t persoonlijk maken. Ja als je niet functioneert kan je t persoonlijk oppakken. Maar uit jouw verhalen weet ik wel dat t anders zitquote:Op donderdag 11 juni 2015 19:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee mijn kant op.Dat was het begin van het gesprek.
Daarna draaide hij wel weer bij toen hij zag dat ik het gewoon heel zakelijk oppakte. Maar een excuses ho maar.
Zo voel ik het ook hoor.quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:01 schreef Californium het volgende:
[..]
Wij horen: JIJ bent niet goed (persoon). Tenminste, zo voelde ik dat vroeger.
Om kritiek? Ach, ik denk wel dat ik weet waar dat vandaan komt en dat is gelukkig nu allemaal redelijk onder controle...quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst heb gehuild om zoiets... Dus dat is wel een goed iets.
Of psychologisch. Zie mijn vorige post. Een gezonder zelfbeeld kan je helpen dingen beter te scheiden...quote:
Wel een heel mannelijke dan met die snelle baardgroei en dat ding tussen mijn benen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je bent een vrouw.
Ah, dat klinkt al logischerquote:Op donderdag 11 juni 2015 19:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Of psychologisch. Zie mijn vorige post. Een gezonder zelfbeeld kan je helpen dingen beter te scheiden...
Dat idd.quote:
Je kan het beter toch wel doen, dan merkt je manager dat je wat met je kritiek punten wilt doen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:07 schreef Cue_ het volgende:
Ik durf niet echt het gesprek aan te gaan met m'n manager over m'n functioneren omdat ik bang ben dat hij kritiekpunten heeft (wat ook meer dan logisch is, want je doet nooit alles perfect)
Maar toch, hoor het liever niet
Klopt, moet het ook gewoon even doen. Zodat ik weet waar ik aan moet gaan werken, voor mezelf ook beter.quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:08 schreef K44S het volgende:
Je kan het beter toch wel doen, dan merkt je manager dat je wat met je kritiek punten wilt doen.
Of dat nou lang of kort duurt...( voor de dat je iets hebt gedaan met je kritiek punten)
quote:
Hoeft niet hoor, ik weet dat je gelijk hebt en er word aan gewerktquote:Op donderdag 11 juni 2015 19:09 schreef Californium het volgende:
[..]!
Ik denk dat ik maar weer even verder ga werken want ik zit in een chagerijnige bui volgens mij!
ik ben gewoon chagerijnig...quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:10 schreef yats het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, ik weet dat je gelijk hebt en er word aan gewerkt
het geef mij alleen een eng idee, dat een mens in welk functie dan ook, beter kan wordenquote:Op donderdag 11 juni 2015 19:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, moet het ook gewoon even doen. Zodat ik weet waar ik aan moet gaan werken, voor mezelf ook beter.
Een eng idee dat je beter kan worden?quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:11 schreef K44S het volgende:
[..]
het geef mij alleen een eng idee, dat een mens in welk functie dan ook, beter kan worden.
Ah, sterkte danquote:
Een eng idee dat je steeds beter moet presterenquote:
Komt goedquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Ok
die wel meenemen naar het strand
Dusse.. 25 juli te scheveningen. Iedereen komt?
Zo een gesprek vind ik ook niet prettig, ik vraag liever tussendoor nog even naar de stand van zaken. Moet ook wel, want ondanks regels kan men toch nog vaak even wat nieuwe shit erbij halen. Maar goed, dat lag ook aan de angst voor salarisonderhandelingen geloof ik..quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:07 schreef Cue_ het volgende:
Ik durf niet echt het gesprek aan te gaan met m'n manager over m'n functioneren omdat ik bang ben dat hij kritiekpunten heeft (wat ook meer dan logisch is, want je doet nooit alles perfect)
De vraag is of het "moet" hequote:Op donderdag 11 juni 2015 19:13 schreef K44S het volgende:
Een eng idee dat je steeds beter moet presteren
Snap ik wel, als het altijd beter kan dan is het ook nooit goed genoeg bij sommigen. Er moet een balans zijn tussen meer presteren en blij zijn met het bereikte niveau op dat moment.quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:13 schreef K44S het volgende:
[..]
Een eng idee dat je steeds beter moet presteren
Ik ga er toch wel vanuit dat m'n toekomstige werkgever het waardeert als ik steeds meer en beter wil worden.quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De vraag is of het "moet" he
Soms doe je het gewoon goed genoeg. En daarmee is ook niets mis.
Enkel in sommige omgevingen is die druk wel hoger ja
Nouja, dit wordt ook gewoon een tussendoor gesprek hoor, al dat officiele gedoe ben ik ook neit goed in.quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:13 schreef Scary_Mary het volgende:
Zo een gesprek vind ik ook niet prettig, ik vraag liever tussendoor nog even naar de stand van zaken. Moet ook wel, want ondanks regels kan men toch nog vaak even wat nieuwe shit erbij halen. Maar goed, dat lag ook aan de angst voor salarisonderhandelingen geloof ik..
Tja, onze afdeling functioneert op sommige vlakken slecht (is uit onderzoek naar voren gekomen) dus de ogen staan gericht op hem. En omdat ik mijn mening uit over zaken en niet aan kont kussen doe, ben ik gelijk het mikpunt en ben ik volgens hem schuldig aan het opjutten van collega's.quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Pff dat is wel slecht. Sowieso t persoonlijk maken. Ja als je niet functioneert kan je t persoonlijk oppakken. Maar uit jouw verhalen weet ik wel dat t anders zit
Dan staat nog steeds het feit dat het niet moet. DAt het gewaardeerd wordt en het graag zien is een tweede.quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:16 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik ga er toch wel vanuit dat m'n toekomstige werkgever het waardeert als ik steeds meer en beter wil worden.
Dus uitgeleerd raak je nooit.
Dat krijg je automatisch ja. Ze zullen pas merken dat het niet aan jou ligt als je weg bent. Tot die tijd zal je de pispaal zijn en zal je dat moeten accepterenquote:Op donderdag 11 juni 2015 19:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Tja, onze afdeling functioneert op sommige vlakken slecht (is uit onderzoek naar voren gekomen) dus de ogen staan gericht op hem. En omdat ik mijn mening uit over zaken en niet aan kont kussen doe, ben ik gelijk het mikpunt en ben ik volgens hem schuldig aan het opjutten van collega's.
Op een bepaald moment kan je gewoon niet verder(beter) worden in je functie.quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan staat nog steeds het feit dat het niet moet. DAt het gewaardeerd wordt en het graag zien is een tweede.
Maar het lijkt me sowieso 'logisch' dat je steeds meer in je rol groeit en dus steeds beter wordt daarin.
En dan gaan we weer aan t mindfullnessenquote:Op donderdag 11 juni 2015 19:19 schreef K44S het volgende:
Op een bepaald moment kan je gewoon niet verder(beter) worden in je functie.
Ben jij en je werkgever daar tevreden over? Dan is er niks aan de hand.
Maar tegenwoordig willen werkgevers meer en meer van hun werknemers.
Kan me voorstellen ja. Krijg je wel ondersteuning hoe zoiets aan te pakken?quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja, dit wordt ook gewoon een tussendoor gesprek hoor, al dat officiele gedoe ben ik ook neit goed in.
Nu als supervisor onlangs zo'n semi-officieel gesprek moeten houden met een onderdaan waar we niet echt tevreden over zijn. Toch wel lastig om te doen
Dus dat.quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dan gaan we weer aan t mindfullnessen
Onzeker?quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:07 schreef Cue_ het volgende:
M'n manager was erbij en die leidde het gesprek, dus dat was wel fijn. Hij heeft er toch meer ervaring in.quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:20 schreef Scary_Mary het volgende:
Kan me voorstellen ja. Krijg je wel ondersteuning hoe zoiets aan te pakken?
Wil vooral graag voldoen aan verwachtingen.quote:
Dan is het een kwestie van een beetje oefenen ja, maar zo een drempel over moeten kan best moeilijk zijn. Wel fijn dat je eerst met de manager mee kan kijken, dat geeft toch meer een basis mee..quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
M'n manager was erbij en die leidde het gesprek, dus dat was wel fijn. Hij heeft er toch meer ervaring in.
En voor mezelf is het vooral veel doen (hpoelijk niet) en veel voorbereiden in hoe ik zaken wil overbrengen / zeggen.
Kan nooit kwaad om even te "zijn"quote:
Iddquote:Op donderdag 11 juni 2015 19:22 schreef Scary_Mary het volgende:
Dan is het een kwestie van een beetje oefenen ja, maar zo een drempel over moeten kan best moeilijk zijn. Wel fijn dat je eerst met de manager mee kan kijken, dat geeft toch meer een basis mee..
Ik ben "er" altijdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:26 schreef K44S het volgende:
Ik ben "er" altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar ga je uiteindelijk niet aan ontkomen in een wat meer leidinggevende positie denk ik, maar je kan je wel een beetje wapenen als het ware door goed na te denken hoe je het netjes brengt. Niet te langdradig, functioneel, etc.quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd![]()
Hou al niet van conflicten, maar scheelt dat het bij een neiuwe medewerker was, die altijd al 'onderdaan' was en niet een directe collega vroeger.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:26 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik ben "er" altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is dat ik zo ga fitnessen, maar zo smooth ben ik nietMany persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Kloptquote:Op donderdag 11 juni 2015 19:27 schreef Scary_Mary het volgende:
Daar ga je uiteindelijk niet aan ontkomen in een wat meer leidinggevende positie denk ik, maar je kan je wel een beetje wapenen als het ware door goed na te denken hoe je het netjes brengt. Niet te langdradig, functioneel, etc.
Ik dacht dat het juist positief was.quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:27 schreef yats het volgende:
[..]
[..]![]()
Het is dat ik zo ga fitnessen, maar zo smooth ben ik niet
Ik wil ook een knuffelquote:Op donderdag 11 juni 2015 19:38 schreef Californium het volgende:
Binnenkort komt een goede vriend langs bij mij op werk om voor zijn werkgever producten te promoten en om met mij te knuffelen.
Hoe leuk
Vraag je eigen vriendenquote:
Touchéquote:
Ik wil met een onbekende vrouw knuffelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:41 schreef K44S het volgende:
[..]
Touché
[..]
Ik wil met een onbekende vrouw knuffelen
Nou... kom maar hier danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
si!quote:
Als je zo boos doet, hoeft het niet.quote:
Jammerquote:
Ligt er aan waar Cali woontquote:
Als ik jou een knuffel kom geven, dan blijf ik sowieso slapenquote:
Dat lijkt me wel handig jaquote:Op donderdag 11 juni 2015 19:45 schreef K44S het volgende:
[..]
Als ik jou een knuffel kom geven, dan blijf ik sowieso slapen
Waar woon jij?quote:
In de buurt van de media stad van Nederlandquote:
te ver voor je denk ikquote:Op donderdag 11 juni 2015 19:48 schreef K44S het volgende:
[..]
In de buurt van de media stad van Nederland
quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:41 schreef K44S het volgende:
Ik wil met een onbekende vrouw knuffelen
DitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal ik jou doodmaken met een blije mus... }:|
quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:48 schreef Californium het volgende:
[..]
te ver voor je denk ikIk denk haast wel zeker te weten dat Cue dichterbij woont
![]()
Dan blijft Cue het slachtoffer.quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:48 schreef Californium het volgende:
[..]
te ver voor je denk ikIk denk haast wel zeker te weten dat Cue dichterbij woont
![]()
Er gaat niets boven...quote:
Ik heb het al verknalt bij d'r.quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:53 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Goed idee.. Haar slachtoffer noemen.
Humor vinden vrouwen toch juist zo belangrijk? 'Oquote:Op donderdag 11 juni 2015 19:56 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik heb het al verknalt bij d'r.
Ze moest namelijk lachen om m'n 5 mm
Humor wel, maar om me nou elke keer uit te lachen is ook zo wat.quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Humor vinden vrouwen toch juist zo belangrijk? 'O
Verknal m'n grap nou niet.quote:
Dat doe je nu zelfquote:Op donderdag 11 juni 2015 19:59 schreef K44S het volgende:
[..]
Humor wel, maar om me nou elke keer uit te lachen is ook zo wat.
[..]
Verknal m'n grap nou niet.
Hahahahahahaquote:Op donderdag 11 juni 2015 19:56 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik heb het al verknalt bij d'r.
Ze moest namelijk lachen om m'n 5 mm
Niet.quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:01 schreef DamagedBrain het volgende:
Wat heeft dat met knuffelen te maken?
Je lult te veel. Gewoon in de auto stappen en zeggen hoe laat je er bent.quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:03 schreef K44S het volgende:
[..]
Niet.
dit maakt het niet aantrekkelijker om TOCH nog langs te komen he
Ik heb geen auto tot mijn beschikkingquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:04 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Je lult te veel. Gewoon in de auto stappen en zeggen hoe laat je er bent.
Dat dusquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:04 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Je lult te veel. Gewoon in de auto stappen en zeggen hoe laat je er bent.
Joepie Nijmegenquote:Op donderdag 11 juni 2015 19:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Er gaat niets boven...
Nog maar 3 jaar. Dan weer Nijmegen!
Hoef ik me iig niet druk te maken dat ik jouw enge hoofd moet zien.quote:
Zwakke reply lieverdquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:07 schreef Californium het volgende:
[..]
Hoef ik me iig niet druk te maken dat ik jouw enge hoofd moet zien.
Je weet hoe hij eruit zie?quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:07 schreef Californium het volgende:
[..]
Hoef ik me iig niet druk te maken dat ik jouw enge hoofd moet zien.
Enkel de waarheidquote:
Als ik die creepy foto in zijn fobo moet geloven...quote:
Ben er morgen, zal aan je denkenquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Enkel de waarheid. Nijmegen is gewoon mijn stadje
Wat ga je er doen?quote:
Ik moet vaker fobo's checkenquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Als ik die creepy foto in zijn fobo moet geloven...
Stad word ook gemaakt door de bewonersquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:10 schreef Scary_Mary het volgende:
Vond Nijmegen laatst best te pruimen eigenlijk. Maar goed, dat was een bezoekje en geen langdurig verblijf..
Kijk dat snap ik, je geboorterstad, maar als je in Parijs, New York, New Orleans, Den Bosch, Londen of Hong Kong geboren was dan zou je toch niet perse in Nijmegen willen wonen?quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Enkel de waarheid. Nijmegen is gewoon mijn stadje
Leukquote:
Ben niet in Nijmegen geboren. Kutdorp waar ik ben geboren zou ik nog niet dood gevonden willen wordenquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijk dat snap ik, je geboorterstad, maar als je in Parijs, New York, New Orleans, Den Bosch, Londen of Hong Kong geboren was dan zou je toch niet perse in Nijmegen willen wonen?
Kan ik helemaal niet vinden op Google mapsquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Ben niet in Nijmegen geboren. Kutdorp waar ik ben geboren zou ik nog niet dood gevonden willen worden
quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Als ik die creepy foto in zijn fobo moet geloven...
Lijkt me niet onmogelijkquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijk dat snap ik, je geboorterstad, maar als je in Parijs, New York, New Orleans, Den Bosch, Londen of Hong Kong geboren was dan zou je toch niet perse in Nijmegen willen wonen?
quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:15 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Kan ik helemaal niet vinden op Google maps
Vrouwen toch?quote:
Ik denk het ookquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:07 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Hij krabbelt terug hoor
Lichtgewicht
Tss...quote:
Jij t lichtgewicht, ik t zwaargewicht, lekker knuffelenquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:18 schreef K44S het volgende:
[..]
Tss...
Ik weeg 80 kg ... over 2 meter.
Ok ik ben en lichtgewicht.
Wowquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:18 schreef K44S het volgende:
[..]
Tss...
Ik weeg 80 kg ... over 2 meter.
Ok ik ben en lichtgewicht.
Ik ben te lui(ook geen discipline) om spiermassa op te gaan bouwenquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wow![]()
Ik weeg 85 op 1.76 (of 1.74 voordat Kaneel weer gaat haten)
Kleintjequote:Op donderdag 11 juni 2015 20:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wow![]()
Ik weeg 85 op 1.76 (of 1.74 voordat Kaneel weer gaat haten)
Niet als je op je knieen zitquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:21 schreef Californium het volgende:
[..]
KleintjeMet mijn pumps aan kijk ik over je heen
!
Ik ben fattyquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:21 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik ben te lui(ook geen discipline) om spiermassa op te gaan bouwen
Ik heb m'n best gedaanquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:22 schreef DamagedBrain het volgende:
Nou lekker dan.. Geen knuffels voor je.
Meeeeeeeeeeeeeeegalate reactie, maar ik moest lachenquote:Op donderdag 11 juni 2015 16:05 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Haar neus, niet het eerste of het laatste wat je bij blijft..
Tijdje terug nog de brochure gezien van haar lingerielijn, misschien ligt het daar aan
En die zoute caramelbrownies van Alto Bairo of hoe heet ook alweer heetquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:12 schreef Californium het volgende:
[..]
Stad word ook gemaakt door de bewoners. en de liefde word gevoed door mensen die ik liefheb die daar (bijna) allen wonen
Ik drukte te snel op "invoeren".quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen discipline om discipline goed te typen
quote:
Mooi woord. Schrielquote:
Ok ok, je KAN me niet aanquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]![]()
Ben benieuwd in welke post je dat gelezen hebt![]()
Die kan je van het lijstje afhalen.quote:
Spichtig is nog mooier.quote:
Omdat ik superman ben, duhquote:
Ja, zeg datquote:
Ik vind magere mannen maar niets.quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, zeg dat
Schriele mensjes daarentegen...
Ik ook niet. Er hoort spek op de botten te zittenquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind magere mannen maar niets.
Voetbaltoernooiquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan durf je ook wel te komen en zie ik je morgenavond 22 uur hier
Daarom gebruik ik hem ookquote:
Zo leer je wel je grens kennen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:35 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn drankresistentie heeft een dieptepunt bereikt. Ik voel me erg aangeschoten na een enkel glaasje.
Heb ook de hik en alles. Misschien moet ik het hier maar bij houden.
Whaha, vasthoudend hoor!quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan durf je ook wel te komen en zie ik je morgenavond 22 uur hier
quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:40 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn huisgenoot belt op het balkon met zijn buitenlandse vriendin.
'I'm doing the wash'
Wie tegen wie?quote:
Du big wosh en du smol wosh.quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:40 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn huisgenoot belt op het balkon met zijn buitenlandse vriendin.
'I'm doing the wash'
Het is niet moeilijk. Je hoeft alleen maar terug te gaan met drinken naar ongeveer eens per maand.quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:41 schreef Cue_ het volgende:
Een halve fles wijn en tipsy zijn. Men wat zou ik graag terug gaan anar die tijd. Was het leven een stuk goedkoper
Hmm, dan wordt m'n weekend wel erg saaiquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is niet moeilijk. Je hoeft alleen maar terug te gaan met drinken naar ongeveer eens per maand.
Volguns mij, doet ze het er om.quote:
Drink je elke week?quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hmm, dan wordt m'n weekend wel erg saai
Of gewoon aan de anorexia gaan.quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is niet moeilijk. Je hoeft alleen maar terug te gaan met drinken naar ongeveer eens per maand.
*meldtquote:
Alcoholarm kan ook hequote:Op donderdag 11 juni 2015 20:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja alcoholloos in de kroeg zitten vind ik niets
Zou wel willenquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Of gewoon aan de anorexia gaan.
Ik had wel lege maag, 200mL yoghurt, een banaan en twee boterhammen vandaag.quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Of gewoon aan de anorexia gaan.
Dan maar rollen met dat geldquote:
Rol eens wat mijn kant op?quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doe ik dan ook natuurlijk
Wou niet voor niets een goed salaris![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het afspreken ging gelukkig gemakkelijk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus iets na half 4 kwam er een grijze audi die wel eens een wasbeurt kon gebruiken met 2 dames erin. Naar buiten gelopen en hallo gezegd, gevraagd of de reis goed was gegaan enzo. Ze droeg een hele gebleekte spijkerbroek met allemaal gaten, maar dat was haar stijl denk ik ofzo. Ze leek me tegen de 40 qua leeftijd. Haar meteen naar mijn slaapkamer genomen. Ik ging op bed zitten en zij kwam op mij zitten mij zoenen, ze smaakte naar limonade. Topdate gehad Haar 2 keer volgespoten in het uur, ze leek het ook lekker te vinden. Tussendoor nog even wat gekletst, ze was in spanje voedselinspecteur en ze houdt van bloemen. Hier wil ze ook healthinspector worden maar nederlands lukt nog niet zo goed. Haar rijbewijs is ook door de politie ingenomen omdat ze een keer wat te veel gedronken had op een feestje bij een vriendin. Maar ze heeft een spaans rijbewijs en bleef gewoon doorrijden.
Voor de rest vandaag niet veel gedaan behalve beetje eten enzo. Hier nog geneukt?Ik voel mij neger
Sexy time.quote:
Waarom?quote:
Je mag drankjes voor me kopen hoorquote:
Charlotte Church toch?quote:
Lelijke make-up, enge neplach, raar hoofd. Zoiets?quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:51 schreef pluff het volgende:
hallo dagboek
sinds ik het advies van fokkers heb opgevolgd kan ik roze keuken meid dus niet meer zien. Ik was vandaag bij mijn ouders, en ze zijn vandaag allebei een dagje weg, dus toen ging ik maar proberen een wat escort meid te laten komen. Naar de hoer toe gaan is irritant want mijn rijbewijs is nog steeds ingevorderd. Dus ik ging bellen naar diverse meiden die neuken zonder condoom aanbieden maar geen 1 nam op. uurtje later weer proberen en weer namen ze niet op, of was het voicemail.
Kreeg ik wat later ineens een berichtje op whatsapp van 1. Is dit iets nieuws dat hoeren tegenwoordig allemaal whatsapp gebruiken om af te spreken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het afspreken ging gelukkig gemakkelijk:Tja wat zullen we daar nou eens op zeggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus iets na half 4 kwam er een grijze audi die wel eens een wasbeurt kon gebruiken met 2 dames erin. Naar buiten gelopen en hallo gezegd, gevraagd of de reis goed was gegaan enzo. Ze droeg een hele gebleekte spijkerbroek met allemaal gaten, maar dat was haar stijl denk ik ofzo. Ze leek me tegen de 40 qua leeftijd. Haar meteen naar mijn slaapkamer genomen. Ik ging op bed zitten en zij kwam op mij zitten mij zoenen, ze smaakte naar limonade. Topdate gehad Haar 2 keer volgespoten in het uur, ze leek het ook lekker te vinden. Tussendoor nog even wat gekletst, ze was in spanje voedselinspecteur en ze houdt van bloemen. Hier wil ze ook healthinspector worden maar nederlands lukt nog niet zo goed. Haar rijbewijs is ook door de politie ingenomen omdat ze een keer wat te veel gedronken had op een feestje bij een vriendin. Maar ze heeft een spaans rijbewijs en bleef gewoon doorrijden.
Voor de rest vandaag niet veel gedaan behalve beetje eten enzo. Hier nog geneukt?
Ja, jij zegt dat je alleen drank wilt kopenquote:
Niets meer in huis halen en nooit meer de deur uitgaanquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:54 schreef Californium het volgende:
Ben aan het minderen geslagen. Mijn alcohol resistentie begon dusdanige vormen aan te nemen dat mijn grens vertroebelde.
Ik kan ook goed in de kroeg zitten zonder alcoholVorige jaar een half jaar verplicht zonder gemoeten en was geen probleem... Daarna mijn tweede studententijd in gegaan... Must... get.... out
. Gaat laatste tijd hard met de drank en... ehm.. nvm
Dat wist je toen nog nietquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, jij zegt dat je alleen drank wilt kopen
Whehe, inderdaad. Wie kent haar nog...quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:51 schreef pluff het volgende:
hallo dagboek
sinds ik het advies van fokkers heb opgevolgd kan ik roze keuken meid dus niet meer zien. Ik was vandaag bij mijn ouders, en ze zijn vandaag allebei een dagje weg, dus toen ging ik maar proberen een wat escort meid te laten komen. Naar de hoer toe gaan is irritant want mijn rijbewijs is nog steeds ingevorderd. Dus ik ging bellen naar diverse meiden die neuken zonder condoom aanbieden maar geen 1 nam op. uurtje later weer proberen en weer namen ze niet op, of was het voicemail.
Kreeg ik wat later ineens een berichtje op whatsapp van 1. Is dit iets nieuws dat hoeren tegenwoordig allemaal whatsapp gebruiken om af te spreken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het afspreken ging gelukkig gemakkelijk:Hier kan ik niet tegen op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus iets na half 4 kwam er een grijze audi die wel eens een wasbeurt kon gebruiken met 2 dames erin. Naar buiten gelopen en hallo gezegd, gevraagd of de reis goed was gegaan enzo. Ze droeg een hele gebleekte spijkerbroek met allemaal gaten, maar dat was haar stijl denk ik ofzo. Ze leek me tegen de 40 qua leeftijd. Haar meteen naar mijn slaapkamer genomen. Ik ging op bed zitten en zij kwam op mij zitten mij zoenen, ze smaakte naar limonade. Topdate gehad Haar 2 keer volgespoten in het uur, ze leek het ook lekker te vinden. Tussendoor nog even wat gekletst, ze was in spanje voedselinspecteur en ze houdt van bloemen. Hier wil ze ook healthinspector worden maar nederlands lukt nog niet zo goed. Haar rijbewijs is ook door de politie ingenomen omdat ze een keer wat te veel gedronken had op een feestje bij een vriendin. Maar ze heeft een spaans rijbewijs en bleef gewoon doorrijden.
Voor de rest vandaag niet veel gedaan behalve beetje eten enzo. Hier nog geneukt?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Ik was thuis vandaagquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:55 schreef Cue_ het volgende:
Waarom heb ik niet iets lekker gekoocht in de super
Wat dan.quote:
MINDEREN... Sinds 2e pinksterdag 1 biertje gehadquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niets meer in huis halen en nooit meer de deur uitgaan
Ik mis iets geloof ikquote:
Dat geloof ik gelijkquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hallo. Het was fijn aan het strand
.
Niks.quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja wat zullen we daar nou eens op zeggen?
Rijke oudersquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:57 schreef Scary_Mary het volgende:
Zeg Pluff, hoe kom je aan al die doekoe jonguh?
Beetje duizenden euro's gejat door die ene hoer en nog centjes over hebben voor een nieuwe ook..
Self control is nog beterquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:56 schreef Californium het volgende:
[..]
MINDEREN... Sinds 2e pinksterdag 1 biertje gehad
Samskequote:
Ooooooooooooooooooooooo, shit! Nee, die link was even iets te ver wegquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ik je uitnodigde voor een VanderPoel ijsje
Hoe was het op het strand?quote:
Zo arm?quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ooooooooooooooooooooooo, shit! Nee, die link was even iets te ver weg
Betaal je het treinticket ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |