Ik had vandaag een manager die maar vol bleef houden dat het aan mij lag, omdat ik een bestelling bij hem had moeten plaatsen. En niet aan de medewerker uit zijn winkel die tegen mij zei dat hij de bestelling kon plaatsen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:01 schreef aeque het volgende:
Een manager die niet tegen kritiek kan, dat is pas leuk. Hij gaat het gesprek gewoon niet aan tot het weer eens escaleert. En ik ben dan 9 van de 10 keer de lul omdat ik simpelweg niks voor mij hou. Vandaag was het weer feest. Dit keer kwamen er zowaar persoonlijke beledigingen aan te pas waarbij mijn senior zelfs even opkeek en het niet vond kunnen.
Nee mijn kant op.quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Persoonlijke beledigingen jouw kant op, of jij naar de manager?
Hehe. Ze postten zelfs foto's van het verplichte personeeluitje naar een zwembad, ik was zo getergd toen ik die op facebook zag verschijnen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zag nog wel een foto van het clubje voorbij komen op fb.![]()
#juststalkerthings
Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst heb gehuild om zoiets... Dus dat is wel een goed iets.quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Voorheen wel. inmiddels kan ik beter met kritiek omgaan. Huil nog wel regelmatig (soms ook op werk) maar dat komt dan als iemand weer aan het pulken is!
Is dat vrouwelijk?quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:59 schreef Californium het volgende:
Maar wij vrouwen zijn nou eenmaal zo aangelegd dat we kritiekdingen nou eenmaal bij onszelf zoeken en mannen buiten zichzelf. Is nou eenmaal zo. Kan niemand echt wat aan veranderen maarja, bemoeilijkt samenwerking wel.
Pff dat is wel slecht. Sowieso t persoonlijk maken. Ja als je niet functioneert kan je t persoonlijk oppakken. Maar uit jouw verhalen weet ik wel dat t anders zitquote:Op donderdag 11 juni 2015 19:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee mijn kant op.Dat was het begin van het gesprek.
Daarna draaide hij wel weer bij toen hij zag dat ik het gewoon heel zakelijk oppakte. Maar een excuses ho maar.
Zo voel ik het ook hoor.quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:01 schreef Californium het volgende:
[..]
Wij horen: JIJ bent niet goed (persoon). Tenminste, zo voelde ik dat vroeger.
Om kritiek? Ach, ik denk wel dat ik weet waar dat vandaan komt en dat is gelukkig nu allemaal redelijk onder controle...quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst heb gehuild om zoiets... Dus dat is wel een goed iets.
Of psychologisch. Zie mijn vorige post. Een gezonder zelfbeeld kan je helpen dingen beter te scheiden...quote:
Wel een heel mannelijke dan met die snelle baardgroei en dat ding tussen mijn benen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je bent een vrouw.
Ah, dat klinkt al logischerquote:Op donderdag 11 juni 2015 19:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Of psychologisch. Zie mijn vorige post. Een gezonder zelfbeeld kan je helpen dingen beter te scheiden...
Dat idd.quote:
Je kan het beter toch wel doen, dan merkt je manager dat je wat met je kritiek punten wilt doen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:07 schreef Cue_ het volgende:
Ik durf niet echt het gesprek aan te gaan met m'n manager over m'n functioneren omdat ik bang ben dat hij kritiekpunten heeft (wat ook meer dan logisch is, want je doet nooit alles perfect)
Maar toch, hoor het liever niet
Klopt, moet het ook gewoon even doen. Zodat ik weet waar ik aan moet gaan werken, voor mezelf ook beter.quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:08 schreef K44S het volgende:
Je kan het beter toch wel doen, dan merkt je manager dat je wat met je kritiek punten wilt doen.
Of dat nou lang of kort duurt...( voor de dat je iets hebt gedaan met je kritiek punten)
quote:
Hoeft niet hoor, ik weet dat je gelijk hebt en er word aan gewerktquote:Op donderdag 11 juni 2015 19:09 schreef Californium het volgende:
[..]!
Ik denk dat ik maar weer even verder ga werken want ik zit in een chagerijnige bui volgens mij!
ik ben gewoon chagerijnig...quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:10 schreef yats het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, ik weet dat je gelijk hebt en er word aan gewerkt
het geef mij alleen een eng idee, dat een mens in welk functie dan ook, beter kan wordenquote:Op donderdag 11 juni 2015 19:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, moet het ook gewoon even doen. Zodat ik weet waar ik aan moet gaan werken, voor mezelf ook beter.
Een eng idee dat je beter kan worden?quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:11 schreef K44S het volgende:
[..]
het geef mij alleen een eng idee, dat een mens in welk functie dan ook, beter kan worden.
Ah, sterkte danquote:
Een eng idee dat je steeds beter moet presterenquote:
Komt goedquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Ok
die wel meenemen naar het strand
Dusse.. 25 juli te scheveningen. Iedereen komt?
Zo een gesprek vind ik ook niet prettig, ik vraag liever tussendoor nog even naar de stand van zaken. Moet ook wel, want ondanks regels kan men toch nog vaak even wat nieuwe shit erbij halen. Maar goed, dat lag ook aan de angst voor salarisonderhandelingen geloof ik..quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:07 schreef Cue_ het volgende:
Ik durf niet echt het gesprek aan te gaan met m'n manager over m'n functioneren omdat ik bang ben dat hij kritiekpunten heeft (wat ook meer dan logisch is, want je doet nooit alles perfect)
Maar toch, hoor het liever niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |