Dat idd.quote:
Je kan het beter toch wel doen, dan merkt je manager dat je wat met je kritiek punten wilt doen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:07 schreef Cue_ het volgende:
Ik durf niet echt het gesprek aan te gaan met m'n manager over m'n functioneren omdat ik bang ben dat hij kritiekpunten heeft (wat ook meer dan logisch is, want je doet nooit alles perfect)
Maar toch, hoor het liever niet
Klopt, moet het ook gewoon even doen. Zodat ik weet waar ik aan moet gaan werken, voor mezelf ook beter.quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:08 schreef K44S het volgende:
Je kan het beter toch wel doen, dan merkt je manager dat je wat met je kritiek punten wilt doen.
Of dat nou lang of kort duurt...( voor de dat je iets hebt gedaan met je kritiek punten)
quote:
Hoeft niet hoor, ik weet dat je gelijk hebt en er word aan gewerktquote:Op donderdag 11 juni 2015 19:09 schreef Californium het volgende:
[..]!
Ik denk dat ik maar weer even verder ga werken want ik zit in een chagerijnige bui volgens mij!
ik ben gewoon chagerijnig...quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:10 schreef yats het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, ik weet dat je gelijk hebt en er word aan gewerkt
het geef mij alleen een eng idee, dat een mens in welk functie dan ook, beter kan wordenquote:Op donderdag 11 juni 2015 19:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, moet het ook gewoon even doen. Zodat ik weet waar ik aan moet gaan werken, voor mezelf ook beter.
Een eng idee dat je beter kan worden?quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:11 schreef K44S het volgende:
[..]
het geef mij alleen een eng idee, dat een mens in welk functie dan ook, beter kan worden.
Ah, sterkte danquote:
Een eng idee dat je steeds beter moet presterenquote:
Komt goedquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Ok
die wel meenemen naar het strand
Dusse.. 25 juli te scheveningen. Iedereen komt?
Zo een gesprek vind ik ook niet prettig, ik vraag liever tussendoor nog even naar de stand van zaken. Moet ook wel, want ondanks regels kan men toch nog vaak even wat nieuwe shit erbij halen. Maar goed, dat lag ook aan de angst voor salarisonderhandelingen geloof ik..quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:07 schreef Cue_ het volgende:
Ik durf niet echt het gesprek aan te gaan met m'n manager over m'n functioneren omdat ik bang ben dat hij kritiekpunten heeft (wat ook meer dan logisch is, want je doet nooit alles perfect)
Maar toch, hoor het liever niet
De vraag is of het "moet" hequote:Op donderdag 11 juni 2015 19:13 schreef K44S het volgende:
Een eng idee dat je steeds beter moet presteren
Snap ik wel, als het altijd beter kan dan is het ook nooit goed genoeg bij sommigen. Er moet een balans zijn tussen meer presteren en blij zijn met het bereikte niveau op dat moment.quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:13 schreef K44S het volgende:
[..]
Een eng idee dat je steeds beter moet presteren
Ik ga er toch wel vanuit dat m'n toekomstige werkgever het waardeert als ik steeds meer en beter wil worden.quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De vraag is of het "moet" he
Soms doe je het gewoon goed genoeg. En daarmee is ook niets mis.
Enkel in sommige omgevingen is die druk wel hoger ja
Nouja, dit wordt ook gewoon een tussendoor gesprek hoor, al dat officiele gedoe ben ik ook neit goed in.quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:13 schreef Scary_Mary het volgende:
Zo een gesprek vind ik ook niet prettig, ik vraag liever tussendoor nog even naar de stand van zaken. Moet ook wel, want ondanks regels kan men toch nog vaak even wat nieuwe shit erbij halen. Maar goed, dat lag ook aan de angst voor salarisonderhandelingen geloof ik..
Tja, onze afdeling functioneert op sommige vlakken slecht (is uit onderzoek naar voren gekomen) dus de ogen staan gericht op hem. En omdat ik mijn mening uit over zaken en niet aan kont kussen doe, ben ik gelijk het mikpunt en ben ik volgens hem schuldig aan het opjutten van collega's.quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Pff dat is wel slecht. Sowieso t persoonlijk maken. Ja als je niet functioneert kan je t persoonlijk oppakken. Maar uit jouw verhalen weet ik wel dat t anders zit
Dan staat nog steeds het feit dat het niet moet. DAt het gewaardeerd wordt en het graag zien is een tweede.quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:16 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik ga er toch wel vanuit dat m'n toekomstige werkgever het waardeert als ik steeds meer en beter wil worden.
Dus uitgeleerd raak je nooit.
Dat krijg je automatisch ja. Ze zullen pas merken dat het niet aan jou ligt als je weg bent. Tot die tijd zal je de pispaal zijn en zal je dat moeten accepterenquote:Op donderdag 11 juni 2015 19:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Tja, onze afdeling functioneert op sommige vlakken slecht (is uit onderzoek naar voren gekomen) dus de ogen staan gericht op hem. En omdat ik mijn mening uit over zaken en niet aan kont kussen doe, ben ik gelijk het mikpunt en ben ik volgens hem schuldig aan het opjutten van collega's.
Op een bepaald moment kan je gewoon niet verder(beter) worden in je functie.quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan staat nog steeds het feit dat het niet moet. DAt het gewaardeerd wordt en het graag zien is een tweede.
Maar het lijkt me sowieso 'logisch' dat je steeds meer in je rol groeit en dus steeds beter wordt daarin.
En dan gaan we weer aan t mindfullnessenquote:Op donderdag 11 juni 2015 19:19 schreef K44S het volgende:
Op een bepaald moment kan je gewoon niet verder(beter) worden in je functie.
Ben jij en je werkgever daar tevreden over? Dan is er niks aan de hand.
Maar tegenwoordig willen werkgevers meer en meer van hun werknemers.
Kan me voorstellen ja. Krijg je wel ondersteuning hoe zoiets aan te pakken?quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja, dit wordt ook gewoon een tussendoor gesprek hoor, al dat officiele gedoe ben ik ook neit goed in.
Nu als supervisor onlangs zo'n semi-officieel gesprek moeten houden met een onderdaan waar we niet echt tevreden over zijn. Toch wel lastig om te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |